تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
استایل های مختلف تابلو سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

استایل های مختلف تابلو سفال

استایل های مختلف تابلو سفال

استایل های مختلف تابلو سفال

استایل های مختلف تابلو سفال

هنرمند و سرامیک اسکات زیگلر تا به بسیاری از صبر. او آن نیاز به ایجاد مجسمه سازی و سرامیک بسیار دقیق است. تحت تأثیر آن زمان او به عنوان یک طراح اسباب بازی به سر برد، اسکات صرف ساعت ها و ساعت ایجاد این رنگ و جزئیات در کار خود را با استفاده از مخروط ۶ ورقه و لکه های تجاری.امروز ما گزیده ای از یک مقاله در کار خود را در شماره آوریل ۲۰۰۹ سرامیک ماهانه که روش لغزش تزئینات غیر متعارف خود را نشان می دهد در حال حاضر. ما همچنین توضیح دهید که چگونه او در این فرآیند وارد شدند.نوشته اصلی، اسکات اخراج کار خود را در کوره های گاز، کوره نوشابه و کوره نمک با استفاده از مخروط سنتی ۹/۱۰ لعاب، اما به دلیل نتایج متناقض این لعاب تولید، آنها را برای کار دقیق او علاقه مند به ایجاد عملی نیست. او با انواع مواد کم آتش (مخروط ۰۱۸-۰۱)، از جمله زیرلعابی، لعاب و لوستر، کشیده شده به آنها به دلیل طیف گسترده ای از رنگ های زنده موجود را آزمایش کرد. مواد کم آتش ملاقات انتظارات خود، تولید نتایج سازگار و اجازه می دهد او به عبارت دقیق تر. او با استفاده از آنها به طور انحصاری آغاز شد.اما در تلاش خود را برای کنترل بر هنر خود را، او در نهایت لعاب خود بازبینی. در حالی که با رنگ، ثبات و سطح از تابلو سفال نقش برجسته او قادر به رسیدن، مواد کم آتش متخلخل او با استفاده از شده بود جذب شد اثر انگشت، لکه و گرد و خاک بود خوشحال – اثرات بسیار نامطلوب زمانی که کار طراحی شده است به عهده بیننده، قرعه کشی آنها را در و آنها را تشویق به تعامل با آن. زیگلر شروع به دنبال تجاری در دسترس، لعاب جایگزین و گزینه های متعدد آزمایش شده اند اما نیازهای خود را ملاقات کرد. نا امید با فقدان گزینه، او مورد بررسی ساخت مخروط خود ۶ زیرلعابی و لعاب. پس از ماه ها آزمایش، او با استفاده از لکه تجاری مخلوط با لغزش آغاز شده است. او آن را به قطعات خود را در همان راه به او شده بود، با استفاده از زیرلعابی کم آتش و لوستر اعمال می شود، و قادر به رسیدن به نتایج مشابه با هیچ یک از محدودیت بود. او همچنین قادر به تولید طیف وسیعی از رنگ تر از همیشه قبل از.اسکات زیگلر سرامیک ماهانه در حال ظهور هنرمند در سال ۲۰۰۶٫ بود هنوز میدارد در این سال برای ظهور هنرمند در شماره ماه مه از دست ندهید!من استفاده از انواع نمرات از کاغذ سنباده برای صاف کردن عیوب. پس از آن به طور کامل صاف است، من شروع به ذخیره در رنگ من. من برگه های رنگی خود را ایجاد با اضافه کردن درصد های مختلف از لکه تجاری به همان بدن پرسلن خاک رس مورد استفاده برای قطعات من، با اضافه کردن آب تا زمانی که بسیار سیال می شوند. اگر من در تلاش برای رسیدن به یک اثر شفاف، این لایه نازک هستند بیشتر از آب تنها با یک درصد کمی از لغزش رنگی. با این حال، اگر من در تلاش برای یک سطح مات، من به اندازه کافی آب اضافه کردن به لغزش های رنگی تا من یک کت برس مایع. به طور کلی عاقلانه نیست برای اضافه کردن خاک رس مرطوب به خاک رس استخوان خشک، به دلیل آن را کرک کردن، اما از آنجا که خاک رس در لغزش واقعا فقط یک عامل برای اتصال رنگ بر روی سطح است، من می توانم با استفاده از بسیاری از  نازک ترفند این است، اما این روند بسیار وقتگیر است. هر منطقه به سه یا چهار کت برس در هر رنگ. وقتی که تمام رنگ استفاده شده است، من در نهایت قادر به بیسک آتش قطعه هستم. برای شلیک لعاب، من اضافه کردن لعاب براق و مات و آتش به مخروط ۶٫ ”

