تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
استفاده از موزایک تابلو سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

استفاده از موزایک تابلو سفال

استفاده از موزایک تابلو سفال

استفاده از موزایک تابلو سفال

استفاده از موزایک تابلو سفال

وقتی پاتر خشت کانینگهام تبلتب پاسیو شیشه ای خود را در یک طوفان بهار را از دست داده، او تصمیم به نگه داشتن قاب جدول موجود و جایگزین بالای شیشه ای با بالا سرامیک و موزائیک. در این پست، و گزیده ای از رایگان دانلود ما چگونه به طراحی، ساخت، و نصب کاشی و سرامیک و نقاشی های دیواری: نکات طراحی و چگونه به دستورالعمل تابلو سفال برای دست ساز پروژه های کاشی و سرامیک، خشت توضیح می دهد که چگونه او به فینال انجام داد، از مراحل برنامه ریزی تزریق. به علاوه او بدن رس و دستور لعاب روشن سهام.من به تازگی از تعطیلات بازگشت به کشف کنند که یک طوفان بهار بالای شیشه ای از جدول پاسیو من را نابود کرده بود. من با دو گزینه سفارش میز تولید جدید رو به رو شد و یا قرار دادن استعدادهای من به کار های طراحی و ساخت یک جدید از خاک رس. با من باز برنامه های تابستان، من و همسرم جدول موزاییک ما آغاز شده است. این یک پروژه بزرگ برای استفاده در هر محیط در فضای باز است.

 

ایجاد طراحی سرامیک تابلو سفال

شروع با خرید یک ورق ۵/۸ اینچ ضخامت تخته سه لا بیرونی. برش تخته سه لا به شکل قاب جدول با یک پازل های دستی. شما همچنین می توانید یک اره سوراخ به سوراخ در وسط استفاده برای یک چتر به جا را از طریق. هنگامی که تخته سه لا آماده است، شروع به طراحی موزاییک.ذخیره کردن تخته سه لا بر روی زمین، آن را پوشش با ورق های بزرگ نقشه کشی مقاله (۲۴ × ۳۶) و به آرامی آنها را نوار با هم برای نگه داشتن موقعیت خود. برش کاغذ به شکل میز و طرح طراحی با مداد (شکل ۱). ما بر روی یک تصویر درختان آسیا و اقیانوسیه با برگ پاییز زرد و قرمز زیبا تصمیم گرفت، اما هر تصویر با این روش امکان پذیر است. چند ملاحظات وجود دارد در هنگام طراحی یک موزاییک. اول، کاشی خاک رس بزرگ تمایل به پیچ و تاب، که منجر به بالا ناهموار، بنابراین نگه داشتن قطعات منحصر به فرد کوچک کمتر از هشت اینچ در طولانی ترین ابعاد کاشی است. دوم، کاشی متناسب با هم مانند یک پازل، اما بیش از نوسان باعث مشکل. بهتر است برای ندارد قطعات را به یک دیگر را قفل کنید. در نهایت، از جمله مرز نه تنها از لحاظ بصری ‘قاب طراحی خود را، بلکه اطمینان از خوب، حتی به کل جدول لبه.نهایی تصویر در قلم و با دقت حذف نوار. تعداد ورق تکی برای کمک به پیگیری از موقعیت خود. همچنین نشان می دهد که چهار ربع ورق تخته سه لا نیز هست.

 

خارج شدن از خاک رس تابلو

رول از یک ¼ اینچ دال ضخامت زیادی از خاک رس (ما با استفاده سفال سفید). این به اندازه کافی برای مقاومت ضخامت خواهد بود و در عین حال نه چندان ضخیم که آن را می سازد تبلتب بیش از حد سنگین است. در حال حاضر یکی ربع از کاغذ پخش کردن بر روی خاک رس و کاهش لبه برای مطابقت با طراحی. به ردیابی تصویر بر روی خاک رس، استفاده از یک ابزار سوزن را به انجام آنچه که من روش نقطه به نقطه است. سادگی در امتداد طراحی را دنبال کنید، به آرامی سوراخ کردن از طریق کاغذ با ابزار سوزن تا زمانی که کل نقاشی سوراخ شده است (شکل ۲). مهم نیست که به فشار پایین بر روی ابزار سوزن خیلی سخت است. اگر شما انجام دهید، شما را به خاک رس، که تحریف نقاشی می کند و برای خشن، لبه کنده خنجر بزنند. حذف کاغذ را به فاش کردن نقاشی نقطه به نقطه بر روی خاک رس است. ادامه این روش های مشابه با سه ربع دیگر.اجازه می دهد که خاک رس به خشک به حالت چرم سخت اوایل سپس در امتداد خطوط نقطه چین با چاقو مقاوم در برابر (شکل ۳) کاهش دهد. بررسی قطعات برش با طراحی مقاله اصلی برای هماهنگی کلی. پس از خشک شدن کمی بیشتر، صاف کاشی در امتداد لبه و دور کردن هر نقطه تیز. اگر لبه ها و نقاط هموار نیست، آنها ممکن است به مناطق تیز مجبور در تبلتب خود را روشن کنید.برای جلوگیری از تاب برداشتن در کاشی، به دقت و به آرامی تلنگر فشرده تابلو سفال نقش برجسته هر یک چندین بار در طول دوره از چند روز یا آنها را خشک بر روی یک دندانه دار کردن سیم باز است. در حالی که کاشی وارونه هستند، حجاری شیار کوچک را به پشت کاشی با یک قلم است. این شیار اجازه می دهد تا چسب کاشی به گرفتن و بر روی کاشی نگه دارید. هنوز یک ابزار سوزن برای ایجاد شیار استفاده نکنید، آن را یک خط است که بیش از حد نازک اجازه می دهد تا چسب برای پر کردن شیار است. هنگامی که کوه در می رم کاشی، نگه داشتن آنها را با هم ببندید و در موقعیت صحیح خود.

