تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
سفال نقش برجسته تابلو دیواری جدید | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

سفال نقش برجسته تابلو دیواری جدید

سفال نقش برجسته تابلو دیواری جدید

سفال نقش برجسته تابلو دیواری جدید

سفال نقش برجسته تابلو دیواری جدید

سفال نقش برجسته را می توان در زمره تابلو های دیواری جدید دانست که امروزه در طراحی دکوراسیون مورد استفاده قرار می گیرد.طراحی دکوراتیو به معنی طرح یا نقشی است که به صورت برجسته و یا پتینه کاری شده بر روی یک سطح مانند سفال پیاده سازی می شود. طرح روی دکوراتیو را می توان با توجه به نوع دکوراسیون انتخاب نمود. برخی طرح ها سنتی و برخی مدرن می باشند. از طرح های سنتی می توان به تصویر پادشاهان و از طرح های مدرن می توان به یک تصویر از برج ایفل اشاره نمود. تابلو دکوراتیو سفال برای دکوراسیون یک انتخاب فوق العاده مناسب و زیبا می باشد. تنوع کالایی آن بسیار زیاد بوده و دلیل استفاده زیاد از آن می باشد.

قیمت نقش برجسته سفال کتیبه ای

یکی از هنر تجسمی که در دنیا کم و بیش به آن پرداخته می شوند ساخت سفال کتیبه ای با نقش های برجسته می باشد. قیمت این محصولات با توجه به سایز آن ها متغیر است.در ایران، صنعتی به نام سفالگری با دامنه فعالیت فوق العاده گسترده در حال رشد و پیشرفت می باشد. این صنعت به عنوان یک هنر دستی معرفی شده و به جرات می توان ایران را یکی از ابر قدرت های این صنعت معرفی نمود. ساخت سفالینه و در کنار آن سفال های کتیبه ای جلوه بازار سفال را فوق العاده زیبا نموده است. برای انتخاب تابلو سفال و کتیبه های آن انواع زیادی پیش روی شماست که با توجه به سلیقه می توان انتخاب نمود. محصولات نقش برجسته سفال به دلیل نمایش جذاب تر قیمت و فروش بیشتری دارند.

تابلو سفال برای دفتر کار

یکی از گزینه هایی که پیش روی افراد برای تزیین و دکوراسیون بندی دفتر کار است، استفاده از تابلو سفال و انواع آن می باشد. این تابلو ها جذابیت بیشتری را به دفتر القا می کنند.برای دفتر کار نیاز است تا دکوراسیون خاص و جذابی را آماده کنیم چون این موضوع می تواند بر روی فروش و افزایش بازده افراد تاثیر مثبت بگذارد. همه روانشناسان نیز این موضوع را به طروق مختلف و با استفاده از مثال های دیگر بیان نموده اند. فضا و دکوراسیون دفتر کار می تواند بر روی میزان فعالیت و همچنین خستگی و یا عدم خستگی نیز تاثیر گذار باشد. استفاده از تابلو سفال برای کار به علت بعد سنتی و همچنین طرح های فوق العاده متنوع، می تواند دفتر کار را محیطی دوست داشتنی تر بدل کند. تابلو سفال، کتیبه و… با طرح های سنتی، مدرن، خط و تصویر ساخته می شوند.

تابلو هخامنشی سفال برای دکوراسیون منزل

برای دکوراسیون منزل و انتخاب انواع دیوارکوب ها می توان به سراغ تابلو سفال رفت. تابلو سفالی که طرح هخامنشی روی آن نقشه گرفته باشد برای منزل فوق العاده زیبا می باشد.یکی از گزینه هایی که هر فردی در زندگی باید با آن دست و پنجه نرم کند تزیین و دکوراسیون بندی منزل می باشد. هر چه تزیین منزل را بتوان با هارمونی بهتری پیش برد، نهایتا زیبایی بیشتری به ما خواهد رسید. بسیاری از افراد علاقه دارند که طرح های هخامنشی را به نحوی در دکوراسیون خود جای بدهند. از خرید مبل و وسایل چوبی گرفته تا تابلو سفال این موضوع ادامه دارد. تابلو سفال هخامنشی برای دکوراسیون منزل فوق العاده مناسب است. این موضوع به دلیل نقش برجسته بودن اکثر طرح ها می باشد.

تابلوهای گلی سفال سنتی

تابلوهای گلی سفال در سه شاخه اصلی سنتی، مدرن و تلفیقی یا فلبداهه ساخته می شوند. هر چه انتخاب این تابلو با دکوراسیون منزل ست داشته باشد جلوه بهتری دارد.محصولات گلی مانند سفال از تلفیق خاک و آب و طرح گرفتن با دستان هنرمند سفالگر ساخته می شوند. برای داشتن استحکام بیشتر و همچنین باقی ماندن به شکل و شمایل طرح گرفته نیاز است تا این سفال ها توسط کوره های خاص آتش دیده و با حرارت عمری دائمی پیدا کنند. این موضوع در سفالینه های هزاران سال پیش نیز مشهود می باشد. تابلوهای گلی سفال نیز از این قائده مستثنی نیستند. باید بیان نمود که محصولات سنتی تر مانند هخامنشی، اسلیمی و حتی مینیاتوری فوق العاده زیبایی بیشتری دارند.

