تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
اجرای نقش برجسته سفالی تابلوهای دیواری بزرگ | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

اجرای نقش برجسته سفالی تابلوهای دیواری بزرگ

اجرای نقش برجسته سفالی تابلوهای دیواری بزرگ

اجرای نقش برجسته سفالی تابلوهای دیواری بزرگ

اجرای نقش برجسته سفالی تابلوهای دیواری بزرگ

سفال، مشتقات و تولیدات آن برای اجرای بسیاری از تزیینات می توانند بکار گرفته شوند. محصولات سفالی نقش برجسته را به راحتی در نمای منزل، تابلو سفال های دیواری، طراحی اپن، شومینه و… می توانید استفاده کنید.در حدود ۲۵۰۰ سال پیش از میلاد مسیح ایرانیان اصیل در شوش قادر به تولید سفال شده بودند. نکته جالب این موضوع داشتن تکنولوژی کوره، ابداع چرخ ساده سفالگری و… می باشد. با این تفسیر باید ایران را در کنار چند منطقه دیگر از ابداع کنندگان سفال نامگذاری کرد.اما کار تولید سفال به همین جا ختم نشد و به مرور نقش های برجسته، اشکال هندسی و… نیز توسط سفالگران طراحی و ساخته شد. اجرای نقش برجسته سفال از سخت ترین هنر های دستی دنیا می باشد. در دنیای امروزی از این سفال ها برای مصارف تزیین و طراحی دکوراسیون استفاده می کنند.

طرحهای سفال برای منزل

همیشه برای دکوراسیون منازل نیاز به یک تزیین زیبا می باشد. بهترین پیشنهاد به شما طرحهای سفال و تابلو های سنتی و مدرن آن می باشد. بسیاری از کارشناسان حوزه دکوراسیون و دیزاین داخلی بر این عقیده اند که انسان از محیط زیبای خانه لذت زیادی می برد. با این تفسیر باید بهترین طرحهای موجود را برای آن بررسی نمود. سفال می تواند یک انتخاب مناسب به حساب بیاید. ساختن سفال متعلق به زمانی است که انسان در دشت ها زندگی می کرد. به مرور تکنیک ساخت سفالینه به یک هنر تبدیل شد که امروزه می توان از آن برای تزیین منازل استفاده نمود. طرحهای زیادی توسط کارشناسان این زمینه تولید شده که برای منزل بسیار زیبا می باشد.

مدل تابلو برجسته سفال دیواری

مردم ایران با پیروی از اجداد خود امروزه بهترین تولید کننده سفال در زمینه های مختلف می باشند. مدل تابلو سفالی برجسته دیواری یکی از هنرمندانه ترین طرح های موجود می باشد.تولید سفالینه ها در دنیا بیش از ۱۰٫۰۰۰ سال قدمت دارد. جالب است بدانید این عدد به اولین سفالی بر می گردد که در ایران یافت شد. استفاده از گل رس به عنوان یک مواد اولیه عالی باعث شد به مرور دستگاه سفالگری نیز اختراع شود. سالیان زیادی است سفال ارزش بسیار زیادی در بین جوامع مردم دارد.یکی از شاخه های هنر سفالگری تولید تابلو سفالی نقش برجسته می باشد. این محصول می تواند در مدل دیواری به معرض نمایش گذاشته شود. سفال نقش برجسته در کنار زیبای خاص خود اشاره به یک موضوع تاریخی خاص دارد.

فروش کتیبه سفالی نقش برجسته

فروش تابلو سفال برجسته کتیبه سفالی  کتیبه نوعی سنگ یا سفال می باشد، که می تواند حرف خود را با کشیدن یک نقش یا خط به تصویر بکشاند. فروش کتیبه سفالی نقش برجسته که از تولیدات داخلی می باشد به دلیل زیبایی رونق دارد.تاریخ بسیاری از کشورها، تمدن ها و یا نوشته های تاریخی بستگی به کتیبه های موجود در آن منطقه دارد. اولین راه به تصویر کشیدن انسان اولیه از وضعیت خود، نقاشی غار ها بود. به مرور سنگ نوشته ها و کتیبه ها به تمدن بشری راه یافت. تاریخ شناسان از همین طریق بسیاری از اطلاعات را کسب کرده اند. در دنیا این موضوع ریشه هزاران ساله دارد. در ایران امروزی نیز تولید کتیبه سفالی نقش برجسته از هنر های دستی می باشد. چه بسا که در بازار روز کتیبه هایی شبیه زمان کوروش کبیر با دستان هنرمند سفالگر ساخته و به فروش می رسد.

کتیبه های گلی سفال گالری نقش مهر

گالری نقش مهر با توجه به تجربه و انگیزه بالا قادر به تولید انواع کتیبه های گلی سفال در زمینه های مختلف می باشد. تیم تحقیقاتی این گالری هر هنر سفالگری را داشته و آن را در ساخت محصولات بکار می برند.ساخت کتیبه های سفال با استفاده از گلی مخصوص صورت می پذیرد. این گل اغلب از خاک رس بوده که از خصوصیت های بارز آن قابلیت فرم گیری خاص را نام برد. کتیبه ها نشانگر یک تصویر یا خط خاص می باشند. این تصویر می تواند مدرن، سنتی یا هر نوع دیگری باشد. تیم طراح گالری نقش مهر توانایی ساخت و اجرای تمامی طرح های موجود را دارد. این گالری در سالیان اخیر ثابت کرده که ساخت کتیبه و تابلو های نقش برجسته و ساده در طرح های مختلف مانند اسلیمی، مینیاتوری، هخامنشی و… را بخوبی بلد بوده و پیشرو هنر سفالگری می باشد.

