تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
سفال به شکل الماس | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

سفال به شکل الماس

سفال به شکل الماس

سفال به شکل الماس

سفال به شکل الماس

این فصل کارگاه تا امروز من فکر می کردم که یک پروژه است که توسط یک تظاهرات کارگاه الهام گرفته شده بود در حال حاضر. سال پیش، پاتر دیک لیمن مشاهده جان گلیک، یکی از قهرمانان تابلو سفالی نقش برجسته خود، نشان دادن در یک کارگاه. یکی از تکنیک های که او آن روز مشاهده با او گیر کرده و سال ها بعد، آن را در کار خود را بروز کرد. اما در همان راه دقیق روکش است. دیک چرخش خود را در این تکنیک، که توسط زیبایی خود را قرار داده است. کارگاه های آموزشی راه های زیادی برای خودتان را در معرض تکنیک های جدید که بعد از آن شما می توانید از طریق فیلتر خود را اجرا کنید و آنها را خود شما می باشد. اگر تا به حال از این فرصت، حضور در یکی! اما در حال حاضر، پس از امروز به عنوان یک e-کارگاه فکر می کنم چند دهه پیش، من یک کنفرانس  در حضور داشتند. من فقط چند سال به زندگی من به عنوان یک پاتر تمام وقت بود و به خصوص مشتاق به دیدن یک نمایش توسط جان گلیک از «پدرخوانده سرامیک استودیو آمریکایی و یکی از قهرمانان من. به عنوان “راجر بانیستر” سفالگر، او را شکست مایل چهار دقیقه برای سفالگران استودیو، نشان می دهد که ممکن بود به یک پاتر استودیو خود کفا در حالی که به دنبال رویای یک زندگی است. در حال حاضر من در نهایت این فرصت را به او کار دست اول بود.برای تکنیک های پرتاب های بزرگ تر، دانلود نسخه رایگان خود را سه سفال تکنیک های چرخ پرتاب بزرگ: نکاتی در مورد پرتاب فرم سفال پیچیده با استفاده از مهارت های پایه پرتاب!هر چند من فقط به یاد داشته باشید به برخی از جنبههای ارائه جان، من به طور خاص به یاد داشته باشید که جان استفاده می شود یک قالب چوبی برای ایجاد یک پا تزیینات در برخی از کاسه بزرگ تخت می باشد. پس از او پا تاسیس، او را قطع کرد و لبه کاسه، یک طراحی به رسمیت شناخته شده به عنوان گلیک پرنعمت  همپوشانی. پس از آن، و این بخش مهم این است – او استفاده می شود که قالب های چوبی به “قرعه کشی” یک سری از عقب مانده “ج” را به پای گلدان به عنوان گلدان به آرامی تبدیل شده است. در نتیجه یک نوع از پا لوبی که عمل موج لبه کاسه تقلید بود.سریع به جلو چند دهه و من در استودیو مشغول کار بر روی برخی از انواع ظرف پخت کم جدید. من لایروبی که حافظه کارگاه طولانی پیش و تصمیم گرفت تا روش جای پای گلیک را با استفاده از قالب های چوبی خود من، امید به کشف چیزی در مورد روند که من می توانم استفاده-چیزی از صداقت است که به زیبایی خود من گره خورده بود و نه فقط یک تقلید از طراحی خود را.در اینجا، البته، که در آن نبوغ و خوی فردی و سیم کشی عصبی سر می برد. تمایل طبیعی من به سمت  (خوانش پریشی) لگد در، و به جای کنده کاری رو به عقب C را به پا با دنده های چوبی، من شروع ناخودآگاه کنده کاری بزرگ حلقه رو به جلو است C! بنابراین به جای یک نیلوفر آبی مانند پا، گلدان من به طور ناگهانی یک ظرف پخت شش طرفه زیبا شد. من به سختی می تواند بر این باورند که نتیجه اتفاقی از خوانش پریشی من!