تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تابلو خط کتیبه سفال برجسته | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تابلو خط کتیبه سفال برجسته

تابلو خط کتیبه سفال برجسته

تابلو خط کتیبه سفال برجسته

تابلو خط کتیبه سفال برجسته

تابلو سفال خط برجسته طرح کتیبهدیواری و انواع کاشی سفالی خطی، مینیاتوری، هخامنشی با نقش های سنتی و مدرن برای اتاق خواب ها، راهرو، لابی، سردرب و پذیرایی قابل ارائه در این گالری می باشد.اتاق خواب فضایی است که نیاز به تزیین و زیبایی زیادی دارد. شرط لذت بردن از محیط اتاق خواب جذدابیت و دکوراسیون خاص آن می باشد. انتخاب محصولات ساده و رنگ بندی کاملا بی روح این قضیه را به کلی از بین می برد. یکی از محصولاتی که می تواند جذابیت اتاق خواب را فزونی بخشد، تابلو خط برجسته سفال می باشد. این تابلو در طرح و رنگ متفاوت تولید شده و خط آن بسته به نوع تابلو متفاوت می باشد. خط این تابلو می تواند میخی، نستعلیق، شکسته و… باشد که هر کدام زیبایی خاصی دارند.

تابلوهای گلی سفال برجسته

تابلوهای گلی سفال یکی از انتخاب های بسیار موثر در چینش منزل و محل های مختلف می باشد. نسبت به نیاز این مکان ها می توان طرح روی آن برجسته نیز باشد.سفال بخش بزرگی از تزیین و دکوراسیون بندی بسیاری از منازل، محل کار، نما، و… می باشد. این که در چه محلی بخواهیم از سفال استفاده کنیم نوع سفال کاملا متفاوت می باشد. برخی سفال های گلی بصورت تابلو های سفال نقش برجسته ساخته شده اند. این تابلو ها هر کدام تقسیم بندی مختلفی داشته که می تواند به عنوان سر درب، سفال شومینه، دکوراسیون دیواری و… استفاده شود. تابلوهای گلی سفال نقش برجسته در سایز مختلفی تولید شده و طرح روی آن را می توان بصورت فلبداهه، سنتی و یا مدرن شکل داد.

تابلو دیواری بزرگ سفال برای منزل

تابلو دیواری سفال در سایز بزرگ و کوچک تولید شده و می توان آن را برای منزل استفاده نمود. هر چه این تابلو سفالی بزرگتر باشد طرح روی آن جذاب تر و کامل تر می شود.سفال محصولی است که ذاتا زیبایی زیادی داشته و انسان را به خود جذب می نماید. اینکه از چه طرحی روی سفال نیز استفاده شده باشد می تواند این جذابیت را بیشتر بنماید. برای تجربه این حس خود را درون کاشی کاری اسلیمی یک مکان مذهبی تصور کنید که این طرح ها چه آرامشی را به شما منتقل می کنند. در مورد سفال نیز همین موضوع کاملا صادق می باشد. به همین دلیل است که امروزه از تابلو دیواری بزرگ برای تزیین و نقش بندی منزل استفاده می کنند. نکته جالب تنوع محصولی و مچ بودن این سفال با سایر نقاط منزل می باشد.

قیمت تابلو نقش برجسته سفالی نما

یکی از استفاده های اصلی تابلو سفال نقش برجسته برای نما می باشد. با توجه به قیمت مناسب تابلو سفالی استفاده از آن در نما بسیار مناسب می باشد.سفال و سفالینه به طور کلی وقتی که اختراع شدند تحول بزرگی در روند زندگی بشر بوجود آوردند. بشری که برای نگهداری آب هیچ منبعی را نداشت حال می تواند در اندازه های مختلف در سفالینه و کوزه ها آب را نگهداری کند و این باعث رشد نسل بشر نیز شد. امروزه به دلیل پیشرفت هنر ایرانی و علم سفالگری این هنر در زمینه های مختلف نیز ورود پیدا کرده است. یکی از زمینه ها نما منزل و یا محیط های مختلف می باشد. سفالی بادوام، منحصر بفرد و با قیمت مناسب را می توان برای نما انتخاب نمود. تابلو نقش برجسته سفال گویای این موضوع می باشد.

نقش برجسته کاری روی سفال اصفهان

در اصفهان نقش برجسته کاری روی سفال فوق العاده محبوب بوده و تولیدی های زیادی روی آن کار می کنند. مدل طرح های اصفهان در هر دو زمینه سنتی و مدرن می باشد.در زمینه تولید سفال ایران در جهان بسیار معروف بوده و حتی می توان بازگو کرد که اولین دستگاه سفالگری در این کشور تولید شده است. گستردگی تولید سفال در ایران زیادی بوده شهر هایی چون اصفهان این موضوع را جدی تر پیگیری کرده اند. امروزه اصفهان را به عنوان یکی از قطب های تولی انواع سفال نقش برجسته می دانند. نقش برجسته کاری سفال با نگاهی به تاریخ و عناصر طبیعی شکل گرفته و گاهی بصورت یک خط و یا تصویر ساخته می شود. محصولاتی که در ایران تولید می شوند از این دو زمینه خارج نیستند.

