تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
تنظیم درست قالب تابلو سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

تنظیم درست قالب تابلو سفال

تنظیم درست قالب تابلو سفال

تنظیم درست قالب تابلو سفال

تنظیم درست قالب تابلو سفال

نیاز مادر اختراع است، همانطور که می رود، و سینی چای پل دانلی یک نمونه از این می باشد. این اشکال توسط تمایل عملی برای حفظ مبلمان حلقه خود را به صورت رایگان و یک قاشق یا میان وعده نزدیک در دست الهام گرفته شد. با گسترش طول تابلو سفالی، پل نه تنها این مجموعه عملی تر، اما او نیز با برخی از اشیاء تیز، به دنبال آمد.الهام بخش برای سینی چای پل دانلی می آید از استفاده روزانه خود از اشیاء سرامیک، “شریک زندگی من و جمع آوری بسیاری از سرامیک، و ما آنها را استفاده روزمره.” “وقتی که من نوشیدن یک فنجان قهوه، من معمولا مجموعه ای از فنجان در یکی دیگر از کاسه یا دیگر اشیاء سرامیک بنابراین من مبلمان ما را خراب نکنید. در نتیجه، من می خواستم به یک قطعه با بشقاب گسترش یافته است که اتاق را برای یک قاشق یا یک میان وعده نیز تا به حال، “و تا او را توسعه سینی چای.وجود دارد همیشه یک موضوع از هندسه در حال اجرا از طریق کار خود شده است، اگر چه قبل از مدرسه گراد، آن عمدتا از طریق دکوراسیون سطح بیان شد. دانشکده تحصیلات تکمیلی او را مجبور به کشف تمایل هندسی خود را به طور کامل تر، ادغام آن از طراحی هر یک از مؤلفهها به ساختمان از یک قطعه است. او همچنین تاثیر معماری مدرن، معماری منظر، و گفت و گو بین دو نت.همانطور که پولس در نظر دارد یک قطعه، یک فرایند شبیه به برنامه ریزی معماری، او با نقشه برداری از ایده های خود را از فرم و روابط آغاز می شود با رسم به طور مستقیم بر روی سطوح کار خود را، از جمله جداول، پرس قالب، و خفاش ها، و پس از آن نشانه آنها را با استفاده حاکمان، قطب نما ، ، و مداد. این بعد کمک می کند تا او را کاهش خاص سنج مارک محل عناصر او نمی خواهد قادر به دیدن (مثل حلقه پا) و همچنین مجموعه تا یک سیستم شبکه اجازه می دهد او برای ایجاد اشکال متقارن. پل ایجاد یک توپوگرافی در خاک رس، کار در یک روش لایه بندی منحصر به فرد، و با استفاده از چرخ در راه های غیر منتظره.پل با ساخت جام طراحی شده برای سینی چای شروع می شود. اشاره به مقیاس فنجان و قطر، او با استفاده از کالیپر به تعریف اندازه بشقاب است (منطقه فاصله دار که در آن جام استوار). برای ایجاد این عنصر، او برای اولین بار می اندازد ضخامت، دال جامد با استفاده از چرخ. او با استفاده از چرخ به دلیل آن اجازه می دهد تا او را به اضافه کردن ابعاد و جزئیات را با سهولت و دقت بیشتر است. بسته به نوع طراحی، دال ممکن است تا یک اینچ یا گسترده تر از قطر جام است. پس از پرتاب، او را ترک دیسک دال بر روی چرخ و یا خفاش به شرکت کردن، و سپس، با عطف چرخ، کاهش وسط خارج از آن. اندازه دایره با است که به اندازه جام تعیین شروع می شود. او پس از آن کاهش حلقه کردن چرخ و یا خفاش با یک ابزار سیم و از آن مجموعه جدا تا زمانی که چرم سخت می شود. پرتاب این قطعه در یک خفاش، سپس خروج از آن بر روی خفاش پس از اجرا یک ابزار سیم در زیر آن می تواند کمک به کاهش تاب.با یک شارپی و یک راست، لبه، پل ترسیم خطوط عمود بر که در ۹۰ درجه زاویه تقاطع در مرکز سر چرخ تمیز کرد. او مراکز حلقه چرم سخت از خاک رس (شکل ۱) و با استفاده از خطوط برای کاهش خارج به داخل یک مربع (شکل ۲). او کاهش حلقههای دیگر با یک قطعه کوتاه از لوله مسی که او در یک پایان (شکل ۳) تیز. او در حال حاضر یک قطعه مربع با یک سوراخ فانتزی در وسط تبدیل خواهد شد که  برای بخش نعلبکی چای سینی بود.پل رول دال سپس مجموعه بر روی آن، آثار هر دو در داخل و لبه در خارج، و باعث می شود یک علامت کلیدی در بالای یک طرف از  و به طرف آن بر روی دال. او نمرات در داخل طرح ترسیم بر روی دال و پایین می افزاید: مقدار زیادی از لغزش، و پرس آنها را با هم با استفاده از علائم کلیدی برای جهت گیری مناسب. پل با استفاده از لغزش کافی تا زمانی که دو عنصر به یکدیگر فشرده می، لغزش  از گذشته لبه (شکل ۴). او اجازه می دهد این لغزش راه اندازی تا زمانی که قوام مسدود کردن است، سپس آن آمیزد به درز با مرطوب، برس سفت. او مجموعه بخش بشقاب از قطعه به کنار، زیر پلاستیک، اجازه دادن به لغزش راه اندازی و قطعه رسیدن به یک ثبات رطوبت مساوی را. پس از آن او با استفاده از یک در خارج به حذف هر گونه اختلاف از لایه بندی و ایجاد دو طرف صاف.