تابلو دست ساز سفال برای دکوراسیون منزل

یک پیشنهاد داغ به شما برای طراحی دکوراسیون منزل می تواند یک تابلو دست ساز سفال باشد. این محصول نه تنها زیبای خاص خود را داشته بلکه منزل شما را منحصر بفرد می کند.از ویژگی های اصلی یک محصول دست ساز روحی است که آفریننده آن در آن دمیده است. یک سفال با دستان هنرمند یک سفالگر نقش دیده و علت زیبایی خاص آن هنری است که این شخص روی آن پیاده کرده است. نکته بسیار جالب برای مردم ایران این است که اکثر نقاط کشور این هنر را دارند. تابلو دست ساز سفال محصولی مناسب برای تزیین دکوراسیون منزل می باشد. نسبت به نوع دکوراسیون منزل شما طرح های فراوانی وجود دارد. تولید سفال دست ساز از محصولات سنتی شروع شده و تا محصولات مدرن ادامه دارد.

عکس کتیبه سفالی نقش برجسته

بسیاری از موزه ها کتیبه های سفالی نقش برجسته هزاران سال پیش را هنوز در دل خود دارند. اما هنر امروز قادر به تولید همین کتیبه ها نیز می باشد. عکس و تصویر این محصولات گویای زیبایی آن ها می باشد.ظروف سفالی و سفالینه ها شاید اولین محصول تولیدی انسان ها بر روی زمین می باشند. ویکی پدیا کتیبه های سفالی نقش برجسته را با توجه به تاریخ هر کشوری معرفی می کند و عکس آن ها را نیز به تصویر می کشد. کشور های ایران، چین، مصر از نمونه مکان هایی هستند که کتیبه های زیادی از آن ها به یادگار مانده است. علم، خط و تمدن را می توان از روی این کتیبه ها و سنگ نوشته ها متوجه شد. بزرگترین کتیبه بشری شاید منشور کوروش باشد. گالری نقش مهر یکی از میزبانان تولید کننده این کتیبه های سفالی نقش برجسته می باشد.

طرح سفال برای دکوراسیون

سفال یکی از محصولاتی است که به دلیل تنوع بالای کالایی می توان از آن برای طرح های مختلف یک دکوراسیون استفاده نمود. این استفاده با توجه به نوع سنتی یا مدرن آن متفاوت می باشد.همیشه برای ساخت یک سفال یک طرح از پیش تعیین شده وجود دارد. شاید در سالیان بسیار دور و یا صد ها سال پیش ساخت سفال با استفاده طرحی در مغز سفالگر صورت می گرفت، اما در دنیای امروز همه طرح ها از پیش به تصویر کشیده شده اند. البته نو آوری در این دسته بندی نمی گنجد. برای تزیین یک دکوراسیون خاص، سفال می تواند از بهترین پیشنهاد و انتخاب ها باشد. دلیل اصلی آن نیز طرح های بسیار زیبا، دوست داشتنی و منحصر بفرد آن است. خانه های سنتی می توانند از سفال های اسلیمی به زیبایی بهره مند شوند.

آبنما سفال نقش برجسته

سفال نقش برجسته پس از ساخت اولیه به مرحله پرداخت، کوره و رنگ ریزی می رسد. بسیاری از سفال نقش برجسته را می توان در ساخت یک آبنما زیبا استفاده نمود.آدمی با رنگ و زیبایی زندگی کرده و آنقدر برایش دلنشین بوده که هیچگاه به دنبال معنی کردن آن نخواهد رفت. برخی هنر های دستی به علت زیبایی که دارند در دل آدمی چنین می نشینند. یک سفال گلی که با دستان هنرمند طراح شکل پیدا کرده و حتی نقشی برجسته بر آن کشیده است در دل خود روح زندگی را جاری دارد. رنگ می تواند زیبای ذاتی آن را دو چندان کند. سفال نقش برجسته محصولی بومی و پر مصرف است. ساخت آبنما با سفال و یا طراحی های دیگر نشان از استفاده بی نظیر آن در دکوراسیون های مختلف دارد.

طرح کتیبه گلی سفال مدرن

کتیبه های گلی سفال به طور کلی در دو طرح مدرن و سنتی طرح ریزی و ساخته می شوند. استفاده از محصولات مدرن در دکوراسیون مدرن زیبای متقابلی به آن مکان خواهد داد.هنر سفالگری را می توان یک علم نیز معرفی نمود. پیشرفت آن شبیه به علم بوده و روزانه با ذهن خلاق طراح، طرح های جدید خلق می شوند. طرح های سنتی از روی یک تصویر، جسم و یا یک واقعه تاریخی ساخته می شدند. کتیبه های مدرن نیز با توجه به نوع رفتار، تخیلات و بسیاری از امور دیگر به مرحله ساخت می رسند. نو آوری های زیادی در زمینه کتیبه گلی سفال مدرن صورت می پذیرد. گالری سالانه طرح های مختلف خود را به معرض نمایش گذاشته که می توان تشخیص داد که سفالگری مدرن چقدر رو به پیشرفت می باشد.

مطالب مربوطه