تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال به سبک نوین | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تابلو سفال به سبک نوین

تابلو سفال

تابلو سفال به سبک نوین

تابلو سفال به سبک نوین

تصور کنید که شما در یک اتاق در خانه خود نشسته، تابلو سفالی خوب، در برابر یک کوره که سطح خاک رس کاشی نگه داشتن شما را گرم واقع سمت راست. وجود دارد ساخته شده است در نیمکت چوبی اطراف آن، که شما را تشویق به دنج سمت راست در مقابل دیوار آن است. شما متوجه است که تمام روز های رفته است، و شما یک ورود به سیستم تنها به مجمر اند اضافه شده است. این گرما سازگار آن حدود دوازده ساعت را حفظ کرده است، و شما فقط در حال حاضر شروع به در نظر اضافه کردن سه سیاه ای مربوط کوچک به آن به طوری که آن را به شما گرم تا زمانی که شما از خواب بیدار فردا صبح و یا بعد از حفظ خواهد کرد. “این است که چگونه نادیا توصیف بهره وری از ، یک اجاق گاز، چوب، سرامیک کاشی کاری محبوب در اروپا است. نادیا توضیح می دهد که چگونه این کوره هوشمندانه طراحی شده کار می کنند و چگونه هنرمند جسیکا آنها را می سازد. یک پست عالی برای روز سرد زمستانیصاحب گوئلف، تابلو سفال نقش برجسته استون انتاریو، تصویر در بالا شرح یک واقعیت است. “در حال رشد در نورنبرگ، آلمان، ما تا به حال اجاق گاز کاشی در خانه ما و خاطرات این آسان، آرامش روش حرارت هستند چه الهام گرفته به گسترش کسب و کار من برای ارائه سفارشی ساخته شده،” او توضیح داد.

گرمای تابشی
به دلیل ساختار پیچیده دودکش اندود شده با
بسیاری از جرم حرارتی، kachelofens قادر به تابش ثابت، حتی
گرما برای ۱۲-۲۴ ساعت است.

انتشار سوخت کمتر
کوچک، درجه حرارت بالا و آتش از یک
kachelofen می سوزاند در بهره وری ۹۹٪، که منجر به برتری گاز مدرن یا روغن
سیستم های گرمایشی در آزمون انتشار.

تطبیق پذیری
Kachelofens را می توان برای گرم کردن یک یا چند اتاق،
نصب با فر و / یا اجاق برای پخت و پز، طراحی شده برای گرم کردن برخی
آب خانه، و یا مورد استفاده در رابطه با پانل های خورشیدی.

به مدت سه سال در  خز کرامیک در لندشوت، آلمان شاگرد. این مدرسه که در سال ۱۸۷۳ و ارائه یک برنامه گواهی در تمام جنبه های سرامیک، که در آن دست به تابلو سفال توخالی مورد استفاده در ساخت و ساز  است. پس از کارآموزی خود را در آلمان، تقاضا برای قطعات سفال منحصر به فرد  به طور پیوسته افزایش یافته است، به عنوان مهارت فنی خود را از چرخ بیش از بیست سال آینده است. این در نامزدی ۲۰۰۷ برای زنان YMCA / YWCA جایزه ممتاز برای کمک های متعدد  و پیشرفت هنر در جامعه خود به اوج خود رسید.سالگرد بیست سال از مطالعات سرامیک به او الهام به دوباره یک رویای قبل از طراحی و ساخت. در سال ۲۰۰۵ او به اتریش رفت تا در کنار یک استاد سازنده فر کار می کنند. “من به اتریش رفت و به دست آوردن یک ایده بهتر از چگونگی سازنده فر آن همه را با هم، به طوری که من می دانم که چرا من کاشی ساخته شده راه من آموخته بود، و در نتیجه، برای کامل طراحی کلی فر است. در حال باز گشت در اروپا و به دست آوردن محبوبیت در شمال امریکا به دلیل دوستی با محیط زیست خود و به دلیل افزایش قیمت انرژی در خانه. یکی آتش، و یا سه سیاهههای مربوط چوب، ارائه هشت تا پانزده ساعت از گرمای تابشی. گازهای فر هستند غیر سمی، و حرارت بدون گرد و غبار باعث می شود این اجاق خاص یک انتخاب عالی برای افراد مبتلا به آلرژی. کوره در تقاضای بالا در بخشهایی از اروپا که وجود دارد، در زمان، در لیست انتظار یک ساله به کمیسیون یک استاد سازنده فر به طراحی و راست و فر است.زیبایی تندیسی است تنها با تاریخ و کارایی آن، که در هم آمیخته همسان. در اشکال مختلف، این کوره ها دارای حرارت است خانه در اروپا برای ۱۵۰۰ سال. بین ۱۵۵۰-۱۸۵۰، اروپا یک دوره سرمای شدید به نام عصر یخبندان کوچک. در آن دوره، آب و هوای خشن چندین نوآوری که تا حد زیادی بهبود بهره وری از کوره سنگ تراشی اروپا الهام گرفته است. چند دولت و سران دولت در اروپا مشوق ایجاد شده برای ساخت کوره های بهتر، از جمله فردریک کبیر پروس، که با هم مسابقه در سال ۱۷۶۳ برای فر که می تواند از حداقل مقدار از چوب رایت برگزار می کند. پالایش مداوم از این کوره است، در طول قرنها، راه راندمان بالا برای امروز هموار کرد.این مقاله در ابتدا در تابلو سفالی ماهانه منتشر شده است.برای دریافت مطالب بزرگ مانند این حق را به خانه شما تحویل داده، امروز عضو شوید! سخت در رویای او کار کرده است را به کانادا به دلیل “آن را ایجاد یک فیزیکی، و همچنین به عنوان یک حس عاطفی از گرما. این کوره فولاد سازی دهان و قلب، از خانواده و خانه آن ساکن است.

