تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تابلو های خوشنویسی سفال نما | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تابلو های خوشنویسی سفال نما

تابلو های خوشنویسی سفال نما

تابلو-های-خوشنویسی-سفال-نما

تابلو-های-خوشنویسی-سفال-نما

خرید تابلو های سفال نما با نقش و طرح متفاوت صورت می گیرد و این نشان می دهد که هنر در این زمینه زیاد است. خوشنویسی روی این تابلو ها جلوه گری زیادی دارد.همیشه تلفیق چند هنر باعث بوجود آمدن یک اثر هنری فوق العاده خواهد شد. اگر این هنر ها خوشنویسی و سفالگری باشند که روح زندگی نیز در آن جاری می شود. قیمت کتیبه سفال نقش برجسته و هر دو هنر نامبرده به شکل استادانه ای در حال انجام می باشد. ساخت تابلو های خوشنویسی سفال نما باعث بوجود آمدن گامی بزرگ در طراحی داخلی ساختمان ها شد. این تابلو ها چون زیبایی زیادی دارند و از لحاظ محیط نصب، شرایط ویژه ای نمی خواهند، خرید و فروش بالایی پیدا کردند. طول عمر این تابلو ها نیز زیاد بوده و به راحتی تمیز می شوند.

خرید تابلو بزرگ سفال دیواری

سفال محصولی کامل از نظر زیبایی است و تولید آن به صورت تابلو می تواند دکوری فوق العاده را ایجاد نماید. خرید تابلو سفال در سایز های بزرگ تا کوچک دیواری و کاملا نقش برجسته صورت می گیرد.هر محیطی نسبت به سلیقه افراد دیزاین و طراحی متفاوتی دارد. نسبت به این طراحی ها می توان ادوات و محصولات نمایشی را نصب نمود. موضوعی که در مورد آن بحث می کنیم استفاده از تابلو سفال به عنوان یک محصول کاملا زیبا و نمایشی می باشد. تابلو سفال با طرح های مینیاتوری، هخامنشی و اسلیمی می تواند جلوه زیادی به هر فضایی ببخشد و آن را از نظر زیبایی فزونی دهد. در مورد خرید آن نیز باید بیان کرد که نسبت به فضا می توان سفال بزرگ یا کوچک را انتخاب نمود. واضحا سفال بزرگ طرح گسترده تری دارد.

تابلو های دیواری معمولا از ابعاد

نقش برجسته دیواری تابلو سفال مینیاتوری و به طور معمول مجتمع های تجاری و مسکونی که از تابلو سفال به عنوان تابلوی تزیینی برای دکوراسیون کل ساختمان استفاده می کنند  متراژ کار بالایی دارند برای چنین مشتریان گالری نقش مهر ده درصد تخفیف ویژه را برای کل کار در نظر می گیرد تا از نظر قیمت نیز بتواند رضایت شما را جلب نماید چرا که نصب کار مرحله پایانی برای ما محسوب نمی شود و رضایت مشتریان در اولویت بیشتری قرار دارد.خاصی تجاوز نمی کنند و به صورت سفارشی نیز در بازار وجود ندارند اما انواع تابلو های سفال نقش برجسته به صورت کاملا سفارشی در هر ابعادی که مد نظر مشتریان باشد قابل تولید و عرضه به علاقه مندان می باشد.این تابلوها دست ساز بوده و طرح های سفاش شده با نقوش برجسته روی آنها اجرا می شوند.نصب تابلو سفال از مراحل نهایی کار محسوب می شود که توسط این گالری برای مشتریان انجام می شود.بعد از نصب و انجام مراحل بندکشی می توان طبق سلیقه افراد تابلویشان را پتینه کاری نمود و از زیبایی رنگ نیز روی تابلو ها استفاده کرد پتینه کاری تابلو های سفالی به صورت رایگان برای علاقه مندان انجام می شود.

نصب تابلو سفال نقش برجسته دیواری

شومینه عنصر گرمایشی منزل است ولی تزیین آن با سفال یا اجر فوق العاده جذاب کننده است. نصب تابلوهای نقش برجسته سفال دیواری زیبایی شومینه را دوچندان می کند.تابلو های سفال را می توان در گروه تابلوهای دیواری قرار داد که کاملا نقش برجسته بوده و نقوش اجرا شده روی آنها حتی از فواصل دور نیز قابل تشخیص می باشد. این تابلو ها برای انواع فضاهای داخلی و خارجی ساختمان قابل اجرا و نصب می باشند.نکته مهمی که باید در طراحی داخلی منزل، هتل، محیط کار و… به آن اشاره نمود، تلفیق چند موضوع باهم است. این درحالی است که تلفیق هیچ گونه تناقضی را در محیط ایجاد نکند. برای مثال اگر قصد دارید یک محیط سنتی را تزیین کنید و که در آن شومینه استفاده می شود، بهترین پیشنهاد تلفیق شومینه با تابلوهای نقش برجسته سفال است. این تابلو ها نسبت به طرح شومینه می توانند گستردگی طرح داشته باشند. برای مثال اگر شومینه سنتی باشد، نصب تابلو سفال سنتی با نقوش هخامنشی واقعا زیبا است و یا در صورتی که در شومینه مد نظر شما از طرح و سبک کاری مدرن استفاده شده است می توانید از انواع طرح های فانتزی، انتزاعی و مدرن در اجرای تابلو های سفالی برخوردار شوید.سفارش طرح نیز قبل از اجرای این تابلو ها در گالری نقش مهر توسط طراحان ما پذیرفته شده و قابل ارائه به مشتریان می باشد تا بتوانند طرحی مناسب با فضای مورد نظر خود را داشته باشند.

 سفال نقش برجسته کتیبه تابلو

حکاکی و برجسته کاری از صد ها یا شاید هزاران سال پیش در بین مردم دنیا رواج داشته است. به همین دلیل امروزه فروش سفال نقش برجسته نسبت به سایر محصولات آمار بالاتری دارد.نگاهی به آثار تاریخی بر جای مانده از دوره هخامنشیان نشان می دهد این اقوام تمرکز زیادی روی برجسته کاری و ایجاد سنگ نوشته های چند بعدی داشتند. نمونه فوق العاده زیبای آن نقش رستم در استان فارس بوده که زیبایی و جلوه زیادی دارد. از طرفی باید بیان نمود که می توان همین فرایند را با سفال ایجاد کرد. ساخت سفال نقش برجسته به صورت کتیبه یا تابلو امروزه رواج زیادی پیدا کرده است. از نظر فروش نیز آمار آن بالا بوده و طراحی های روی آن دکوراتیو، مینیاتوری، اسلیمی، هخامنشی و… می باشد.

مطالب مربوطه