پل با استفاده از یک بزرگ، دال گچ صاف با باریک، احتمالا، طرح مستطیل شکل، برش را به مرکز آن به عنوان یک قالب پرس برای ایجاد یک پا در پایین قطعه. او مجموعه مستقیم لبه حتی با خطوط خارج از مستطیل احتیاج، و با استفاده از یک شارپی به گسترش خطوط به لبه قالب را فشار دهید به طوری که محل پا قابل مشاهده است حتی زمانی که او را یک دال بر روی قالب ( شکل ۵).پل پرت میناکاری شده از خاک رس بر روی میز پهن آن را کمی پس از آن همچنان به استفاده از کف دست خود را به آن پوند به یک دال. او باعث می شود این دال در مورد دو برابر ضخامت به آن نیاز دارد به، و آن مراکز در قالب گچ مطبوعات با استفاده از علائم او پیش از ساخته شده برای قرار دادن خط احتیاج. پل با استفاده از یک پتک لاستیک با ارنج زدن خاک رس را به حلقه پا، پس از آن مجموعه یک جفت شیم در امتداد دو طرف دال (شکل ۶). با یک برش سیم بین هر انگشت شست و یک شیم ساندویچ بصورتی پایدار و محکم، پل از طریق کاهش ضخامت دال با یک حرکت قاطع. او طول می کشد یک دنده بلند و صاف و روان و سطح تازه قطع فشرده. کار در این راه به جای نازک شدن یک دال را با وردنه، احتمال این که قطعه پیچ و تاب به عنوان آن را خشک کاهش می دهد.پل بغل یک قطعه کوچک از گچ، برش از یک قالب قدیمی، با بافت ظریف طبقه بر روی آن. او با استفاده از این ابزار برای تحت تاثیر قرار دادن یک چشم انداز ‘بافت به قطعه خود را (شکل ۷)، و سپس او اجازه می دهد تا دال برای کمی راه اندازی. او مجموعه یک جفت از ۲ × ۲ تخته بر روی قالب را فشار دهید در هر دو طرف دال خاک رس تابلو سفال نقش برجسته ، مکان هیئت مدیره انبار و در بالا از آن، پس از آن می چرخانیم همه چیز بیش از (شکل ۸). تخته ۲ × ۲ نگه قالب را فشار دهید تا خاموش هیئت مدیره کارد، اجازه می دهد دال از خاک رس با پای پیاده به رها کردن قالب را فشار دهید. بعد از برداشتن قالب پرس و چوب، او می چرخانیم قطعه خود را بیش از، به طوری که آن سمت راست است، و شروع به برنامه ریزی قرار دادن بشقاب پرنده.پل حرکت می کند بشقاب اطراف، میدل ایست ژورنال آن را در اینجا وجود دارد و تا می بیند که به یک نقطه خوب برای آن بصری. او مکان چنگال بر روی قطعه در کنار بشقاب، برای گرفتن ایده از فعل و انفعال بین اشیاء (شکل ۹). هنگامی که با محل بشقاب راضی، او با استفاده از چاقو مقاوم در برابر برای ردیابی لبه های بشقاب بر روی سینی. بعد از تنظیم بشقاب به کنار، او کاهش حق را از طریق خطوط ترسیم، سپس نمرات و ورقه مناطق مجاور از بشقاب و سینی (شکل ۱۰). مانند قبل، او با استفاده از تعداد زیادی از لغزش که  از زمانی که او قطعه می پیوندد. او با استفاده از یک بطری لغزش انتهایی برای اضافه کردن یک مهره اضافی از لغزش به تمام مناطق پیوست، اجازه می دهد تا آن را راه اندازی به قوام مسدود کردن، سپس آن را آمیزد به درز با مرطوب، برس سفت.پل موقعیت یک قطعه مربع از فوم بر روی سینی، به برابر اختلاف ارتفاع بین سینی و بشقاب (شکل ۱۱)، و سپس می چرخانیم کل قطعه بیش به منظور تقویت درزهای جدید (شکل ۱۲). پل عمیقا نمرات درز و در سراسر اباتمنت که در آن حلقه پا در دیدار دیوار سمت از بشقاب. او ورقه علائم نمره و با نوک انگشتان خود، می افزاید: یک سیم پیچ از خاک رس نرم. این اقدامات تقویت مناطق به طور بالقوه ضعیف است که ممکن است به احتمال زیاد در خشک کردن و / یا شلیک به کرکبه پایان قطعه، پل کاهش به خطوط مستقیم از لبه از قطعات خود را با یک حلقه ابزار، از بین بردن خاک رس در راه است که مربوط به بافت او گذاشته پیش از آن. این است که صرفا برای برآوردن خواسته های بصری خود را دارد. او طول می کشد ابزار بافت خود و استفاده از آن برای فشرده سازی و بافت این لبه تازه، زیپ تا هر جزئیات آخرین این قطعه پیچیده (شکل ۱۳).پس از خشک شدن به آرامی قطعه تحت پلاستیکی به حتی از رطوبت بین تمام قطعات و برای جلوگیری از تاب برداشتن، به عنوان آن را خشک، سینی چای آماده به آتش بیسک است. پس از بیسک، پل لعاب قطعات به طوری بافت برجسته می شوند. قطعه در اینجا نشان داده شده است با لعاب شفاف سبز لعاب، پس از آن اخراج شده است.

مطالب مربوطه