تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
دستورالعمل مخروطی تابلو سفالی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

دستورالعمل مخروطی تابلو سفالی

دستورالعمل مخروطی تابلو سفالی

دستورالعمل مخروطی تابلو سفالی

دستورالعمل مخروطی تابلو سفالی

ایجاد سطوح روغنی تابلو سفالی نقش برجسته زیبا با بسیاری از عمق زیبا، اما از آن زمان بسیاری از آزمایش برای دریافت آن سطوح فقط حق. لعاب است به ذوب شدن اندازه کافی برای حرکت لعاب کمی و اضافه کردن عمق به تصاویر، اما نه بیش از حد!ک جز از شماره نوامبر ۲۰۱۵ سرامیک ماهانه، دانا سهام آنچه او در مورد گرفتن که مذاب کامل، و همچنین به عنوان یک زن و شوهر از او مخروطی ۵-۶ دستور العمل های لعاب مات به دست.ضمیمه از دست ندهید و خواندن کل مقاله، که می تواند در شماره نوامبر ۲۰۱۵ سرامیک ماهانه پیدا شده است، برای دستور العمل های لعاب اواسط محدوده های اضافی و برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد استفاده از لعاب مات و الهام بخش در پشت کار او.

پیدا کردن سطح سفال

لعاب من مات کلسیم میشود که در یک کوره برقی کار اخراج شدند. کلسیم از ولاستونیت، مواد کلسیم سیلیکات مشتق شده است، و از بورات، یک بورات کلسیم است. من هم کربنات استرانسیم به عنوان عامل بوریا بافی یکی دیگر از خشک با لعاب شکلات من، که، مانند کربنات باریم، افزایش رنگ است. ولاستونیت برای تشکیل بلورهای کلسیم سیلیکات دقیقه وقتی خنک کننده شناخته شده است.بسیاری از مردم آتش کوره خود را به منظور کاهش میزان خنک کننده به ترویج تشکیل کریستال، اما من نمی کنند. کوره من به خوبی عایق بندی است و در نتیجه سرد بسیار آرام است. پیدا کردن که کوره من به آرامی به اندازه کافی خود را در آن سرد می شود برای کمک به شکل گیری کریستال دقیقه یکی از چیزهایی که خوش شانس من شانس در هدف من دست به ایجاد لعاب میان رده با غنا و عمق بصری است که اغلب با بالا همراه بود آتش سوزی و یا انبار و کاهش.بیشتر از لعاب خود را با سطح اندرسون ترنر، لعاب، و فرم است که در فروش در حال حاضر در کتابفروشی!همه چیز مات لعاب که من با در تلاش برای غنا و عمق بصری تجربه شد، اول از همه، لایه بندی لعاب در بالای هر یک دیگر، نه تنها تلاش یک یا دو لایه، بلکه کشف اثرات مختلف از لعاب خاصی بر روی دیگران. برخی از ترکیبات ایجاد یک نوع میکرو تبلور است. لعاب سیاه و سفید من، به عنوان مثال، باعث می شود لکه های زیبا از کریستال های بیش از یکی از لعاب اساس من و نه دیگران به دلیل کشش سطحی متفاوت.بخش مهم دوم جستجو پیدا کردن شد که چگونه لکه ها و اکسیدهای مختلف به طور کامل ذوب از لعاب پایه همان تغییر و نحوه استفاده از آن به نفع من. بخشی از با استفاده از لکه ها و اکسیدهای موفقیت در محدوده اواسط در فضای اکسیداسیون با استفاده از چند تن از آنها در لعاب همان به منظور رسیدن به یک نگاه پیچیده تر به جای یک خارج از-شیشه نگاه صنعتی بیشتر است.جنبه سوم به کشف ضخامت دقیق هر یک از لعاب که اجازه می دهد من به شیب تا سه لایه لعاب بود. با توجه به تعداد لعاب من در فرایند من استفاده لعاب من همه نیاز به نازک. من نمی تواند بدون تابلو سفالی من زندگی می کنند. من هر لعاب به جاذبه های مختلف خاص مخلوط کنید. احساس از لعاب می توانید به من گاهی اوقات احمق و دقت به موفقیت لعاب من بسیار مهم است.متغیر چهارم که آزمایش و جو در زمان دما است. من از مخروط ۴ به مخروط ۷ کار اخراج شده، بصورتی پایدار و محکم اقامت در مخروط ۵٫ من حفظ جستجو برای مقدار مناسب از مذاب که نرم و در عین حال حفظ کار های تزئینی پیچیده است.در نهایت، عامل دیگری است که اثرات ظاهر نهایی لعاب من این واقعیت که من بدن رس است که بسیاری از خاک رس توپ و در نتیجه بیش از حد سفید نیست، به عنوان بسیاری از مردم تمایل را انتخاب نمایید، اما آن را می دهد بسیاری از شخصیت های به نگاه کلی از کار.

کامل دستور تابلو

برای من همه چیز در مورد ذوب کامل است. لعاب است به ذوب شدن و حرکت نشانه من و در نتیجه کمی از رمز و راز به عنوان عمق نیز هست. در ابتدا، زمانی که من این کار آغاز شده، من تا به حال یک کوره الکتریکی به طور منظم و با اتکا بر یک مخروط بصری به قضاوت زمانی که تیراندازی کامل بود. اگر لعاب ذوب شده کوچکترین کمی بیشتر از من تعیین کرده بود عالی بود، من پریشان بود. طرح بیش از حد احساساتی بود. اگر آن را یک سایه کمتر از مورد نظر بود، من هم پریشان بود به این دلیل که علائم بیش از حد سفت بود. من در حال حاضر دقت یک کوره کامپیوتری با سه ترموکوپل لذت ببرید. روش پوشش شیشه ای من پیچیده با بسیاری از جزئیات پیش پا افتاده است، اما مراحل اساسی من این است که شیب قطعه در یک لعاب است. من پس از آن خطوط و علائم مختلف من را با برس خوب چینی با استفاده از مایع موم فوربس. من گاهی اوقات اشکال مختلف را با تابلو سفال قبل از فرو بردن لعاب دوم رنگ. موم های بیشتر است و سپس رنگ و یا لاتکس پوست کنده، قبل از فرو بردن لعاب سوم. لعاب من به طور طبیعی سخت در حالت خشک خود را به جای پودری و این بسیار مفید است که با استفاده از مقاومت و لایه های متعدد. با ذوب کامل، موم مقاومت در برابر خطوط در واقع در حرکت خود به طوری که آنها نگاه کنید حتی بیشتر ظریف از زمانی که من آنها را نقاشی شده است. مذاب حق به علائم و شفاف ظریف به لایه می دهد.

مطالب مربوطه