تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
ساختمان پیچیده سطوح تابلو سفال | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

ساختمان پیچیده سطوح تابلو سفال

سطوح تابلو سفال

ساختمان پیچیده سطوح تابلو سفال

تابلو سفال نقش برجسته پوست گوساله و بره O’Krongly تا به بسیاری از صبر و یک دست بسیار پایدار. او باعث می شود نقش و نگار تابلو سفال پیچیده توسط برش آنها را با دقت از پلاستیک فروشگاه دلار سفره. بازده از این صبر و شکیبایی است که نقش و نگار می تواند هر تصویر او می خواهد و می توان آنها را مورد استفاده مجدد قرار. موضوع سفال ساخت مصور، پوست گوساله و بره نشان می دهد که چگونه او با استفاده از آن نقش و نگار، همراه با ورقه و تزئینات هنری روی ظروف سفالین و غیره را به گلدان قدرتمند است که کشف روابط ما با سیستم غذایی ما است. – جنیفر Harnetty، سردبیر.PS. پوست گوساله و بره O’Krongly خواهد بود یک مجری در آینده شورای سفالگران روایت کنفرانس: از طرح به روش!کار من در خاک رس نزدیک به اکتشاف لایه متصل است. لایه فیزیکی تا فرآیندهای سرامیک ساخته شده است اشاره به لایه های انتزاعی تر از مسائل در حال حاضر اشغال گلدان من: سوال در مورد تولید مواد غذایی، استفاده از انرژی و حمل و نقل. در حالی که بررسی این موضوعات در هم تنیده درایوهای عمل استودیو فعلی من، پایه و اساس بیش از بیست سال پیش در دوران کودکی من در آلاسکا گذاشته شد. من وجود دارد شاهد دست اول خرابی ایجاد شده توسط نشت نفت اکسون والدز ۱۹۸۹٫ چند دهه بعد، بقایای ناخودآگاه از این تجربه به سطح آمد در حالی که خواندن معمای همه چیز خواری توسط فعال مواد غذایی مایکل پولان.از طریق نوشتن پولان را من برای اولین بار به دیدن رابطه صمیمی بین سیستم غذایی ما و روغن – یک داستان قانع کننده که من کار می کرد به ترجمه کلمات خود را به گلدان با تصاویر معنی دار، را به ایده های چالش برانگیز کردن صفحه و محل آنها را بصورتی پایدار و محکم در واقعیت به عنوان اشیاء فیزیکی کاربردی در جدول. در حالی که من فراتر از مرزهای معمای همه چیز خواری است را گسترش داده ایم، من همچنان به قرعه کشی در بسیاری از مفاهیم اصلی مندرج در کتاب پولان را به عنوان من اشکال سرامیک و سطوح امروز ایجاد کنید.موارد زیر منجر به از طریق روند فعلی من از ساختمان دست و تزئین روی صفحه گرامافون. امیدوارم این آموزش به شما را تشویق به خود را به این روش سطح کردن صفحه و کشف بسیاری از امکانات را در جدول استودیو خود را.

ساخت استنسیل تابلو سفالی

تابلو سفالی قبل از اینکه من را یک صفحه گرامافون، من آمده تا با یک طراحی و استنسیل برای تصاویر. نقش و نگار می تواند به سادگی یا به عنوان مجموعه به عنوان دوست دارید، اما جزئیات که دست یافتنی جنبه های هیجان انگیز از روند پیدا کنم. شما می توانید از هر نقاشی و یا عکس کار می کنند، اما این تصاویر کنتراست بالا هستند ساده ترین به کاهش است. هنگامی که تصویری را انتخاب کنید، یک فتوکپی (انجام اصلی خود را خراب نکنید!)، و استفاده از نشانگر دائمی به وضوح ترسیم مناطق شما شامل خواهد شد. همه بخش ها شما قصد حفظ در استنسیل نهایی باید به کل متصل شود و یا آنها را از تصویر کاهش خواهد یافت.من قطع نقش و نگار از سفره های پلاستیکی نازک، که آنها را قابل استفاده مجدد. از آنجا که این کاتر اغلب بیش از چهار ساعت را برای ایجاد، من را از طریق به عنوان بسیاری از لایه های که ممکن است در یک زمان قطع به ایجاد نقش و نگار های متعدد. اگر شما در سفره خورده از بسته بندی ترک، شما از طریق شش لایه پلاستیک برش، و در نهایت با شش استنسیل یکسان است.پس از انتخاب تصاویر خود را و تعیین مناطق به قطع دور، نوار فتوکپی به پلاستیک هنوز هم تاشو (شکل ۱). با استفاده از یک تیغه ی G Flex تازه و کار بر روی یک حصیر خود شفا، شروع با برش بخش داخلی از استنسیل خود را. شروع با کاهش داخلی ترین ساختار ممکن فراهم می کند در طول برش. فشرده سازی مناطق حساس برای جلوگیری از لایه های پلاستیکی زیر از تغییر خارج از محل (شکل ۲). سعی کنید برای شروع هر برش از یک سر خط برش به نقطه میانی، و سپس از انتهای دیگر قطع به ملاقات در وسط. این روش کمک می کند تا جلوگیری از سهوا فراتر از مفاصل برش. آیا موچین در دست به حذف مناطق کوچک شما به عنوان قطع، بنابراین شما می توانید پیشرفت خود را ببینید. هنگامی که تمام بخش های داخلی حذف (شکل ۳)، به دقت در امتداد مرز تصویر بیرونی قطع به آن آزاد از پلاستیک اطراف آن. اگر شما مراقب باشید، شما می توانید تصویر منفی به عنوان یک استنسیل نیز استفاده کنید. برای این پروژه خاص، من برش چهار نقش و نگار: یک گردگیر محصول از یک کپی کامل اندازه اصلی من،الگودهی برای تابلو سفال نقش برجسته یکی استنسیل از گرد و غبار با استفاده از یک فتوکپی دوم از اصلی، یک استنسیل از یک فتوکپی از ۷۵ درصد از رسم من، و یکی از یک کپی ۵۰٪ (به علاوه چند قناری برای اضافه کردن به گرد و غبار). هنگامی که تمام نقش و نگار قطع شود، شما آماده برای ساخت یک فرم برای برنامه سطح است.

ساخت سفالی

پلاتر یک لایه پایه ایده آل برای دکوراسیون سطح. مدل های تابلو سفال نقش برجسته به شکل یک صفحه گرامافون، با پارچه مزین کردن یک دال ½ اینچ ضخامت بیش از یک قالب بیسک (شکل ۴) و بلافاصله ضمیمه پا پس پارچه فروشی. هنگامی که خشک به شرکت چرم سخت، تلنگر صفحه گرامافون و ضمیمه کردن یک لبه کویل (شکل ۵). اجازه دهید که لبه و پلاتر راه اندازی با هم تحت یک شبه پلاستیکی. روز بعد، ماسک کردن لبه و پا با لاتکس برای محافظت از لغزش در حالی که تزئین (شکل ۶). من با استفاده از گودریچ لاتکس لاگونا به دلیل آن آب بر اساس است (بدون آمونیاک بد بو، و می توان آن را با آب رقیق). استفاده از لاتکس اجازه می دهد تا آزادی حرکت با دکوراسیون لغزش و به تمیز، خط خشک و ترد حذف خواهند شد. اجازه دهید که صفحه گرامافون با لاتکس تحت پلاستیکی راه اندازی ۲۴ ساعت دیگر قبل از تزئین. این بار اضافی زیر پلاستیکی باعث می شود برای حذف لاتکس آسان تر زیر سطح کار.

مطالب مربوطه