تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
قرار دادن شاخص برای تابلو سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

قرار دادن شاخص برای تابلو سفال

قرار دادن شاخص برای تابلو سفال

قرار دادن شاخص برای تابلو سفال

قرار دادن شاخص برای تابلو سفال

اشیاء تابلو سفال نقش برجسته به خوبی طراحی شده و هنر مردمی و آثار هنری کودکان است. نتیجه اشکال است که باید به یک توازن فوق العاده از بازیگوشی و پالایش است.من همیشه کشیده شده به فراغت و اشکال ساده، و مقدار زیادی از وقت من صرف نگاه کردن به منسوجات، آثار هنری و آیتم های خانگی از اواسط قرن ۲۰٫ من یک درک عمیق برای ساده، اشیاء صنعتی به خوبی طراحی شده، و همچنین آثار هنری کودکان و هنرهای-چیزهایی که کمتر تصفیه شده هستند و دست ساز را نشان می دهد. در کار من، من تلاش برای جستجوی تعادل بین این دو منافع. من برای خطوط تمیز و زیبایی تلاش، در حالی که طراحی های من و انتخاب رنگ بیشتر با کارهای هنری و هنرهای کودکان را تحت تاثیر قرار. سادگی از فرم یک بوم برای یک عنصر بیشتر اهل تفریح ​​در طراحی ایجاد می کند.سال های بسیاری با خاک رس اواسط آتش سفید کار کرده است. من استفاده می شود زیرلعابی، خطوط حکاکی و مناطق ایجاد رنگ بر روی زمینه سفید جلب کرد. من هم دوست داشتم کاری که من بود، اما آن را واقعا مثل من احساس نمی کنند. این احساس تا حدودی بیش از حد تمیز و دقیق است.در طول این زمان، من اغلب کلاس ها و کارگاه با تمرکز بر سفال است. آن را سرگرم کننده به کار در مقیاس بزرگتر، به کار کمی شل تر، سیم پیچ ساخت اشکال جدید و تلاش از تکنیک های جدید دکوراسیون سطح بود. من هم دوست داشتم این گزینه از کار در مقیاس بزرگتر که ارائه سفال، و اغلب در مورد تغییر را فکر کردم، اما در پایان هر کلاس یا کارگاه، من همیشه به خاک رس سفید من، بازگشت که در آن من احساس راحت تر است.من پاییز سال ۲۰۰۹ کمک در مدرسه  صنایع دستی به سر برد.  ایجاد اشکال زیبا دو جداره با استفاده از سفال. زندگی در  به مدت دو ماه، و کار با سفال هر روز من را با انگیزه حق تغییر بدن رس من و همچنین سبک من از کار ارائه شده است. این بیت از یک انتقال پر از دست انداز بود، که من سعی کردم به یادگیری یک پالت جدید لعاب و دکوراسیون سطح، اما در پایان دو ماه، من تا به حال چند قطعه است که امیدوار به نظر می رسید.که زمستان، من سمت چپ برای مونتانا برای شروع یک اقامت دو ساله در بنیاد بری مورچه. هنگامی که من وارد شدند، من بلافاصله شروع به آزمایش ورقه و لعاب. من واقعا عاشق، مخروطی ۰۴ ساتن دستور غذا. در  ما مشغول به کار بود با سفال در ۰۲ به مخروط ۲ محدوده، و لعاب  زیبا در مخروط بود ۰۱-دیگر اطلسی، آن را بیشتر شبیه مینای دندان بود. من می خواهم در ابتدا پیش بینی با استفاده از خشک با لعاب شکلات ساتن، اما من راه طراحی های من را به سطح لعاب در درجه حرارت بالاتر ذوب را دوست داشت.پس از همه آن سال ها کار در خاک رس سفید، من یک منبع عظیمی از زیرلعابی بود. من نمی خواهم که کوزه ها برای به هدر، پس من شروع آزمایش همه از رنگ های من در طول تا ببینید که چه اتفاقی می افتد. تعداد شگفت آور از رنگ زیرلعابی نگاه بزرگ، کسانی که بسیار خشک و یا حباب بود. من یک ‘X’ بزرگ در آن قرار داده و آنها را بسته بندی، به طوری که من نمی به طور تصادفی از آنها استفاده کنید. رنگ من با استفاده از به طور عمده زیرلعابی مخملی و زیرلعابی دانکن. تست مورد نیاز است به عنوان رنگ های خاص خوب کار خواهد کرد، اما سایه مشابه کار نخواهد کرد. من اغلب از رنگ است که کار برای ایجاد سایه جدید مخلوط کنید.