تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تابلو برجسته سفال لاله جین همدان | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تابلو برجسته سفال لاله جین همدان

تابلو برجسته سفال لاله جین همدان

تابلو برجسته سفال لاله جین همدان

تابلو برجسته سفال لاله جین همدان

تابلو برجسته سفال دکوراتیو که اغلب به صورت دیواری ساخته می شود کاری بسیار زیبا می باشد که از گل لاله جین همدان در آن استفاده می شود.هر محصول سفال یک طرح خاصی را روی خود دارد. این طرح بر اساس نیاز بازار و یا سفارش مشتری انتخاب می شود. طرح روی سفال می تواند تصویر و یا خط باشد در هر صورت زیبایی آن فوق العاده زیاد است. امروزه محصولاتی برجسته و مدرن در زمینه تابلو سفال دکوراتیو نیز تولید شده است که می توان آن ها را به صورت دیواری استفاده نمود. اجرای محصولات دیواری بر اساس ست کامل با محیط منزل صورت گرفته و زیبایی زیادی دارد. پتینه کاری روی سفال دکوراتیو در طرح های مدرن متناسب با منزل های جدید می باشد.

تابلو نقش برجسته سفال گالری نقش مهر

یکی از موفق ترین گالری ها در تولید انواع محصولات نقش برجسته سفال گالری نقش مهر می باشد. محصولات این گالری در حوزه تابلو سفال و کتیبه با طرح های مختلف می باشد.سفالگری یکی از ریشه ترین صنایع در ایران می باشد. نزدیک ۱۰٫۰۰۰ سال از اولین سفالی که ساخته شده است می گذرد. باید بیان نمود که سفال محصولی است که از خاک و آب تشکیل می شود و پس از آن آتش استحکام آن را می افزاید. این روند تولید نشان از روح زندگی در سفال و مشتقات آن می دهد. گالری نقش مهر یکی از پیشرفته ترین گالری ها در زمینه تولید تابلو سفال نقش برجسته می باشند. طرح های برجسته روی سفال آن ها سنتیف مدرن و تلفیقی می باشد. با نگاهی سطحی به این گالری می توان یک محصول را برای منزل خود انتخاب نمود.

کتیبه گلی نقش برجسته سفال سنتی

کتیبه های گلی یکی از آثاری هستند که از هزاران سال پیش برای اقوام مختلف بر جا مانده اند. امروزه کتیبه گلی نقش برجسته سفال به صورت سنتی با استفاده تجربه پیشینیان ساخته می شود.سفال محصولی است که می توان به علت ماده اولیه ای که دارد آن را به شکل و شمایل خاصی در آورد. این تغییر شکل سفال باعث شده است که این محصول فوق العاده منحصر بفرد و زیبا باشد. از نکات دیگر سفال طول عمر بالا و همچنین قابلیت حک کردن نوشته یا تصویر روی آن می باشد. کتیبه گلی بجا مانده از گذشتگان این موضوع را به طور کلی نشان می دهد. نقش برجسته کاری روی کتیبه بر زیبایی ذاتی ان می افزاید و موجب می شود فروش آن بیشتر شود. طرح سنتی برای این موضوع فوق العاده مناسب می باشد.

نقش برجسته سفال برای دفتر کار

برای دفتر کار و یا محیط های اداری شبیه به آن که حالتی رسمی دارند می توانید از محصولات سفال نقش برجسته با طرح ها و نقش های مختلف استفاده کنید.یکی از خصوصیت هایی که می توان در دفتر کار روی آن زوم نمود دکوراسیون می باشد. دکوراسیون دفتر کار مطمئنا بر روی بازده کارایی و همچنین تغییر روند فروش محصولات تاثیر گذار می باشد. این موضوع از نظر روانشناسی نیز ثابت شده و افرادی که برای خرید به محیط کار می روند وقتی در محیطی جذاب قرار بگیرند میل بیشتری باری خرید پیدا می کنند. تابلو و کتیبه سفال نقش برجسته می توان جذابیت زیادی را به دفتر کار اضافه کند. از طرفی چون این محصول نقش برجسته است برای محیط های رسمی مناسب می باشد.

تابلو دیواری بزرگ سفال برای دکوراسیون منزل

برای دکوراسیون منزل می توانید از تابلو دیواری های بزرگ از جنس سفال استفاده کنید. این تابلو ها پس از اجرا طول عمر و زیبایی فوق العاده زیادی دارند.یکی از طرح هایی که امروزه برای دکوراسیون منزل می دهند نصب انواع تابلو دیواری می باشد. سایز این تابلو متفاوت بوده و به طور مشخص هر چه سایز آن بزرگتر باشد طرح روی آن کامل تر می باشد. از نظر نوع جنس تابلو محصولات سفالی بسیار مناسب می باشند. این محصولات در کنار زیبایی وصف ناپذیر، طول عمر زیادی نیز دارند. بجز این موارد قابلیت طرح گیری سفال فوق العاده زیادی می باشد. به همین منظور است که تابلو دیواری بزرگ سفال یا کتیبه برای دکوراسیون منزل فوق العاده مناسب می باشد.

