تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تغییرات کاغذ روی سفال تابلو | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تغییرات کاغذ روی سفال تابلو

 کاغذ روی سفال تابلو

تغییرات کاغذ روی سفال تابلو

تابلو سفال من مقداری نقل و انتقالات کاغذ برنج از یک منبع در کنفرانس خریداری شده است. آنها فوق العاده سرگرم کننده را به بازی در اطراف با و بسیار آسان برای استفاده، اما به عنوان با هر چیزی تجاری ساخته شده، آنها منحصر به فرد نیست.بنابراین من عاشق این مقاله از سفال ساخت طاق آرشیو مصور (خرید پی دی اف از این موضوع که در آن ظاهر شد در اینجا!) در مورد ساخت تابلو سفال نقش برجسته سفارشی نقل و انتقالات کاغذ. در ادامه به حرکت شبیه چمچه زنی! چاپ تصاویر خود را بر روی کاغذ اجازه می دهد تا شما را به انجام یک اجرا زیادی از تصاویر همه در یک بار، و سپس به آنها را ذخیره به طور نامحدود بین ورق های کاغذ موم برای استفاده در آینده. من ترجیح می دهم به چاپ بر روی کاغذ برنج ژاپنی به نام Shuji Gami عنوان من می خواهم وزن و قدرت از مقاله است. این در دسترس است از مروارید رنگ و یا از کاغذ تزئینی هولاندر و صحافی لوازم، انواع کاغذ برنج در دسترس وجود دارد اما بهتر است به استفاده از ورق های نازک. کاغذ است که ضخیم است.اگر چه این تظاهرات نشان می دهد چاپ یک تصویر سیاه و سفید در، شما می توانید هر رنگ، تنها با فرایند شلیک خود را محدود، و لکه استفاده کنید و زیرلعابی شما داشته باشد. شما می توانید چندین رنگ در بالای دیگر چاپ، برای به دست آوردن تصاویر چند رنگ. شما می توانید تمام طیف وسیعی از رنگ، اما رنگ مداد رنگی در یک فرایند شلیک کاهش به استثنای لکه جدید و محصور از دست داده،. علاوه بر استفاده در شلیک اکسیداسیون، هر دو سکته مغزی میسون لکه ۶۶۰۰ و دانکن EZ سیاه ۰۱۲ می تواند بالا اخراج در اتمسفر کاهش.

سفارشی کردن کار شما!

مردیت میزبان را پوشش می دهد چند نسبتا روش با تکنولوژی پایین روی صفحه نمایش چاپ در فرم دی وی دی جدید خود، الگو و زیرلعابی: چرخ پرتاب و دکوراسیون آن را چگونه تابلو سفال تغییر فرم دهیم چک کنید!

فرمول جادویی

برای مخلوط جوهر سرامیک، شما شربت کارو نیاز دارید، میسون لکه ۶۶۰۰ سیاه و سفید (یا هر رنگی که شما انتخاب می کنید) دانکن EZ سکته مغزی زیرلعابی سیاه ۰۱۲ (و ​​یا یک رنگ هماهنگ دانکن EZ زیرلعابی سکته مغزی اگر مخلوط کردن رنگ دیگر)، و محلول CMC نازک به قوام کرم روشن. اگر شما استفاده از هر زیرلعابی دیگر، کسانی که با رس کم را انتخاب نمایید. قرار دادن یک قاشق غذاخوری شربت کارو به ظرف خود را، و اضافه کردن دو قاشق چای خوری از میسون لکه. کاملا مخلوط، و سپس اضافه کردن یک قاشق چای خوری از دانکن EZ سکته مغزی ۰۱۲ سیاه و سفید. در نهایت، اضافه کردن یک قاشق غذاخوری از محلول CMC، و کاملا مخلوط کنید.مخلوط شما باید قوام که از طریق کارگاه چاپ سیلک بدون پادل و یا چسبندگی تا عبور کند. اگر آن را از طریق صفحه نمایش گودال کوچک آب، آن را خیلی نازک است، بنابراین اضافه کردن کمی بیشتر شربت کارو. اگر آن را از طریق صفحه نمایش خود را عبور نمی کند به راحتی، نازک آن را با اضافه کردن آدامس بیشتر CMC یا سکته مغزی EZ.

