تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تابلو وان یکاد طرح سفال برجسته | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تابلو وان یکاد طرح سفال برجسته

تابلو وان یکاد طرح سفال برجسته

تابلو-وان-یکاد-طرح-سفال-برجسته

تابلو-وان-یکاد-طرح-سفال-برجسته

در اکثر مواقع قسمتی از بالای شومینه را مزین به تابلو وان یکاد نقش برجسته سفال می کنند. این محصول در نمونه های مختلفی تولید و ازطریق خرید اینترنتی ارائه می شود.در کشور ایران همیشه تلفیق هنر و اسلام موجب بوجود آمدن آثاری گران بها و زیبا شده است. نمونه آن انواع کاشی کاری های مساجد با طرح های برجسته اسلیمی و تلفیق آن با آیات قرآنی می باشد. در هنر سفالگری نیز این موضوع ورود چشمگیری داشته و ساخت انواع تابلو سفالی به صورت نقش برجسته رایج می باشد. از زیباترین طرح هایی روی سفال، تابلو وان یکاد می باشد. برای تزیین شومینه، اتاق خواب، راهرو و… می توان این محصول را خرید نمود. سایت اینترنتی انواع مدل های آن را به نمایش می گذارد.

تابلو  طرح سفال برجسته کوبیسم

تابلو سفال طرح کوبیسم روی سفال به معنای ایجاد طراحی نقش برجسته است که می توان آن را روی تابلو های مختلف پیاده نمود. گالری نقش مهر از همین طریق محصولات خود را معرض خرید می گذارد صنعت سفالگری در سالیان اخیر رشد بسیار خوبی داشته و گالری های مختلفی در این عرصه فعالیت می کنند. یکی از موفق ترین گالری ها نقش مهر است که فعالیت خود را در زمینه های مختلف سفالگری ادامه می دهد. ساخت، آموزش و تولید انبوه انواع تابلو های سفال به طرح و نقش متفاوت باعث پیشی گرفتن این گالری شده است. از زیباترین طرح های گالری نقش مهر طرح کوبیسم می باشد. این طرح به واسطه برجسته بودن نمای زیبایی داشته و نسبت به سایر محصولات تولیدی خرید مناسبی دارد.

تابلو خط برجسته سفال برای راهرو

خصوصیت اصلی سفالگری قابلیت تولید تابلو سفال برای اکثر نقاط منزل شبیه راهرو، اتاق خواب و… می باشد.در سایت های فروش اینترنتی این محصولات را در قالب خط نوشته و تصویر ارائه می دهد.اگر بخواهیم یک دید کلی به طراحی داخلی داشته باشیم، باید از سردرب منزل شروع به چینش قسمت های مختلف پازل کنیم. راهرو، اتاق خواب، پذیرایی و… همگی قسمتی از پازل دکوراسیون داخلی می باشند. نور پردازی و رنگ در کنار چینش نقش مهمی در این مهم دارند. برای فضاهای کوچکتر مانند راهرو بهتر است از تابلو سفال استفاده کنید. این تابلو ها علاوه بر تغییر سایز در مدل های مختلف، تصویر یا خط متفاوتی نیز دارند. امروزه کلیه این محصولات در قالب اقلام تزیینی سفالی در سایت اینترنتی به فروش می رسند.

مراحل ساخت تابلو های سفال برجسته

خصوصیت اصلی تابلو های سفال نقش برجسته تنوع طرح و کالا می باشد. این ویژگی باعث شده است که مراحل ساخت هر محصول متفاوت باشد.سفالگری در دو قسمت محصولات مصرفی و زینتی در حال اجرا می باشد. محصولات مصرفی در لغت به انواع سفالینه ها یا همان کوزه می گویند. محصولات تزیینی انواع تابلو های سفال و کتیبه هستند که شامل تصویر، طرح یا نوشته می باشند. مراحل ساخت هر کدام از این محصولات نسبت به پیچیدگی طرح متفاوت می باشد. تابلو های سفال برای آن که جلوه گری بیشتری داشته باشند اکثرا به صورت نقش برجسته تولید می شوند. این محصولات در منزل(ورودی، سردرب ها،راهرو ها ، بالای شومینه، سالن پذیرایی، پاگردها، پارکینگ، لابی)، هتل، فروشگاه، سالن های همایش و… نصب می شود.

طرحهای تابلو سفال نمای ساختمان

اگر قصد تزیین نمای ساختمان خود با محصولات و تابلو های سفال و سفالی نما را دارید، می توانید از انواع طرحهای هخامنشی، اسلیمی و خطاطی استفاده کنید.همیشه موضوعی که باعث جذابیت یک ساختمان از بیرون می شود، نمای آن است. هر چه نمای ساختمان زیباتر و با خلاقیت بیشتری ساخته شود، جذابیت کلی سازه افزوده می شود. برای نمای ساختمان از دیر باز طرح های مختلفی موجود است. در این میان محصولات سفالی به عنوان یک سازه مستحکم می توانند برای نمای ساختمان مناسب باشند. طرحهای تابلو های سفال بسیار گسترده بوده و حتی می توان تلفیق طرح را با انواع خط نوشته نصب نمود. این هنر به ساختمان کمک می کند تا نمایی منحصر بفرد داشته باشد.

فروش تابلوهای برجسته سفالی

تابلوهای سفال در طرح های سنتی و مدرن تولید می شوند که هر محصول نسبت به نوع خود شیک ترین می باشد. فروش این محصولات از طریق تولید کننده یعنی گالری نقش مهر صورت می گیردگالری نقش مهر یکی از بزرگترین تولید کننده های انواع محصولات سفالی می باشد. این گالری همه فعالیت خود را منعطف به طراحی و ساخت محصولاتی می کند که بتوان به کمک ان یک محیط را به صورت منحصر بفرد تزیین نمود. تابلوهای شیک و کتیبه های زیبا از سری محصولات آن ها می باشند. هر تابلو می توان طرح و نقشی متفاوت داشته باشد. نقش روی همه سفال ها برجسته بوده و این پتینه کاری به زیبایی طرح کمک بیشتری می کند. از طرفی نصب آن در منزل و محیط های داخلی بسیار آسان تر می شود.

مطالب مربوطه