تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
بازدید از سفال های آماده | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

بازدید از سفال های آماده

بازدید از سفال های آماده

بازدید از سفال های آماده

بازدید از سفال های آماده

این آسان نیست به کار بزرگ، و آن را حتی سخت تر برای ایجاد یک زندگی ساخت تابلو سفال است، اما ابزار مناسب، شرایط مناسب، و چشم انداز حق کمک می کند. اولریش شومان مذاکرات در مورد مسیر خود را در سرامیک، و همچنین چگونه او باعث می شود قابل توجه کار در مقیاس بزرگ است.دمای اولیه شلیک: ۱۱۷۰ درجه سانتی گراد (۲۱۳۸ درجه فارنهایت) درمان سطح مورد علاقه: منبت و طرح های استنسیل اسپری با engobes رنگی و یا سیاه و سفید ابزار های مورد علاقه: من با استفاده از من غلتکی دال زیادی، هر دو برای ایجاد و اسلب برای گسترش و جواهر سطح، اما برای یک ابزار مورد علاقه آن را واقعا بیش از حد بسیاری نقص فنی و مشکلات.من در یک استودیو ۸۰ متر مربع در بخش Pankow برلین کار می کنند. این استودیو بسیار نزدیک به Pankow Schlosspark (محوطه کاخ) است، می باشد و همچنین درست در کنار Panke نهر. این ترکیب، استودیو احساس به عنوان اگر آن را در طبیعت واقع شده است. هنگامی که هوا خوب است، این منطقه خارج برای ساخت کار بزرگ مفید است.جنبه های مورد علاقه من از استودیو این واقعیت که من مستقیم در سراسر از آن زندگی می کنند است. حداقل جنبه های مورد علاقه من این است که اگر من کار زیادی از فضای کوچکتر و کوچکتر می شود، چرا که هر قطعه من را به خشک تا دوازده هفته قبل از آن اخراج شده است. ابزار و قالب روی هم انباشته شده تا رسیدن به سقف، و فضای کاری واقعی کمی باقی مانده است.به عنوان قطعه من در مقیاس بزرگ، من تجهیزات خاص برای کمک به ایجاد کار کنترل است. هنگامی که در حال حرکت اشکال greenware بزرگ و قالب، من استفاده از یک جرثقیل سقفی و لیفتراک. من قادر به تامین مالی خرید لیفتراک با استفاده از یک صندوق بیمه بازنشستگی که من دریافت برای کمک به من به زندگی کار من و سامان پس از بهبود از یک بیماری جدی بود. من با استفاده از لودر برای حرکت و موقعیت قطعه در کوره، و به مجموعه هیئت مدیره گچ آنها نشسته در روی آجرهای نسوز. انتقال از خفاش گچ به قفسه کوره می گیرد در شن و ماسه. در این روند، دانه های شن و ماسه مانند تابع یاطاقان ¬ های توپ. هنگامی که ساخت کار من، بسیار سنگین قطعات دال ساخته شده برای اولین بار در یک ساختار مطابق شکل داخلی قالب که دارای یک پیوست برای یک قلاب در پشت گذاشته به طوری که بالابر می توان برای آن را بلند کنید و آن را در قالب بیرونی. ساختار پشتیبانی داخلی را می توان به دیوار قالب بیرونی کلمپ، برگزاری دال رس ساندویچ در محل در حالی که آن را خشک. هنگامی که این قطعه چرم سخت است، ساختار حمایت به جرثقیل قلاب دوباره، دال و پشتیبانی از قالب خارج و گذاشته روی تخته است. هنگامی که در نیمه دوم، هنوز هم در قالب، آماده برای پیوستن به است، بالابر دوباره مورد استفاده قرار به خط تا قطعات.من در واقع به عنوان یک تابلو سفال نقش برجسته، و برای شرکت های مختلف کار کرده است. من خود به عنوان یک سفالگری تدریس هستم، و برای ۲۵ سال به عنوان یک هنرمند خود اشتغالی کار کرده است.