تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
استفاده از مداد در طرح های تابلو سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

استفاده از مداد در طرح های تابلو سفال

استفاده از مداد در طرح های تابلو سفال

استفاده از مداد در طرح های تابلو سفال

استفاده از مداد در طرح های تابلو سفال

نیمی از او می خواهد به منظور جلب و رنگ، در حالی که نیمی دیگر می خواهد به سفال. مکانیسم مقابله او: کار که شامل هر دو.من همیشه تفاسیر اولیه از جهان طبیعی مجذوب شده است. کاشفان و دانشمندان حشرات، خزندگان، و دیگر وحشت زده در زیستگاههای طبیعی خود به تصویر کشیده، شکار و خوردن طعمه خود را. در حالی که رسم این موجودات، من شروع به خودم را در کفش خود را: آنچه من را به میان وعده طولانی در اگر آن را به من بود؟ چگونه فوق العاده خواهد بود بر شیرینی بی شیرینی به عنوان بزرگ تابلو سفالی به عنوان یک صندلی، و یا به آن باران می آیند!شخصیتی است که گاهی اوقات سخت برای مقابله با: چه کاری انجام دهید که نیمی از شما می خواهد به منظور جلب و رنگ، و نیم دیگر می خواهد رضایت بسیار زیاد از ساختن چیزهای در خاک رس؟ در برخی از نقطه در حال اورکا لحظه، و متوجه شدم که من می توانم آن همه با ایجاد تصاویر بر روی یک خاک رس، بوم دارند. از طریق این افکار پوچ، یک برخورد از جهان توسعه یافته است که در آن آب نبات زمین در دیدار مستند طبیعت دیوید اتنبرو است؛ که در آن مواد دافع لذیذ روبرو می شوند. در حال حاضر شی سرامیک فایده یک بوم برای منحصر به فرد دنیای فانتزی شخصی از تحقیقات علمی و خیلی چیزهای مجلل، که در آن هر کس می شود فقط انواع دسر خود می شود.نقاشی های دو بعدی من تمایل دارند که بسیار دقیق، و من ترجیح می دهم سفال سفید را به پلاتر بنابراین نقاشی روشن و شفاف باقی می ماند. من همچنین دریافته ام که یک سطح صاف را آسان تر است به منظور جلب با استفاده از مداد زیرلعابی، بنابراین با استفاده از خاک رس  خوب و صاف کردن مناطق که در آن شما در برنامه ریزی برای رسم تصاویر خود را قبل از خشک کردن و شلیک بیسک بهتر کار میکند. برای ساخت پلاتر، رول دال از خاک رس، آن را در یک قالب برآمدگی و تر و تمیز آن را به یک شکل مورد نظر. محدود درز و لبه، حفظ برخی از بی نظمی در شکل و سطح که اضافه کردن به شخصیت از قطعه به پایان رسید. اضافه کردن سه فوت با سوراخ هایی در آنها به طوری که صفحه گرامافون را می توان یا تخت و یا نمایش داده آویزان بر روی دیوار. داشتن سه پا به جای چهار تضمین می کند که آن را نمی خواهد تلو تلو خوردن، و هنگامی که گوشی را گذاشت پای سوم را نگه می دارد به موازات صفحه گرامافون به دیوار. استفاده از یک سطح بر روی هر جفت پا در حالی که صفحه گرامافون است که هنوز هم به صورت وارونه بر روی قالب به مطمئن شوید که صفحه گرامافون که تبدیل سمت راست تا صاف خواهند نشست. آتش پینک صفحه گرامافون به مخروط ۰۴٫ آماده پلاتر  توسط مسواک زدن در یک کت از زیرلعابی رقیق (شکل ۱) (یک زیرلعابی طلایی نور مورد استفاده در اینجا) و سپس پاک کردن تا آنجا که ممکن با یک اسفنج مرطوب. این تأکید هر بافت شما در صفحه گرامافون به سمت چپ، به تصویر نهایی عمق بیشتر. هنگامی که به طور کامل خشک، سطح آماده برای یک تصویر است.

