تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
سفارش آبنما سفال تابلو برجسته سفالی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

سفارش آبنما سفال تابلو برجسته سفالی

سفارش آبنما سفال تابلو برجسته سفالی

سفارش آبنما سفال تابلو برجسته سفالی

سفارش آبنما سفال تابلو برجسته سفالی

سفارش آبنما سفال تابلو برجسته سفالی، کتیبه گلی و انواع کاشی با قیمت های بسیار مناسب برای فضاهایی مانند دفتر کار و محیط های مسکونی پذیرفته می شود.گل رس ماده اولیه برای ساخت انواع سفال ها می باشد. هر گل با توجه به نوع خاصی از طراحی که روی آن پیاده سازی می شود مصرف خاصی نیز پیدا می کند. توجه به این موضوع که سفال می تواند پس از حرارت دیدن مقاوت زیادی پیدا کند بسیار جالب می باشد. با این تفاسیر می توان برای انواع دفتر های کار، منازل، هتل و رستوران ها از سفال استفاده نمود. آبنما سفال نیز یکی از محصولات منحصر بفرد است که با توجه به رنگ بندی که دارد بسیار زیبا می نماید. این محصول در ایران تولید شده و فروش بالایی نیز دارد.

تابلوهای برجسته سفالی بزرگ دیواری

تابلوهای برجسته سفال اکثر برای آن که یک واقعه یا یک تصویر را می خواهند نمایش دهند بزرگ سخته می شوند. این تابلو ها را می توان به صورت دیواری استفاده نمود.یکی از راهکار های جالب در خصوص تزیین منزل، استفاده از تابلوهای سفالی می باشد. این تابلو در نوع خود فوق العاده منحصر بفرد هستند و برای اکثر دکوراسیون ها قابل استفاده می باشند. تابلو سفالی برجسته یکی از انواع تابلو سفالی بوده که به شیوه حکاکی های سنتی یک موضوع را بصورت برجسته نمایش داده است. نقش این تابلو می تواند سنتی شبیه نقوش هخامنشی و یا مدرن مثل تصویر برج ایفل باشد. به هر حال این تابلو های برجسته را می توان در سایز بزرگ و کوچک بصورت دیواری استفاده نمود.

مدل نقش برجسته سفال سنتی

سفال نقش برجسته سنتی در طرح ها و مدل های فوق العاده متنوعی تولید و به بازار عرضه می شود. انواع طرح های سفال می تواند سنتی یا مدرن باشد.سفال از انواع محصولات قدیمی در سطح دنیا می باشد. کشور هایی نظیر چین و ایران بیش از هزاران سال است که سفال را به صورت متنوع تولید می کنند. در داخل ایران بجز ساخت سفالینه نوشته ها و تصاویر نیز بر روی سفال حکاکی می شده اند. این موضوع از کتیبه های بجا مانده از دوران هخامنشی کاملا قابل اثبات می باشد. پس با این تفاسیر سفال یکی از محصولات سنتی در ایران بحساب می آید. طرح ها و مدل های سنتی کار شده بر روی سفال نقش برجسته نیز این محصولات را به سفال های قدیمی شبیه می سازد.

فروشگاه کتیبه های سفالی اصفهان

در سطح استان اصفهان فروشگاه های زیادی در حوزه سفال و سفالینه در حال فعالیت می باشد. کتیبه های سفالی از ارزشمند ترین انواع محصولات اصفهان می باشد.یکی از راه هایی که انسان های گذشته برای ارتباط گرفتن و ثبت وقایع تاریخی از آن استفاده می کردند، غار نویسی، سنگ نوشته ها، حکاکی روی کوه، کتیبه های سفالی و… می باشد. هر کدام از این موارد نشان از ذهن خلاق و علاقه آن ها به این موضوع دارد. امروزه نیز همان طرح ها با گستره بیشتری بر روی کتیبه های سفالی و سفالینه ها حک می شوند. استان اصفهان از مناطقی است که از دیر باز در این زمینه ها فعالیت فوق العاده زیادی دارد. محصولات این منطقه در فروشگاه های سراسر کشور به فروش می رسد.

کتیبه های گلی سفال برای پذیرایی

پذیرایی، اتاق و راهرو از جمله مکان هایی در منزل هستند که نیاز به تزیین دارند. کتیبه های گلی سفال برای این مکان ها فوق العاده مناسب بوده و منحصر بفرد می باشد.شماهم به فکر یک دکوراسیون فوق العاده جذاب و زیبا برای منزل و پذیرایی خود هستید؟ باید بدانید که ست کردن همه پذیرایی با هم می تواند یک هارمونی فوق العاده جذاب را بوجود بیاورد که در بلند مدت لذت زیادی را از آن می برید. هر چه رنگامیزی منزل با وسایل آن تلفیق بهتری داشته باشد زیبا تر بنظر می رسد. پذیرایی ها مکان مناسبی برای نصب و اجرای انواع کتیبه های گلی سفال می باشند. چون نور پردازی کاملی داشته و همینطور این کتیبه ها می تواند زیبایی زیادی به منزل بدهد. سایز این کتیبه ها نیز بسیار متنوع می باشد.

