تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
سفارش تابلو سفال نقش برجسته دیواری | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

سفارش تابلو سفال نقش برجسته دیواری

سفارش تابلو سفال نقش برجسته دیواری

سفارش تابلو سفال نقش برجسته دیواری

سفارش تابلو سفال نقش برجسته دیواری

سفارش تابلو سفال دیواری نقش برجسته در ابعاد، طرح ها و انواع سبک های سنتی مانند مینیاتوری و  هخامنشی، خاتون های ایرانی و اسلیمی، مدرن و فانتزی، کوبیسم و کلاسیک پذیرفته می شود.یکی از عواملی که اجرای تابلو نقش برجسته سفالی را در اشکال مختلف تابلو های تزیینی خاص می نماید سفارشی بودن این تابلوها می باشد.با توجه به اینکه این نمونه های کاری کاملا کار دست می باشند و اجرای آنها به مراحل کاری خاصی نیاز دارد و هیچگونه قالب گیری در گالری نقش مهر روی این تابلو ها انجام نمی شود بنابراین سفارشی بودن از خصوصیات بارز تابلو هایی است که در این مجموعه ساخت و پرداخت می شوند.

سفال مدرن

سفال مدرن بخش بزرگی از خانه های مدرن را می تواند تزیین کند به همین دلیل ایت محصول و انواع تابلو دیواری آن فروش و تولید فراوانی دارند.از دیر باز محصولات سفالی بخش زیادی از زندگی افراد را در بر گرفته اند. سفالینه به عنوان یک محصول نگهداری آب نیاز انسان های زیادی را بر طرف کرده و امروزه نیز به عنوان یکی از اقلام تزیینی به فروش می رسد. در کنار سفالینه محصولات تابلو سفال نیز به عنوان اقلام تزیینی تولید می شوند. اقلام تزیینی سفال به صورت نقش برجسته اغلب تولید شده و زیبایی زیادی دارند. اگر قصد خرید این تابلو سفال برای منزل خود را دارید بهتر است محصولات دیواری آن را انتخاب کنید. این تابلو دیواری به صورت مدرن و سنتی تولید می شود.

تابلو نما حجم

هنر ایرانی سفال مدرن بر خلاف سفال سنتی می تواند طرحی فلبداهه داشته باشد و به صوت حجم دار ساخته شود. تابلو نما های زیادی نیز به این صورت تولید شده است.بخش اصلی که راجب به آن صحبت می کنیم سفال می باشد. پس از آن که شروع به تولید سفال به صورت نقش برجسته شد، طبق طرحی که طراح برای آن در نظر می گرفت یک تابلو سفال تولید می شد. این موضوع و محصولات تولید شده نشان می داد که اغلب این طرح ها در آثار باستانی موجود بوده و سفالگری باز سازی آن ها را انجام می داد. گرچه زیبایی زیادی داشتند ولی می توانست تکراری شود. به همین دلیل طرح های مدرن نیز به تابلو نما سفال اضافه شد. این طرح ها شکل و شمایل خاصی داشته و فوق العاده جذاب می باشند.

تابلو سردرب سفال

تابلو سردرب محصولی است که می توان آن را از سفال ساخت و محصولی فوق العاده زیبا را تولید نمود. برای دکوراسیون نیز می توان از این محصول استفاده کرد.ما برای آن که دکوراسیون زیبایی داشته باشیم نیاز داریم تا از محصولاتی زیبا در آن استفاده کنیم. دکوراسیون هر خانه از یک هارمونی خاص شروع شده که جلوه دهنده زیبایی کل خانه می باشد. این هارمونی از راهرو و سر درب شروع شده و به همه قسمت های منزل بستگی پیدا می کند. ما در ایران محصولاتی را تولید می کنیم که خصوصیت اصلی آن تنوع محصولی می باشد. باید بیان کرد که این تنوع محصولی باعث می شود که دکوراسیون حاصل از آن ها فوق العاده منحصر بفرد باشد. این محصولات از خانواده سفال ها بوده که به صورت زیادی تولید می شوند. تابلو سردرب سفال یکی از محصولات خاص آن معرفی شده است.

تابلو دیواری جدید

برای آن که دکوراسیون منزل زیبایی زیادی داشته باشد لازم است تا انواع تابلو دیواری را برای آن نصب کنید. محصولات جدید سفال در این مورد فوق العاده مناسب می باشند.در سال های گذشته برای آن که دکوراسیون منزل را خاص نمایند، از گچبری برای قاب اندازی دیواری استفاده می کردند. این موضوع نشان داد که در طول چند سال این گچبری جلوه خود را از دست می دهد. اما محصولات جدید تری نیز تولید شده که می تواند نه تنها زیبایی فوق العاده بیشتری نسبت به گچبری داشته باشد بلکه به دلیل ویژگی های ذاتی جلوه خود را از دست نمی دهد. این محصول چیزی نیست جز تابلو سفال، که برای موضوعات مختلف می توان از آن استفاده نمود. نقش روی آن برجسته بوده و زیبایی آن نگاه ها را به خود جلب می کند.

تابلو سفال دکوراسیون داخلی

از آنجایی که تابلو سفال می تواند جزئی از دکوراسیون داخلی ساختمان باشد خصوصیت سفارشی بودن بسیار حائز اهمیت است.امروزه طراحی دکوراسیون در ساختمان های مختلف امری اجتناب ناپذیر بوده و به طور معمول کار طراحی در ساختمان از همان سردرب و ورودی آغاز میشود.دکوراسیون امری است که بر اساس سلایق مشتریان توسط طراحان و یا خود صاحبان ساختمانها انجام می شود،در ‌برخی از ساختمانها از طراحی سنتی و در برخی دیگر از روش های مدرن استفاده می شود .برای اجرای سبک های مختلف طراحی در مکان های متفوت می توان از مواد و ابزار متفوتی بهره مند شد .انواع مواردی که به طور معمول در این فضاها استفاده می گردد از جمله سنگ های تزیینی، کاغذ دیواری، چوب، رنگها و تابلو های دیواری می باشند .تابلو سفال نقش برجسته از انواع تابلو های دیواری دکوراتیو می باشد که برای تزئینات داخلی و خارجی ساختمان اجرا می گردد .یکی از موارد خوبی که می توان در نصب تابلو ها روی دیوارهای مجتمع ها مخصوصا در نماهای بیرونی به آن اشاره کرد تعبیه کردن فضایی خاص متناسب با اندازه دیوارها در نماهای خارجی،‌لابی و راهروها می باشد که امروزه بسیار مرسوم و مورد استفاده است، این امر در اجرای نقش برجسته سفالی به شکل تابلو های تزئینی بسیار موثر بوده و شکل کلی تابلو را زیباتر می نماید .

 

Save

مطالب مربوطه