تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
استفاده از آبرنگ در تابلو سفالی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

استفاده از آبرنگ در تابلو سفالی

استفاده از آبرنگ در تابلو سفالی

استفاده از آبرنگ در تابلو سفالی

استفاده از آبرنگ در تابلو سفالی

بسیار شبیه به نقاشی آبرنگ بر روی تابلو سفال نقش برجسته است. تفاوت اصلی این است که سطح بیسک جداره جذب رنگ و مخلوط آب با سرعت بیشتری. اما هنگامی که شما به آن استفاده می شود، شما می توانید سطوح آبرنگ مانند زیبا ایجاد کنید. در پست امروز، گزیده ای از ژوئیه / اوت ۲۰۱۴ موضوع سفال ساخت مصور، لوری کورتیس سهام .من معمولا پر کنید تا دو یا سه پالت با رنگ های مختلف (همه لکه میسون، زیرلعابی ایتالیایی، و آب مخلوط، یکی با سبزی و زرد و دیگران با نارنجی، قرمز، زرد و یا آبی و قرمز به بنفش است. من با استفاده از بشقاب های سفید برای مخلوط کردن مواد شستشو و کاسه ی جداگانه کمی برای قهوه ای، صورتی، منگنز، و آبی تیره.من پس از آن دور من، طبیعی مو تیغ جوجه تیغی قلم مو پر کنید و با مخلوط سیراب کردن لکه / زیرلعابی (بدون هراسان اضافه شده است)، کار از روشن به تیره برای ایجاد یک نگاه لایه شفاف (بخش را ببینید ۱ تصاویر). میزان رنگ آمیزی و زیرلعابی مخلوط شده با آب بستگی به شدت مورد نظر است.شروع با حدود ۱ قسمت مخلوط رنگ آمیزی / زیرلعابی به ۲۰ قسمت آب. من رنگ توسط چشم و احساس ایجاد کنید. آب بیشتری استفاده می کنید، سبک تر و شفاف تر رنگ خواهد بود. شما می توانید بگویید شما نیاز به آب بیشتری اضافه کنید اگر قلم مو خود را شروع می شود به جست و خیز و یا کشیدن در سراسر سطح قطعه خود را.  شما باید در سراسر بالای لعاب سفید  سر خوردن.یادگیری بهترین سرعت و فشار از سکته مغزی قلم مو شما مهم است. بسیاری از کتاب های قلم مو، سکته مغزی چینی موجود با تمرینات بزرگ است که کمک می کنند وجود دارد، و من پیشنهاد می کنم برس چینی نقاشی پائولین  و هنر قلم زنی مو نقاشی چینی توسط لوسی وانگ.پس از من همه رنگ از طراحی رنگ آمیزی و سایه و لهجه مانند لکه های خورشید برای عمق، قهوه ای برای ساقه، و رنگ آبی برای سایه در پایین لیمو اضافه شده اند، من آماده برای اضافه کردن خطوط است. من از روش سنتی ایتالیایی از ترسیم همه چیز را با یک شستشوی دی اکسید منگنز دنبال کنید. برخی از هنرمندان استفاده لکه سیاه میسون، اما من عاشق بافت دانه دار و رنگ نرم تر از منگنز است. من با استفاده از یک قلم مو بوش بسیار خوب است، فرو بردن آن اغلب به آب اول، و سپس به شستشو منگنز و آب در هنگام ایجاد خطوط.همانطور که من برس بار، من به طور مداوم تکان دهنده مو تا در کاسه شستشو چون دی اکسید منگنز نمی ماند با آب مخلوط نمی شود. من دوست دارم که با کیفیت در مورد آن به دلیل این آتش سوزی به دنبال کمی دانه دار. هنگامی که خطوط به پایان رسید، من رنگ پشت و لبه قطعه.من قطعات به کوره الکتریکی با استفاده از نوک انگشتان من، معمولا بر روی برگزاری یک لبه آن لعاب کرده است در طول روند نقاشی فرسوده و خاک رس است که در طول لبه نشان می دهند. من معمولا نمی لمس کردن که لبه دلیل آن را به شخصیت از قطعه اضافه می کند، اما شما می توانید این بار خود را در کوره است. من پس از آن آتش قطعات به مخروط ۰۶٫

عیب یابی و آزمایش سفال

نقاشی آبرنگ روی یک سطح  جداره همیشه آسان نیست. با گذشت زمان من قدرت بداهه با تبدیل یک اشتباه، قطره، و یا لکه را به یک برگ اضافی، گل، یا ساقه به جای تلاش برای حذف آن به دست آوردید. شما نمی توانید بیش از یک منطقه بیش از یک یا دو بار و بدون در برداشتن لعاب تابلو سفالی سفید در زیر، به ویژه هنگامی که با استفاده از آب بسیار مسواک زدن. این رنگ و طول می کشد به دور از کیفیت شفاف از نقاشی. مهم نیست که چقدر سخت به نظر می رسد محدودیت زمانی که شما در حال یادگیری این روند، به شما امکان پاداش زمانی که شما کوره باز کردن و درخشندگی زیبا از لایه لایه، رنگ های شفاف مهر و موم شده در لعاب را ببینید.من نقاشی شده آبرنگ برای تقریبا هجده سال است. این پس از مطالعه طراحی پارچه، نقاشی با آبرنگ سنتی و نقاشی، نقاشی، برس چینی، و تکنیک های  سرامیک عمومی با استفاده از اسلب و قالب گرد هم آمدند. هیچ یک از این شیوه می توانست گرد هم می آیند اگر آن را برای یک دوست ایتالیایی معرفی من به ایتالیایی  محصولات سرامیکی شد. من در عشق با مواد و فرایند سقوط فورا و ساعات زیادی را صرف کاوش در شخصیت های مختلف از هر رنگ (عمدتا از اکسیدهای معدنی ساخته شده است) و چگونه به راحتی آنها را می توان مخلوط شده و اعمال مانند آبرنگ سنتی است. بسیاری از آزمایشات و اشتباهات وجود دارد اما در نهایت من آمد به دانستن است که آنهایی که مورد نیاز رقت بیشتر و غیره در نهایت، من تصمیم به اضافه کردن لکه میسون به زیرلعابی مایع رنگارنگ من با استفاده از. لکه های گران قیمت کمتر است و می تواند به صورت محلی به صورت فله شل خریداری شده است. بنابراین من در حال حاضر همراه با لکه میسون با استفاده از آنها را به تنهایی و یا با هم در پالت من مخلوط استفاده از ترکیبی از رنگ های زیرلعابی مایع است. گاهی اوقات با استفاده از رنگ های مشابه در پالت من، من دو برابر و بار سه برس من برای ایجاد  جالب تر است. همراه با حذف هراسان، متوجه شدم من مجبور به پیروی از روش های سنتی از نقاشی با اتمام قطعه من با لایه ای از لعاب روشن است. پالت آبرنگ آزمایش من به اندازه کافی اجازه می دهد تا لعاب سفید پایه به آن همه را جذب و مهر و موم آن را به یک براق صاف رقیق شد.

 

مطالب مربوطه