تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
بهترین ابزار برای تابلو سازی سفالی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

بهترین ابزار برای تابلو سازی سفالی

ابزار برای تابلو سازی سفالی

بهترین ابزار برای تابلو سازی سفالی

من تو را دیدم ویرجینیا کارترایت نشان در یک کارگاه شورای سفالگران چند سال به عقب و یکی از قطعات کمی درخشان از اطلاعات است که من آمد با ایده ساخت تمبر بافت خاک رس از پلیمر رس بود. ویرجینیا مجموعه ای از کوچک و دوست داشتنی مهر پلیمری خانگی او را برای فروش در کارگاه بود و من نمی تواند مقاومت در برابر خرید چند را به خانه. و من قصد دارم به برخی از یکی خود من از این روزها. پس از ویژگی های امروز، شما قادر خواهید بود به آنها را بیش از حد.

تابلو سفال در پست امروز، گزیده ای از ما رایگان دانلود و سرامیک تکنیک های تزئینات ابزار: نحوه استفاده از مداد خشت، لغزش تریلر، لعاب قلم، و ابزار منبت کاری به تزئین سرامیک، ویرجینیا این روند توضیح می دهد.

تمبر افزایش کار خود را با اضافه کردن بافت جالب به قطعات و عمق خود را به لعاب خود را. برای سالها، من تمبر از بلوک گچ بری و یا خاک رس چرم سخت است که پس از آن پینک قبل از استفاده از کار اخراج شد حک شده است. من راه را برای ایجاد تمبر با سرعت بیشتری به طوری که من می تواند آنها را با دانش آموزان من و شرکت کنندگان در کارگاه به اشتراک بگذارید خواست و متوجه شد که پلیمر رس (موجود در فروشگاه های صنایع دستی) باعث می شود تمیز، تصور واضح است که می توان برای استفاده در سی دقیقه درمان و آماده است.

هنگامی که ساخت یک تمبر با استفاده از سرامیک گرانیت، ظروف یا هر نوع دیگری از خاک رس و سرامیک به طور منظم، شما نیاز به اجازه دهید آن را خشک و سپس بیسک آتش آن را قبل از اینکه شما می توانید آن را را برای استفاده، که می تواند چند روز تا یک هفته طول بکشد. مهر پلیمری، در مقایسه، آماده در حدود نیم ساعت می باشد. بعد از آن شما می توانید آن تمبر را، را فشار دهید و آنها را به یک قطعه دیگر از پلیمر رس، و به سرعت دریافت یک نسخه منفی از طرح های خود را.

پلیمر رس ترک نمی یا فرو ریختن به راحتی به عنوان سرامیک گرانیت و تابلو سفالی نقش برجسته و یا سفال خاک رس، و فرستادن اسکرپ به راحتی می توان بازیافت. از آنجا که آن آب نه بر اساس، خاک رس خشک نشده است. این ویژگی همچنین باعث می شود پلیمر رس یک ماده ایده آل برای ساخت برداشت از انواع اشیاء، از جمله مبلمان آنتیک، ابزار آشپزخانه، دکمه ها، بلوک های چوبی هند و سنگ قبرها. من مقداری خاک رس پلیمر در یک کیسه پلاستیکی را در کیف پول من به طوری که من می تواند به سرعت گرفتن یک بافت در هر زمان!

برای ایده علامت ساخت افسانه بیشتر، لطفا امی سندرز، دی وی دی خلاق تشکیل با بافت سفارشی در سرامیک هنر روزانه کتابفروشی!

