تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
خاک رس نرم تابلو سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

خاک رس نرم تابلو سفال

خاک رس نرم تابلو سفال

خاک رس نرم تابلو سفال

خاک رس نرم تابلو سفال

اگر شما سفالگران بپرسید چرا آنها با خاک رس کار، شانس شما چیزی برای اثر شنیدن “اولین بار من را لمس خاک رس، من با انعطاف پذیری آن قلاب شده بود.” این یکی از ویژگی های خاک رس مهم به جین است که سایر  جین توضیح می دهد که چگونه او با خاک رس فوق العاده نرم اندازد و کاهش دارت در طول فرایند پرتاب برای ایجاد تابلو سفالی که به نظر می رسد مایع حتی در دولت اخراج به پایان رسید. او همچنین توضیح می دهد که چگونه او با استفاده از علائم انگشت از طریق لغزش به منظور افزایش بیشتر این اثر. عروق سری سیالات آغاز شده به عنوان یک تحقیق به منظور افزایش سیالیت از خاک رس، تا آن را ضبط در اشکال نهایی، و تشویق ارتباط با بیننده و کاربر. نمونه هایی در طول تاریخ را می توان یافت که در آن یک راه بصری یا نفسانی کار با خاک رس است ارزش شده است، و جذاب از حواس، به غیر از تنهایی بصری، است قدردانی شده است. از مراسم چای ژاپنی و پزشکان به چکیده اکسپرسیونیست، اشاره، لامسه، علامت ساخت در خاک رس از نوعی باشد که بررسی و نشان داد حالات هیجانی توسعه داده شد.جین است تنها یکی از ده ها تن از سفالگران برجسته در سفال ساخت مصور در هر سال. به عنوان تنها مجله هنر سرامیک به طور کامل به تکنیک ها و اطلاعات برای استودیو اختصاص داده شده، شما یک جریان ثابت از ایده های تازه و به روز اطلاعات در هر شماره را کشف کنید.به برجسته پلاستیک، طبیعت لمسی از خاک رس محدودیت متحد المرکز از چرخ پرتاب به چالش می کشد. در پرتاب، یک قرارداد کلی از روند شاید می تواند توصیف شود شرح زیر است: ایجاد یک شکل بر روی چرخ، صبر کنید تا شی شروع به خشک و سخت، پس از آن جایگزین فرم بر روی چرخ های پیرایش با یک ابزار فلزی را به پایان برساند. سخت تر از، خشک کن و، در نتیجه قوی تر مواد، بیشتر سرعت است که می تواند در این فرایند استفاده می شود. اشیاء نتیجه به طور بالقوه نمایش یک ماشین، ‘سخت لبه’ کیفیت.اکتشاف من واگرا از این فرایند است. در ابتدا، من اشیاء بر روی چرخ با استفاده از خاک رس غیر منتظره نرم تشکیل می دهد. نرم، خاک رس مرطوب یک رویکرد متفاوت نشان می دهد. مواد ضعیف تر، حساس تر و پاسخگو به تغییرات ملایم حرکت است. با چرخ نخ ریسی به آرامی، وجود دارد پتانسیل وجود دارد تا منعکس کننده سیالیت، نرمی، به فلاپی و ملایم (ارقام ۱-۴). این سیلندر ها سپس برش، تغییر، دوباره پیوست و بلافاصله دوباره پرتاب در حالی که هنوز مرطوب و نرم و قابل انعطاف (ارقام ۵-۹). دوباره پرتاب مواد نرم می کند و اجازه می دهد تا اشکال به تمدید شود، تحریف، کشیده، و کمتر قابل پیش بینی. بنابراین جسم پرتاب اصلی نقطه شروع، مواد پایه برای اکتشاف با یک پایان کمی غیر قابل پیش بینی (ارقام ۱۰-۱۲) است.در حال توسعه این روش کار ناشی از تجربه من از استفاده از خاک رس بسیار نرم در طول آموزش من در ژاپن است. این باعث تمایل به بهره برداری از یک احساس از نفس اماره با خاک رس. ماساژ و کشش مواد نرم به عنوان آن را به آرامی چرخد ​​باز تعریف کیفیت ماشین سخت لبه که چرخ می تواند انتقال. چرخ سفالگری یک مکانیزم ایده آل برای تولید اشیاء به سرعت، ضبط انگیزه خود را و حرکات خود به خودی است. بنابراین اشیاء به پایان رسید می توانید یک طبیعت پلاستیک، پاسخگو به شما تابلو سفالی می دهند. با استفاده از خاک رس بسیار نرم در راه اشاری فوری، شما می توانید فیزیکی رابطه بین مواد و بدن را کشف کند.در شکل کاسه، من یک راه برای حفظ شدت متحدالمرکز، طبیعت پرتاب از کاسه در حالی که همچنین با اضافه کردن یک جنبش پر پیچ و خم به دیوار و لبه توسعه یافته است. این به اندازه کافی برای من فقط قطع لبه و یا به فشار در و دیوار در است. برش رینگ هنوز هم نگاه قطع و دیوار تا حدودی خشن و تحت فشار قرار دادند، در که فقط. من به دنبال ایجاد برخی از یکپارچگی برای دیوارها به موجب آن آنها با جنبش جریان است. ماهیت شکل متحدالمرکز است که آن را برای همیشه دور با آغاز یا پایان، هنوز کامل. من با استفاده از دیوار از کاسه به عنوان یک راهنمای و نقطه اتصال، نقاشی بیننده نزدیکتر به لمس و یا بازرسی علائم من ساخته ام.

