تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
سفال تغییر یافته نقش برجسته | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

سفال تغییر یافته نقش برجسته

سفال تغییر یافته نقش برجسته:

سفال تغییر یافته نقش برجسته

سفال تغییر یافته نقش برجسته

پس از بازدید از دو سفالگران بسیار تحسین در این تابلو سفالی  به کار خود را در یک جهت جدید الهام گرفته شده بود. این روش او را در این ویدئو نشان می دهد که در نتیجه این الهامات جدید است.هنگامی که شما نه می توانید دریافت برای بازدید از دیگر هنرمندان و سرامیک در استودیوهای خود، به یاد داشته باشید برای بررسی در با هنر سرامیک روزانه به روز نگه دارید در استودیو خود را الهام گرفته است. حتی اگر ما در آن زمان درک نمی کنند، به دنبال در محل کار هنرمندان دیگر – در همه انواع کار – اطلاع فرآیندهای خلاق خود ما است. من امیدوارم که این فیلم، و همه چیز بزرگ در آرشیو و بایگانی ویژگی های، کمک می کند که آب میوه های خلاق خود روان است. علاوه بر این ویدئو، بنیامین برخی از افکار اضافی در فرم گلدان تغییر خود و تأثیرات خود را در زیر اشتراک گذاشته است.من جودیت داف (نگاه کنید به هنر سرامیک ویژگی روزانه جودیت در آرشیو) و آکیرا  این تابستان در کوه های کارولینای شمالی سفر کرده بود. دیدن اشکال تغییر یافته خود را به من داد چندین ایده. بنابراین، هنگامی که من به استودیو بازگشت، من چند قطعه برای اصلاح یک روش است که کار می کند. پس از ساخت چند من آنها را به دن فینچ گرفت و او به من اجازه داد اسپری خشک با لعاب شکلات بر روی آنها و بعد آنها را برای من بخوره. قطعه به پایان رسید است که در

بررسی فرآیند سفال:

اول، من پرتاب یک سیلندر در سفالگران من با گسترده، لبه تخت چرخ. من ایجاد یک خط فقط در زیر لبه آن را تعریف کنیم. بعد، من مقداری آب در داخل و خارج از پایین قطعه فشار و قطع آن از چرخ با ابزار سیم من رایگان برای. سپس من سیلندر با فشار دادن در خارج را به یک شکل بیضی شکل را تغییر دهد.برای سرعت بخشیدن به روند خشک شدن، من استفاده از یک مشعل ضربه به خشک کردن سیلندر. اگر شما یک مشعل ضربه ندارد، فقط اجازه دهید آن را خشک تا کمی راه قدیمی از مد افتاده. بعد، من لبه های برش نیم دایره با ابزار سوزن من فقط زیر خط من در زیر لبه جلب کرد را تغییر دهد. بعد از برداشتن دایره نیمه از خاک رس، من لبه به زنگ تفریح ​​دایره نیمه به پایین فشار دهید. من دوباره ترسیم خط در زیر لبه به دنبال برای تکنیک های سفال های بزرگ تر، چک کردن ۷ پروژه سفال بزرگ، برای هنرمندان و سفالگران و سرامیک.به پایین اکو نوسان بر روی لبه، من قطعه تلنگر وارونه و برش منحنی موازی در پایین فرم با ابزار سیم است. من قطعه را کنار بگذارند و یک دال بر چرخ برای پایین. سپس، من با قرار دادن قطعه بر روی دال، ردیابی شکل گلدان و قطع دال اضافی را با ابزار سوزن است. بعد از تنظیم گلدان به کنار، من قطع دال از سفالگران چرخ، لغزش و نمره، و سپس آن را به پایین گلدان را ضمیمه کنید. برای اطمینان از امن مشترک، من دال به پایه سیلندر لام. من با استفاده از ابزار چوب بلند همان در داخل است. در حال حاضر، فرم کامل است، اما برای اضافه کردن برخی از علاقه های تزئینی، من با استفاده از یک ابزار کنده کاری به حک کردن طرح به قطعه.من تا حد زیادی در سفال ژاپنی و همچنین تابلو سفال نقش برجسته آسیایی در عمومی علاقه مند است. ایکبنا و لینوکس  گل تنظیم منافع که اشکال من اثر می گذارند. من فکر می کنم بسیار مهم است که سفالگران شبکه و به اشتراک گذاری ایده ها و هنرهای سرامیک روزانه یک راه بسیار خوبی برای انجام درست آن، به خصوص با علاوه بر این از فیلم در خبرنامه است.برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بنجامین چک کردن.

