تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تابلوهای تزیینی سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تابلوهای تزیینی سفال

تابلوهای تزیینی سفال نقش برجسته

تابلوهای-تزیینی-سفال

تابلوهای-تزیینی-سفال

نمونه تابلو سفال طرح برجسته و تابلوهای تزیینی سفال بخش بزرگی از هنر سفالگری را می طلبد و یاد گرفتن آن نیز به اموزش زیادی نیاز دارد. به همین دلیل فروش این محصولات زیبا بسته به سلیقه افراد می باشد.فروش محصولات تزیینی بر اساس گرایشات و سلیقه افراد صورت می گیرد. این موضوع در بین محصولات سفال جلوه بیشتری داشته و کلا محصولات سفال به واسطه سلیقه انتخاب می شوند. تابلوهای تزیینی سفال فوق العاده جذاب بوده و از نظر زیبایی کامل می باشد. این محصول جهت استفاده در منزل، لابی هتل و استخر، فروشگاه و رستوران و… تولید می شود. سایز تابلو نسبت به سایز درخواستی مشتری بوده و طرح آن نیز بسیار متفاوت می باشد.تابلوهای تزیینی سفال می توانند سنتی یا مدرن ساخته شوند. این تابلو های دیواری که کاملا دکوراتیو بوده و روی دیوارهای مختلف در فضاهای ساختمانی قابل نصب هستند به صورت تزیینی و زینتی استفاده می شوند.از مزایای استفاده از این تابلو ها آسیب پذیر نبودن آنها در برابر ضربه و انواع عوامل طبیعی مانند باد، باران و آفتاب می باشد بنابراین حتی در نمای خارجی ساختمان نیز قابل نصب هستند.

خرید تابلوهای سفال نما

تابلو های سفال نما مانند محصولاتی سفالی گستره محصولی زیادی دارند و شکل ظاهری آن ها فوق العاده مشابه محصول اصلی می باشد. تنهای تفاوت آن قیمت خرید مناسب تر می باشد.یکی از اتفاق هایی که نزدیک ده هزار سال پیش برای نسل بشر افتاد، اختراع یا تولید انواع محصولات سفالی بود. محصولاتی که سفالینه نامگذاری شد و به صورت کوزه برای نگهداری آن از آن استفاده می شده است. به مرور سفال خود را به عنوان یک کالای تزیینی نیز معرفی نمود و تابلوهای سفال تولید شد. تابلوهای سفال زیبایی زیادی داشته و هر کدام نقش و نگاری متفاوت دارند. خرید این محصولات نسبت به هر دکوراسیونی متفاوت بود. امروزه اقلام جدیدی به نما سفال نما نیز تولید شده که خرید و فروش مناسبی نیز دارد.

تابلوهای طرح سفال فانتزی

هر دکوراسیون یا دکوری به صورت کلی می توان به صورت فانتزی یا سنتی طرح ریزی شود. نسبت به این طرح ها انواع مختلفی تابلوهای سفال تولید شده است.به صورت کلی سفال به محصولی گفته می شود که با استفاده از آب، خاک و هنر سفالگر تولید شده باشد. خاک سفالگری اغلب خاک رس است و به همین علت محصولات سفالی به رنگ قرمز متمایل می باشند. ساخت تابلوهای سفال با همین مواد اولیه صورت گرفته و طرح روی آن چه خطاطی و چه نقاشی نسبت به هنر سفالگری زیبایی متفاوتی دارد. از نگاه دیگر محصولات سفال به دو دسته سنتی و مدرن تقسیم بندی می شوند. تابلوهای طرح سفال نیز به همین صورت هستند و اغلب در محیط های فانتزی از این محصولات استفاده می شود.

خرید تابلو های مدرن سفال برجسته

نقش های تابلو با سفال به صورت ویژه ای می تواند روی جذابیت و زیبایی یک محیط تاثیر گذار باشد. پیشنهاد خرید برای محیط های مدرن سفال مینیاتوری با طرح های جذاب می باشد.هنر مینیاتوری بیش از صد ها سال است که ابداع شده و این موضوع باعث شده است که جلوه خاصی از هنر در ذهن برخی افراد باشد. در این هنر نقاشی ها به صورت رنگ و لعاب دار کشیده می شد و نزدیک ترین طرح که در ذهن ما وجود دارد نقاشی شاعر ها در کتاب های درسی می باشد. این هنر به مرور وارد دنیای سفاگری نیز شد. ساخت انواع تابلو های مدرن با استفاده از نقش مینیاتوری باعث شده است که قدم بزرگی در این صنعت نیز بر داشته شود. خرید تابلو های سفال مینیاتوری چه مدرن و چه سنتی جهت نصب در دکور منزل صورت می گیرد.

 انواع تابلو سفال شومینه

هر قسمت تزیینی منزل یا محیط های مسقف دیگری را می توان با انواع تابلو سفال تزیین نمود. یکی از این قسمت ها شومینه است و در سایت های فروش اینترنتی می توان مدل های مختلف آن را ملاحظه نمود.در زندگی روزمره ما ساعات زیادی را در خانه و محل کار خود سپری می کنیم. این ساعات زیاد باعث می شود ما از فضایی که اطراف خود داریم حس دریافت کرده و طبق آن عادات ما تغییر کند. اگر می خواهید حس بهتری داشته باشید، فضای بهتری را برای زندگی و کار تشکیل دهید. یکی از موضوعاتی که در خانه تاثیر زیادی دارد نصب شومینه به عنوان یک محصولی تزیینی و گرمایشی می باشد. این محصول به خودی خود زیبا بوده ولی به دلیل اینکه طراحی و ساخت شومینه طوری است که همیشه دارای فضاهای خالی بسیاری در اطراف خود می باشد حسی از خلاء را برای بیننده و افراد ساکن در ساختمان ایجاد می کند بنابراین برای فضای اطراف شومینه به طور معمول از تزیینات و مواد مختلفی از جمله چوب، سنگ آنتیک انواع تابلو های تزیینی استفاده می شود. تابلو های سفالی نقش برجسته در گروه تابلو های دکوراتیو دیواری قرار دارند که در اشکال مختلف برای انواع شومینه قابل نصب می باشند بنابراین می توان با انواع تابلو سفال بر زیبایی آنها افزود. این تابلو ها علاوه بر شومینه برای راهرو، لابی، استخر، نمای داخلی و خارجی ساختمان، راه پله، پارکینگ، پاگردها، و حتی بین کابینت در آشپزخانه قابل استفاده هستند. فروش اینترنتی راهی ساده برای انتخاب طرح سفال آن می باشد.

مطالب مربوطه