تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
روش های بافت تابلو سفال دستی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

روش های بافت تابلو سفال دستی

بافت تابلو سفال دستی

روش های بافت تابلو سفال دستی

یکی از چیزهایی که من واقعا در مورد خاک رس دوست است که چگونه به راحتی آن را با خط، فرم هنری دیگر من واقعا حفاری مش. تابلو سفالی نقش برجسته من به یاد داشته باشید ساخت چاپ چاپی که بوسیله کلیشه روی مشمع ایجاد میگردد تماس در کلاس هنر مدرسه.این یکی از پروژه های مورد علاقه من و شاید که در آن عشق من از گرافیک و بافت اول پدید آمده بود.
در پست امروز، آنی توضیح میدهد که چگونه مخلوط پاتر سینتیا چاپ چاپی که بوسیله کلیشه روی مشمع ایجاد میگردد با خاک رس. این یک روش فوق العاده برای ایجاد بافت تکرار سفارشی در سفال است.
ساخت Linocuts

“چاپ دستی عشق دیگر من در مدرسه هنر بود، می گوید:” او با استفاده از روش یک چاپگر ساده و مستقیم از کنده کاری به مشمع کف اتاق، سپس با استفاده از چاپی که بوسیله کلیشه روی مشمع ایجاد میگردد به تحت تاثیر قرار دادن یک دال از خاک رس. “ساخت یک برش مشمع کف اتاق و ایجاد الگوهای شخصی خود را لذت بخش و آسان است،” او می گوید، و “ابزار و لوازم را می توان یافت لوازم هنری در هر نقطه خوب به فروش می رسد.”

کنده کاری به مشمع کف اتاق یک راه عالی برای ایجاد تشک بافت خود است.

بهترین ابزار تابلو سفالی سینتیا ترجیح مشمع کف اتاق طلایی کات، که او اقدام به خرید آنلاین از دیک BLICK. “برخی از همکلاسی های من در کالج حتی استفاده فرستادن اسکرپ کفپوش مشمع کف اتاق به طور منظم، که می تواند به صورت رایگان از فروشگاه های کف به دست آورد، ساخت سایت های، دوستان و زیرزمین است.” او در خرید قطعات بزرگتر و سپس آنها را کاهش به شکل مورد نظر، ترکیب ابزار بافت و الگو .

بهترین های دو جهان!
یادگیری تکنیک های بیشتری برای ترکیب گرافیک و گلدان با انتقال چاپ و سرامیک
در سرامیک هنر روزانه کتابفروشی!

برای کنده کاری، شما می توانید مشمع کف اتاق ابزار کنده کاری ارزان که در آن شما خرید تشک لینو خود را خرید، اما سینتیا توصیه دستیابی به ابزار منبت کاری اگر شما بودجه. “ابزار منبت کاری بسیار بهتر از ابزار مشمع کف اتاق کنده کاری ارزان شما می توانید برای مبتدیان پیدا کنید. او گفت، “نخل ابزار گرفتن را می توان در تخصص کنده کاری چوب و فروشگاه های گرافیک در بر داشت.

چیزهای دیگر که شما نیاز دارید احتمالا در حال حاضر: یک مداد، یک پاک کن، شارپی، یک چاقو ایکس  و یک حصیر برش برای حفاظت از جدول خود را. و او ارائه می دهد برخی از مشاوره عاقلانه: “توجه! این ابزار برش – همیشه قطع به دور از بدن خود را، نه فقط به دور از دست و انگشتان خود را. این را می گویم از تجربه! ”

همچنین می گوید که یک قلاب نیمکت است به خصوص برای افراد جدید به کنده کاری مشمع کف اتاق مفید است. این قطعه Z شکل فلزی قلاب بیش از لبه جدول خود را، و ایمن نگه می دارد کار خود را به عنوان شما را حک کردن. او می افزاید که گرم شدن مشمع کف اتاق به طور خلاصه در مایکروویو برای چند ثانیه باعث می شود آن را آسان تر برای حک کردن!

سینتیا طرح اولیه طراحی خود را بر روی مشمع کف اتاق با یک مداد سپس آن را نگه می دارد تا یک آینه برای دیدن آنچه که طراحی خواهد شد مثل در خاک رس است. هنگامی که او با نقاشی او راضی است، او بیش از آن می رود با شارپی سپس با کنده کاری. او مشاوره، “اگر شما به اشتباه، سعی کنید به آن ترکیب را به طراحی خود را. آیا در مورد خراش سطح تصادفی کوچک نگران نباشید – آنها نشان داده نخواهد شد در خاک رس.

هیچ چیز تزیین گلدان سریع تر از آلیاژها یک الگوی به خاک رس چرم سخت مرطوب و یا نرم. این که آیا شما در حال کار بر روی چرخ یا با اسلب، آلیاژها دکوراسیون سریع، آسان است، و می افزاید: علاقه بصری به سطوح خود را.

