تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
توسعه سفال برای انجام تابلو | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

توسعه سفال برای انجام تابلو

توسعه سفال برای انجام تابلو

توسعه سفال برای انجام تابلو

توسعه سفال برای انجام تابلو

به عنوان هنرمند تابلو سفالی و سفالگران، یکی از مهم ترین نکته به یاد داشته باشید این است که مدت زمان لازم برای توسعه مهارت ها و صدای خود را. اعتراف می کنم که پس از بیش از دوازده سال در این، من هنوز کار بر روی آن صدای معدن (و من فکر می کنم من همیشه تلاش می کنند تا کامل آن مهارت). به همین دلیل من با پست امروز از جفری نیکولز راحت بود. در این گزیده ای از سپتامبر / اکتبر ۲۰۰۹ در سفال ساخت مصور، جفری توضیح می دهد که طراحی زیبا، سفال ماهرانه تزئین او بیست سال در ساخت بود. از آن بسیار مهم است که به خودمان را در معرض راه های بی شمار از کار کردن با خاک رس و سپس قرار دادن آن تجارب از طریق فیلتر های خود ما را به در صدای خود ما. و این، دوستان من، زمان می برد. پس صبور باشید! و چک کردن روش جفری زیر. در نسخه ی نمایشی قوری، یکی از دانش آموزان من ناگزیر خواهد شد در مورد چگونگی بپرسید طولانی آن را به من طول می کشد تا یک قوری، و من معمولا با یک پاسخ نمایشی، این پاسخ من به دلیل این که چگونه است مدت آن را از من گرفته شده به توسعه همه مهارت های من به موفقیت نیاز ایجاد کار من هم.هنرمندان به عنوان خاک رس و سفالگران، ما همیشه در تلاش برای خودمان بیان در صدای خود ما است. این اغلب سال ما را برای پیدا کردن که صدای به دلیل آن معمولا از تجارب ما، آموزش و پرورش ما توسعه، و ما قرار گرفتن در معرض به عنوان بسیاری از تکنیک های مختلف تشکیل و تزئینات به عنوان امکان پذیر است. علاوه بر این، همه چیز ما در مورد تاریخ هنر شیشه و سرامیک خواندن و
با نگه داشتن روند فعلی در دنیای هنر نیز کمک می کند به شکل چه ما انجام دهد.در اینجا من نشان ساخت یک قوری در صدای خود من، و شما
ممکن است آن را برای کمک به شما برای پیدا کردن راه خود را الهام بخش پیدا کنید. مانند بسیاری از سفالگران استودیو معاصر، من کار که از لحاظ فنی درگیر،اما در حالی که رویکرد من است و نه پیچیده، آن را می توان به شکسته مراحل. و شما می توانید بخشی از مشاهده این روند در هنر روزانه آرشیو سرامیک. امیدوارم، شما می توانید جنبه از رویکرد من و استفاده از آن برای پیشبرد تحقیقات خود را.برای تکنیک های پرتاب و تغییر بزرگ تر، چک کردن سه بزرگ تکنیک سفال چرخ پرتاب: نکاتی در مورد پرتاب فرم تابلو سفال نقش برجسته پیچیده با استفاده از مهارت های پرتاب عمومی، رایگان است که به هنر و سرامیک مشترکین روزانه.
شروع با پرتاب یک فرم ساده جعبه مانند
با ۳/۸ اینچ دیوارهای ضخیم و بالا کمی کوچکتر از پایه.
شکل ساده من را به من از یک فرم شاکر یاد. یک نسبتا کم عمق
گالری در لبه برای درب. با استفاده از یک سشوار یا مو خشک کن، خشک
قوری بدن به چرم نرم سخت و سپس آن را قطع چرخ. گرما
تفنگ یک ابزار مهم برای فرآیند است، اما اگر شما استفاده از یکی، به یاد داشته باشید
برای رسیدگی به آن با خیال راحت و خطوط  کارخانه سازنده برای جنبه عنوان در سمت چپ نشان داده شده است دنبال کنید.
با استفاده از ابزار  ، ایجاد جنبه. من استفاده از یک به جای یک ابزار سیم فکتینگ یا چاقو مقاوم در برابر به دلیل آن به من می دهد