ساخت سفال

آیا شما تا به مانند شما در حال تماشای چرخش چرخ احساس می کنید؟ در اطراف و در اطراف گلدان، و از روی فرمان به قفسه خشک شدن، تنها به خشک دور، لازم است بیسک اخراج دور، لعاب شود دور شما الگوی ببینید. اما دیگر!در حال حاضر، من قصد ندارم بگویم که ساخت گلدان مربع از چرخ آسان است، حتی اگر مایک و کارن باوم آن را به نگاه آسان است، اما من می گویم که آن را می توانید آسان تبدیل شده، به خصوص اگر شما به دنبال دستورالعمل ساده خود را در اینجا معرفی شده اند. برای عمق کمی بیشتر، چک کردن نسخه گسترش یافته از این مقاله که در نوامبر / دسامبر ۲۰۰۸ موضوع سفال ساخت مصور منتشر شد. هک، در حالی که شما در آن هستید، شما ممکن است بخواهید برای عضویت. شما می دانید آنها چه می گویند. وجود داشته باشد و یا … خوب، دور به هر حال. – شرمن سالن، سرامیک هنر روزانه چندین سال پیش، کسی از من خواست برای ایجاد یک مستطیل شکل نوعی غذای باز مناسب برای پخت لازانیا، کیک های شکلاتی، و غیره طراحی من با ساخته شده است به طوری که هنگامی که آن را شلیک لعاب می آید، آن را به اندازه مناسب برای جا یک لازانیای است آمد رشته فرنگی. روش زیر می توان برای ساخت انواع گلدان متفاوت شکل گرفته است.

ساخت بخش سفالگران

با استفاده از یک خفاش به جای سر چرخ لخت، پرتاب یک دال مسطح برای پایین گوشت. من با استفاده از ۵¼ پوند از خاک رس برای ایجاد یک دال ۱۶ اینچ قطر دارد.مرکز ۴¾ پوند از خاک رس در خفاش دیگر و پرتاب بخش بالا به عنوان یک سیلندر گسترده ای پایین، ۱۴½ اینچ عرض ۲¾ اینچ بالا است. من می خواهم به ضخامت، لبه دور در بالا، کمک می کند که محافظت از گلدان به پایان رسید از ترک خوردگی و پیکور. برش پایین با استفاده از یک دنده های چوبی به تراشیدن دور رس اضافی، ترک لب اینچ ½ سراسر داخل. این پایین در داخل لب را ممکن می سازد به ضمیمه بخش بالا و پایین بدون استفاده از یک سیم پیچ.پس از قطعه بالا کمی سفت است، اجرای یک سیم در زیر آن و شکل دادن به آن را به یک مستطیل. خاک رس باید کمی در این نقطه رنگ ورو رفته، اما به اندازه کافی سفت پس از آن اسلامپ نیست که شکل گرفته است. نگه داشتن دست خود را در مورد نه اینچ از هم جدا، درک لبه در بالا با نوک انگشتان خود را و کشیدن دست خود را به آرامی به دور از یکدیگر. در حالی که بالای هنوز انعطاف پذیر، برگزاری دو معیارهایی در طرف مقابل از فرم و در کمی فشار همه طرف.هنگامی که بالای سخت چرم است، آن را انتخاب کنید تا و آن را بر روی دال پایین. در اطراف خارج با چاقو مقاوم در برابر کاهش دهد. حذف قطعات بریده شده از خفاش.مشترک شدن در ساخت تابلو سفال امروز نشان داده شده!بلند بالای از دال پایین. با استفاده از یک چنگال، نمره و لغزش منطقه که در آن بالای نشسته بود و به کار بردن لغزش.محل بالای تماس در پایین و چین دو بخش است. را فشار دهید لب پایین بخش بالا بر روی دال پایین. صاف با یک اسفنج و انعطاف پذیر دنده لاستیک تا زمانی که یکپارچه با هم پیوست.نگه دار، طنس از یک چنگال به سمت بالا در امتداد خارج از دال پایین به قطعه بالا. خطوط حاصل خواهد شد مثل بخیه در سراسر درز پایین نگاه کنید. با انگشتان خود، صاف علائم و ورق را رو کردن دو قطعه با هم. نگه داشتن گلدان در خفاش به سفت تا کمی.محل یک خفاش بیش از بالا و تلنگر گلدان بنابراین پایین آن مواجه است تا. اول با یک فلز پس از آن یک دنده لاستیک سفت، صاف کردن زبری که در آن دو بخش متصل شدند.هر دسته یا پس زدن دهنه اسب طرح نهایی خود را به نظر می رسد، مطمئن شوید که آنها نمی خواهند به دور از مشخصات قطعه به پایان رسید گسترش، در غیر این صورت آنها را به ترک خوردگی به دلیل گرمایش و سرمایش (و در نتیجه منبسط و منقبض) سریع تر از بقیه مستعد شود قطعه. مرطوب طرف دسته که در گلدان روبرو هستند و آنها را محکم بر روی فشار دهید. فشار دسته به پایان می رسد تخت و خرج کردن بیش از حد. تزئین با نوک انگشتان و یا تمبر خود را.توجه داشته باشید: بسیاری از سازمان های خاک رس مناسب برای استفاده به عنوان  است. برای اطلاعات بیشتر در  است که می تواند شوک حرارتی از حرارت و مقاومت در برابر خنک کننده در آشپزخانه، و همچنین اطلاعات در مورد نحوه استفاده  دست ساز، و سفال ساخت مقالات بایگانی مصور و انتخاب گزینه  همچنین، لطفا مقاله رابی در سرامیک ماهانه.

مطالب مربوطه