درون

داخل kachelofen شامل مخازن ساخته شده از ویژه
آجر نسوز. اتاق آتش بسیار کوچک است و گازهای می فرستد
ایجاد شده توسط آتش در یک مسیر آهسته و سیم پیچ از طریق
کانال های مختلف دودکش ها. این فرایند گرم کردن کل kachelofen است
جرم و گرما را قادر می سازد به طور مساوی تابش طولانی پس از آتش سوزی است
فوت کردن. نمودار در سمت چپ نشان می دهد یک تقریب ساده شده از یک
ساختار دودکش ها معمولی است. ساختار دودکش ها مرسوم است که برای هر ساخته شده است
اجاق گاز، که به معنی به کارگیری یک سازنده فر گواهی.

بیرون

kachelofen از چند kachels، یا تابلو سفالی ساخته شده است
نمای آجری، که با هم خمپاره. kachel متشکل از یک خاک رس
دال که دارای یک قاب توخالی از اسلب ساخته شده است. در مرحله بعد
ساخت و ساز، حفره kachel که با یک نوع خاص از پر
آجر نسوز. این امر موجب افزایش هر دو جرم و ذخیره سازی حرارت کلی
ظرفیت kachelofen. خاک رس استفاده می شود تا kachel است
خاک رس کم اخراج با مقادیر زیادی از عرق خوردن مخلوط.

ملات مورد استفاده قرار
برای ساخت یک kachelofen است از مخلوطی از سه قسمت خاک رس ساخته شده و
یک بخش عرق خوردن. به درستی تنظیم kachelofen از kachel باید به طور کامل
غوطه ور به آب است. دو طرف که متصل kachel از پیش تعیین شده و سپس
با مخلوط ملات مالیده. یک رول از ملات و سپس بر روی اضافه
هر دو از “مالیده” طرف، و kachel در محل تعیین شده است. zwicker
(یک قطعه شکسته شده از خاک رس-بیسک اخراج) است و سپس به مرطوب تحت فشار قرار دادند
ملات. zwicker کلیه ساختار تقویت و جذب
رطوبت ملات سفال، قادر می سازد آن را به مجموعه ای با سرعت بیشتری.اجاق گاز آلمانی  است شانس طولانی بهترین اجاق گاز و راحت ترین و مقرون به صرفه است که هنوز اختراع شده است. یکی شلیک به اندازه کافی برای روز است. هزینه هیچ چیز در کنار؛ گرمای تولید شده در تمام طول روز یکسان است، به جای بیش از حد گرم و سرد توسط چرخش؛ یکی ممکن است خود را در کسب و کار خود در صلح و آرامش را جذب؛ او نیازی به احساس هر نگرانی های در مورد آتش؛ تمام روز خود را یک رویا متوجه راحتی بدن است.اجاق چوب آمریکا، از نژاد آنچه، آن را به یک ترور است. می تواند بدون آرامش ذهن که در آن است وجود دارد. آن نیاز به توجه بیش از یک کودک است. این به تغذیه هر حالی که کمی، آن را تا به تماشا در همه زمان ها. و برای همه پاداش شما نیم ساعت خود را بو داده و منجمد نیمه دیگر. آن را گرم هیچ بخشی از اتاق اما بخشی خود را دارد، آن نژاد سردرد و خفگی، و باعث می شود پوست یک احساس خشک و تب؛ و زمانی که لایحه چوب خود را در می آید، شما فکر می کنم شما را حمایت یک آتشفشان.

مطالب مربوطه