تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تابلو کلاسیک سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تابلو کلاسیک سفال

تابلو کلاسیک سفال

تابلو-کلاسیک-سفال

تابلو-کلاسیک-سفال

فروش اینترنتی انواع تابلو سفال در طرح های مختلفی تولید می شود و نسبت هر موضوع تفاوت های زیادی وجود دارد. محصول کلاسیک با طرح هخامنشی هم زیبا و هم در فروشگاه اینترنتی به وفور یافت می شود.یکی از موضوعاتی که زیاد روی تابلو سفال حک می شود، موضوعات تاریخی می باشد. ما در اطراف خود آثار باستانی زیادی را می بینیم که می تواند روی یک سفال نقش ببندد. دلیل اصلی این عملکرد، اشتیاق مردم به استفاده از محصولاتی است که حس خوب را در آن ها ایجاد می کند. طرح کلاسیک و زیبای هخامنشی نیز یکی از طرح های آن می باشد. هخامنشی بیشتری استفاده در تابلو سفال داشته چون هم تعدد طرح ها زیاد است و هم حس بیشتری به افراد می دهد. در فروشگاه اینترنتی انواع و اقسام این محصول به فروش می رسد.

ساخت تابلو های سفال نقش مهر

گالری نقش مهر در زمینه تولید و ساخت انواع تابلو های سفال مهارت زیادی داشته و قادر به تولید انواع طرح ها و نقش های برجسته روی سفال می باشد.سفالگری در ایرن بیشت از هزاران سال قدمت دارد. این موضوع باعث شده است که سفالگران خبره و ماهر را پرورش دهیم. در این باره باید بیان نمود که سفالگری در بخش هایی فقط قصد تولید محصولات تزیینی را دارد. علت آن نیز میزان فروش بیشتر و تقاضا بازار است. ساخت تابلو های سفال به همین دلیل رایج شده است. در این زمینه گالری نقش مهر گام های بزرگی برداشته و در سالیان اخیر جز تولیدی های معروف ایران بوده است. محصولات این گالری در همه طرح های موجود تولید می شود و بسته به سلیقه افراد متفاوت می باشد  نصب تابلو سفال نقش مهر رجوع کنید.

کتیبه نقش برجسته سفالی روی دیوار

نصب کتیبه سفالی روی دیوار باعث می شود افراد در مواجهه با آن چند ثانیه مکس کرده و محو تماشای آن شوند. این موضوع به دلیل زیبایی و نقش برجسته بودن کار است.همیشه نصب برخی محصولات تزینی روی دیوار جذابیت زیادی داشته است. در برخی منازل قدیمی سعی به گچبری روی دیوار بوده و پس از آن تابلو های زینتی سفال و نقاشی نصب شده است. محصولات سفالی به دلیل جذابیت زیادی که دارند مورد توجه اکثر افراد برای نصب دیواری قرار می گیرند. به همین منظور است که کتیبه نقش برجسته با نقش هایی کلاسیک و مدرن و تلفیقی از چند هنر مختلف تولید می شود. در برخی موارد حتی خطاطی روی کتیبه ها باعث جذاب تر شدن محصول تولید شده می شود.

فروش تابلوهای برجسته سفال لابی

محیط هایی شبیه لابی هتل و نمایشگاه، منزل و… نیاز دارند به بهترین شکل ممکن تزیین شوند. به همین منظور فروش تابلوهای برجسته سفال با طرح هایی جذاب صورت می گیرد.در هنر تزیین دکوراسیون داخلی بیان می شود هر مجموعه ای نیاز دارد بهترین دکور را از نظر آرامش و زیبایی داشته باشد. در مورد لابی کاخ ها و هتل ها این موضوع از اهمیت بیشتری برخوردار بوده چون نمود بیشتری خواهد داشت. نصب محصولاتی زینتی و خاص باعث منحصر بفرد شدن لابی ها می شود. تابلوهای برجسته سفال این نقش را به راحتی ایفا می کنند. تولید در سایز های بزرگ تا کوچک، طرح بندی های مختلف و… همگی باعث فروش بیشتر تابلو های سفالی و کتیبه های کلاسیک می شود.

تابلو کلاسیک سفال هخامنشی

سفال با طرح هخامنشی نوعی محصول کلاسیک و زیبا است که می تواند جلوه گری زیادی در هر محیطی که نصب شود انجام دهد. خرید این تابلو نسبت به نوع محیط سایز متفاوتی دارد.تاریخ ایران بستگی زیادی به هخامنشیان دارد. اولین حکومت ایران بوده و تاریخ زیادی از آن ها بیان می شود. حکومت بر نیمی از زمین باعث شده است هخامنشیان جز غرور کشور و مردم ایران بشمار آیند. این موضوع باعث شده است امروزه نیز افراد زیادی مایل به استفاده از محصولاتی باشند که نشانی از این قوم بر روی آن حک شده باشد. تابلو کلاسیک سفال هخامنشی بهترین و زیباترین طرح ممکن در ایران رابطه می باشد. خرید آن باعث می شود طرحی مشابه تخت جمشید را به صورت برجسته داشته باشیم.

تابلو دیواری سفال شومینه

فروشگاه اینترنتی بستری است که به ما اجازه می دهد طبق سلیقه و قدرت انتخاب یک محصول را خرید کنیم. در زمینه تابلو دیواری سفال و محصولات مشابه برای شومینه این موضوع بسیار اهمیت دارد.همه ما در زندگی خود با اتفاق ها و رویداد های زیادی سر و کار داریم. یکی از این رویداد ها تزیین دکوراسیون منزل، محیط کار و… می باشد. وسیله ها و اقلام زیادی را می توان به این منظور استفاده نمود. سفالگری محصولات زیادی را برای تزیین دکوراسیون داخلی تولید و ارائه می دهد. در خانه محل هایی شبیه شومینه به علت دو بعدی بودن، نیاز به طراحی با دقت بیشتری دارند. به نظر تابلو دیواری سفال محصولی مناسب برای شومینه می باشد. این محصول هم در فروشگاه اینترنتی زیاد بوده و هم تنوع کالایی بالایی دارد.

تابلو تزیینی سفال مینیاتوری

هنر مینیاتوری در سفالگری باعث بوجود آمدن آثار بسیار زیبا و ارزنده ای شده است. تابلو تزیینی سفال نمونه واضح آن بوده که استفاده زیادی در دکور منازل داردهمه انسان ها بسته در محیط و شهری که زندگی می کنند خلق و خوی مختلفی دارند. این موضوع نشان می دهد محیط روی نسل بشر تاثیر گذار است. این از طرفی است که ما زمان زیادی را در منزل، محیط کار و… می گذرانیم. بهترین انتخاب جذاب کردن این محیط ها می باشد. به واسطه برخی محصولات سفالی به راحتی این مهم انجام می شود. زیرا هم تنوع محصولی بالایی دارند و هم روح زندگی در آن جاری است. نمونه های تزیینی آن را می توان تابلو سفال مینیاتوری، اسلیمی و… نام برد. این اقلام نقش حجم دار تولید می شوند.

مطالب مربوطه