تابلو دست ساز سفال هخامنشی

سفال یک محصول دست ساز فوق العاده زیبا است که در کشور ایرانی به فراوانی ساخته می شود. تابلو سفالی با طرح هخامنشی از زیباترین و مشهور ترین انواع محصولات دستی ایران بشمار می رود.محصولات دست ساز در ایران گستردگی بسیار زیادی دارند. مدل، نوع ساخت، مواد اولیه همه و همه از تفاوت های آن می باشند. ریختگری ها، سفالگری ها، نجاری ها و… هر کدام به نوعی در این چرخه هستند. اگر بطور خاص سفالگری را دنبال کنیم متوجه محصولات بی نهایت جذاب و زیبا خواهیم شد. یکی از آن ها تابلو دست ساز سفال می باشد. این محصول در تنوع فوق العاده زیادی تولید شده و که هر کدام برای یک محل خاصی مورد استفاده می باشد. برای مثال محصولات هخامنشی به دلیل بعد زیبایی و سازه های قابل رویت از جذابیت بیشتری بر خور دارند.

نمونه نقش برجسته سفال برای اتاق خواب

اتاق خواب یکی از محیط هایی است که برای زیباسازی آن به نمونه طرح های بسیار زیادی نیاز می باشد. سفال نقش برجسته از انواع محصولاتی تزیینی برای اتاق خواب می باشد.اتاق خواب را در نظر بگیرید. یک مکان آرامش بخش زیباست که باید دکوراسیون خاصی داشته باشد. نوع رنگ و نقاشی، نور پردازی، استفاده از اجسام تزیینی و… همگی باید در یک هارمونی خاصی هماهنگ باشند. در نگاهی کلی تر باید گفت اگر دکوراسیون سنتی است باید سایر تزیینات نیز سنتی انتخاب شوند. نداشتن تناقض زیاد باعث میشود هارمونی کار خود را کرده و زیبایی را به اتاق منتقل نماید. نمونه تابلو های نقش برجسته سفال می توانند یک انتخاب مناسب برای هماهنگ سازی بیشتر اتاق خواب باشند. سفال برجسته در طرح های مختلفی تولید می شود.

انواع تابلو سفال گالری نقش مهر

تابلو سفال با توجه به طرح هایی که موجود می باشد در انواع مختلفی تولید می شود. گالری نقش مهر یکی از بهترین تولید کننده های این تابلو ها و کتیبه های سفالی می باشد.محصولات سفالی و مشتقات آن از تولیدات فوق العاده زیبای دست ساز می باشند. نقش گرفتن گل و پس از آن حرارت دین باعث می شود که یک سفال تولید شود. نگاهی کلی تر به این موضوع نشان می دهد که سفال از مجموعه محصولات تزیینی و طراحی دکوراسیون می باشد. تابلو سفال نمایانگر همین موضوع می باشد. هر تابلو سفال می تواند نقشی سنتی یا مدرن داشته باشد که بیشتر محصولات مینیاتوری، اسلیمی و یا طرحی هخامنشی دارند. گالری نقش مهر در تولید انواع این محصولات فوق العاده متبحر می باشد.

تابلو برجسته گلی سفال مدرن

تابلو سفال گلی می تواند به دو صورت برجسته و یا تخت ساخته شده باشد. محصولات مدرن که طرح ها و نقش های مدرن دارند از زیبایی جالبی برخوردار می باشند.سفالگری و ساختن محصولات سفالی در بین مردم دنیا بسیار محبوب می باشد. دلیل این موضوع روح خاصی است که در این محصول تنیده شده است. از طرفی دو ماده خاک و آب هر دو عامل زندگی هستند که توسط دستان هنرمند سفالگر به یک اثر هنری تبدیل می شوند. تابلو سفال گلی از زیباترین طرح هایی است که در زمینه سفالگری اختراع شده است. مدل های قدیمی آن کتیبه های موجود از هزاره های قبل است. سفال مدرن همان ویژگی ها را داشته با این تفاوت که طرح نقش برجسته روی آن مدرن تر می باشد.

مدل تابلو برجسته سفال مینیاتوری

هنر مینیاتوری از قرون وسطی شروع شد و در تابلو سفال نیز ورود پیدا کرد. مدل برجسته مینیاتوری جذابیت فوق العاده ای داشته و هنر خاصی در دل آن نهفته است.وقتی به یک اثر هنری نگاه می کنیم شاید چند لحظه ای ما را روی خود نگاه دارد. این جذابیت هنر است که روح انسان را سیقلی می دهد. به روایت دیگر انسان چون ذاتا به زیبایی میل دارد پس این اثر هنری را از دل می پسندد. هنر نقاشی مینیاتوری از آن دسته از هنر ها است که این ویژگی را به صورت زیادی دارد. نقاشی روی جلد کتاب ها یا برگه های کتاب ادبیات فارسی دبیرستان نوعی نقاشی مینیاتوری می باشد. روح و رنگ زیبایی در دل نقاشی مینیاتوری وجود دارد. حال بیاید به فکر مدل های تابلو سفال مینیاتوری باشیم. این محصولات که اکثر هم برجسته می باشند از نظر زیبایی فوق العاده هستند.

مطالب مربوطه