تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
ساخت تابلو سفال نقش برجسته | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

ساخت تابلو سفال نقش برجسته

ساخت تابلو سفال نقش برجسته

ساخت-تابلو-سفال-نقش-برجسته

تابلو سفال نقش برجسته برای هر محیطی مناسب می باشد و دلیل ساخت متنوع آن نیز همین موضوع است.هنر سفالگری هزاران سال است که در ایران و دنیا در حال اجرا می باشد. ساخت هر سفال با توجه به مواد اولیه، طرح و اندازه آن صورت می پذیرد. سفالینه ها و کوزه های سفالی از اولین محصولات تولید بشر نامگذاری شده اند. امروزه برای دکوراسیون بندی منازل، اتاق خواب و حتی نما ساختمان می توان از سفال مقاوم استفاده نمود.یک توصیه مهم در راجب انتخاب نوع سبک و طرح زندگی این است که سعی کنید از زیباترین محصولات برای تزیین خانه خود استفاده کنید. سفال نقش برجسته محصولی است که کار ساخت آن برای همین منظور قوت گرفته است.

تابلو برجسته سفال نقش مهر

از تزیین های رایج در ایران برای منزل استفاده از تابلو سفالی می باشد. سفال نقش مهر در طرحهای متنوع به صورت تابلوهای دکوراتیو دیواری قابل اجرا می باشد.زیبایی امری است که انسان ذاتا به دنبال آن است. این موضوع در تزیین دکوراسیون منزل، اتاق کار و یا هر جای دیگری به چشم می خورد. دکوراسیون منزل باید طبق یک نظم خاص چیده شده و تمامی تناقضات آن حتی زیبا بنظر برسد. یکی از محصولات ایرانی که می تواند اکثر دکوراسیون ها را متحول کند، تابلو نقش برجسته سفال است. سفال یک محصولی است که از گل خاک رس ساخته شده و اکثرا نیز دست ساز می باشد. هر تابلو سفال توسط یک تیم طراح با توجه به نیاز مشتری نقش ریزی شده و توسط سفالگر ساخته می شود.

تابلو نقش برجسته سفال مینیاتوری

آدمی با رنگ و نقش زندگی می کند، پس چه بهتر است که این طرح و نقش را تابلو سفال نقش برجسته مینیاتوری به زندگی ما القا کند.مینیاتوری یا خردنگارگری یکی از هنر های قرون وسطی است که یک تصویر تاریخی یا یک متن را به شیوه رنگ و لعاب دار به تصویر کشیده است. حال سفال نقش برجسته مینیاتوری چیست؟ اگر نقاشی صفحات کتاب را در نظر بگیرید و آن ها به صورت نقش برجسته با استفاده از یک سفال گلی پیاده سازی کنید، شما در اصل یک سفال نقش برجسته مینیاتوری را تولید کرده اید. مدل این سفال با توجه به تقاضا مشتری یا نوع طرح خاص سفالگر تعیین می شود. ست کردن این محصول در اکثر دکوراسیون ها کار سختی نیست.

خرید تابلوهای سفالی نقش برجسته

خرید تابلوهای سفالی نقش برجسته در طرحهای مدرن و سنتی امروزه برای انواع فضاهای تجار و تفریحی،‌مسکونی و اداری با عنوان تزئینات دیواری با سفال انجام می شود.منطقه شوش ایران اولین چرخ سفالگری را ابداع نمود. در این منطقه قدیمی ترین سفال های دنیا که با تکنولوژی خاص آن زمان تولید شده بودند یافت شد. پس از نظر بعد تاریخی نیز ایران اولین کشور تولید کننده سفال در دنیا می باشد. امروزه نیز در هنر سفالگری حرف اول را در دنیا زده و محصولات تابلو سفالی نقش برجسته تقریبا بی همتا هستند. هر تابلو سفالی حاوی یک طرح یا نقش است که می تواند تاریخی، مدرن یا یک عکس خاص باشد. این طرح توسط تیم طراح نقش ریزی شده و برای خرید بیشتر محصولات تنوع ان زیاد می باشد.

کتیبه سفال برجسته گالری نقش مهر

از جمله محصولات فوق العاده زیبای گالری نقش مهر می توان به کتیبه  سفال گلی برجسته اشاره نمود. علت این زیبایی زحمتی است که سفالگر برای تولید آن می کشد.تولید کتیبه های گلی سفالی نیاز به یک گروه تحقیقاتی و یک گروه مجرب تولید کننده دارد. گالری نقش مهر در هر دو زمینه بسیار موفق بوده و این موضوع را می توان از خروجی محصولی آن ها برداشت نمود. کیفیت بالا، نقش های متنوع و… از خصوصیت های بارز این گالری است. توانایی تیم ساخت گالری نقش مهر در زمینه تولید انواع کتیبه، تابلو سفال و… بسیار زیاد می باشد. طرح های سنتی چون اسلیمی، مینیاتوری و… و انواع طرح های مدرن توسط این شرکت تولید و ارائه می شود. از نظر قیمت نیز به دلیل تولید مستقیم در ایران بسیار رقابتی می باشد.