 

ایجاد و آماده سازی یک تصویر

رسم یک تصویر دقیق بر روی کاغذ هر دو به عنوان یک الگوی برای انتقال به و به عنوان یک مرجع برای نقاشی واقعی (شکل ۲) عمل می کند. من یک نقاشی ایجاد در مداد، آن را اسکن به کامپیوتر، و سپس با استفاده از فتوشاپ برای پایان کار و مقیاس آن را به اندازه مورد نظر. این مرحله بسیار مهم است اما آن راحت است. طراحی و رنگ بندی می توان دوباره مرتب و تغییر در فتوشاپ به راحتی مقایسه گزینه های مختلف. نکته: برای یک گزینه کم فن آوری جایگزین می توانید به سادگی در هر مقیاس رسم تصویر و سپس آن را تغییر اندازه و رنگ های متناوب سعی کنید با استفاده از دستگاه فتوکپی. اسکن تصویر. اگر آن را تقریبا به اندازه مناسب برای صفحه گرامافون است، استفاده از رزولوشن ۳۰۰ پیکسل در هر اینچ اگر آن را بسیار کوچک، آن را اسکن در یک بالاتر، بنابراین شما می توانید آن را بزرگ و حفظ جزئیات. نقاشی اسکن شده در فتوشاپ باز کنید. یک فایل جدید باز کنید و مطمئن اندازه بوم (در منوی کشویی تصویر) کمی بزرگتر از صفحه گرامافون و با یک پس زمینه سیاه و سفید و ۱۸۰ رزولوشن  می باشد. این فایل را به نام بوم صفحه گرامافون است. فایل را ذخیره کنید حال حاضر، و چندین بار در طول این فرایند است. را از پالت ابزار در سمت چپ انتخاب کنید، تنظیم سبک در نوار گزینه ها به اندازه ثابت و پس از آن وارد ابعاد صفحه گرامافون خود را. در گوشه بالا سمت چپ از بوم خود را و یک دایره خیمه از آن اندازه به طور خودکار ایجاد (شکل ۳) کلیک کنید.در پالت ابزار، دوبار کلیک کنید سواچ رنگ سفید. ابزار سطل رنگ را انتخاب کنید و کلیک کنید در داخل خیمه به سفید پلاتر. از نوار منو، انتخاب کنید را انتخاب کنید، از حالت انتخاب خارج لایه برای بستن خیمه.با استفاده از ابزار اشاره گر به کشیدن نقاشی اسکن بر روی بوم صفحه گرامافون است. در حال حاضر دو لایه در پالت لایه در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش قابل مشاهده است. با لایه نقاشی برجسته، ضرب را انتخاب کنید از لایه های سمت چپ لیست پالت کرکره بالا نشان داده شده با فلش قرمز رنگ (شکل ۳). این باعث می شود لایه طراحی شفاف و شما را قادر به دیدن شکل گرامافون خود را از طریق نقاشی.۷٫ از ابزار را انتخاب کنید و مطمئن شوید که جعبه  است در نوار گزینه های ابزار انتخاب (یا نمایش تبدیل کنترل، بسته به نسخه خود را از فتوشاپ). شما یک جعبه با دستگیره در اطراف تصویر خود را ببینید. کلید  را در صفحه کلید خود را پایین نگه دارید، گرفتن یک دسته گوشه (نشان داده شده فلش قرمز رنگ در شکل ۴)، و اندازه تصویر خود را به جا صفحه گرامافون خود، تغییر آن را به عنوان با کشیدن آن لازم (شکل ۴). و کلید را زمانی که تصویر قرار است. به رنگ طراحی، یک لایه جدید در بالای آن (لایه، جدید از نوار منو) ایجاد کنید. آن را در پالت لایه ها نشان خواهد داد تا به عنوان توسط فلش ​​سمت راست در شکل ۵٫ نشان داد انتخاب ضرب از منوی لایه ها را به آن را شفاف. با استفاده از ابزار قلم مو را به رنگ بیش از نقاشی (شکل ۵).برای اضافه کردن عناصر دیگر را به نقاشی، یک لایه جدید ایجاد و با استفاده از ابزار قلم مو برای ایجاد اشکال دیگر. اگر شما استفاده از یک لایه جدید برای هر عنصر نقاشی، شما به راحتی می توانید هر یک از آیتم نقاشی به طور جداگانه (شکل ۶) دستکاری. تصویر کامل است، سعی کنید ترکیب رنگ های مختلف برای کمک به شما تصمیم می گیرید که زیرلعابی استفاده کنید. در این مثال، شما می توانید بر روی لایه با نقاشی تمساح کلیک کنید و پس از آن لایه، لایه جدید تنظیم، را از نوار منو را انتخاب نمایید. این به طور خودکار یک لایه جدید ایجاد کرده و از لغزنده برای تغییر رنگ استفاده می شود. نکته: عطف دید از لایه  روشن و خاموش در پنل لایه ها به راحتی اجازه می دهد تا مشاهده از انتخاب رنگ جدید در مقابل اصلی.چاپ تصویر نهایی به اندازه واقعی آن در سیاه و سفید به عنوان یک الگوی برای انتقال طراحی، و همچنین در رنگ به عنوان یک راهنمای مرجع به استفاده از در حالی که نقاشی پلاتر (شکل ۷) چاپ شده است. گاهی اوقات نقاشی من بین فاز برنامه ریزی و اجرای تغییر خواهد کرد، به عنوان آن را در بخش آب از صفحه گرامافون نشان داده است.

