تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تابلو کوبیسم سفال دکور | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تابلو کوبیسم سفال دکور

تابلو کوبیسم سفال دکور نقش برجسته

تابلو-کوبیسم-سفال-دکور

تابلو-کوبیسم-سفال-دکور

کوبیسم در سفالگری یک هنر ویژه بشمار رفته و انواع مختلف محصولات آن را برای زیباسازی دکور استفاده می کنند. تابلو سفال کوبیسم برجسته و زیبا می باشد.هر هنری که در دنیا ایجاد می شود ایرانیان از جمله مردمانی هستند که آن را به اوج خود می رسانند. این موضوع را می توان در نقاشی و صنایع دستی تولید شده در ایران واضحا تماشا نمود. گرچه سفال محصول اصلی ایران بشمار رفته و به همین دلیل است که ایجاد طرح های مختلف روی آن دشواری چندانی برای سفالگران خبره ندارد. تابلو کوبیسم یکی از محصولات برجسته در زمینه سفال بوده که از تلفیق چندین هنر باهم اجرا می شود. از این تابلو برای تزیین انواع دکور خانه، لابی هتل، اسختر و… می توان استفاده نمود نمونه تابلو سفال نقش برجسته حجمی است.

خرید تابلو های جدید سفال شومینه

خرید تابلو های سفال برای شومینه به این دلیل مناسب است که اولا این محصول مقرون بصرفه می باشد و ثانیا جدید است و ثالثا طرح های جذاب و متفاوتی دارد.ساخت شومینه جز اقلام تزیینی برای هر محیطی به حساب می آید. گرچه از ان به عنوان یک محصول گرمایشی استفاده می شود. برای تزیین بهتر این شومینه ها می توان از انواع مختلف سفال یا آجر نسوز استفاده نمود. نکته برتری سفال این است که طول عمر و استحکام زیادی دارد. خرید تابلو های سفال جدید برای شومینه و نصب بالای شومینه نیز رونق زیادی گرفته است. از طرفی باید طبق نوع شمینه، تابلو سفال را نیز انتخاب نمود. تابلو سفال به صورت مدرن و سنتی و در برخی مواد فلبداهه می تواند مناسب شومینه باشد.

آموزش ساخت تابلو سفال لابی

لابی ساختمان، هتل، مجموعه ورزشی، رستوران و… مهم ترین نقطه واحدی از نظر جذابیت برای افراد می باشد. آموزش ساخت انواع تابلو سفال برجسته  برای آن به صورت کامل انجام می شود.یکی از موضوعاتی که امروزه به صورت زیادی مطرح می باشد، ساخت انواع تابلو سفال برای تزیین محیط ای مسقف می باشد. شاید شماهم لابی استخر، هتل یا محیط های دیگر را دیده باشید که با سفال های بزرگ تزیین شده است. این سفال ها به مرور ساخته شده و نیاز به آموزش ساخت زیادی دارد. طرح روی آن نسبت به هنر سفالگر متفاوت بوده و به همین دلیل اغلب سفال ها با هم متفاوت می باشند. از نظر دیگر نسبت به حجم محیط می توان سایز تابلو سفال را نیز تعیین و انتخاب نمود.

طرح تابلو سفال نقش برجسته

کتیبه نقش برجسته سفال تابلو دیواری و تابلو سفال نقش برجسته حاصل هنر زیبای سفالگری است و از نقش و نگار و خط و خطوطی که روی آن کشیده می شود می توان به محتوای آن پی برد. طرح روی آن سلیقه ای بوده و گستردگی زیادی دارد.یکی از طرح هایی که بسیار مورد توجه علاقه مندان به تابلو های نقش برجسته قرار گرفته است نمونه تابلو سفال هخامنشی می باشد. از موضوعاتی که در آثار تاریخی و مخصوصا تخت جمشید و نقش رستم مشهود می باشد، برجسته کاری است. این هنر از قدیمی ترین هنر های دنیا بوده و زیبایی فوق العاده زیادی دارد. وقتی این موضوع بیان می شود می توان احساس و اتفاق های آن زمان را با احساس بیشتری درک نمود. تابلو سفال نقش برجسته نیز همین حس را به استفاده کننده منتقل می کند. این محصول شبیه یک نقاشی است با این تفاوت که می توان پستی و بلندی آن را لمس نمود. طرح تابلو سفال نسبت به نوع سفارشات متفاوت می باشد.

فروشگاه تابلوهای هنری سفال مینیاتوری

همیشه فروشگاه های هنری جذابیت زیادی برای بازدید کنندگان داشته و این موضوع در مورد فروشگاه تابلوهای سفال نمود بیشتری پیدا می کند. چون نقشهای مینیاتوری، اسلیمی، هخامنشی را به صورت برجسته می تواند لمس کنند.هنر مینیاتوری نسبت به زمان حال یک هنر قدیمی و سنتی بشمار رفته که زیبایی فوق العاده زیادی دارد. این هنر در نقاشی خود را نشان داده و کم کم به صنایع مختلف راه یافت. سفالگری و کاشی سازی از این هنر برای ساخت محصولات منحصر بفرد خود استفاده می کنند. ایجاد نقوشی برجسته روی سفال یا کاشی باعث می شود نقش مینیاتوری بیش از پیش زیبایی خود را به نمایش بگذارد. این طرح های برجسته روح بیشتری به کار داده و نسبت فروش آن نیز بیشتر می باشد. در فروشگاه های تابلوهای هنری می توان این محصول را انتخاب نمود.

فروش تابلوهای تزئینی سفال برای راهرو

برای راهرو، لابی یا هر محیط خاص دیگری چه در ساختمان خانگی و چه در محیط های عمومی می توان از انواع تابلوهای تزئینی سفال که فروش در زمینه های متفاوتی دارد، استفاده نمود.سوال اغلب افراد در زمینه تزئین این است که چگونه محیط های کوچک و خاصی مانند راهرو را به وسیله محصولات تزئینی دکور بندی نمود. پاسخ به این سوال آسان بوده چون ما در ایران گستره محصولات دکوری زیادی داریم. بهترین نمونه آن تابلوهای تزئینی سفال بوده که برای راهرو می تواند در ساز های مختلفی تولید و نصب شود. فروش این محصولات نسبت به سفارش مشتری بوده و بهتر است که مطابق با طراحی داخلی منزل انتخاب شود. طرح های سنتی و مدرن را می توان به صورت گسترده در راهر نصب نمود.

مطالب مربوطه