گالری نقش برجسته سفال برای پذیرایی

برای تزیین پذیرایی با سفال می توانید به گالری نقش مهر سر زده و محصولات فوق العاده متنوع آن ها مشاهده نمایید. توصیه ما دیدن سفال نقش برجسته می باشد.وقتی به صورت ماهیانه و یا سالیانه گالری های سفال بر گزار می شود می توانید انواع سفال های جدید با طرح های مختلف را مشاهده کنید. ما در ایران گالری های زیادی را داریم که در زمینه ساخت و نمایش سفال کار کرده و محصولات فوق العاده تماشایی دارند. اکثریت این سفال ها را می توان برای پذیرایی، اتاق خواب، هتل، رستوران و… استفاده نمود. انتخاب سال بر اساس نوع دکوراسیون می باشد. محصولات سفال نقش برجسته از زیباترین انواع سفال در دنیا بشمار می روند. موضوع این تابلو ها سفالی می تواند یک عکس، موضوع و یا خط تاریخی باشد.

کتیبه گلی سفال برای منزل

همه ما کتیبه گلی سفال که از هزاران سال پیش و توسط پیشینیان ساخته شدند را دیده ایم. حال می توانید ساخت مجدد این محصولات را برای منزل خود استفاده کنید.کیتبه گلی سفال یک نوع محصولی است که شاید کار ساخت آن از هزاران سال پیش استارت خورده است. هر چه این موضوع را باز تر می کنیم متوجه اهمیت کتیبه گلی برای گذشتگان می شویم. به بیان ساده قوانین، تاریخ، فتوحات و اتفاقات دیگر را بر روی این سفال ها به صورت خط و نقش حکاکی می نمودند. زیبایی و جذابیت این کتیبه ها آنقدر بالاست که افراد ساعت ها وقت خود را در موزه ها می گذارنند. امروزه این کتیبه ها با ساخت شده و طرح های مختلفی بر روی آن کشیده می شود. می توان کتیبه را برای منزل و تزیین آن استفاده نمود.

اجرای سفال گالری نقش مهر

گالری نقش مهر در زمینه تولید و فروش انواع سفال نقش برجسته و ساده نقش آفرینی می کند. اجرای تابلو و کتیبه های این مجموعه توسط هنرمندان متبحر انجام می شود.همه انسان ها و به طور صحیح تر نسل بشر زیبایی را دوست دارد. این زیبایی می تواند طبیعت، نور و یا یک محصولی باشد که با دست کار آفرنش آن انجام شده باشد. همین انسان میل دارد در محیطی زندگی کند که زیبا، شکیل و جذاب باشد به همین دلیل روی به استفاده از اقلام متفاوت می آورد. گالری نقش مهر در زمینه اجرای همین زیبایی ها دست به تولید انواع سفال گلی زده است. سفال این مجموعه در تنوع فوق العاده بالایی تولید شده و کیفیت ماندگاری دارد. هر چه دکوراسیون شما متفاوت باشد می تواند از سفال منحصر بفرد استفاده نماید.

تابلو دکوراتیو سفال اصفهان

تابلو دکوراتیو سفال یکی از انواع طرح های سفالی بوده که اغلب نقش یا تصویری است که روی سفال بوجود می آید. در اصفهان این هنر کاملا تخصصی انجام می شود.تابلو دکوراتیو سفالی به پتینه کاری خود معروف شده است. این پتینه کاری در موارد مختلف و نقش های گوناگون می باشد. در شهر اصفهان این پتینه کاری و ساخت تابلو سفال دکوراتیو بسیار رایج می باشد. طرح های روی این تابلو را می تواند از شکل یک حیوان مثل اسب مثال زد تا تصویری از یک پادشاه و یا مکان قدیمی که وجود خارجی دارد. یک نکته در خصوص تابلو دکوارتیو این است که می تواند طرح روی آن حتی وجود خارجی نیز نداشته باشید و با توجه به هنر سفالگر پیاده سازی شده باشد. در هر صورت منحصر بفرد بودن شرط اول این تابلو می باشد.

کتیبه های دیواری سفال برای اتاق خواب

برای اتاق خواب شما گزینه های زیادی در خصوص زیباسازی و طرح بندی پیش روی دارید. کتیبه های دیواری سفال با داشتن طرحی آرامش بخش می تواند گزینه مناسبی باشد.اتاق خواب را در نظر داشته باشید. این محل جایگاهی است که افراد در آن استراحت کرده و به صورت ویژه آرامش می گیرند. می تواند دیزاین داخلی آن ساده باشد ولی باید توجه نمود که بسیاری از کارشناسان بر این باورند که نور، رنگ و نوع دکوراسیون می توان خلق و خوی افراد را تغییر دهد. حال با انتخاب یک کتیبه دیواری سفال برای اتاق خواب متوجه خواهید شد که چه تغییر بزرگی در این زمینه ایجاد نمودید. کتیه دیواری اتاق خواب می تواند طرحی اسلیمی، هخامنشی و یا مینیاتوری داشته باشد.

مطالب مربوطه