خرید تابلو سفال دیواری برای پذیرایی

پذیرایی هر منزلی نقطه قوت دکوراسیون آن بوده و باید برای آن انتخاب های مناسبی صورت داد. خرید تابلو سفال دیورای برای پذیرایی یک انتخاب واقعا هوشمندانه می باشد.همه انسان ها ذاتا به زیبایی میل دارند. این موضوع جز اخلاقیات هر نوع انسانی است، به همین دلیل است که در اکثر نقاط دنیا افراد منازل و محیط زندگی خود را به زیباترین شکل ممکن آراسته می کنند. برای پذیرایی، اتاق، آشپزخانه و هر مکان دیگری می توان طرحی مختلف را ارئه داد تا زیبایی منزل دوچندان شود. باید بیان نمود که خرید تابلو سفال دیواری یک انتخاب اصلح می باشد. دلیل این موضوع نیز جذابیت طرح و نقشه های برجسته روی تابلو سفال دیواری می باشد. برای پذیرایی می تواند خط و تصویر زیادی را انتخاب نمود.

مدل تابلوهای نقش برجسته سفال هخامنشی

مدل تابلوهای نقش برجسته سفال هخامنشی از روی آثار بجا مانده از هزاران سال پیش و نقاشی های موجود ساخته می شود. نقش رستم، تخت جمشید و… مدل های زیادی برای ساخت دارند.یک هنر در بین برخی تمدن ها وجود داشته که تصاویر و خط را روی سنگ یا سفال حکاکی می کردند. این موضوع شاید روز ها و ماه ها به طول انجامیده باشد ولی با این حال دست از حکاکی آن ها بر نداشته اند. ایران یکی از تمدن هایی است که این طرح های حکاکی شده را به فراوانی دارد. امروزه و در سالیان اخیر پیاده سازی این طرح ها بر روی سفال نقش برجسته قوت بیشتری گرفته است. مدل تابلوهای نقش برجسته سفال بسیار زیاد می باشد. اکثر این مدل ها هخامنشی و زیبا بوده که از طرح های حقیقی کپی برداری شده است.

خرید اینترنتی تابلو نقش برجسته سفال

گالری نقش مهر یکی از تولید کننده های تابلو نقش برجسته سفال می باشد. محصولات این گالری در سایت های خرید اینترنتی ارائه می شود ساخت تابلو سفال توسط یک تیم کامل صورت می گیرد. ابتدا سایز بندی و همچنین انتخاب طرح توسط تیم طراح صورت می گیرد. پس از آن طرح انتخاب شده توسط سفالگر روی گل پیاده سازی شده و در آخر یک سفال به کوره فرستاده می شود. به طور کلی این تیم باید قدرت زیادی در انتخاب و تنوع محصولی داشته باشد. نکته جالی در ایران این است که گالری نقش مهر این توانایی را داشته و می تواند محصولات با کیفیتی را ارائه دهد. خرید اینترنتی انواع تابلو نقش برجسته سفال این گالری به منظور ارائه راحت تر و مستقیم راه اندازی شده است.

تابلو برای راهرو سفال

یکی از کاربرد های سفال در نصب و زیباسازی راهرو می باشد. برای راهرو می توان تابلوهای مختلفی از سفال با توجه به حجم و ساز مورد نیاز را انتخاب نمود.سفال محصولی است که از قدرت هنرمندی انسان بوجود می آید. هر چه این قدرت بیشتر باشد در نتیجه سفال زیباتر خواهد بود. در سالیان اخیر برای تزیین منازل، نمای ساختمان، راهرو ها و… از سفال به وفور استفاده می شود. یکی از مزیت های بالای آن مستحکم بودن سفال می باشد. باید بیان کرد که هر نوع محل متناسب با فضایی که دارد نیاز به نصب یک سفال خاص دارد. برای مثال راهرو ها با توجه به فضای خاص که دارند می توانند میزبان تابلو سفال با نقوشی برجسته باشند. طرح مناسب راهرو می تواند مینیاتوری، اسلیمی و یا هخامنشی باشد.

تابلو نما حجم سفال برای اتاق خواب

یکی از انتخاب های بسیار مناسب برای اتاق خواب و جذاب کردن محیط آن استفاده از تابلو نما سفال است که به صورت حجم دار و یا برجسته ساخته می شود.سه موضوع در طراحی کی محیط فوق العاده اهمیت دارد که به ترتیب رنگ، نور پردازی و دکوراسیون می باشد. هر چه این سه موضوع هارمونی مشخص تری را دنبال کنند به طبع زیبایی محیط بیشتر خواهد شد. این موضوع در اتاق خواب نمود بیشتری دارد چون افراد در این محیط استراحت می کنند. برای اتاق خواب و دکوراسیون آن می توان انواع تابلو های سفال را استفاده نمود. تابلونما حجم سفال برای اتاق خواب یک انتخاب اصلح بوده و به جرات می توان گفت که در بلند مدت از زیبایی آن فوق العاده لذت خواهید برد.

Save

مطالب مربوطه