تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
خلق الگوهای لعاب سرد تابلو سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

خلق الگوهای لعاب سرد تابلو سفال

خلق الگوهای لعاب سرد تابلو سفال

خلق الگوهای لعاب سرد تابلو سفال

خلق الگوهای لعاب سرد تابلو سفال

استفاده استنسیل کاغذ با زیرلعابی تابلو سفال نقش برجسته زیادی در کار من است. با کمی آب، در نقش و نگار چوب به زیبایی ارائه خوب مقاومت در برابر. اما آن است که کمی سختتر در . در این مقاله به خوبی به سطح خشک نمی چسبد.جی جنسن، یک راه حل بزرگ را به این. او با استفاده از استنسیل چسب وینیل در بیسک خود و سپس لعاب بیش از آنها، ایجاد الگوهای دوست داشتنی. در پست امروز، گزیده ای از تکنیک های شیشه انتشار کتاب جدید ما، جی سهام هواپیماهای تخت از اشکال که من ساخت ایجاد فضای مناسب برای پر کردن با الگوی و طراحی. سفال قرمز اخراج کرده است یک رنگ زیبا، که همچنین می توانید یک پس زمینه مناسب برای الگوی لعاب باشد.نسخه جدید! تکنیک های پوشش شیشه ای وقتی که می آید به جلزنج سطوح سرامیکی ما باید گزینه های بسیاری، و تکنیک های جلزنج پوشش می دهد طیف گسترده ای از امکانات. در این کتاب، شما را کشف چگونه ده ها تن از هنرمندان با استعداد رویکرد جلزنج با استفاده از انواع تکنیک ها، مواد، و محدوده شلیک برای رسیدن به سطوح خیره کننده. اگر شما به دنبال راه هایی برای خلاقانه ترکیب این مواد به تنهایی یا همراه، و یا اگر شما نیاز به اطلاعات روشنگری در تکنیک خاص، لعاب تکنیک یک مکان فوق العاده برای شروع است!الگوهای سطح من از منابع مانند جنبش مدرن طراحی، معماری، ماشین آلات، و حتی طراحی ورق فلز مشتق شده است. سطوح من تکمیل و در مقابل این منابع در راه همخوان و ناهمخوان گاهی اوقات. آنها اغلب توسط طرح نساجی و کاغذ دیواری را از اوایل قرن ۲۰ و یا حتی پرده های حمام و بسته بندی کاغذ از قرن ۲۱ الهام گرفته است. من دوست دارم راه آنها سطوح باز سفال من پر و ایجاد علاقه بصری در حالی که ایجاد کنجکاوی برای بیننده.من با استفاده از نرم افزار برای طراحی الگوهای در شبح. باز هم، یک کامپیوتر است که لازم نیست را به یک الگوی مقاومت در برابر. شما می توانید نقش و نگار مشابه با چاقو ایکس و کاغذ تماس با روشن سازد.پس از من طراحی را انتخاب کرده ام، من آنها را به یک فروشگاه ورود به آنها را قطع وینیل. پیدا کنم که مغازه های کوچکتر کسب و کار من خوش آمدید و مایل به کار با دستورات کوچک تر من است. من قطع وینیل در ۲۴ ورق × ۲۴ اینچ است.

استفاده از الگوی سطحی تابلو

شروع با پیوستن یک لایه کاغذ تماس با روشن (ماده همان شما برای کابینت پوشش و زیر شلواری خرید) به الگوهای تابلو سفال است. مقاله تماس با روشن نگه داشتن طراحی دست نخورده است. اگر شما پوست حمایت کردن بدون آن، آن را غیر ممکن برای قرار دادن برچسب بر روی گلدان. همچنین در صورتی که طراحی دارای اجزائی است که “شناور” لایه کاغذ تماس با روشن نگه می دارد طراحی با هم. برش قالب های جدید (یکی برای هر یک فواره زدن اب، قیف، و بدن) از ورق های ترکیب کاغذ وینیل / تماس با استفاده از قالب در اصل برای ایجاد بخش های ابریق (شکل ۱).گام بعدی نیاز به کمی تمرین و آزمون و خطا. پوست کردن حمایت از کاغذ مخاطب را به فاش کردن چسب چسبنده، پس از آن پایبند آن را به گلدان و استفاده از سشوار برای صاف کردن هر چین و چروک و کمک به آن را به سطح بیسک (شکل ۲) مطابقت داشته باشد. حالا با دقت تنها مقاله تماس با روشن (شکل ۳) حذف شده است. بعد، تصمیم بگیرید که آیا می خواهید به حذف قطعات منفی یا مثبت از طراحی (شکل ۴). من سعی می کنم به آن مخلوط کردن در کار من از طرح های من کار به خوبی هر دو روش. حالا شما آماده برای خشک با لعاب شکلات است.پوشش شیشه ای را می توان با فرو بردن و یا مسواک زدن و همچنین اضافه کردن لغزش انجام می شود، این بستگی به تنظیمات کار خود را. من دوست دارم با استفاده از یک قلم مو برای کم آتش من برنامه های کاربردی لعاب، این راه من تنها نیاز به ترکیب مقادیر بسیار کم از لعاب. مسواک زدن لعاب تمایل به کار بهتر برای بسیاری از لعاب کم آتش است که یک بخشش کمی بیشتر، در حالی که بسیاری لعاب بالا و اواسط آتش نیاز به یک بسیار حتی پوشش لعاب و فرو بردن ترجیح داده است. هنگامی که لعاب خشک است، استفاده از نوک یک چاقو ایکس به آرامی بلند کردن قطعات وینیل باقی مانده است (شکل ۵).از آنجا که شیشه ای در این روش در معرض خاک رس لخت، این مهم است که خاک رس به رنگ اخراج خوب و سطح خود را در آن. من با استفاده از یک دستور لعاب که شامل یک بالا درصد لیتیوم و دود بر روی خشت خام ساخت خاک رس رنگ تیره حتی غنی تر.

