تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفالی نقش برجسته | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تابلو سفالی نقش برجسته

تابلوهای سفالی نقش برجسته

تابلو سفالی نقش برجسته

تابلو های گلی سفال برای پذیرایی

تیم طراحی و ساخت ما برای تزیین پذیرایی دست به تولید تابلو سفالی گلی  زده است. این تابلو های دست ساز زیبا در سایز و طرح مورد علاقه شما تولید می شود.هر کشوری صنعت و نوع فعالیت خاص خودش را دارد. ایران با داشتن سبقه تاریخی زیاد از معدود کشور هایی است که صنایع دستی فراوانی را تولید می کند. تابلو های گلی سفالی از معروف ترین و زیباترین تولیدات دستی مردم ایران بوده است. آرامش تابلو گلی عنوانی است که نمی توان از آن به سادگی گذشت. در بسیاری پذیرایی ها، هتل ها و مکان های دیگر می توان از این محصول دست ساز زیبا استفاده نمود. طراحان ما با توجه به نوع درخواست شما این تابلو ها را برای مرحله پرداخت آماده کرده و در اندازه های مختلف تولید می کنند.

طرح های روی سفال هخامنشی

در ایران تابلو سفالی نقش برجسته سفال های گلی در طرح های زیادی تولید شده و در فروشگاه ما نیز نمونه های آن موجود می باشد. طرح هخامنشی برای محیط های سنتی مناسب بوده و روی سفال برجسته بسیار نمود زیبا تری دارد.محصولات سفالی از قدیم مهمان خانه های ایرانی بوده است. طراحی روی گل رس و همچنین پرداخت نهایی آن باعث بوجود آمدن محصولی زیبا و در خور توجه می شود. تیم تحقیق و طراحی گالری نقش مهر نسبت به تقاضا شما نقش های متفاوتی را روی سفال حک می نماید. برای مثال طرح های هخامنشی از زیباترین و پر عظمت ترین تابلو های سفالگری تولیدی بوده که در محیط های سنتی و همینطور اغلب رستوران ها، هتل و سالن های همایش مورد استفاده قرار می گیرد. نوع سفارش شما باعث تولید محصول منحصر بفرد می شود.

ساخت سفال گالری نقش مهر

گالری نقش مهر با داشتن یک تیم متبحر و مجرب در ساخت و طراحی انواع سفال و ملزومات آن می تواند هر نیازی که شما داشته باشید را بر طرف نماید.ساخت سفال و کلا سفال ایرانی ریشه تاریخی دارد. سالیان زیادی است که صنعت سفال گری جز صنایع دستی ایرانی محسوب شده و طرفداران زیادی در داخل و خارج ایران دارد. از معروف ترین شرکت های ایرانی می توان به گالری نقش مهر اشاره نمود. این گروه سفال گری قدیمی هم طراحی های زیادی در این زمینه داشته و هم توانایی اجرا و ساخت طراحی های شما را دارد. این موضوع را در کمتر صنعتی شاهد هستیم و علت آن نیز وجود اشخاص خبره در این شرکت می باشد. سفال گالری نقش مهر نه تنها فروش داخلی داشته بلکه صادراتی نیز می باشد.

نمونه طرحهای نقش برجسته سفال برای راهرو

تابلو سفال نقش برجسته برای راهرو و مکان های شبیه آن نمونه طرحهای زیادی از سفال نقش برجسته تولید کرده ایم. سایز این تابلو ها متفاوت بوده و نقش نگار اسلیمی و… را در آن بکار گرفته ایم.پس از نصب سفال نقش برجسته شاهد یک اثر هنری زیبا خواهید بود که باور نخواهید کرد که آن یک محصول دست ساز است. نمونه طرح های زیادی از این سفال تولید شده که هر کدام برای مکان های مختلفی مورد استفاده می باشد. مثلا برای راهرو ها سفال برجسته مناسبی ساخت و عرضه شده است. نسبت به درخواست و تقاضا شما تیم طراح ما دست به طراحی، ساخت و در نهایت نصب آن خواهد زد. اندازه و سایز محصول نیز با توجه به نیاز مشتری تغییر کرده و این توانایی وجود داشته که طرح های ابداعی نیز در این تابلو ها به کار رود.

قیمت سفال و کاشی نقش برجسته

تولید سفال و کاشی های نقش برجسته نسبت به سایز و نوع محصول رنج قیمت متفاوتی را دارند. البته چون کار تولید این محصولات در ایران صورت می پذیرد قیمت ها بسیار رقابتی می باشد.سفال و کاشی از محصولاتی هستند که از دیر باز در ایران نقش های برجسته بر روی آن ها حکاکی یا کشیده می شده است. کاشی با طرح های زیبای اسلیمی، گل و گیاه و هر طرح درخواستی پس از پرداخت نهایی بسیار زیبا می شود. این موضوع راجب به سفال نیز صادق است. طراحان زیادی روی نوع طرح های این محصولات کار کرده و نقوش برجسته را روی آن ها پیاده سازی می کنند. قیمت سفال و کاشی نسبت به نوع سفارش و اندازه محصول متغیر می باشد. این محصولات به کشور های دیگر نیز صادر می شوند.

