تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سردرب سفال برای دکوراسیون منزل | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تابلو سردرب سفال برای دکوراسیون منزل

تابلو سردرب سفال برای دکوراسیون منزل

تابلو سردرب سفال برای دکوراسیون منزل

تابلو سردرب سفال برای دکوراسیون منزل

برای سردرب منزل و دکوراسیون کلی آن می توان از انواع تابلو سفالی استفاده نمود. این محصولات با توجه به گستره محصولی که دارند زیاد مورد استفاده قرار می گیرند.برای دکوراسیون منزل می توان انواع زیادی از طرح ها را انتخاب نمود. امروزه در صنایع سفالگری محصولات فوق العاده متنوعی برای دکوراسیون تولید می شود. می توان از این محصولات بر اساس نوع سلیقه و نیاز محیط به درستی بهره ببریم. برای مثال تابلو سردرب منزل را می توان با یک سفال سنتی یا مدرن تزیین نمود. به صورت کلی سفال محصولی است که با توجه به قدرت شکل پذیری بالا می تواند برای هر محیطی به شکل خاصی تولید شود. از نمونه محصولات سفال می توان به مینیاتوری، اسلیمی و… اشاره نمود.

تابلو هخامنشی سفال برای دکوراسیون

یکی از انواع نقش هایی که بر روی سفال و تابلو های آن طراحی می کنند، طرح هخامنشی می باشد. این سفال را می توان برای دکوراسیون استفاده نمود.همه انسان ها مایل هستند که بر اساس زیبایی دکوراسیون منزل خود را طراحی کنند. اما این موضوع آنقدر ها نیز آسان نیست. در ایران ما محصولاتی داریم که می تواند برای دکوراسیون فوق العاده مناسب باشد. محصولات دست سازی شبیه به سفال که تنوع کالایی زیادی نیز دارند. محصولات هخامنشی سفال با بهره گیری از طرح های باستانی ایران و همچنین نقش های موجود محصولات فوق العاده زیبایی را رقم زدند. برای دکوراسیون خانه ها ایرانی تابلو سفال هخامنشی انتخاب بسیار مناسب و در عین حال مقرون به صرفه می باشد.

قیمت نقش برجسته سفال اسلیمی

طرح اسلیمی یک مجموعه نقوش پیوسته است که با رنگ و لعابی که دارد زندگی را به نمایش می گذارد. این هنر با قیمت مناسب روی سفال و کاشی به صورت برجسته نقش می بندد.تاریخ ایران مملو از اتفاقاتی است که فراز و نشیب های فوق العاده زیادی دارد. ما از نظر آثار تاریخی جز کشور های برتر دنیا به شمار می رویم. از نظر صنایع دستی نیز ایرانیان همیشه پیشتاز در تجارت و فروش نامبرده می شوند. در بخش سفالگری این موضوع نمود بیشتری دارد و مردم کشور ایران در این صنعت رشدی زیادی داشته اند. محصولات سفال که تولید می شود در طرح و نقش های مختلفی است و با این وجود قیمت مناسبی دارد. از زیباترین طرح های آن می توان به تابلو سفال نقش برجسته اسلیمی اشاره نمود.

کتیبه گلی تابلو سفال برای دکوراسیون

کتیبه گلی شاید از هزاران سال پیش تا کنون علیات ساخت آن ادامه پیدا کرده و امروزه برای چینش دکوراسیون می توان از تابلو سفال فوق العاده زیبا استفاده نمود.شاید عدم نگهداری آن باعث شد که به ذهن بشر خطور کند که محصولی را تولید کند که آب را برای وی نگهداری نماید. در حدود هزاران سال پیش سفالینه هایی بر اساس تلفیق آب و خاک تولید شد که بسیاری از مشکلات مردم را حل نمود. ولی این پایان کار نبود و به دنبال آن کتیبه و تابلو های سفالی بود که با طرح ها و تصاویر مختلف ساخته شد. از مشهور ترین کتیبه تاریخ می توان به منشور کوروش کبیر اشاره نمود. این محصولات گلی طول عمر زیادی دارند و به همین دلیل است که امروزه برای دکوراسیون منزل از آن ها استفاده می شود.

کتیبه نقش برجسته سفال سنتی

یکی از محصولات سنتی در زمینه سفال، کتیبه نقش برجسته است که زیبایی و دوام فوق العاده بالایی دارد. این محصول نقشی برجسته و دلنشین را با خود به همراه دارد.از ویژگی های اصلی سفال این است که می توان طرح های گوناگونی را روی آن پیاده سازی نمود. از آن جا که سفال به صورت کتیبه، تابلو یا سفالینه تولید می شود باید در نظر گرفت کدام طرح را می توان روی محصول پیاده سازی نمود. واضح است که سفال محصولی سنتی است ولی می توان روی آن طرح های مدرن نیز پیاده سازی نمود. کتیبه نقش برجسته یکی از محصولات فوق العاده جذاب در بخش تولید سفال است و این محصول به عنوان یک محصول تزیینی استفاده می شود. نقش برجسته سنتی یعنی یک طرح هخامنشی روی کتیبه باشد.

