تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
ساخت تابلو لابی سفال برجسته | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

ساخت تابلو لابی سفال برجسته

ساخت تابلو لابی سفال برجسته

ساخت-تابلو-لابی-سفال-برجسته

ساخت-تابلو-لابی-سفال-برجسته

ساخت تابلو برجسته سفال برای لابی شامل تکنیک های مختلفی است و مراحل تولید آن بسته به طرح و اندازه به زمان خاصی نیاز دارد در مدل دیگر اجرای کار تمامی گلی که در تابلو استفاده می شود به صورت یکدست بدون هیچ بند و یا خط اضافه ای پهن شده و نقوش مورد نیاز روی تابلو به صورت برجسته یا کنده روی آن اضافه می شود، یکی از مزیت هایی که این نوع از اجرای کار روی سفال به همراه دارد بی نقص بودن طرح اصلی اجرا شده روی تابلو است و بندکشی هایی که روی آن ایجاد می شود در گوشه ها و کناره های طرح بوده و تمام طرحی اصلی بدون نقش باقی می ماند.مراحل ساخت تابلو های سفال نقش برجسته را می توان در کلیت کار برای تمامی تابلو هایی که با طرح های مختلف اجرا می شوند یکسان دانست اما زمانی که برای هر تابلوی سفالی صرف می شود به طور معمول به طرح های اجرایی و ابعاد تابلو بستگی دارد.با روش های مختلفی بنابر طرح انتخاب شده می توان یک تابلوی سفالی را اجرا کرد به طور مثال طرح هایی که دارای جزئیات فراوانی هستند و نقوش برجسته زیادی دارند را می توان به این صورت اجرا کرد که ابتدا کاشی هایی با سایزهایی به یک اندازه ساخته می شود و سپس طرح را به صورت تکه تکه روی این کاشی ها درآورد تا مانند یک کار پازلی بزرگ طرح کامل شود، در این مدل از اجرای کار بندکشی ها و خطوطی که روی تابلو ایجاد می شود به دلیل شلوغی شکل تابلو نمایان نشده و قابل دید نمی باشد چرا که در اجرای تابلو های سفالی نقش برجسته تمامی هدف سفالگر این است که بتواند طرحی بی نقص را اجرا کند که بندکشی های سفال بین آن دیده نشود.اینکه چه نوع سبک کاری در اجرای تابلو مورد استفاده قرار گیرد به طرح منتخب از طرف مشتری بستگی دارد.مورد دیگری که در مراحل ساخت تابلو های سفال باید با ظریف کاری و دقت فراوان مورد اجرا قرار بگیرد بندکشی و نصب آن می باشد،‌ بندهایی که روی تابلو وجود دارند باید با مواد مخصوص بندکشی و همچنین رنگ و پتینه کاری تا حد بسیار زیادی پوشانده شده تا خطوطی که در اثر کنار هم قرار گرفتن کاشی ها ایجاد شده اند پر شده و باعث ناقص شدن کار می شود.امروزه افراد زیادی به صنعت طراحی داخلی روی آورده اند. این حرفه به صورت آکادمیک در دانشگاه ها نیز تدریس شده به همین ترتیب است که می توان طرح ها و نقش های زیادی را برای یک سازه در نظر گرفت. اگر بخواهیم از دید بهتری به آن نگاه کنیم لابی یک هتل هر چه زیبا تر باشد افراد بیشتری مایل به استفاده آن خواهند بود. به همین دلیل است که مراحل ساخت آن با سایر محیط ها متفاوت می باشد. تابلو های سفال را برای استفاده در لابی هتل مناسب می دانند. زیرا هم زیبایی و هم طراوت فوق العاده بالایی دارد.

نمای سفالی ساختمان تابلو دیواری

نمای هر ساختمان بسته به نوع سازه می تواند با مواد اولیه مختلفی ایجاد شود. یک طرح جالب برای این منظور استفاده از تابلو دیواری سفال است.اگر نمای بیرونی ساختمان را به عنوان جلوه گاه اصلی یک سازه در نظر بگیریم، می توان گفت هر چه نمای بهتری داشته باشیم افراد مایل به استفاده بیشتری از آن هستند. این موضوع به صورت کامل در بازار دنیا ثابت شده است و می تواند نقطه اشتراک هنر و صنعت ساخت و ساز باشد. برای که از تکرار بپرهیزیم لازم است از محصولاتی استفاده کنیم که زیبایی و طراحی بسیار زیبایی دارند. این محصولات در قالب تابلو سفال برای نمای یک سازه طراحی شده و تولید می شوند. نقش های قرآنی، وان یکاد و… از نمونه های پر فروش آن می باشد.

تابلو های دیواری برجسته سفالی

همیشه داشتن منزل با دکوری زیبا و جذاب، باعث شده است که افراد میل داشته باشند محصولاتی چون تابلوهای دیواری برجسته سفالی را برای خود استفاده کنند.یکی از موضوعاتی که افراد زیادی را با خود درگیر کرده است، ایجاد دکوری جذاب برای محیط کار، منزل یا اکثر محل های مسقف می باشد. این موضوع نشان می دهد که زیبایی می تواند به سادگی بر روی افراد مختلف تاثیر بگذارد. به همین دلیل باید به سراغ محصولاتی برویم که زیبایی و طرح بندی جذابی دارند. تابلوهای نقش برجسته سفال یکی از انواع محصولاتی هستند که بدین منظور مورد استفاده قرار می گیرند. طرح هایی که روی این محصولات پیاده سازی می شود، به صورت اسلیمی، هخامنشی، مینیاتوری و… می باشد.

تابلو هخامنشی کتیبه سفال برجسته

طرح تابلو هخامنشی سفال و کتیبه برجسته یکی از نقش هایی است که به صورت پر تعداد در تولید انواع تابلو سفال مورد استفاده قرار می گیرد.ما در محیط هایی زندگی می کنیم که زیبایی و جذابیت حرف اول را می زند. افراد مایل هستند تا بهترین نوع دکوراسیون را برای خود انتخاب کنند و بدین ترتیب باعث بوجود آمدن محیطی زیبا شوند. در کنار این موضوع ایرانی ها به صورت کلی میل زیادی به استفاده از انواع محصولات هخامنشی چه سفال، سنگ نوشته یا مبلمان دارند. به همین دلیل می توان نمونه های زیادی تابلو سفال با طرح هخامنشی را در دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار دارد. یکی از طرح های مکمل آن ایجاد خط وان یکاد روی آن می باشد. به هر ترتیب می توان این محصول را به صورت خرید اینترنتی تهیه نمود.

Save

مطالب مربوطه