پس از تعویض به سفال، من شروع به مسواک زدن دو تا سه لایه نازک از یک ترا در پایین کار استخوان خشک برای افزایش رنگ از خاک رس و ایجاد یک احساس بهتر در پایین (شکل ۱). هنگامی که درخشش خود را از دست داده است، من آن را صیقل با کاغذ بسته بندی کیسه های مواد غذایی پلاستیکی محکم در اطراف انگشت شست من و مالش منطقه پوشش داده شده (شکل ۲). به مخروط ۰۴-۰۵، من شروع پوشش شیشه ای. من موم استفاده کنید، عمدتا به دلیل من بسیار دست و پا چلفتی با آن هستم. در عوض من خراش لعاب اضافی را با یک دنده لاستیک، سپس اسفنج بقیه کردن، ترک در مورد ¼ اینچ از خاک رس در معرض در پایین (شکل ۳). برای کاهش علائم قطره، یک بار لعاب کمی خشک شده است، من استفاده از یک صفحه نمایش تیغه های نرم به شن و ماسه از علائم قطره بزرگتر است. من همیشه از ماسک و شن و ماسه در حالی که برگزاری این قطعه از خودم و بیش از یک سطل آب برای به حداقل رساندن گرد و غبار (شکل ۴). از آنجا که فرایند پوشش شیشه ای و تزئینات طول می کشد در حالی که، لعاب است در دسته های کوچک انجام می شود. من با استفاده از سه نسخه های مختلف رنگی لعاب اساس من: زرد، رنگ پریده نعناع سبز و سفید. من سعی می کنم تمرکز تابلو سفالی با یک رنگ در یک زمان، در غیر این صورت آن را گیج کننده می شود، که همه از لعاب همان نگاه در سطل. این کمک می کند تا من برای جلوگیری از دست زدن به یک تکه با رنگ اشتباه است.وقتی که من برای اولین بار به روشن، من می دانستم که من دقت خطوط حکاکی شده از دست ندهید، اما متوجه شد که ۱۸ سنج بطری لغزش دنباله یک خط خوب بسیار خوب (شکل ۵) ایجاد می کند. یک بطری ۱۶ سنج یک خط ضخیم تر تشکیل می دهد. من استفاده از این کمتر، اما برای طراحی مفید استنقطه بر روی قطعه. من بطری با زیرلعابی را پر کنید و اضافه کردن آب در صورت نیاز به دریافت یک جریان صاف از بطری. قبل از نقاشی بر روی یک گلدان، تست است که آن را به طور مساوی در جریان یک تکه کاغذ. جانشینها اتفاق می افتد گاهی اوقات، اما آنها بسیار آسان برای تمیز کردن اگر شما اجازه دهید آنها را خشک کنید، سپس آنها خراش کردن از سطح با استفاده از یک دنده های فلزی (شکل ۶). پس از خراش دادن، مالش از آن نقطه با انگشت، و از نو ترسیم خط. که قطعا یک پنجره از زمانی که این روند بهتر کار میکند. من شروع به کشیدن خطوط در بالای حدود نیم ساعت بعد از لعاب. نقاشی خط می آید به راحتی تا زمانی که لعاب می کند بیش از حد خشک و پودری کنید. پس از آن تا به این مرحله رسیده، تریلر لغزش می کند به راحتی در جریان نیست. به آرامی  قطعه جلزد با بعضی اوقات آب کمک می کند، اما آن را بسیار بهتر برای تزئین در حالی که هنوز هم برخی از لعاب رطوبت در آن است.هنگامی که استفاده نمی کنید، من پلاگین بطری را با یک سنجاق دوخت، نوع با مهره کمی در پایان. این کار واقعا خوب، و آن را به خوبی به پین ​​های موجود در مورد نوک مسدود می شود. این مهم است که به یاد داشته باشید برای حفظ پین در نوک زمانی که بطری های در حال استفاده نیستند، چرا که آنها خشک به راحتی.نقاشی خط واقعا به سرعت خشک شود. معمولا من در ۵:۵۵ گلدان قرعه کشی، پس از آن شروع به رنگ آمیزی در طراحی های من (تصاویر ۷ و ۸). من آن را آسان تر به پور زیرلعابی من را به یک سینی یخ پلاستیک، ترجیحا یک با تعداد زیادی از خزانه. محفظه خالی خوب برای مخلوط کردن رنگ زیرلعابی با هم هستند.طراحی های من برنامه ریزی شده نیست از قبل؛ من تمایل به کار به طور مستقیم تر، به دنبال در فضا و دیدن چگونه من می خواهم به آن را تقسیم کنید. من دو سال گذشته صرف تلاش برای پیدا کردن تعادل بین حق دکوراسیون بسیار کم و بیش از حد.طراحی های من عمدتا توسط این ایده از اتصال الهام گرفته است. من بسیاری در طول چند سال گذشته منتقل شده اند و در یک وضعیت اقامت شامل بسیاری از مردم در حال حرکت در داخل و خارج از زندگی خود را. برخی از این اتصالات با وجود فاصله بسیار قوی مانده اند. طراحی های من اغلب رخ می دهد در گروه بندی های دو تا سه عناصر مشابه، خطوط نقطه چین گاهی اوقات این عناصر اتصال، ایجاد خطوط ارتباطی است.من نیز با ارتباطات جدید که تشکیل شده که یک قابلمه برگ استودیو من برای تبدیل شدن به بخشی از زندگی کسی دیگری شیفته. من این را به عنوان یکی از جالب ترین جنبه های بودن ساز شی. با استفاده از گلدان ساخته شده توسط دوستان که دور هستند واقعا به من کمک به احساس متصل به آنها. این یک بخش واقعا خوب بودن هری پاتر.کورتنی مورفی پاتر تمام وقت است، در حال حاضر در پایان یک اقامت دو ساله در بنیاد بری مورچه برای هنر سرامیک در هلنا، مونتانا است.

مطالب مربوطه