در پست امروز، بیل جونز برجسته هفت ابزار عالی برای نورد بافت بر روی سفال. برخی را می توان با استفاده از منابع دست به راحتی در دسترس ساخته شده و برخی را می توان در منبع سفال محلی شما یافت نشد. همه فوق العاده سرگرم کننده!

دو نوع اساسی از آلیاژها بافت ابزار رولت و بافت وجود دارد غلطک و آنها هر دو قادر به تحت تاثیر قرار دادن یک الگوی تکرار مداوم بر روی خاک رس می باشد. این ابزار از منبع سرامیک های محلی خود را به راحتی در دسترس و شما همچنین می توانید خود را.

خاک رس

مواد به راحتی در دسترس و قابل انعطاف برای استفاده از یک غلتک بافت خاک رس است. آغاز با یک سیم پیچ در حدود یک اینچ در قطر و هر طول و اجازه آن را به راه اندازی. رول آن را بر روی یک سطح بافت، مثل پشت فرش، پس از آن آتش بیسک. اگر شما می خواهید به حک کردن یک بافت، آن را انجام بادست باز و یا ایجاد یک الگوی بر روی کاغذ با استفاده از جوهر غیر دائم به طوری که خاک رس مرطوب را انتخاب کنید تا طراحی. الگوی شما نیاز به کمی بیش از سه برابر قطر غلتک.

گچ

گچ مواد عالی برای ایجاد الگوهای دقیق خوب است. تنظیم مقوا لوله های عمودی در یک ظرف پای و مهر و موم پایین خارج با یک سیم پیچ از خاک رس. پور گچ و اجازه می دهد به راه اندازی. حذف مقوا، دیدم به پایان می رسد خشن مربع پس از آن حک کردن. مطمئن باشید که برای تمیز کردن تمام تراشه های گچ و باقی مانده پس از آن خواهد رس خود را آلوده نمی کند.

نکته: اگر چه به عنوان با دوام نیست، کسانی که قطعات بزرگ گچ پیاده رو بسیار آسان است به حک شده است.چوب

شما می توانید غلطک بافت از رولپلاک چوب یا با استفاده از وردنه پفی رنگ یا چسب گرم به ایجاد الگوهای کند. همچنین، بسته بندی قطعه ای از چوب با پارچه به شدت بافت، doilies، نخ، رشته، یا بند ناف ایجاد بافت جالب است

ابزارهای تولید یک انتخاب گسترده ای رولت های چوبی در سه عرض های مختلف (۱٫۵ سانتی متر، ۳ سانتی متر و ۶ سانتی متر) به نام هر غلتک به راحتی می توان در یک دسته واحد جهانی نصب شده، و ده ها تن از الگوهای در دسترس وجود دارد. غلطک می تواند توسط خود و یا همراه با تمبر های چوبی استفاده می شود. این غلطک از چوب ریز دانه ساخته شده و برش عمیق به ترک برداشت تیره می کند. غلطک با روغن تونگ برای دوام پوشش داده شده.

“چه می شود اگر؟”
ها  نشان میدهد که چگونه این دو واژه می تواند به شما کمک کند
کار خود را در جهت جدید در دو دیسک DVD او
چه می شود اگر؟ اکتشافات با بافت و نرم اسلب.

چه جهتی کار خود را خواهد کرد؟
سفارش خود کپی و پیدا کردن!

پفی رنگ یا چسب داغ یک راه سریع برای اضافه کردن بافت به یک غلتک. آماده برای استفاده در ۱-۶ ساعت است.
چوب خیزران

اگر چه در واقع چمن به جای یک چوب (به عنوان شما ممکن به علت دوام آن انتظار)، بامبو است به غلطک بافت در شرق دور برای قرن ها استفاده شده است. ابزارهای بامبو را می سازد نشانگر طناب بسته بندی بامبو با ضخامت های مختلف از طناب در انواع تنظیمات. نشانگر طناب در سفال در طول دوره نوسنگی در ژاپن و نام جومون مورد استفاده قرار گرفت، به معنی “طناب مشخص شده اند”، که توصیف گلدان ساخته شده توسط این افراد، نام برای کل فرهنگ شد.

لاستیک / پلاستیک

جدیدترین غلطک بافت های موجود در بازار را از لاستیک نچسب با کیفیت بالا و مناسب در یک قاب غلتکی نوع رنگ کوچک ساخته شده است. غلطک بسیار آسان برای تغییر به طوری که تنها یک دسته واحد مورد نیاز است.  می غلطک بافت خاک رس با چهار الگوهای مختلف است که ۴¼ اینچ طول و باعث می شود یک غلتک ۷ اینچی با ۳۱ الگوهای قابل تعویض است.

علاوه بر این تولید کنندگان، چینی خشت هنری غلطک در ۹- و ۱۰ اینچی به طول برای بافت مناطق بزرگ الگو است به اندازه وردنه.

مطالب مربوطه