فرآیند غربالگری

دکوراسیون تابلو سفال نقش برجسته علاوه بر جوهر، شما یک کارگاه چاپ سیلک در معرض با تصویر شما می خواهید به چاپ، که شما می توانید اند بر روی یک صفحه در یک شرکت سیلک تجاری و یا فروشگاه عرضه هنر چاپ نیاز دارند. برای ایجاد یک کارگاه چاپ سیلک خودتان، دنبال دستورالعمل از مه ۷، ۲۰۰۸ و سرامیک هنر روزانه، “ساخت Silkscreens سفارشی برای سرامیک.” همچنین می توانید صفحه نمایش را بدون نیاز به دسترسی به یک استودیو گرافیک با استفاده از صفحه نمایش PhotoEZ، شماره ماه مه / ژوئن ۲۰۰۹ PMI را ببینید ، راهنمایی از جوانب مثبت: صفحه نمایش خورشید است. هنگامی که شما جوهر مخلوط و کارگاه چاپ سیلک شما، اضافه نمودن یک ورق کاغذ برنج به میز کار خود را با نوار چسب. محل صفحه نمایش خود را در بالای کاغذ برنج را با طرف احتیاج از قاب رو به بالا. با یک قاشق، اجرا یک خط ضخیم از مخلوط خود را در سراسر یک سر صفحه نمایش. نگاهی به کهنه پاک کردن در یک زاویه ° ۴۵ و با استفاده از فشار شرکت، جلو و مخلوط در سراسر صفحه نمایش با یک ضربه صاف (شکل ۱). این فشار باعث می شود که مخلوط را به چاپ بر روی کاغذ.اجازه می دهد که تصویر به خشک قبل از استفاده از آن. من معمولا چاپ ورق های متعدد زمانی که من غربالگری، و هنگامی که خشک، من آنها را قطع کردن و ذخیره آنها را بین ورق های کاغذ موم برای استفاده در آینده.

 

کاربرد تابلو سفالی

تابلو سفالی برای چاپ شما یک چرم سخت دال، مجسمه سازی یا کشتی، انتقال خود را، و یا زیرلعابی لغزش، مقداری آب و یک اسفنج کوچک نیاز دارید. مسواک زدن یک پوشش ضخیم از زیرلعابی بر روی خاک رس خود را (شکل ۲). در حالی که زیرلعابی هنوز مرطوب است، جای چهره برنج انتقال کاغذ را بر روی آن و مالش تماس آرامی (شکل ۳). اجازه دهید تصویر خشک برای چند دقیقه، سپس کاغذ دور پوست با دقت به فاش کردن تصویر منتقل خود را (شکل ۴). اگر دال خشک کن است، و یا شما در حال کار در بالای انبار و بیسک شما نیاز به تعدیل تماس از انتقال یا با به آرامی آن را نوازش با آب و یا با استفاده از یک اسفنج مرطوب است. مراقب باشید به عنوان آب بیش از حد تصویر باعث شود تار. روش انتقال صحیح باید در یک تصویر واضح شود.

پخت تصویر

اگر شما انتقال خود را اعمال بر روی چرم خاک رس سخت، پس از آن آتش بیسک آن، شما می توانید به طور معمول آن را با هر روش شما به طور معمول از مسواک زدن به ریختن استفاده لعاب. با این حال، این تصاویر می تواند شکننده تا زمانی که آنها با لعاب پوشانده شده است. اگر شما یک نسبت بالا از لکه را به زیرلعابی، می توان آن را از بیسک خود را مالش، حتی اگر آن را بر روی بخوره. به منظور جلوگیری از لکه دار در بیسک، توصیه میکنم فرو بردن یک اسفنج دور خشک با لعاب شکلات و نوازش آن را به آرامی بر روی تصویر. این در تصویر خود را بدون کشیدن آن در سراسر گلدان خود را مهر و موم خواهد شد.توجه داشته باشید نویسنده: این مخلوط چاپ سحر و جادو است با آزمایش تکامل یافته و من می خواهم به اذعان زیر نیویورک هنرمندان سرامیک بر اساس که همه قطعات کمک به آن: لیز بیدل، مت نولن و Helayne فریدلند. کیت Missett تدریس در دانشگاه شهر نیویورک، و گرینویچ خانه سفال و آثار هنری مدیر برنامه در YMCA سمت غرب در منهتن است. او دارای یک وزارت امور خارجه از موسسه پرات شده است.

مطالب مربوطه