تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
الگودهی برای تابلو سفالی نقش برجسته | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

الگودهی برای تابلو سفالی نقش برجسته

الگوی برای تابلو سفالی نقش برجسته

الگودهی برای تابلو سفالی نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته پرتاب و پیرایشMukoyama با استفاده از چند ابزار و تکنیک های مختلف برای ایجاد چندین قطعه از همان اندازه، و برای ایجاد یک سطح تمیز برای طرح های خود را.او می اندازد کاسه چای کردن برآمدگی، با شروع با یک توده بزرگ از خاک رس، محور آن را به یک مخروط گسترده ای، و سپس شکل دادن به، مرکزی، باز کردن و پرتاب یک بخش مناسب اندازه از بخش بالای این مخروط. به عنوان Mukoyama می اندازد، او با استفاده از منحنی در دنده های چوبی برای تعیین شکل داخل کاسه.نکته: هنگام پرتاب کردن برآمدگی، لازم است تا به طور کامل فشرده سازی داخلی پایین کشتی خود را به جلوگیری از ترک های S.tombo عمق و قطر سنج است. یکی اینجا نشان داده شده (شکل ۱) متشکل از دو قطعه چوب را با یک برش دول بامبو نازک دقیقا قطر مورد نظر را از کمان که از طریق یک سوراخ در او قطعه کمتر از چوب اسلاید پیوست عمود. قطعه قرار داده شده به کاسه دقیقا ارتفاع مناسب به طوری که آن را لمس پایین کاسه زمانی که دول مارک قطر مناسب بر لبه کاسه. هنگامی که شما در ارتفاع تصمیم می گیرید، و برش دول نازک به قطر تمایل، شما می توانید از گلدان بسیاری به همان اندازه ایجاد کنید.آماده به فراتر از فرو بردن رفتن، ریختن و مسواک زدن همان پالت از لعاب بر روی کار شما تابلو سفالی

غیرفعال کردن به نمای دکوراسیون: تکنیک های تکمیل ایده و الهام بخش!

شکل ۲٫

پس از پایان پرتاب، برش گلدان کردن برآمدگی. مراقب باشید به علامت یک خط اول به طوری که شما از طریق پایین قطع نمی شود. پس از قطعه چرم سخت است، شما آماده برای تر و تمیز است.زمانی که پیرایش، استفاده از یک کارتریج برای حفظ فرم خوبی پشتیبانی، جلوگیری از تاب، و بالا بردن آن را از سر چرخ به طوری که می توان آن را به لبه کمرنگ تمام راه را. اگر شما یک کاری در حال حاضر، پرتاب به شکل جامد تا حدودی قارچ به شکل یک تقعر کمی و لبه های بالا در یک خفاش یا بر روی سر چرخ خود را مانند یکی از اینجا نشان داده شده است (شکل ۲) و ترک آن متصل اریب. پس از آن از چرم سخت است، آن را آماده برای استفاده است.قبل از پیرایش، استفاده از سطح سنج برای تعیین ارتفاع از پا (شکل ۳). این امر به ویژه لازم در هنگام پرتاب کردن کفش ترمز تپه تزئینی به عنوان کاهش ساخته شده که از بین بردن هر قطعه از چرخ ممکن است در یک پایین با همان ضخامت هر بار نمی شود.

شکل ۳٫

تابلو سفال هنگامی که پا به ارتفاع مناسب کمرنگ، سنج U شکل برای تعیین عرض پا (شکل ۴) استفاده می شود. پا است و سپس به این قطر کمرنگ شده است. گام بعدی این است به تر و تمیز قطعه از پایین تمام راه را به لب کاسه. این حذف خاک رس بیش از حد و پرتاب خطوط و یک سطح صاف ایجاد می کند. به منظور طراحی منبت کاری به بیرون آمدن به وضوح، آن مهم است که سطح به عنوان صاف که ممکن است در این مرحله. Mukoyama به پایان می رسد پیرایش با رفتن بر روی سطح را با یک اسفنج و پاک کردن همه خطوط پیرایش. ظریف خاک رس کار می کند برای روش zogan بهتر است، و بنابراین یک اسفنج به خوبی کار می کند. لاستیک و یا فلز دنده کار اگر شما با استفاده از خاک رس درشت.

شکل ۴٫

اجرای نقش بسته تابلو سفالی تهیه پیش نویس و قلم زنی طراحی به منظور تعیین که در آن الگوهای دایره قرار داده خواهد شد، Mukoyama تساوی تهیه پیش نویس خطوط با جوهر خوشنویسی، تقسیم سطح در شش بخش (شکل ۵) .این ابزار مورد استفاده برای ایجاد اشکال هندسی لازم نیست به فانتزی. در اینجا یک درپوش بطری دارو برای الگوی دایره ای (شکل ۶) استفاده می شود. خطوط روی کلاه کمک به او برای خط تا دایره صورت عمودی و افقی با خطوط کشیده شده بر روی گلدان.تمیز و دور لبه را با یک ابزار پیرایش پس از اچ طراحی. پس از صاف کردن آنها، در طول خطوط با ابزار سوزن رفتن به دور داخل خطوط.