پرتاب سفال کردن

پرتاب تابلو سفال کردن برآمدگی یک تکنیک با ارزش برای هر پاتر برای یادگیری است. پیرایش گلدان کردن برآمدگی کمی کمتر شناخته شده است، اما به همان اندازه با ارزش است.گزیده ای از دانلود پنج بزرگ رایگان تکنیک سفال چرخ پرتاب ما: نکاتی در مورد پرتاب فرم سفال پیچیده با استفاده از مهارت های پایه پرتاب، سیمون لوین توضیح میدهد که چگونه پرتاب و پیرایش کردن کفش ترمز تپه تزئینی به عمل استودیوی خود ضروری تبدیل شده اند.برای نسخه قابل چاپ این مقاله و دیگر مقالات پرتاب بزرگ، دانلود نسخه رایگان خود را پنج سفال تکنیک های چرخ پرتاب بزرگ! تکنیک های چرخ پرتاب برای کمک به شما در استودیو سفال کارآمدتر می شوند تر و تمیز  پرتاب عشق و گلدان پیرایش کردن به قوز. این روش همه کاره است که حالت دهیم با ریتم استودیو ادغام است. پیدا کنم که من برای پرتاب کردن برآمدگی در هر کارگاه حمایت کند. من از آن استفاده برای همه اشکال که من قصد دارم به تر و تمیز: کاسه، فنجان، لیوان، و صفحات، و یک فرم های کوچک چند که انجام کمرنگ است. همانطور که با تمام روش ها، برخی از راهنمایی که افزایش میزان موفقیت خود را، و نگه داشتن منحنی یادگیری از بودن شیب دار وجود دارد.تر و تمیز معمولا گوه تا ۲۵ پوند از خاک رس در بخش چهار بخش، و سپس پوند این همه را به یک توده در یک خفاش قرار داده شده در سر چرخ و مرکز فقط قسمت بالای تپه (شکل ۱). این پایگاه کار من می شود. کار کردن یک خفاش من اجازه می دهد به حرکت قوز پرتاب من وقتی که من می خواهم چرخ من رایگان برای اشکال دیگر. من پرتاب و تر و تمیز کردن همان قوز. در طول روز، به عنوان گلدان قبل از آن ساخته شروع به راه اندازی، من تغییر شکل تپه پرتاب به طوری که من می توانید آن را به عنوان یک چاک پیرایش استفاده کنید. وقتی که من به پایان رسید پیرایش، من همان تپه تغییر شکل و بازگشت به پرتاب. انتقال سیال است.من می توانم فرم بهتر را ببینید. گلدان نشسته بالاتر سر چرخ، اجازه می دهد برای من برای دیدن و شکل دادن به فرم کامل تر این دلیل که آنها تنگ و یا سایه نزدیکی خود را به سر چرخ نیست.تطبیق پذیری از اندازه. همانطور که با پرتاب درست کردن سر چرخ، من می توانم گلدان من کوچکتر با استفاده از یک ابزار سوزن را به خاک رس کردن لبه، اما زمانی که من به یک ذخیره از خاک رس دارند زیر من نیز می تواند عمیق تر حفر و اضافه کردن حجم و ارتفاع یکپارچه.تر و تمیز n قبل از من را به گلدان تازه به پایین پرتاب کفش ترمز تپه تزئینی، من شروع پیرایش خارج از پا، از بین بردن اضافه وزن و تکمیل خطوط (شکل ۲ و ۳). از آنجا که در گلدان است در هوا، این یک فرایند راحت است.تر و تمیز  است. سال پیش لیندا کریستیانسون به من آموخت که چگونه یک سیم برش پیچ خورده از خط ماهیگیری. این کمک می کند فوق العاده اگر شما قادر به ایجاد یک سطح برش تحت فرم انداخته است. وقتی که من آماده هستم، من یک شیار کوچک است که در زیر پای گلدان با ابزار سوزن من گرداگرد. من پس از ذخیره در پایان از ابزار سیم ماهیگیری خط در آن شیار و چرخش چرخ یک بار در اطراف به طوری که سیم عبور بیش از خود. سپس من را مستقیما بیرون بکشید در یک طرف از ابزار سیم و آن را کاهش یک بخش سطح مقطع از تپه از خاک رس. از آنجا که خط ماهیگیری پیچیده است آن را برگ یک علامت دوست داشتنی پوسته مانند که من می توانم تر و تمیز دور و یا به عنوان یک انتخاب تزئینی ترک کنند. سیم دندانپزشکی و سیم سنتی ابزار خوبی برای این روش کار نیست، چرا که آنها به عنوان بیش از خود عبور آنها ایجاد یک حلقه کوچک است که می چرخانیم و تبدیل، درآوردن خاک رس است.

مطالب مربوطه