مدل تابلو نقش برجسته سفال مینیاتوری

نقوش قدیمی و تصاویر کهن ایرانی اسلامی را بر روی تابلو برجسته سفال نقش می بندند و به آن مدل مینیاتوری می گویند. این مدل را تنها در ایران می توان یافت.تابلو سفال برجسته با تنوع زیادی تولید می شود. ذهن خلاق گروه طراح ما این توانایی را دارد تا هر گونه محصول را به شکل و شمایل خاصی تولید نماید. محصولات نقش برجسته از زیبایی زیادی برخوردار هستند و علت آن نیز آرامش ذاتی گل و مشتقات آن می باشد. مدل مینیاتوری از زیباترین و پر فروش ترین انواع صادراتی تابلو نقش برجسته سفال می باشد. این محصول با توجه به آداب و رسوم قدیمی ایران نمایانگر واقعی تاریخی یا نقش و نگار شاه و ملکه و… می باشد. نقش های ایران پس از اسلام نیز در بین این طرح ها دیده می شود.

گالری نقش برجسته سفال اصفهان

صنایع دستی یکی از سوقاتی های استان اصفهان بشمار رفته و گالری های سفال منبع مناسبی از این صنایع دستی می باشد. در گالری ما می توانید سفال زینتی نقش برجسته را در طرح های مختلف خرید کنید.سفال یکی از محصولات دستی ایران و مخصوصا استان اصفهان می باشد. این محصول با ترکیب خاک رس و آب درست شده و توسط طراحان شرکت در مدل های مختلف ساخته می شود. تابلو های نقش برجسته سفال توسط تیم تحقیقاتی گالری به زیباترین اشکال ممکن مانند، اسلیمی، مینیاتوری و… ساخته می شوند. حتی قابلیت طرح دهی و تولید محصول دلخواه شما نیز ممکن می باشد. سفال اصفهان در کنار فیروزه و کاشی کاری از صنایع دستی غالب شهر بوده و صادرات آن نیز صورت می گیرد.

تابلو های گلی سفال اسلیمی

طرح اسلیمی از زیبا ترین و آرامش بخش ترین طرح های است که بر روی تابلو گلی سفال پرداخت می شود. تابلو های اسلیمی از نظر تاثیر گذاری بسیار قوی بوده و فروش بسیار زیادی دارند.نقوش اسلیمی در کاشی های فیروزه ای جلوه زیبایی به هر مکان مذهبی و… داده است. این طرح با گل و گیاه اطراف خود زندگی را به نمایش کشیده و روح زندگی در آنجاری می باشد. طرح اسلیمی تنها در تولید کاشی های فیروزه ای باقی نماند و در تابلو های سفالی نیز این طرح ها خود نمایی می کند. تابلو گلی که اغلب برجسته نیز می باشد با نقوش اسلیمی از زیبا ترین و روح دار ترین انواع تابلو سفالی تولید ایران می باشد. ما افتخار تولید و ارائه این محصول در انواع مختلف را داریم. از نظر قیمت تابلو اسلیمی نسبت به سایز قاب تقسیم بندی می شود.

خرید اینترنتی تابلو نقش برجسته سفال استخر

از ویژگی های اصلی تابلو نقش برجسته سفال جذب افراد به خود است. در استخر ها این محصول گاها نصب شده و برای خرید این نوع محصول به سایت اینترنتی ما می توانید سر بزنید.یکی از خصوصیات اصلی هر محصولی تزیینی جذب بازدید کننده به خود می باشد. این موضوع یعنی وقتی چشم شما به یک تابلو نقاشی می افتد حداقل چن ثانیه یا دقیقه ای روی آن زوم می شوید. این تفسیر به معنای جذب این محصول تزیینی می باشد. تابلو سفال برجسته از همین محصولات بوده که وقتی متوجه حضور آن در محیطی شبیه دیواره های استخر شدیم شاید چند دقیقه ای محو تماشا این ساختار زیبا شویم. تابلو نقش برجسته در مدل های گوناگونی تولید می شوند.از طریق سایت خرید اینترنتی گروه ما می توانید این محصول را به صورت عمده و کلی تهیه نمایید.

قیمت تابلوی نقش برجسته سفال برای دیوار خانه

برای دیوار خانه خود دنبال یک محصول تزیینی با قیمت مناسب می گردید؟ پیشنهاد ما به شما تابلوی نقش برجسته سفال می باشد تا یک طرح متفاوت را بر خانه ی خود مسلط کنید.تابلوی سفال از محصولات فوق العاده زیبا و خواستنی در بازار محصولات تزیتی ایران می باشند. به طور کلی این سفال نقش برجسته در مدل های مختلفی تولید شده و نمونه های زیادی از آن در بازار موجود می باشد. برای دیوار خانه خود می توانید حتی مدل مورد نظرتان را به طراحان ما تحویل داده تا ما کار ساخت آن را انجام دهیم. قیمت تابلوی نقش برجسته نسبت به سایز آن متفاوت بوده و این سفال چون از خاک و آب تشکیل شده آرامش خاصی را به منزل القا می کند. مدل های اسلیمی و مینیاتوری این تابلو نیز از دسته تولیدات بسیار زیبا می باشند.

مطالب مربوطه