شکل ۵٫

جت پران دوار پارچه (یا یک برش پیتزا) استفاده شده است به اچ خطوط نقطه را در محافل (شکل ۷).Zogan (لغزش خاتم)از آنجا که لغزش تنها در داخل خطوط منبت کاری، Mukoyama با استفاده از سیراب کردن خالص پودر آماکوسا چینی سنگ، که معادل به Cornwall سنگ. این ساده تمیز کردن سطح بعد. این لغزش خواهد برای نقاشی سطح هر چند کار نمی کند، چرا که یک بار خشک شده، آن پودری است و پوسته پوسته شدن خواهد شد به راحتی.

شکل ۶٫

لغزش باید کاملا آبکی، بسیار نازک تر از قوام نرمال باشد، به منظور پر کردن در نقطه های کوچک. استفاده از قلم مو به آرامی در لغزش (شکل ۸) پت. هنگامی که لغزش خشک و پودری، مالش در لغزش بیشتر با استفاده از نوک انگشتان خود را (شکل ۹) تبدیل می شود.

شکل ۵، ۶، ۷

بافت تابلو های سفال به طور معمول، شما را از سطح به منظور پایان منبت لغزش خراش؛ با این حال، از آنجا که لغزش خاک رس خالص بود، همه شما باید انجام دهید این است برای پاک کردن سطح به آرامی با یک پارچه پنیر مانند پارچه (شکل ۱۰). محتاط برای پاک کردن سطح بیش از حد سخت باشد، در غیر این صورت، شما خطوط منبت کاری از دست بدهند. به وضوح هر چه بیشتر شما می توانید تقسیم کار بین دو منبت و سطح اطراف حفظ، زنده تر از رنگ نهایی خواهد شد. پس از تمیز کردن سطح، آتش بیسک قطعه.بستن بالکن و ساختمان پس زمینه

شکل های ۸، ۹، ۱۰

هنگامی که بیسک اخراج، مطمئن شوید که شما در انبار و با یک اسفنج مرطوب پاک اولین بار به منظور رسیدن به بهترین نتیجه پوشش شیشه ای. موم قلم مو مقاومت در الگوهای دایره ای. Mukoyama معمولا خطوط با لاتکس مبتنی بر آب را پوشش می دهد مقاومت در برابر استفاده از یک برس بسیار نازک اول، و سپس پر در داخل طراحی با موم ذوب شده مخلوط با نفت سفید با استفاده از یک برس کوچک. با استفاده از لاتکس در خطوط تضمین می کند که مقاومت در برابر می تواند برداشته شود و مجددا آن است که اگر پوشش بیش از فقط خطوط حکاکی و مناطق الگو.پس از خشک مقاومت در برابر، لعاب داخل با ریختن اولین بار، پس فرو لعاب پایه خارج. پاک کردن هر گونه لعاب را از مناطق طراحی دایره و تمیز هر میگذرد در حلقه پا قبل از شلیک بیسک دوم. هدف از شلیک بیسک دوم این است که مقاومت در برابر رایت کردن و به آتش در لعاب پایه.

شکل ۱۱

Yusai (رنگ آمیزی طرح با لعاب های متعدد)پس از بیسک دوم، تنها ماسک کردن خطوط (شکل ۱۱). شما می خواهید برای پر کردن در بقیه منطقه با استفاده از رنگ های و لعاب. از آنجا که برخی لعاب را اجرا، بهتر کار می کند اگر شما ماسک کمی بیش از خطوط به جای دقیقا پوشش تنها خطوط.را پر کنید در هر الگو با لعاب مختلف، اکسیدهای فلزی، و / یا زیرلعابی. Mukoyama تنها با استفاده از دو رنگ برای هر الگوی برای رسیدن به تعادل یکپارچه (شکل ۱۲).

شکل ۱۲٫

شما همچنین می تواند برخی از قطعات لخت ترک را به استفاده از رنگ خاک رس. قرصی از سبک تر به رنگ های تیره تر به کار می کنید به نگه داشتن آنها از آلوده یکی دیگر.این آخرین مرحله پوشش شیشه ای است. فکر می کنم از لعاب و لکه به عنوان رنگ ها و دقت در نظر گرفتن تعادل رنگ را برای هر الگوی دایره ای و بین الگوهای. همچنین نوع پایان نظر (براق، مات، و خشک) شما را از ترکیب. بسته به نحوه ترکیب الگوهای خطی و رنگ، شما امکانات طراحی های متعدد در yusai zogan پیدا

 

 

مطالب مربوطه