تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تابلو برجسته پتینه کاری روی سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تابلو برجسته پتینه کاری روی سفال

تابلو برجسته پتینه کاری روی سفال

تابلو-برجسته-پتینه کاری-روی-سفال

تابلو-برجسته-پتینه کاری-روی-سفال

تابلو برجسته پتینه کاری روی سفال یکی از انواع آثاری است که در گالری نقش مهر به صورت کتیبه های سفالی نقش دار و تزیینی که کاربرد دیواری دارند اجرا می گردد.
جدیدترین مدل تابلو هایی با زمینه سفالی در طرح های کتیبه دار مدرن و دلربا، می تواند زیبایی و حس کنجکاوی هر چه بیشتر را در محل زندگی و کار شما به وجود آورد. در واقع نصب این سبک و مدل از سفال کتیبه دار مدرن و شیک؛ می تواند فضا را به موزه ای شخصی تبدیل کرد و همه نگاه ها را به سمت آن روانه کرد.
تابلو سفال نقش برجسته را می توان بدون محدودیت در مدل های متنوع و طرح های فراوانی که شامل مدرن و سنتی، کلاسیک و فانتزی می شوند اجرا نمود و بر اساس خواسته و علایق مشتریان و سبک اری مد نظر آنها سفارش کارشان را شروع کرد.
به طور معمول اجرای تابلو های سفالی بر مبنای متراژی که در کل کار دارد به زمان خاصی نیاز دارد که بین ۱۰ الی ۲۰ روز متغیر است.
تابلو های با طرح مدرن از جمله نمونه کارهایی هستند که امروزه طرفدارن زیادی داشته و می توان آنها در زمره کارهای پرفروش قلمداد نمود.
یکی دیگر از مواردی که لازم دانستم در این مجال بیان کنم امکان اجرای رنگ و پتینه کاری روی تابلو های سفالی می باشد چرا که این تابلو ها به دلیل تک رنگ بودن در نمونه کارهای موجود در فضاهای محازی و اینترنت سلیقه بعضی افراد را تامین نمی کند اما گالری نقش مهر این مژده را به هموطنان علاقه مند به نمونه کارهای برجسته می دهد که این تابلوها قابل رنگ آمیزی و پتینه کاری می باشند و می توان تابلوی نقاشی با طرح برجسته ای را در این گالری سفارش داد.
طرح های کتیبه ای یکی از زیباترین هنر های بکارگرفته شده در این نوع تابلو های موجود در گالری هنری نقش مهر می باشد که میزان درخواست و تقاضا بالا از جانب خریداران در سراسر کشور را به دوش کشیده است.

طراحی نقش برجسته سفالی اصفهان

زیبا ترین آویز های دیواری هنری با مدل و طراحی نقش برجسته سفالی کلاسیک و سنتی مطابق با هنر های دست اصفهان، در این گالری آنتیک به چشم می خورند.
متفاوت ترین طراحی و سبک های نقش برجسته سفالی مطابق با هنر های عمده شهر گنبد های فیروزه ای، اصفهان در دست کارگاه ساخت و تولید خاص ترین آویز های دیواری و دکوری نقش مهر قرار گرفته است. در واقع نقش های برجسته و به نوعی طرح های کلاژ مانند یا همان نزدیک به سه بعدی بودن، توجه افراد با سلیقه ها و عقیده های گوناگون را به خود جلب می کنند. از این رو کارگاه تولیدی نقش مهر با هدف جلب رضایت خریداران و خواهان این نوع طرح هنری اصفهانی، ساخت این نوع تابلو ها را به عهده گرفته است و بر مبنای دکوراسیون شهری یا داخلی ساختمانها که به فضاهای موجود مربوط باشد در طرح های متنوعی این تابلو های نقش برجسته را اجرا نموده و همچنین بر مبنای سفارش مشتریان حتی با رنگ های فیروزه ای نیز آنها را مزین می کند به ایم معنی این تابلو های قابلیت اجرای رنگ را روی خود دارند و برخلاف تصور عموم می توان تابلویی سفالی تمام رنگ را نیز سفارش داد.

طرحهای سفال کتیبه دار هخامنشی

پاره ای از حکومت و فرمانروایی کوروش کبیر در دوران هخامنشیان؛ در دل این طرحهای سفال کتیبه دار هخامنشی موجود در گالری مهر نقش؛ خفته است.
با توجه به این که قصه ها و تعاریف بسیار زیاد از دوران حکومت و فرمانروایی کوروش کبیر در کتیبه به یادگار گذاشته شده از آن خلاصه می شود، طرحهای سفال کتیبه دار هخامنشی با نقش و نگار های برجسته و کلاژ مانند خود، توجه شیفتگان به هنر و تاریخ و همچنین علوم فلسفه را به خود جلب کرده است. در واقع با سفارش و درخواست از این سبک تابلو موجود در این گالری هنری و معروف، می توان پاره ای از تاریخ و تمدن مشهور خود به همراه شعار پندار نیک، گفتار نیک و کردار نیک را از آن خود کرد.
تابلو های هخامنشی برخواسته از طرح های دوران هخامنشیان ی باشند که مردم ما آنها را بسیار دیده اند و در ذهنشان وجود دارد و آشنایی قدیمی این نمونه کارها با دهن و وجود مردم موجب می شود که علاقه به این سبک کاری در تابلو های برجسته بیشتر شده و طرح هایی مانند فرورهر، مردان هخامنشی، سرباز و … به صورت تابلو های نقش برجسته با سفال و انواع مواد دیگر اجرا شود.

خرید اینترنتی تابلو نقش برجسته سفال

هم اکنون؛ امکان خرید اینترنتی و آنلاین از انواع منحصر به فردترین گونه های هنری تابلو نقش برجسته از جنس سفال درجه یک؛ برای خریداران و خواهان آن در سراسر نقاط ایران فراهم شده است.
میزان درخواست و تقاضا بالا از این طراحی کلاسیک و سنتی تابلو و آویز دیواری نقش برجسته از جنس سفال، امکان خرید اینترنتی و همیشه دردسترس خریداران و خواهان این نوع هنر سفالی را در هر نقطه از ایران پهناور ایجاد و فراهم آورده است. از این رو انواع سفارشات و درخواست ها از این مدل و طراحی شکیل و چشم نواز تابلو کلاژ مانند و نزدیک به طرح ها و سبک های سه بعدی، در دست این سایت خرید اینترنتی اصل و معتبر قرار گرفته است و اعتماد و رضایت خاطر هر چه بیشتر مشتریان را نیز به خود جلب کرده است.

Save

Save

Save

مطالب مربوطه