از این کشف، من به سرعت به ساخت سه طرفه نقل مکان کرد، مربع، اشکال مستطیل شکل، پنج طرفه و بیضی شکل. من ساخته شده قوطی بلندتر و گلدان، کاسه وعده های بزرگ و بطری، و قبل از اینکه طولانی، یک به کار گرفته، رقص الماس به شکل تابلو سفال، بدن است که از یک تکه از خاک رس ساخته شده برای ایجاد یک ظرف پخت الماس به شکل، شروع با پرتاب یک کم، سیلندر مستقیم طرفه (شکل ۱). من حدود چهار پوند از خاک رس برای قطعه نشان داده شده است در این تظاهرات استفاده می شود.در مرحله بعد، با چرخش چرخ ها، ایجاد یک پا تزیینات با فشار دادن یک دنده های چوبی بریده در برابر خارج از سیلندر در یک زاویه ۴۵ درجه است.برای دنده، شما می توانید خود را با استفاده از یک فایل برای ایجاد یک مسیر از طراحی خود را در لبه یک دنده های چوبی ساده است. دنده نشان داده شده در عکس یکی که من از سه ورق های نازک پرتقال اوسیج همراه با دانه متناوب چوب در ۹۰ درجه زاویه چسب ساخته شده است. پس از برش از کانتور از دنده، من لبه سمباده صاف.من معمولا انتخاب می کنید به اضافه کردن برخی از خطوط طراحی به لبه به طوری که تغییر بعد برجسته تر می شود با توجه به خطوط تکرار و سایه.این مقاله از جولای / آگوست ۲۰۰۹ در گزیده ای شدیک کارگاه در چاپ به خانه شما تحویل! مشترک شدن در حال حاضر!برای شروع تربیع فرم، تعیین چهار گوشه است. من اغلب علائم بر روی خفاش قرار داده و یا جای توپ کمی از خاک رس در سر چرخ به علامت این گوشه. در مرحله بعد، با چرخ دوار بسیار به آرامی، شروع به آرامی هل دادن قالب های چوبی به چهار طرف بین علائم، آزاد فشار زمانی که شما به گوشه است.شکل تغییر نمی کند به طور ناگهانی به طوری که ممکن است گلدان ده یا دوازده بار از فراغت از تحصیل تا زمانی که شما رسیدن به یک مشخصات نسبتا مربع است. شما ممکن است متوجه است که که در آن دیوار به درون رانده شده اند، کمی “چین و چروک” در گوشه و کنار در داخل که در آن دیوار در داخل دیدار ته گلدان تشکیل خواهد شد. این یک مشکل نیست و یک مفت خوری ملایم خواهد شد کسانی که چین و چروک صاف.برای تاکید بر حس مربع، به آرامی بکشید گوشه بیرون با یک انگشت.اگر فقط می خواهید یک قابلمه مربع، شما می توانید در این نقطه متوقف شود. من معمولا از طریق بیان پا، هل دادن آن حتی دورتر با دنده های چوبی، ایجاد یک نوع از “رقص مربع” شکل ادامه خواهد داد.سپس من لبه دستکاری به تقلید بیان پا و خط.نکات تکمیلی برای یک بشقاب به در فر استفاده می شود، من دسته ضمیمه در حالی که در گلدان هنوز مرطوب است در چرخ. این دسته را می توان از یک توده از خاک رس، ساخته شده از کویل نورد و یا اسلب، یا اکسترود کشیده شده است.فرم به پایان رسید نشان می دهد که شکل این گلدان رقص مربع است. این روش به همان اندازه نیز کار می کند برای ساخت مستطیل شکل و فرم بیضی شکل است. اشکال بلندتر می توان با همان روش برای ایجاد تغییر، به عنوان مثال، گلدان مربع است.جزئیات نشان دادن بیان و دندانه در طول فرآیند تطبیق به خارج از گلدان ساخته شده است.

مطالب مربوطه