تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
سرد کردن گل سفالی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

سرد کردن گل سفالی

سرد کردن گل سفالی

سرد کردن گل سفالی

سرد کردن گل سفالی

من نمی تواند کمک کند اما می گویند عجب. من گمان آن یک واکنش نسبتا معمولی به پر جنب و جوش سرد است سطوح گل تابلو سفالی او را (و پر جنب و جوش یک بیت از کتمان حقیقت است). من هنوز هم حتی ندیده است کار جفری در فرد، اما من حدس می زنم که واکنش من خواهد بود همه کلاه به توسعه صدای خود در خاک رس قطعا می تواند یک چالش است. به عنوان یک پاتر جوان، من وقت خود را صرف یادگیری تمام اصول اولیه، مانند خاک رس و فرمول لعاب و البته پرتاب کاغذ عروق نازک.پس از سال ها حد عالی رساندن مهارت من، من نهایت متوجه شدم که فرآیندهای سنتی و سرامیک در راه ایده های من بودند. من نتایج من با هنر سفال من می خواستم دستیابی نیست. آیا من اشتباه است. من فکر می کنم بسیار حائز اهمیت است برای سفالگران به دانش جامع از مواد و دارای مهارت های ساخت قوی است، اما صدای هنری واقعی من توسعه نیافت تا من شروع به ساخت کار که با یک ایده برای اولین بار، نه یک فرایند آغاز شد.با الهام از مفهوم به، زیبایی شناسی ژاپنی که در آن زیبایی است که در چیزهایی که ناقص هستند پیدا شده است، من شروع به دنبال الهام در سطوح غیر سرامیک. من آن را در سطوح مانند چوب و هوای رنگ و آجر، و همچنین در طبیعت، در برگ های پاییز و گل بهار یافت می شود. من می خواستم به خلق آثار که بیرون کشیدن همان نوع از تاثیر یک نقاشی روتکو در اختیار دارد.یک سطح بزرگ می تواند چه گلدان معمولی از یکی از فوق العاده جدا می کند. او در ویدیو لایه سطوح، ارین سهام بسیاری از تکنیک های برای سطوح لایه بندی و مشاوره می دهد فوق العاده در مورد چگونه ترکیب، فضای تفاهم، الگو، و کیفیت خط می تواند به سطح کار جذاب شود.موارد زیر، روند من توسعه یافته به تکرار این نوع از شروع روند من با بدن رس سفال و پرتاب آن را یک قوری، کاسه یا گلدان است. سپس با استفاده از یک ابزار، من ایجاد جنبه در فرم سخت چرم. پس از قطعه خشک استخوان است، من آن بیسک در مخروط ۰۲ و پس از آن شروع به اسپری کردن کشتی با لایه های متعدد از زیرلعابی مخملی. اساسا، من با استفاده از مخمل به عنوان یک بالا هراسان.این مهم است که به حفظ محیط کاری سالم و تمیز در حالی که انجام این فرایند است. همیشه ماسک با یک امتیاز لباس و اگر پاشش زیرلعابی، استفاده از یک تابلو سفال نقش برجسته اسپری با حداقل . من هم یک سیستم تهویه دوم در استودیو. همچنین می توانید زیرلعابی توسط مفت خوری آنها را بر روی لایه اگر شما دسترسی به یک غرفه اسپری ندارد. من پوشیدن دستکش توصیه می کنم اگر شما از این روش است.پس از زیرلعابی خشک شده اند، من شروع سنباده از طریق لایه های مختلف در معرض رنگ های دیگر، و همچنین به عنوان بدن رس سفال زیر. باز هم، به یاد داشته باشید به پوشیدن ماسک! من با کاغذ سنباده ۳۲۰-شن کار به یک سطح ۶۰۰-شن شروع می شود. من پس از آن آتش قطعه به مخروط ۰۴ برگزاری آن در بلوغ به مدت ده دقیقه برای ایجاد یک پیوند قوی بین بدن رس و زیرلعابی.این مهم است که به درخواست این سطح تنها به خارج از عروق و یا در مناطقی که در تماس با غذا و یا نوشیدنی آمده است. زمانی که شلیک از مخمل دارند دوام لعاب مات، اما مواد غذایی سالم است. پس از آن به قسمت های که در تماس با مواد غذایی آمده و آتش کشتی دوباره اعمال لعاب بوش غذایی امن است. بعد از این شلیک، من کت سطح زیرلعابی با درزگیر نفت غذایی سالم و موم استفاده شده توسط چوب فایده. این مهر و موم در سطح خارج و باعث می شود آن را نسبتا با دوام است.پیدا کردن صدای خود را ممکن است به عنوان ساده به عنوان شروع با یک ایده و یا یک تصویر خاص. سپس سعی کنید به شکل از چگونه شما می توانید در خاک رس رسیدن به آن. در این روش شما نه تنها در حال توسعه روش های جدید برای مواد، اما شما در حال کار در جهت ایجاد زیبایی و صدای خود را.

مطالب مربوطه