 

پوشش شیشه ای تابلو سفال

توجه داشته باشید مصرف دقیق در هنگام حرکت کاشی به قفسه کوره مهم است. را نقشه های دقیق که ربع خاک رس که در آن قفسه ها و قفسه ها که در آن در کوره قرار داده شده است. بدون این یادداشت ها، از آن آسان است به اشتباه گرفته. فضای کاشی کمی اجازه می دهد اتاق به اندازه کافی به اضافه کردن زیرلعابی به آنها بدون به طور تصادفی گرفتن رنگ اشتباه بر روی کاشی. هر چند شما می توانید از زیرلعابی به کاشی های قبل از قرار دادن آنها را در قفسه کوره، قرار دادن آنها اضافه اولین بار بیش از دست زدن به قطعات  اجتناب. با یک قلم مو گسترده، اعمال زیرلعابی در ضخامت، کت مات بر روی کاشی (شکل ۴). پس از زیرلعابی به طور کامل خشک است، از یک پوشش نازک از لعاب روشن و بار آنها را به کوره. شما می توانید بیسک آتش کاشی های قبل جلزنج آنها اگر می خواهید، اما من می خواستم برای از بین بردن عنوان بسیاری از مراحل غیر ضروری که ممکن است. آتش آنها را به آرامی به مخروط مناسب است.

 

آماده و تنظیم جدول تابلو

در حال حاضر زمان برای ساخت موزاییک خود را در آن است. آغاز شده توسط تخمگذاری کاشی را بر روی تخته سه لا، اجازه می دهد حتی یک مقدار از فضای بین هر کاشی. از آنجا که خاک رس دارای نرخ انقباض حدود ۱۰٪ از موزاییک بی نقص خواهد مناسب تبلتب خود را و اجازه می دهد اتاق فقط به اندازه کافی بین کاشی برای ملات. هنگامی که کاشی ها واقع شده است، آنها آماده چسب پایین است. تلنگر هر کاشی بیش از، کت با دسته علف و غیره لیبرال چسب کاشی (شکل ۵)، و بلافاصله به موقعیت قرار می دهد، توجه دقیق به حفظ مقدار مساوی از فضای بین همه از کاشی. ادامه این روند تا زمانی که هر کاشی چسب و قرار داده شده. توصیه میکنم بیش از هر کاشی و به آن تکان دادن کمی به اطمینان حاصل شود که هیچ کدام از دست رفته. به من اعتماد کن، شما یکی را پیدا.اجازه دهید تا چسب خشک شبانه و اضافه کردن دوغاب صبح روز بعد. دوغاب می کند دو چیز اول، آن می افزاید: اثر رنگ آمیزی شیشه ای با همه از کاشی از هم جدا شده یک تک، رنگ وحدت بخش و دوم، آن آب و مواد دیگر را نگه می دارد از گرفتن بین کاشی و پوسیدگی چوب زیر. توجه: اگر هر آب بین کاشی انجماد، آن را گسترش و شکستن موزاییک.گروت می آید در انواع بی پایان از رنگ به طوری که بهترین رنگ برای طراحی خود را انتخاب کنید. ملات سیاه و سفید کمک می کند تا ‘پاپ’ کاشی های رنگارنگ تابلو سفالی در بیننده. مخلوط ملات هر دستورالعمل در بسته به صاف، قوام بتنی به ضخامت و بلافاصله به طور مستقیم شناور بر روی موزاییک. این مهم است برای دریافت ملات را به هر گوشه و مخفیگاه بین کاشی (شکل ۶). با یک حرکت، دوغاب پایین را به فضاهای خالی را فشار دهید. با حرکت بعد، آن را خراش کردن از سطح بالا. ادامه تا زمانی که کل تبلتب با ملات پوشش داده شده، از جمله لبه میز که در آن کاشی و آشامیدنی دیدار خواهد کرد.هر چند جدول خواهد شد مثل یک ظرف غذا نگاه کنید، تمیز کردن آن را خاموش ضربه محکم و ناگهانی است. به عنوان ملات در رنگ به کسل کننده آغاز می شود، استفاده از یک دنده لاستیک نرم به آن ضایعات از بالا (شکل ۷). خراش دادن حذف تمام اما یک فیلم خوب در بالای کاشی است که می تواند به راحتی دور پاک کرد. به یاد داشته باشید، آن را همیشه مهم به پوشیدن ماسک یا ماسک گرد و غبار هر زمان که توزیع مواد خشک است. گذشته، مفت خوری نور با به طور کامل پله خارج اسفنج مرطوب روشن تمام رنگ و یک حوله خشک حذف هر گونه فیلم باقی مانده است. تمامی مراحل تزریق را می توان در کمتر از یک ساعت به پایان رسید.تنها چیزی که از چپ به کار است حفظ تبلتب به قاب جدول. برش بلوک کوچک از چوب و قرار دادن پیچ به آنها. این به عنوان براکت که تبلتب قفل را به محل، هنوز اجازه می دهد آن را حذف شود در صورت نیاز خدمت می کنند. از زیر میز، در هر جای پرانتز چند میلی متر به دور از قاب جدول، یکی در هر ربع، و پیچ آنها را به قسمت زیرین تبلتب. و با آن، جدول کامل است.

مطالب مربوطه