تابلو لابی سفال نقش برجسته دیواری

سفال نقش برجسته از نوع دیواری را می توان در خانه، محیط کار، لابی هتل، دفتر فروش و… مورد استفاده قرار داد. این سفال متناسب با هر محل نقش های متفاوتی دارد.از برتری های سفال نسبت به هر محصول دست ساز دیگر تنوع فوق العاده بالا می باشد. شاید بیان این موضوع که این محصول را بتوان به صورت های مختلف استفاده نمود دور از ذهن باشد ولی با توجه به استحکام سفال حتی در نما منزل نیز می توان از آن سود برد. در زمینه تزیین لابی و پذیرایی، اتاق خواب، راهرو، راه پله و… می توان انواع محصولات سفال را اجرا نمود. سفال نقش برجسته دیواری با توجه به حجم خاصی که دارد  می تواند یک تصویر، خط یا نوشته را به زیبایی هر چه تمام تر بیان نماید.

تابلو دست ساز سفال

سفال جز محصولات دست ساز است که زیبایی آن از هنرمندی سفالگر سرچشمه می گیرد. محصولات خاص آن مثل تابلو سفال اغلب طرح های برجسته دارند.امروزه در داخل ایران هنر برجسته کاری فوق العاده رشد داشته و این رشد بر اساس هنری است که افرادی که در این زمینه مشغول می باشند، دارند. دو محصول سفال و کاشی را به صورت نقش برجسته تولید شده و زیبایی بسیار زیادی دارند. این محصولات دست ساز اغلب طرح های ملی و تاریخی داشته و به همین دلیل است که بسیار دوست داشتنی می باشند. به عنوان مثال یک تابلو دست ساز سفال با طرح سنتی و زیبا می تواند در خانه هایی سنتی و با طرح قدیمی استفاده شود. این موضوع در حالی است که محصولات مدرن نیز به سفال اضافه شده است.

تابلو نما برجسته سفال اصفهان

محصولات سفال به دلیل طول عمر بالا و همچنین استحکام زیاد می تواند به عنوان تابلو نما استفاده شود. در اصفهان این طرح ها به صورت برجسته تولید می شوند.برای آن که سفال به صورت امروزی بتواند تولید بشود راه بسیار زیادی را طی نموده است. بیش از هزاران سال است که مردم به تولید انواع سفال مشغول هستند. محصولات آن ها از سفالینه، کتیبه و… تولید شده و تا جزعی ترین موضوعات نیز ادامه پیدا می کند. برا نما تابو های زیادی طراحی و ساخت شده که شاید در نگاه اول بسیار جذاب و در عین حال دور از باور باشد. استحکام بالا این محصولات باعث شده هزاران سال قدمت داشته باشند. در اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام سفال نقش برجسته در گروه های متنوعی تولید و عرضه می گردد.

مدل تابلو نقش برجسته سفال برای منزل

افراد زیادی برای منزل خود قصد خرید محصولات سفال مانند انواع مدل های تابلو نقش برجسته را کرده اند.  خرید این محصولات بر اساس نوع دکوراسیون منزل صورت می پذیرد.چینش منزل نوعی هارمونی است که باید طبق وسواس خاصی دنبال شود. هر منزلی بسته به فضایی که دارد نیازمند انواع و اقسام محصولات است تا زیبای آن را تامین نمایند. در ایران مدل های زیادی برای دکوراسیون منزل وجود دارد که همه محصولات داخلی می باشند. برای مثال تابلو سفال برای منزل یک محصول فوق العاده رایج و زیبا می باشد. از طرفی این محصول به صورت تابلو نقش برجسته عرضه شده و به همین دلیل نقشی که روی آن است فوق العاده تاثیر گذار می باشد. برای منزل می توان این محصول را با طرح های سنتی یا مدرن استفاده نمود.

قیمت تابلو سفال نقش برجسته دیواری

قیمت تابلو سفال نقش برجسته دیواری بر اساس متر مربع تایین شده و در هر اندازه ای با طرح های مختلف به صورت سفارشی قابل اجرا و فروش می باشد.تابلوی سفال باید ویژگی های خاص داشته باشد که بتوان به عنوان یک محصول منحصر بفرد به آن نگاه کرد. اولین ویژگی آن طرح روی سفال بوده و دومین موضوع مهم آن برجسته بودن سفال می باشد. این دو موضوع گرچه روی قیمت محصول تاثیر گذار است ولی با این حال زیبایی زیادی دارد. محصولات نقش برجسته سفال طرح و نقش متفاوتی دارند و از جذاب ترین طرح تولید شده می توان به سفال هخامنشی اشاره نمود. این محصول به عنوان تابلوی نقش برجسته سفال می تواند در همه مکان ها نصب شود.

 

مطالب مربوطه