انتقال تصویر به صفحه تابلو

طراحی را می توان به طور مستقیم بر بادست باز سطح پلاتر انجام شود، اما روش انتقال در اینجا توضیح داده کار می کند و برای تصاویر پیچیده است. توجه داشته باشید: تلاش برای پاک کردن علامت مداد ناخواسته از صفحه گرامافون آسانسور خاموش شستشو نازک از زیرلعابی پس زمینه. با استفاده از این روش انتقال شما را قادر به موقعیت تصویر بسیار دقیق، و پیش نمایش دقیقا چگونه آن را در صفحه گرامافون است. آماده تصویر برای انتقال با مالش چوب گرافیت نرم و یا مداد در پشت تصویر (شکل ۸). نکته: اگر شما در یک پنجره یا یک صفحه نمایش کامپیوتر مذاکرات رو در رو تصویر پایین، شما می توانید نقاشی در پشت کار. نوار تصویر سمت راست را بر روی صفحه تابلو سفال نقش برجسته و ردیابی تصویر با قلم خود کار. با استفاده از یک مداد قرمز را قادر می سازد شما را به دیدن آنچه در حال حاضر ترسیم شده است (شکل ۹). میزان جزئیات ترسیم بستگی دارد بر روی تصویر، اما مطمئن شوید که برای ردیابی حداقل تمام خطوط خارج و جزئیات مهم بصری. هنگامی که شما بلند کردن کاغذ، گرافیت ردیابی انتقال به صفحه گرامافون ایجاد دستورالعمل برای نقاشی.

 

نقاشی سفا تابلو مداد

درخواست شستشو نور رنگ به تصویر انتقال گرافیت با استفاده از زیرلعابی رقیق (شکل ۱۰). براش های آبرنگ کار بسیار خوب برای این مرحله، به عنوان زیرلعابی نازک رفتار بسیار شبیه رنگ آبرنگ. در مناطق که در آن شما می خواهید توهم کانتور، استفاده از یک مداد زیرلعابی تاریک و پس از آن لکه مداد در جهت کانتور با استفاده از بیخ و بن ترکیب (شکل ۱۱). حکومت خوب از انگشت شست است که به کار از رنگ نور به رنگ های تیره تر، و برای ساخت مناطق از مواد شستشو از رنگ زیر به پوشش از جزئیات. نکته: اگر این تصویر یک نقطه کانونی، رنگ که برای اولین بار، به عنوان هر گونه اشتباه در این بخش حیاتی می توان از صفحه گرامافون با یک قلم مو رنگ مرطوب بدون خطر به مناطق اطراف آن برداشته شده است برای مناطق جزئیات و خطوط، استفاده از مداد زیرلعابی (شکل ۱۲). توجه: به دلیل مداد زیرلعابی خشک هستند، علائم در سطح انبار و بیسک دراز. اگر می خواهید خطوط به ماندن قرار داده، یک قلم مو بسیار خوب غوطه ور در آب تمیز و ردیابی بر خطوط زیرلعابی مداد (شکل ۱۳). برای یک نگاه نرم تر بر روی قطعه به پایان رسید، این مرحله را می توان حذف کرد.از آنجا که مداد زیرلعابی تا زیبا هستند روش استفاده از لعاب روشن بر روی تصویر باعث می شود تفاوت قابل توجهی را به ظاهر از نتیجه به پایان رسید. در مثال در اینجا، من اسفنجی مات لعاب شفاف رقیق به سرعت و به آرامی بر روی تصویر، و سپس با قلم مو دو پوشش بیشتری بر طیف پلاتر (شکل ۱۴). این به حداقل می رساند لکه دار خطوط. برای یک اثر کمتر دقیق، حذف مرحله مفت خوری و قلم مو رنگ لعاب بیش از کل صفحه گرامافون در یک جهت، در نتیجه، کشیدن ‘خطوط مداد زیرلعابی کمی به کت از لعاب. صفحه گرامافون است و سپس در کوره برقی اخراج به مخروط ۰۶٫

مطالب مربوطه