کنترل بیشتر بر ضخامت و توسعه خط زیرا شما می توانید حذف مقدار کمی با هر سکته مغزی.در مرحله بعد، با استفاده از یک سوهان گرد به مخروطی پایین قوری.این کمک می کند تا به صورت بصری بلند قوری از سطح جدول، به عنوان در سمت چپ نشان داده شده است.برای ایجاد دسته، رول از یک سیم پیچ که کمی در وسط در به پایان می رسد ضخیم تر و مخروطی.فرم آن را به یک C و یا گوش شکل و محل آن را در یک خفاش گچ به خشک به چرم سخت است. درست جنبه فشرده سازی دسته با یک کاردک، سپس ضمیمه دسته به بدن قوری زمانی که آن را از چرم سخت است.را درب در سه مرحله. اول، پرتاب دستگیره بر روی چرخ.
با یک تفنگ حرارتی، خشک دکمه به چرم سخت و برش آن را خاموش
چرخ. استفاده از یک چاقو پالت به جنبه های مارپیچی. پرتاب درب
سمت راست بالا و ضمیمه دکمه بر روی چرخ به عنوان در سمت چپ نشان داده شده است.
استفاده از یک برش سوراخ ۳/۱۶ اینچی برای ایجاد سوراخ بخار در بالای درب.
پس از سال ها حد عالی رساندن مهارت من، من نهایت متوجه شدم که سنتی
فرآیندهای سرامیک در راه ایده های من بودند. من نمی
دستیابی به نتایج من با هنر سفال من می خواستم. آیا من اشتباه است.
من فکر می کنم مهم برای سفالگران به یک جامع
دانش از مواد و دارای مهارت های ساخت قوی است، اما
صدای هنری واقعی من توسعه نیافت تا من شروع به ساخت کار که
با یک ایده برای اولین بار، نه یک فرایند آغاز شد.به، زیبایی شناسی ژاپنی که در آن زیبایی است که در همه چیز پیدا شده است که
ناقص است، من شروع به دنبال الهام در سطوح غیر سرامیک.
من آن را در سطوح مانند اب و هوای، چوب رنگ شده و آجر یافت، و همچنین به
در طبیعت، در برگ های پاییز و گل بهار. من می خواستم به ایجاد
آثار که بیرون کشیدن همان نوع تأثیری که یک نقاشی روتکو کند.زیر این روند من توسعه یافته به تکرار این نوع از
سطوح. پس از ساخت یک قوری، کاسه یا گلدان سفال، من
پینک آن را به مخروط ۰۲ و شروع اسپری کشتی با لایه های متعدد
از زیرلعابی مخملی  اساسا، من با استفاده از مخمل به عنوان یک
بالا هراسان. شما همچنین می توانید زیرلعابی توسط مفت خوری آنها لایه
در صورتی که شما دسترسی به یک غرفه اسپری ندارد. من پیشنهاد می کنم پوشیدن
دستکش اگر شما این روش راپس از زیرلعابی خشک شده اند، من شروع سنباده از طریق
لایه های مختلف در معرض رنگ های دیگر، و همچنین به عنوان سفال
بدن رس زیر. باز هم، به یاد داشته باشید به پوشیدن ماسک! من شروع میکنم
با ۳۲۰-شن کاغذ سنباده کار به یک سطح ۶۰۰-شن. من پس از آن آتش
قطعه به مخروط ۰۴، برگزاری آن را در بلوغ به مدت ده دقیقه برای ایجاد یک
پیوند قوی بین بدن رس و زیرلعابی.ایمنی با تفنگ اسپری
این مهم برای حفظ امن است
و محیط کار تمیز در حالی که انجام این فرایند است. همیشه پوشیدن
تنفسی با P-100 امتیاز و در صورت پاشش زیرلعابی، استفاده از یک
اسپری غرفه با حداقل ۱۰۰۰ CFM. من هم یک تهویه دوم
سیستم در استودیو.نیکولز با استفاده از یک دستگاه تنفس و اگزوز باشلق دار بیرون ریختن برای مدیریت
گرد و غبار ایجاد شده در هنگام سنباده سطوح خشک است. در زیر جزئیات سطح است
آشکار لایه از رنگ.این مهم است که به درخواست این سطح تنها به خارج از عروق
و یا در مناطقی که در تماس با غذا و یا نوشیدنی آمده است. زمانی که شلیک،
مخمل و زیرلعابی دیگر دوام لعاب مات،اما مواد غذایی سالم است. من پس از آن اعمال لعاب بوش غذایی ایمن به
قطعات است که در تماس با مواد غذایی آمده و آتش کشتی دوباره.
بعد از این شلیک، من کت سطح زیرلعابی با نفت مواد غذایی امن
درزگیر (مانند گونگی پایان، در دسترس از مراکز اصلی) و موم
استفاده شده توسط دستگاه های خانگی. این مهر و موم در سطح خارج و آن را می سازد نسبتا
دوام است، اما دستورالعمل های روی ظروف برای مراقبت و استفاده از چک
این محصولات.

مطالب مربوطه