هنرمندان تابلو سفال

یک هنرمند تابلو سفال، خرید یک دوربین فوق العاده زیبا دیجیتال او در نظر گرفته به استفاده از دوربین به عنوان ابزار دیگری در زرادخانه خلاق خود را. او برنامه ریزی نیست که برای تغییر رسانه شروع یک کار نمایشگاه به عنوان یک عکاس. اما او می دانست که عکس او در زمان آثار صدای خود را در برخی از راه اطلاع. و آنها را انجام دهد. این ممکن است سخت به قرار دادن انگشت در، اما اگر شما به کار خود را گوش دادن و در عکس های خود را نگاه کنید، یک اتصال آشکار است.هنرمند و سرامیک لی اکینز با استفاده از دوربین خود را در یک روش مشابه. اگر چه او عمدا نمی مطابقت عکس خاص به کار سرامیک خاص است، بدیهی است یک اتصال که جایی در طول مسیر اتفاق می افتد وجود دارد. گرفتن عکس از چیزهایی که دوست دارید می تواند یک راه بسیار خوبی برای کمک به توسعه صدای خود را در سرامیک. امروز ما باید برخی از عکس های لی را ببینید و یاد بگیرند که چگونه او با استفاده از لکه ها، لعاب و زیرلعابی به ایجاد سطوح با الهام از عکس های خود را. به علاوه، لی سهام برخی از لغزش و لعاب دستور العمل او با استفاده از برای رسیدن به اثرات است که او می خواهد.”من لذت بردن از عکاسی،” اکینز توضیح می دهد. “عکس های من از طبیعت و افراد دیگر می باشد. تصاویر عکاسی به عنوان یک منبع، یک ایده و الهام بخش باشد. من هرگز در یک عکس را به یک قطعه نگاه کنید، اما برخی از اتصال وجود دارد. این تعجب آور به دیدن آنها مطابقت کردن تا از نزدیک از این واقعیت است. “سطوح کار اکینز بسیار پیچیده هستند. بافت، الگو، رنگ و ارزش نتیجه از علائم ابزار، رسانه و سرامیک، و فرآیندهای شلیک می باشد. بافت از تلاش آگاهانه اکینز به علائم ترک از روند شکل گیری، به جای پوشش آنها را مشتق شده است. علاوه بر این، برخی از علائم از تمبر هستند (پیدا شده و ساخته شده) و دیگران را از به پایان می رسد بافت می باشد.رنگ در کار اکینز “محصول از لکه ها و لعاب، و همچنین فضای شلیک است. یکی از رنگ های مورد علاقه خود را به کار با کربنات مس است. “نقاشی مس در و پاک کردن آن را دور یکی از تکنیک های مورد علاقه من است. آن را بسیار ساده در عین حال بسیار موثر است. رس وسایل به نظر می رسد را در یک شین با مس، “اکینز توضیح می دهد.به منظور توسعه یک زنگار، اکینز با استفاده از زیرلعابی تجاری لایه بندی شده با اکسیدهای. آنها را، رنگ شدید قوی و آن را از بافت. در شلیک اکسیداسیون او لعاب و لایه های بیشتری. او شرح و تفصیل، “این بیشتر شبیه نقاشی بر روی یک تکه. چند بار من را با قرار دادن یک ماده و شن و ماسه آن را خاموش ساخت. سپس من درخواست یکی دیگر و گرد و غبار آن را خاموش. در نهایت، من یکی از یکنواخت اعمال می شود. “به طور سنتی، سفال به مخروطی ۰۴ (۱۹۷۱ ° F) بخوره. محدوده دمایی که در آن کار اکینز “از کار اخراج شده است مخروطی ۰۱ (۲۰۸۰ ° F) به مخروط ۱ (۲۱۰۹ ° F) است. “جرقه بالاتر رنگ تاثیر می گذارد. همچنین خاک رس تاثیر می گذارد. این سخت تر و منجمد است. هنگامی که رخ داد آن را به یک حلقه زیبا به آن، “او می گوید. اکینز به نظر می رسد به جلو به حال تکامل به عنوان مربی و هنرمند. “من پیدا اگر من ادامه کاوش، من در همین تکیه می کنند. وجود دارد چند تم که من به بازگشت، اما من به تلاش برای یافتن اشکال و سطوح جدید و هیجان انگیز است. “اگرچه لی بود در این عکس از چوب و هوای از دریاچه کاترین در نیومکزیکو به دنبال نه به طور خاص در زمان ساخت این کشتی (الحاق)، بافت راه خود را به قطعه پیدا شده است.

مطالب مربوطه