علامت های تجاری چند سفالی در دسترس (خمیر، چسب و یا از Premo)، که همه خوب هستند. خمیر بازی دارای یک محصول به نام “سوپر خمیر” که من دلیل استفاده از آن، مواد خرد مقاوم در برابر قوی است. فوق العاده خمیر است که تنها در یک رنگ قهوهای مایل به زرد در دسترس است، بنابراین من آن را همراه با حدود ۲۵٪ از رنگ دیگری سفالی اگر من می خواهم به تغییر رنگ.
شکل ۱
شما یک سطح غیر متخلخل تمیز نیاز به کار، و یک غلتک تلق شیشه ای فقط برای پلیمر ساخته شده است. شما می توانید این غلتکی با یک قطعه ۸ اینچی از لوله های پلاستیکی جایگزین. شما همچنین باید یک تیغه برش طولانی ۶ اینچی و دستگاه پاستا ارزان (هر دو موجود در فروشگاه های صنایع دستی و یا فروش گاراژ) خریداری کنید. دستگاه ماکارونی استفاده می شود برای نرم کردن خاک رس و به ترکیب خاک رس رنگی با هم.

اگر شما فقط چند تمبر، شما می توانید دست خود استفاده کنید و رول خاک رس را به کویل تا زمانی که نرم شود. من آن را پیدا میکنند به ضمیمه دسته به تمبر. خرید یک بطری از خاک رس پلیمری فله و استفاده از این به عنوان چسب به ضمیمه دسته پلیمر به بالای تمبر.

شکل ۲
تمبر پلیمر رس، بهترین زمانی که در استفاده اسلب کمی شرکت از خاک رس و سرامیک. اگر مهر به میله های خاک رس در طول استفاده، پودر بچه یا نشاسته ذرت می تواند به عنوان عامل انتشار استفاده می شود. این اسلب و تاب می توان مورد استفاده برای ایجاد عروق handbuilt و مجسمه، یا چپ تخت برای کاشی کاری.

فرآیند
شرایط خاک رس پلیمر توسط نورد آن را ده بار از طریق یک ساز ماکارونی در ضخیم ترین تنظیم (شکل ۱). اگر شما یک دستگاه پاستا را نداشته باشند، به صورت دستی رول خاک رس را به کویل در دست شما. حرارت بدن خود را به خاک رس نرم. اگر شما می خواهید به ترکیب رنگ خود را، را رول از دو یا سه رنگ، آنها را رول به یک سیم پیچ و پیچ و تاب سیم پیچ مانند یک عصا آب نبات. برش کویل پیچ خورده در نیمه، پیوستن به دو قطعه و دوباره پیچ و تاب آنها، تکرار این روند تا زمانی که رنگ مخلوط می شود.

شکل ۳
شما می توانید با استفاده از تمبر چند لایه از پلیمر رس است که ابتدا آن نورد را به یک دال است که در مورد ¼ اینچ ضخامت است. نازک اسلب پلیمر رس را عمیق تر، واضح تر از تصور یک ضخامت. قرار دادن یک کمی پودر بچه یا نشاسته ذرت در یک طرف از خاک رس است. در مرحله بعد، خاک رس (پودر سمت پایین) در بالای یک شی بافت را فشار دهید. محل پلیمر رس بیش از بافت و آن را فشار دهید با شست خود را، به جای فشار دادن بافت پایین بر روی خاک رس پلیمر (شکل ۲).

ترک پلیمر رس در سطح بافت و لایه دوم از سوپر خمیر خاک رس (شکل ۳) اضافه کنید. را فشار دهید لایه دوباره با انگشت شست خود را. حذف خاک رس و تر و تمیز لبه.

شکل ۴
پخت پلیمر در یک آون توستر کوچک، پس از جهت داده شده بر روی بسته بندی. به طور معمول، آن را در ۲۷۵ ° F برای پانزده دقیقه پخت، هر چند ممکن است شما هم با پنج دقیقه افزایش می دهد اگر تمبر بسیار ضخیم است. مراقب باشید به افروختن پلیمر رس نمی شود. شما می توانید قطعات خود را با فویل آلومینیوم پوشش برای جلوگیری از سوزان و تاول (شکل ۴). اگر شما بوی بوی قوی در حالی که پخت و پز تمبر، به این معنی که آنها در حال گرفتن بیش از حد گرم. خاموش کردن اجاق گاز، و تهویه اتاق.

مطالب مربوطه