تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
فروش سفره هفت سین آماده شهرداریها | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

فروش سفره هفت سین آماده شهرداریها

فروش سفره هفت سین آماده شهرداریها

فروش-سفره-هفت سین-آماده-شهرداریها

فروش-سفره-هفت سین-آماده-شهرداریها

سفره هفت سین شهرداریها با اندازه های بزرگ به صورت آماده نصب برای تزئینات نوروزی در میادین شهری توسط گالری نقش مهر با سفارش گیری و طراحی و اجرای آن در کوتاهترین زمان انجام می شود .

علاوه بر اجرای انواع تابلو سفال نقش برجسته که به صورت رزینی و سفالی در این گالری انجام می شود سفره های هفت سین در ابعادی متناسب با اندازه های میدانی برای شهرهای مختلف به مناسبت فرارسیدن نوروز ساخته می شود .

سفره هفت سین شهری

سفره های هفت سین شهری اندازه های متفاوتی دارند. برخی از آن ها در سایز های کوچک و خانگی ساخته شده و بسیاری دیگر نیز به منظور نصب در مکان های بزرگ تر مانند سالن ها و خانه های بزرگ و یا میادین و مکان های عمومی ساخته می شوند. این فروشگاه انواع بزرگترین سفره های هفت سین را در طرح های متنوع و با کیفیت های فراوانی تولید می نماید. همان طور که می دانید هر چه ابعاد سفره های هفت سین بزرگ تر باشد، ساختن آن ها نیز مشکل تر است. اما با این وجود همکاران ما با مهارت های بالایی این هفت سین ها را ساخته و آماده فروش می نمایند .
به دلیل شلوغی های بسیار زیاد و همهمه های خیابان ها و ترافیک های سنگین ماشین های سواری که در نزدیکی های ایام عید نوروز در تمامی شهر های ایران اتفاق می افتد، بسیاری از هم وطنان عزیزمان ترجیح می دهند در خانه های خود بمانند. اما همان طور که می دانید همه مردم ایران به انجام خرید های عید اهمیت فراوانی داده و تمام تلاش خود را برای تهیه لوازم مورد نیاز به عمل می آورند .
بسیاری از ما با دیدن سفره های هفت سین در ایام نوروز به یاد روز های خوش کودکیمان افتاده و خاطرات آن دوران برایمان زنده می شوند. خاطرات روز هایی که با شوق فراوان چشم انتظار رسیدن سال جدید می نشستیم تا بتوانیم لباس های نو بر تن کرده و طعم شیرینی هایی که خوردنشان ممنوع بود را بچشیم. گرفتن عیدی از بزرگ تر ها نیز از لذتی توصیف نا پذیر برخوردار بود. امروزه بعد از گذشت سال ها هم چنان با فرا رسیدن ایام نوروز سفره های هفت سین در تمامی خانه ها می درخشند .
به جرات می توان گفت که لحظات آخر هر سال که مادر خانواده سفره هفت سین زیبا را پهن میکند و پدر بر سر آن قرآن می خواند و هم چنین بوی خوش عود و گل های شب بو همه جا را پر می کند، از جمله معنوی ترین و زیبا ترین ثانیه های عمر همه مردم ایران زمین می باشد و به سختی می توان خاطره این دقایق را از یاد برد .
همه مشری های عزیز این مجموعه می توانند انواع مدل های سفره هفت سین بسیار شیک و جدید را از هم اکنون به طور مستقیم خریداری نمایند .
با وجود این که سفره هفت سین در هر شکل و اندازه ای که باشد فرقی نمی کند و دارا بودن از هفت عدد سین اصلی است که مهم می باشد، اما بسیاری از  هم وطنان خوش ذوق و خوش سلیقه مان ترجیح می دهند در ایام نوروز از سفره های هفت سین مجلل و با شکوهی استفاده نمایند. منظور از کلمه مجلل صرفا هفت سین های شاهانه نمی باشد و حتی با استفاده از ساده ترین وسایل نیز می توان به این هدف دست یافت .
به همین خاطر در این فروشگاه انواع جدیدترین سفره های هفت سین با تزیین های زیبا به فروش می رسد .
یکی از دلایلی که مردم ایران برای آغاز سال نو حتما بیدار بوده و در کنار یک دیگر جمع می شوند این است که با این کار صمیمیت بین آن ها بیش تر شده و با یک دیگر هم دل می شوند و در نهایت سال جدید را با آرامش خاطر بیشتری آغاز می نمایند. به همین خاطر است که در تمامی خانه ها سفره های هفت سین چیده می شود. زیرا هفت سین بهانه ای است برای گرد هم آمدن اعضای خانواده و هر چه این هفت سین ها زیبا تر باشند خاطرات زیبا تری را نیز می توان با آن ها رقم زد .
فروش انواع هفت سین های دست ساز در این نمایندگی صورت می گیرد .
ما برای ساخت هفت سین هایی که در این فروشگاه به همه مشتری های عزیزمان عرضه می کنیم معیار های اصلی و مهمی را مد نظر قرار داده ایم. مهم ترین این معیار ها در نظرگرفتن سلیقه های متفاوت و متنوع خریداران و متقاضیان این محصولات می باشد. چرا که طبیعتا همه افراد لزوما یک مدل هفت سین را نخواهند پسندید. ایجاد شرایطی برای دادن حق انتخاب به مشتری ها باعث جلب رضایت هرچه بیش تر این عزیزان گشته است .
یکی از انواع مدل های هفت سین موجود، سفره هفت سین های مدرن می باشد که با قیمت های مناسب به فروش می رسند .
نوروز، همان گونه که از نامش بر می آید نوید آور تازگی و آغاز دوباره است. این آغاز تنها شامل سال جدید نبوده و معنایی گسترده تر و وسیع تر را در بر می گیرد که شروع دوباره زندگی با حس متفاوت و انرژی بیش تر و هم چنین پی گیری اهدافمان با قدرت زیاد، از جمله آن ها می باشد. برای جشن گرفت این عید با شکوه امور زیادی انجام می شود که تهیه سفره های هفت سین از جمله آن ها می باشد. یکی از انواع سفره های هفت سین که هم اکنون نیز آماده فروش به شما عزیزان است، هفت سین های ساخته شده با ظروف سفالی می باشد .
یکی از خصلت هایی که همه مردم ایران از آن بهره مند می باشند، اصالت و فرهنگ غنی است که آوازه آن در دنیا نیز زبان زد جهانیان می باشد. برگزاری مراسم عید نوروز نیز از جمله نشانه های این فرهنگ بوده و نمایانگر تاریخ پر بار ایران زمین می باشد. در این ایام همه مردم ایران خود را موظف می دانند که به دیدار دوستان و آشنایان رفته و از حال آنان جویا شوند. هم چنین سفره های هفت سین نیز در تمامی خانه ها به چشم می خورد .
ه دلیل زیبایی و شکوه فراوانی که عید نوروز از آن برخوردار می باشد، علاوه بر مردم ایران بسیاری از انسان های ساکن در سایر کشورهای اروپا و آمریکا نیز از این مراسم استقبال به عمل آورده و در مورد آن تحقیق می کنند. هم چنین بسیاری از آن ها در خانه های خود همانند سفره های هفت سین ایرانیان را درست می کنند. همان طور که می دانید سفره های هفت سین انواع گوناگونی دارند که یکی از آن ها هفت سین های سفالی می باشد. انواع سفره های هفت سین ساخته شده با سفال های فیروزه ای رنگ در این فروشگاه موجود می باشد .

Save

Save

Save

Save

مطالب مربوطه