به عنوان یک هنرمند خود آموخته که در آلمان زندگی، من مجاز به کارآموزان در استودیو. برای پروژههای بزرگتر، مانند برای. پروژه من کار بر روی در حال حاضر برای یک شرکت که بازسازی یک سالن شنا تاریخی، من همکاران (در این مورد دو) به عنوان پیمانکاران خارجی مشورت کنید.حتی در حالی که من برای تحصیل من هم مشغول به تحصیل بود، من می دانستم که من نمی خواهم به آن مهندس، و هرگز وادار به آن کار سرمایه گذاری، با وجود موفقیت های اولیه. آفلاین، احساس کنجکاوی در من، که چیزی برای انجام با هنر و مواد بود هنوز هم وجود دارد. بنابراین من به آزمایش با مواد مختلف در وقت آزاد من آغاز شده است.از طریق یک تصادف، من به هنرمند سرامیک برلین یوت گرینر معرفی شد. از اولین باری که من در استودیو خانم گرینر بود، من می دانستم که این چیزی بود که من به دنبالش هستم. قطعات خاک رس در فرایند، تجهیزات کارگاه، تکنیک های مورد استفاده برای کار با خاک رس، و محیط را تحت تاثیر قرار من بسیار است که راه من از آن نقطه به طور کامل روشن بود. من این راه را برای ۲۷ سال دنبال کردهاید و در حال حاضر.در سال ۱۹۹۱، همراه با یکی از همکاران نزدیک، من یک شرکت سرامیک های معماری به نام گولم Formzeigel برای تولید عناصر و سرامیک برای مراقبت از و حفظ آثار تاریخی تاسیس شد. ما آجر شکل، کاشی نیامده Cotta، و نقش برجسته در سراسر اروپا تحویل داده، و به ۴۵ نفر بودند. من تا سال ۲۰۰۱٫ در آنجا کار پس از بیماری من، من پا به پایین از آن موقعیت. می توان گفت که این بیماری راهی برای بازگشت به زندگی به عنوان یک هنرمند و سرامیک ارائه شده است.من بین ۴۰ و ۵۰ ساعت در هفته در استودیو صرف. من دوست دارم برای شروع در صبح خیلی زود کار، و من بسیار به ندرت در شب کار می کنند. من یک کار در خارج از تمام وقت من کار استودیو ندارد. با این حال برای حدود یک سال در حال حاضر، من مشغول به کار یک بار در هفته با دانش آموزان در دبیرستان در یک مجسمه در مقیاس بزرگ برای مدرسه خود را.این پروژه با مدرسه از نیاز مالی توسعه یافته است. در حالی که به دنبال راه هایی برای کسب درآمد اضافی، من از همکاران من به دست که چنین پروژه وجود داشته است، و به نام آشنایی که به عنوان یک معلم هنر دبیرستان کار کرده است. بنابراین این اتفاق افتاده که مدرسه برای هنرمندانی که می خواست به کار با دانش آموزان بود. متاسفانه من تا به حال برای تکمیل مجسمه سازی در استودیو به عنوان مهلت پروژه نزدیک. بچه ها نسبتا به آرامی بر روی این پروژه کار می کرد و اغلب به حال به انگیزه به فشار بر روی. نصب و راه اندازی در مدرسه در ماه ژوئن به عنوان بخشی از یک پروژه یک هفته ای صورت گرفت. با وجود مشکلات در اتمام مجسمه سازی، من واقعا کار با دانش آموزان لذت می برد. این یک تضاد تحریک به کار به تنهایی در استودیوی من بود. اگر آن را ممکن، من قطعا می خواهم پروژه های بیشتر مثل این را دنبال کنند.با توجه به خواسته های ساخت کار، من بازی های ورزشی، آهسته دویدن، و / یا شنا، چند بار در هفته به سالم و تناسب اندام. من هم اسکی یک بار در سال. من بیمه بهداشت و درمان و همچنین مطمئن شوید که به طور منظم چک آپ.