تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
راه های دیگر برای تابلو سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

راه های دیگر برای تابلو سفال

روش های مفید دیگر تابلو سفالی

راه های دیگر برای تابلو سفال

راه های دیگر برای تابلو سفال

تابلو سفالی در مراحل مختلف برای انتقال تصاویر به خاک رس، از انتقال فتوکپی، ابریشمی و نقش و نگار، به عکس برگردان بزنید انتقال لیزر و عکس برگردان بزنید تجاری ساخته شده است. همچنین یک فرایند است که به طور خاص برای کار با لعاب طراحی شده است. Pyrofoto یک محصول است که با مفاهیم عکاسی سنتی افشای یک سطح به نور از طریق یک منفی است، پس در حال توسعه، پردازش، و تثبیت تصویر کار می کند.خود ما جسیکا نپ Pyrofoto را به آزمون و در پست امروز، او همه ما در مورد فرآیند و نتایج به او می گوید. آن را دور، جس.در مراحل مختلف برای انتقال تصاویر به خاک رس، از انتقال فتوکپی، ابریشمی، و نقش و نگار به عکس برگردان بزنید انتقال لیزر و عکس برگردان بزنید تجاری ساخته شده است. تابلو سفالی نقش برجسته همچنین یک فرایند است که به طور خاص برای کار با لعاب طراحی شده است. Pyrofoto محصول ساخته شده توسط راکلند کلوئیدی است، سازندگان نور مایع عکاسی استفاده امولسیون برای بر روی تکه لعاب بخوره. آن را با مفاهیم عکاسی سنتی افشای یک سطح به نور از طریق یک منفی است، پس در حال توسعه، پردازش، و تثبیت تصویر کار می کند. با این حال، بر خلاف فرآیندهای عکاسی سنتی، هیچ تجهیزات گران قیمت، مواد شیمیایی و یا تاریک خانه مورد نیاز است.چگونه کار می کند Pyrofoto حساس مایع طراحی شده با لعاب مخلوط شود و مورد استفاده بر روی یک تکه است که لعاب حال حاضر شده است از کار اخراج شده است. مخلوط لعاب / حساس به یک سطح در حال حاضر لعاب بویلرهای اعمال می شود، و در معرض نور مستقیم خورشید، یک لامپ کار، و یا یک وات بالا (۲۵۰ وات) لامپ هالوژن از طریق یک تصویر شفافیت کنتراست بالا. (توجه داشته باشید: عادی لامپ های رشته ای خانگی کار نخواهد کرد به عنوان آنها را از طول موج مناسب را فراهم نمی کند) که در آن مخلوط Pyrofoto است در معرض نور (در مناطق تحت جوهر بر روی شفافیت مسدود شده است)، آن را مانند یک رزین سخت و می شود به ثابت سطح. در گلدان پس از آن از بین برود و یا اسفنج را با آب سرد به حل دور مناطق بدون، می روم تنها تصویر جداره پشت سر گذاشت. سپس قطعه می تواند اخراج می شود دوباره برای تنظیم تصویر به طور دائم.

ایجاد یک تصویر

اول، تصاویر تابلو سفال خود را انتخاب کنید و ایجاد یک شفافیت سیاه و سفید با استفاده از یک چاپگر جوهر افشان یا لیزری پرینتر و یا کپی. عکس با کنتراست بالا، تصاویر و یا نقاشی خود خود را با بهترین با این روند کار خواهد کرد، بنابراین اجتناب از تصاویر با بسیاری از زنگ های میانه، یا تغییر تصویر با استفاده از نرم افزار ویرایش عکس برای افزایش کنتراست.مطمئن شوید که چاپگر یا دستگاه فتوکپی خود را به “بهترین کیفیت” قبل از چاپ شفافیت تنظیم شده است. اگر سفارش شفافیت در یک دفتر فروشگاه عرضه، برای چاپ با کیفیت بالا. این تضمین می کند که مناطق سیاه و سفید، که مقاومت در برابر نور و در نتیجه در مناطق بدون نتیجه، اشباع و مات. به یاد داشته باشید که مناطق سیاه و سفید از تصویر خود را باقی نمی ماند یک بار روند به پایان رسید. فکر می کنم از این مناطق به عنوان فضای منفی. اگر می خواهید این مناطق از تصویر را به باقی می ماند، تغییر می دهد عکس های خود را برای ایجاد یک تصویر معکوس؛ را در مناطق سفید سیاه و سفید، و مناطق سیاه و سفید سفید.برای ایجاد یک تصویر چند رنگ، شما نیاز به انجام یکی از سه چیز. یک شفافیت جداگانه برای هر رنگ، درست مثل جداسازی رنگ ها برای چاپ روی صفحه نمایش مورد نیاز، کار با یک تضاد بین لعاب پایه و Pyrofoto / مخلوط لعاب خود را، و یا انتخابی اعمال مخلوط های مختلف Pyrofoto / لعاب به قطعه بر اساس رنگ ها در خود تصویر.چاپ دستی و خاک رس – دو رسانه بزرگ که به خوبی با هم!بدانید همه چیز در مورد آنها در انتقال چاپ و سرامیک.