اجرای نقش برجسته سفالی تابلو با سفال

اجرای نقش برجسته سفالی تابلو با سفال برای اکثر مکان ها مناسب بوده و زیبایی خاصی در ساخت نهایی آن وجود دارد که چشم هر بینده ای را مجذئب خود می نماید.برای زیبا سازی خانه، محل کار و یا هر مکان دیگری شما راه های زیادی پیش رو دارد. می توانید از انواع رنگ ها برای دیوار ها و یا انواع لوستر ها استفاده کنید. ولی در این میان تنها اجرای سفال نقش برجسته دیواری می تواند یک گزینه خارق العاده باشد. شاید بپرسید از چه نظر؟باید دانست که سفال به دلیل بعد سنتی که دارد ذاتا آرامش بخش است. رنگ های خاص آن می تواند روح تازه ای به دیوار ها بدهد. چون نقش برجسته است از همه دکوراسیون ها بیشتر جلب توجه کرده و در نهایت طول عمر بیشتری نیز دارد.

تابلو سردر با سفال طرح برجسته

تابلو سردر با سفال طرح برجسته اسلیمی به این دلیل زیباست که سر و ته گل و گیاه و نقش های آن معلوم نیست و به همین دلیل جالب به نظر می آید.طرح اسلیمی مختص ایران پس از اسلام است. بهترین مکان برای دیدن طرح های اسلیمی آثار باستانی و تاریخی استان اصفهان و نیشابور می باشد. کشیدن برگ و گل و اشکال هندسی در پس زمینه فیروزه ای زیباترین جلوه ممکن را به یک طراحی می دهد. همگان بر این باورند که طرح اسلیمی از زندگی و روح بخش ترین انواع طرح های دنیا می باشد. برای سردر منزل یا هر سازه ای استفاده از تابلو سفال با نقش اسلیمی بهترین انتخاب می باشد. نکته اصلی این تابلو خطی است که می توان در وسط این تابلو نقش نمود.

قیمت سفال نقش برجسته شومینه

برای تزیین قسمت بالای شومینه از سفال و تابلو های نقش برجسته سفالی استفاده می شود که در گالری نقش مهر با قیمت های بسیار مناسب در طرح های متنوع قابل ارائه است.سنگ یا آجر های داخل شومینه به دلیل نسوز بودن یکی از زیباترین جلوه های رنگ آمیزی را پدید می آورد. نگاه به این سازه آرامش خاصی داشته و جذابیت آن بی نظیر است. تابلو های نقش برجسته سفال می توانند به علت نسوز بودن جایگزین سنگ ها و آجر های ساده شوند. این سفال ها در مدل های متنوعی تولید شده و متناسب با نوع شومینه می باشد. شومینه اگر مدرن باشد باید از سری محصولات نقش برجسته مدرن استفاده نمود. اغلب شومینه ها سنتی بوده و به همین دلیل از سفال های مینیاتوری و هخامنشی استفاده می شود.

فروش تابلو نقش برجسته سفال سنتی

فروش تابلو سفال نقش برجسته سنتی به علت دست ساز بودن و همین طور قالب اجرای این طرح ها که به سنت های ما بر می گردد بسیار مورد توجه ایرانیان قرار گرفته است.سفال از صنایع سنتی دنیا و یا حتی سنتی ترین محصول ساخته شده دست بشر می باشد. این محصول از خاک رس و آب تشکیل شده ولی توسط دستان هنرمند یک سفالگر نقش دیده شده است. هنر سفالگری این است که می تواند محصولات با تنوع بیشتری را تولید کند. برای مثال محصولات نقش برجسته با طرح های سنتی از زیباترین انواع تولیدات این شاخه هنر می باشد. طرح سنتی اغلب نقش یک مکان یا واقعی تاریخی بر روی سفال است. قیمت این محصول نسبت به نوع طرح و سایز آن ها متفاوت می باشد.

ساخت تابلو نقش برجسته سفالی

تابلو سفالی می تواند نقش برجسته یا ساده باشد. همانطور که واضح است نقش برجسته هم ساخت زیباتری داشته و هم سخت تر تولید می شود.غریب به ۱۰٫۰۰۰ سال از ساخت اولین سفالینه می گذرد. در طول این تاریخ بشر دریافت که سفال می تواند بسیاری از مشکلات وی را حل نماید. اما اگر امروزه بیشتر به سفال و هنر سفالگری توجه کنیم متوجه تزیینی شدن این محصول می شویم. سفال نقش برجسته از محصولات تزیینی است که در ساخت انواع تابلو و کتیبه ها از آن استفاده می شود. این تابلو ها می تواند نقوشی سنتی و حتی مدرن داشته باشد. نکته مهم این است که سفالگر می تواند حتی طرح پیشنهادی شما را بر روی سفال حک نماید. این امری است که نه تنها در دنیا نمونه نداشته بلکه خاص ایران می باشد.

 

مطالب مربوطه