علاوه بر خواندن در مورد هنر، من روزنامه ها و داستانهای پلیسی (رمانهای جنایی) به عنوان خوانده شده. به منظور شارژ خلاقانه، من به فیلم، تئاتر و کنسرت چند بار در هر ماه، امور مالی اجازه رفتن.با وجود منافع دیگر من، ایده های من برای کار من بسیار به ندرت از تأثیرات خارجی است. در حالی که من کار بر روی یک قطعه، من اغلب می آیند تا با ایده های جدید برای قطعه آینده است. مهم این وجود با تمام انواع هنرهای زیبا درگیر پیدا کنم. من هم احساس می کند که مهم است به ذکر است که هنر است همه چیز را در زندگی نیست. برای من، داشتن یک خانواده و کودکان نیز مهم است. درصد غالب کار من سرامیک بزرگ قالب است. من فقط این را در تماس مستقیم با مشتریان که من در بازار هنری پیدا به فروش برساند. دشواری این است که من به بار، حمل و نقل، و خالی کردن قطعات است که گاهی اوقات بیش از ۲۰۰ کیلوگرم (۴۴۱ پوند) وزن در سراسر کشور برای این بازار.تا به حال، من در مورد پنج بازار در هر سال شرکت کردند. این ژانویه، من یک غرفه در یک نمایشگاه باغ بزرگ بود، و پس از آن بسیاری از سوالات را دریافت کرد. در نتیجه، من در تلاش برای انجام تنها یک بازار هنر این سال است. با نگاهی به من می بینم که من می توانم یک زندگی از بازارهای تابلو سفالی تنهایی نیست. وجود دارد که اغلب رویدادهای بازار با تقریبا هیچ فروش، اما با تمام هزینه های مربوط.تا آنجا که به یک شکست از راه هایی که من کار من فروش، ۲۰٪ به فروش می رساند از طریق رسانه های خرده فروشی و ۱۰٪ از طریق گالری نشان می دهد و نمایندگی به فروش می رساند. کمیسیون و یا سفارشات برای کار با ۳۰ درصد از فروش من، در حالی که فروش در بازار برای ۳۰٪ حساب. آثار خریداری شده توسط مجموعهداران برای آخرین ۱۰٪ از فروش حساب کاربری من.من پیدا کرده اند که آن را یک مشکل بزرگ به ساز و بازاریاب در همان زمان، چون هر دو شغل نیاز به توجه کامل و بسیاری از زمان، اما فقط به اندازه کافی زمان برای یک شغل وجود دارد. در سمت مثبت، در هنگام انجام هر دو طرف خلاق و بازاریابی از این کار، شما را وادار به تجربه واکنش به کار خود را مشتریان به طور مستقیم.اگر من به بازاریابی و فروش در کنار کسب و کار من بیشتر حضور داشتند، من هم به کار ندارد. اگر من کار به پایان رسید بیش از حد در استودیو، با من مشتریان بالقوه مورد علاقه خود را، ارسال تصاویر از کار را به آنها، و سپس اگر آنها مانند کار در دسترس، من آن همه را به ماشین بارگذاری و آنها مراجعه کنید.بزرگترین موفقیت من آنلاین آمد زمانی که یک جمع سرامیک در سراسر غرفه من در یک بازار هنر آمد. قبل از اینکه او هر چیزی را خرید، او به خانه رفت و در وب سایت من نگاه کرد. پس از آن، او آمد و چند تکه بزرگ از من خریداری شده است. امروز، او صاحب مجموعه گسترده و جامع ترین کار من است.بزرگترین ناامیدی و سرخوردگی من آنلاین داشته ام وقتی که من از منظر یک مشتری بالقوه به دنبال کار و سرامیک فکر می کنم. وارد کردن کلمات جستجو معمول، وب سایت من نشان نمی دهد تا. این یک مشکل دید در وب است. من کار به رفع این، هر چند این مهم است که خود منتقد بیشتر خواستار خود را. من عاشق کارم هستم، اما تجزیه و تحلیل انتقادی و معاینه یک پیش شرط برای کار بیشتر است.

مطالب مربوطه