۱٫ مخلوط با حجم برابر، Pyrofoto با لعاب ضخیم، و مسواک زدن یک کت را بر روی سطح لعاب اخراج. هنگامی که آن را خشک، قلم مو بر روی دو پوشش بیشتر و اجازه می دهد این به خشک.مخلوط کردن و استفاده از لعابهنگامی که شما می دانید رنگ شما مایل به استفاده، مخلوط یک قسمت از حساس Pyrofoto با یک بخش از لعاب مایع خود را با حجم. اگر شما استفاده از لعاب پودر، آن را بازسازی به قوام ضخیم اول (حداقل به ضخامت لغزش لغزش انتهایی). توجه: پوشیدن دستکش و ماسک در حین کار با Pyrofoto.

نکته: برای بهترین نتایج، استفاده از لعاب ضخیم تر با غلظت رنگ بالا. لعاب آبکی خواهد شد کت به خوبی نیست. اگر رنگ یا رنگدانه اندازه کافی قوی نیست، تصویر کم نور خواهد بود.تمیز قطعه در حال حاضر خشک با لعاب شکلات بویلرهای خود را با شستشو با مواد شوینده پودر و شستشو با آب گرم، پس از خشک. آماده کاشی آزمون و همچنین به عنوان نوار تست قرار گرفتن در معرض استفاده کنید.

۲٫ یک شفافیت کنتراست بالا بر قطعه، آن را امن به سطح و در معرض برای ۵-۱۵ دقیقه.

مدل های تابلو سفالی نقش برجسته درخواست یک کت نازک از لعاب حساس با مسواک زدن، و سپس اجازه می دهد آن را به خشک (شکل ۱). بعدی، اعمال یک یا سنگین تر بیشتر کت. به طور کامل خشک در دمای اتاق. شما می توانید یک فن یا سشوار به تنظیم سرد استفاده کنید و یا اجازه دهید هوا تکه های خشک بیش از چند ساعت. توجه داشته باشید: این است که خیلی بیشتر به چالش کشیدن به درخواست Pyrofoto به اشکال سه بعدی. علاوه بر روش توصیه می شود، من هم پیشگرم برخی از قطعات به ۲۰۰ ° F قبل از استفاده از لعاب برای سرعت بخشیدن به خشک کردن و جلوگیری از میگذرد. هر دو روش کار می کرد، اما روش توصیه می شود به همراه داشت یک تصویر شفاف. سعی کنید هر دو به عنوان نتایج خود را ممکن است متفاوت باشد.

افشای و توسعه

استفاده از خرید اینترنتی تابلو سفالی نقش برجسته نوار تست را برای تعیین زمان قرار گرفتن در معرض خود را. این بین ۵-۱۵ دقیقه خواهد بود. تصاویر من مورد نیاز ۱۵ دقیقه. اگر مناطق بدون حل نمی، تصویر بیش از حد است (کوتاه شدن زمان قرار گرفتن در معرض). اگر تمام مواد شستشو لعاب کردن در طول پردازش، تصویر کم است (زمان نوردهی).موقعیت شفافیت بر روی قطعه خود را (شکل ۲). برای کاشی های صاف، زمان قرار گرفتن در ساده و بر اساس نوار تست شما خواهد بود. اگر شما در حال کار بر روی یک سطح منحنی، زمان ممکن است متفاوت باشد اگر نه همه مناطق را می توان در همان زمان در معرض. تنظیم منابع نوری متعدد، و یا اضافه کردن تصویر و افشای آن را در بخش.

۳٫ به آرامی پاک کنید مناطق بدون استفاده از یک اسفنج مرطوب است. تصویر به تدریج ظاهر می شود.

پس از افشای تصویر، آن را توسعه به آرامی مفت خوری و یا پاک کردن با آب سرد (شکل ۳). هنوز مقدار زیادی از آب استفاده نکنید، زیرا این تصویر حل می شود. من یک اسفنج مرطوب استفاده می شود. مناطق بدون، که نگاه سبک تر و یا کمی زرد مایل به سبز در رنگ مقایسه N با بقیه لعاب، به تدریج حل خواهد شد. ممکن است چند دقیقه طول بکشد برای تصویر به نظر می رسد. از قلم مو نیست و یا اسفنج به شدت عنوان این ممکن است تصویر آسیب برساند. برای مناطق مفصل، استفاده از یک کوچک، قطعه قطع از اسفنج به حذف لعاب بدون مواجهه. توجه: لعاب بدون مواجهه باید در یک سطل جمع آوری به جای اجازه به پایین تخلیه. مانند سایر مواد لعاب استفاده می شود، باید از مناسب دفع و یا اخراج در یک کاسه زائد مانند دیگر فرستادن اسکرپ لعاب به ارائه آن را بی اثر است.زمانی که همه از مناطق بدون حذف می شوند، لکه و خشک تصویر. اگر شما می خواهید، شما می توانید یک رنگ دوم اعمال می شود و تکرار روند. هنگامی که لعاب خشک، آتش قطعه به دمای مناسب است.جام اینجا نشان داده شده دارای یک پایگاه براق و براق شفاف Pyrofoto / لعاب. آن را به مخروط ۴ اخراج شد.

مطالب مربوطه