تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تابلوهای مینیاتور سفال برجسته | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تابلوهای مینیاتور سفال برجسته

تابلوهای مینیاتور سفال برجسته

تابلوهای مینیاتور سفال برجسته

تابلوهای مینیاتور سفال برجسته

تابلو سفال اجرای نقش برجسته سفالی برای دکوراسیون داخلی می توان انواع تابلوهای سفال نقش برجسته مینیاتور را استفاده نمود. فروش این محصول بر اساس طرح، نقش، سایز و سلیقه صورت می گیرد.اکثر افرادی که در زمینه دکوراسیون داخلی فعالیت می کنند یا تجربه خیلی زیادی دارند و یا تحصیلات آکادمیک این رشته را طی نمودند. این موضوع نشان می دهد که دکوراسیون داخلی بر روی افراد تاثیر زیادی گذاشته و می تواند بسیار جذاب یا بسیار نا مناسب باشد. برای منحصر بفرد کردن یک دکور استفاده کردن از تابلوهای سفال پیشنهاد می شود. نقش روی این تابلو ها مینیاتور یا مینیاتوری، اسلیمی، هخامنشی و… می تواند باشد.مینیاتور از جمله نقوشی است که به دلیل سنتی بودن آن و همچنین این امر که برگرفته از سنت های ما می باشد در دل مردم جایگاه ویژه ای داشته و همیشه مورد استقبال قرار گرفته است.تابلو های مینیاتوری دارای جزئیات زیاد و شاخ و برگ هایی پیچیده در هم مب باشند که در حاشیه تابلو و دور طرح اصلی قرار می گیرند.قیمت فروش تابلو سفال نقش برجسته نسبت به سایز آن تعیین می گردد یعنی بنابر متراژ کاری که اجرا می شود می توان تابلو ها را قیمت گذاری نمود.تابلو های سفالی نقش برجسته که کاملا دست ساز می باشند با نقوش مینیاتوری زیبایی وصف ناپذیری پیدا می کنند چرا که چنین طرح هایی با توجه به جزئیات فراوانی که روی آنها اجرا می شود و برجسته بودن این نقوش می توانند تصویری از یک تابلوی هنری خاص و سلیقه ای متفاوت را از طراحی دکوراسیون و قدرت طراحان و کنندگان کار ارائه دهند.

تابلو های دکور سفال

دکور هر مجموعه از خانه گرفته تا هتل، فروشگاه، استخر و… روی اخلاقیات افراد تاثیر گذار خواهد بود. به همین دلیل فروش تابلو های دیواری سفال با طراحی آرامش بخش رونق گرفته است.یکی از موضوعات مهمی که روانشناسان به آن توجه زیادی می کنند، محیط اطراف انسان است. به این صورت بیان می شود که محیط اطراف می تواند روی خلق و خوی افراد تاثیر مثبت یا منفی بگذارد. این موضوع در خانه و محیط های دیگر نیز صادق می باشد. به همین دلیل باید بهترین طراحی ممکن برای دکور را انجام دهیم. دکور منزل وابسته به برخی محصولات ثابت و برخی محصولات تزیینی است. در قسمت محصولات تزیینی می توان از انواع تابلو های سفال دیواری سود برد. فروش این تابلو ها با تعداد محصول زیادی صورت می گیرد بدین معنی که این تابلو ها در طرحهای متنوعی قابل اجرا بوده و انتخاب طرح نیز به عهده مشری می باشد چرا کهاین تابلو ها به صورت سفارشی اجرا می گردند و به صورت آماده نصب در کارگاه های سفال موجود نمی باشند.از خصوصیات بارز این تابلو ها اجرا آنها بنابر متراژ کاری و مکانی است که باید در آنها نصب گردند.سفال نقش برجسته را می توان یک ابزار مناسب در جهت دکور منزل،‌محل کار و بسیاری اماکن تجاری و تفریحی دانست. تابلو لابی سفال نقش برجسته بررسی کنید.

 تابلو های دیواری مدرن سفال نقش برجسته

تابلو های دیواری سفال به دلیل زیبایی زیادی که دارند برای نصب در خانه، محیط کار، مراکز تفریحی و… مناسب می باشند. خرید این محصولات به صورت تابلو مدرن، سنتی و تلفیقی صورت می گیرد.هر محیطی نسبت به سلیقه افراد می تواند سنتی ای مدرن تزیین شده باشد. این تزیین از رنگ، نور پردازی و دکور نشات گرفته و نشان دهنده هنر طراح می باشد. هر چه نور پردازی و رنگ تلفیق بهتری داشته باشند، دکور زیباتر می شود. پس هر سه موضوع مطرح شده باهم مرتبط می باشند. برای دکور و تزیین آن می توان از انواع تابلو های دیواری سفال استفاده نمود. نکته جالب در خصوص خرید آن ها وجود محصولات سفالی به صورت مدرن، سنتی و حتی تلفیقی می باشد. از طرفی می توان طرح خط یا نقش را برای این تابلو ها انتخاب نمود.طرح های مدرن امروزه بسیار مورد توجه عموم قرار گرفته است چنین طرح هایی می توانند برای مکان هایی که طراحی دکوری مناسب با آنها را دارند مورد استفاده قرار بگیرند و در قالب تابلو های تزیینی و دیواری برای کامل کردن دکوراسیون و پر کردن سطح دیوارها مورد استفاده قرار بگیرند.یکی از خصوصیا این تابلو ها نقش برجسته بودن آنها می باشد که طرح را می توان روی آنها به صورت کامل نه در بعضی از نقاط تابلو بلکه کل طرح به صورت نقش برجسته اجرا می شود و حتی اگر طرحی که مشتریان انتخاب می کنند برای مکانی که آنها دارند بزرگ و یا کوچک باشد می توان جزئیاتی را به آن اضافه و یا از آن کم کرد بنابراین محدودیتی در اجرای تابلو های سفالی از نظر متراژ و طرح وجود ندارد.علاقه مندان به این تابلو های دست ساز می توانند در هر اندازه ای با انواع طرح های هخامنشی، مینیاتوری، سنتی و مدرن آنها را سفارش داده و از داشتن یک تابلوی کاملا نقش برجسته در منزل و یا محل کار خود لذت ببرند.گالری نقش مهر دارای گروه کاملی از مجریان این تابلو های نقش برجسته و همچنین طراحان می باشد و کلیه مراحل اجرای این تابلو ها را به صورت دستی انجام می دهد و از انواع روشهای قالب گیری که در برخی کارگاه های سفال مرسوم است استفاده نمی کند و می تواند اجرای تابلوی شما را به صورت سفارشی پذیرفته و در کوتاهترین زمان ممکن به شما تحویل دهد.

مطالب مربوطه