تابلو برجسته گلی سفال اسلیمی

اسلیمی طرحی است فوق العاده زیبا که بر روی کاشی یا سفال زیباتر نیز می شود. تابلو برجسته گلی سفال می تواند میزبان فوق العاده مناسبی برای طرح اسلیمی باشد.یکی از طرح هایی که پس از ورود اسلام به ایران اختراع شد طرح اسلیمی است. این طرح به شکل دیگر واژه اسلام است و به گفته کارشناسان پر از روح زندگی است. یک طرح اسلیمی می تواند نقوش زیادی را در بر داشته باشد. حتی می تواند در کنار آن یک خط نوشته را نیز به کار بست. مهمترین نکته طرح های اسلیمی عدم وجود سر و ته برگ و گل گیاه در کلیت طرح می باشد. تابلو برجسته گلی سفال با طرح اسلیمی می تواند در اکثر محیط ها مورد استفاده قرار گیرد و علت آن زیبایی وصف ناپذیر آن می باشد.

کتیبه نقش برجسته سفالی تابلو نما

یکی از خاصیت های کتیبه های نقش برجسته سفال استحکام و طول عمر آن ها می باشد. محصولات سفالی را می توان به صورت تابلو نما نیز استفاده نمود.برای آن که نما یک سازه را تزیین نماییم گزینه های زیادی مد نظر می باشد. استفاده از محصولاتی چون سنگ، آجرنما، سفال، کاشی و… هر کدام می تواند به نوع خاصی نما را تزیین نماید. در میان این محصولات محصولات سفالی از زیبایی و طول عمر زیادی برخوردار می باشند. از نظر دیگر بعد سنتی موضوع بوده که محصولات سفالی زیبا ساز های بهتری هستند. کتیبه نقش برجسته سفالی را می توان به صورت تابلو برای نما استفاده نمود. طرح روی آن می تواند سنتی، هخامنشی یا هر نوع خط یا تصویری باشد.

تابلو دیواری بزرگ سفال اصفهان

سفال در اصفهان یک محصول فوق العاده رایج بوده و تولید انواع تابلو دیواری بزرگ از سفال در دستور کار بسیاری از گالری ها می باشد. این محصول فروش زیادی در ایران نیز دارد.در کل فلات ایران استان اصفهان را می توان به یکی از شهر های اصلی تولید کننده محصولات دست ساز ملقب نمود. اصفهان در زمینه سفال تاریخچه زیادی داشته و این موضوع از آثاری که از آن ها بجا مانده مشخص می باشد. بی دلیل نیست که به اصفهان لقب پایتخت فرهنگی جهان اسلام را دادند. تولید انواع تابلو دیواری بزرگ با سفال یکی از هنر های اصیل ایرانی است که در این استان پیگیری زیادی برای آن می شود. نقش روی تابلو ها با توجه به مشتری صورت گرفته ولی اغلب آن ها سنتی می باشند.

اجرای نقش برجسته سفال مینیاتوری

یکی از طرح هایی که از قرون وسطی برای جهانیان بر جا مانده است هنر مینیاتوری یا نقاشی رنگی می باشد. اجرای نقش برجسته مینیاتوری بر روی سفال فوق العاده زیبایی زیادی دارد.یکی از موضوعاتی که در هنر سفالگری زیاد با آن دست و پنجه نرم می کنیم تنوع طرح هایی است که باید روی سفال پیاده سازی شود. اغلب سفال ها به صورت نقش برجسته هستند و به همین دلیل است که پیاده سازی طرح های مختلف روی آن ها مشکل می باشد. اجرای نقش برجسته مینیاتوری روی سفال از سخت ترین و در عین حال زیباترین نقش های موجود در بازار می باشد. این طرح رنگ و لعاب زیبایی داشته و برای اکثر مکان ها مناسب می باشد. سفال مینیاتوری می تواند در پذیرایی، لابی و… مورد استفاده قرار گیرد.

طرح های تابلو سفال برای دکوراسیون منزل

همه افراد مایل هستند که برای دکوراسیون منزل خود از طرح های فوق العاده زیبای تابلو سفال استفاده نمایند. باید توجه نمود که این طرح ها بسته به سایر محصولات دکوراسیون انتخاب می شوند.یکی از امیالی که در انسان نوعی وجود دارد، میل به زیبایی است. این میل باعث شده است که افراد منزل یا محیط کار خود را به شکل و شمایل خاصی دکوراسیون بندی کنند که زیباترین شکل ممکن به نظر برسد. از نظر روانشناسی نیز این موضوع کاملا قابل بحث بوده و واضحا محیط روی افراد تاثیر می گذارد. یکی از طرح های دکوراسیون منزل استفاده از تابلو سفال می باشد. محصولات سفالی با نقوشی برجسته اغلب مهمان خانه ها شده و فوق العاده زیبا می باشند. طرح آن ها خط یا یک تصویر می باشد.

مطالب مربوطه