پایداری قرار گرفتن سفال لعاب

برای کسانی از ما که یک کوره در استودیو های ما را نداشته باشند، حمل و نقل انبار و لعاب تابلو سفالی یک ضرورت خسته کننده است. اما همه چیز فقط یک کمی آسان تر، به لطف تا با یک راه حل درخشان برای نگه داشتن لعاب در گلدان در حالی که در حمل و نقل است.در تابستان سال ۲۰۱۳ من یک اقامت یک ماهه در مرکز خاک رس قرمز الج در مونتانا با چهار هنرمند دیگر. همانطور که همه تجربه، گذشت زمان واقعا سریع زمانی که شما در حال ساخت، شلیک بیسک، لعاب، و شلیک مقدار زیادی از کار جدید است. به ناچار، ما را بیش از ما می توانیم به پایان برساند، و با معضل چه باید بکنید با گلدان ما لعاب اما در کوره مناسب نیست مواجه شده است.هنرمندان سرامیک همیشه با نوآورانه، راه های هوشمندانه برای حل مشکلات در استودیو و سرامیک ماهانه سهام بهترین راهنمایی در هر شماره. علاوه بر بازدیدکننده داشته است استودیوی بزرگ، تکنیک ها، کار جدید، دستور العمل های لعاب، و داستان های جذاب از هنرمندان سرامیک زندگی رویایی، زمان بعدی شما و صرفه جویی در پول نوک می تواند در شماره های بعدی باشد.۱] نشاسته اسپری مشترک موجود در فروشگاه مواد غذایی محلی. ۲] درخواست مداد زیرلعابی یا لعاب و اجازه دهید یک چرخ باندهای حاصل، اعمال حتی یک کت نشاسته اسپری.هنگامی که گروه ما به این موضوع زد، من پیشنهاد استفاده از یک ترفند من در مقطع کارشناسی روز من در کالج ایالتی بوفالو را برداشته است. در آن زمان من بود استفاده لعاب های متعدد برای هر گلدان با استفاده از یک تفنگ اسپری، و در چگونه پودری لعاب تازه پاشیده شده بود نگران شده بود. لعاب اسپری تمایل دارند که بسیار متخلخل، پودری، و آسان برای مالش گلدان خود را. برخی از لعاب استفاده شد حساس است که اثر انگشت از جایی که من به کار گرفته گلدان پس از مخروط ۱۰ شلیک نشان می دهد تا بود. یکی از دانش آموزان دیگر با استفاده از نشاسته اسپری  اتو استفاده می شود، و در دسترس در هر فروشگاه مواد غذایی پیشنهاد شده است. نشاسته اسپری، زمانی که در حتی یک کت اعمال می شود و مجاز به خشک، ایجاد یک سطح سخت که لعاب خود را (۲-۳) محافظت می کند، اما می سوزاند خاموش در کوره، ترک هیچ اثری پشت (۴). (نوع دیگری از این ترفند این است که استفاده نشاسته مایع، نیز موجود در بخش لباس های شسته شده از فروشگاه مواد غذایی محلی خود را، و ترکیب آن را به سطل خود را لعاب-این کپک زده خواهد شد پس از آن مخلوط را در دسته های کوچک. اگر آن را ندارد قالب، فقط خامه ای کردن قالب و خوب هم بزنید. هر ردهای کوچک باقی مانده از قالب در کوره سوزاند.)صفحه نمایش در شات تازگی، شروع به استفاده از مداد زیرلعابی به اضافه کردن برخی کار خط به قطعات کاربردی من، اما شد داشتن یک زمان سخت با علائم پودری مداد به راحتی لکه دار. من تصمیم به آزمایش بر روی یکی از من گلدان کلاس نسخه ی نمایشی، و ببینید که اگر نشاسته اسپری نیز زیر لعاب کار، تعمیر مداد در محل بنابراین من می تواند در لعاب شفاف با نگرانی در مورد لکه دار رنگ. آن را مانند یک جذابیت کار کرده است. مداد را لکه دار نیست، و نشاسته کردن در کوره سوزانده، بدون عوارض جانبی (۵).

 

مطالب مربوطه