تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
سفال نقش برجسته تابلو سفالی کتیبه | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

سفال نقش برجسته تابلو سفالی کتیبه

تابلو سفالی کتیبه نقش برجسته

سفال-نقش-برجسته-تابلو-سفالی-کتیبه

سفال-نقش-برجسته-تابلو-سفالی-کتیبه

سفال نقش برجسته طرح تابلو های دیواری سفالی، کتیبه و کاشی در طرح های مینیاتوری، وان یکاد، تابلو خط برجسته، نمونه های هخامنشی و فانتزی، مدرن و کوبیسم در گالری نقش مهر اجرا می گردد. یکی از عواملی که امروزه در دکوراسیون داخلی بیش از پیش به چشم می خورد تابلو های سفالی نقش برجسته می باشند .این تابلوها بسیار با ظرافت بوده و با استفاده از گل رس ساخته می شوند و بعد از پخت در دمای بالا قابل نصب در قسمت های مختلف فضای داخلی ساختمان می باشند .این گونه تابلو ها بسیار مقاوم بوده و هر گونه عوامل فیزیکی از قبیل گرما و سرما،‌باران و یخ را به راحتی تحمل می کنند .فروش تابلو سفال برجسته کتیبه سفالی مفید است.

نمونه طرحهای نقش برجسته

نمونه طرحهای نقش برجسته سفال در تابلو های تزیینی و دکوراتیو حجمی به مرحله اجرا در می آیند به طوری که می توان نقوش کار شده روی تابلو را از فاصله بسیار در نیز تشخیص داد.طرحهای تابلو سفال می توانند بسیار متنوع و گوناگون باشند. انواع طرحها در زمینه های مختلف رئال،‌سنتی،‌کلاسیک، مدرن و انتزاعی با توجه به قابلیت بالای شکل پذیری گل رس قابل اجرا بوده و می توان با استفاده از آن زیباترین آثار نقاشی را به آثار حجمی تبدیل نمود.حالت پذیری بالای گل موجب می شود انواع طرحها با کاستن و افزودن گل ساده تر از مواد و متریال دیگر اجرا شده و محدودیت چندانی در ایجاد آثار پیچیده نباشد .

اجرای نقش برجسته سفالی

اجرای نقش برجسته سفالی امروزه برای اماکن مختلف در شهرها و روستاها انجام می شود، این تابلو های زینتی تماما کار دست می باشند.ابزارهایی که برای اجرای تابلو های سفالی از آنها استفاده می شود نیز مانند خود تابلو ها دست ساز می باشد .اجرای تابلو های سفال با خاک رس و تبدیل آن به گل رس توسط آب شروع می شود که با ورز دادن بسیار خمیری یکدست و منعطف ساخته شده که می توان انواع طرحهای خطی را به آثار حجمی برجسته تبدیل کرد .

مراحل ساخت تابلو سفال

مراحل ساخت تابلو سفال از ساختن گل رس آغاز شده و اجرای نقش برجسته آغاز می شود.با به دست آوردن گل باید آن را به صورت یکدست و با ضخامت یکسان پهن کرد و طرح را بر روی آن کشید سپس با کاستن و یا افزودن گل به طرح نقش ها شکل می گیرند .پس از اعمال پرداخت روی گل و خشک کردن و سپس پخت آن در کوره که در دمای بالای ۷۵۰ درجه انجام می شود کار آماده نصب می گردد، نصب آن به صورت نصب کاشی و سرامیک بوده با این تفاوت که بر حسب شماره گذاری انجام می شود تا طرح ها در کنار هم کامل شوند .

سفال دکوراسیون داخلی تابلو برای راهرو

سفال دکوراسیون داخلی می تواند به عنوان تابلو هایی برای فضای راهرو مورد استفاده قرار بگیرد.راهرو های آپارتمانها و فضاهای مسکونی و اداری از جمله ساختمان هایی هستند که به خاطر عبور روزانه و دائم ساکنین نیازمند توجه بیشتری در زمینه طراحی هستند .ایجاد ترکیب بندی مناسب با زیبایی بصری با استفاده از مواد مختلف از جمله سفال می تواند فضایی که توجهی را به خود بر نمی انگیخت مبدل به یک فضای هنری نماید که مخاطب در آن ناچار به تامل و درگیر شدن با واژه ای به نام زیبایی می گردد .موضوعات مختلفی را می توان با توجه به سلایق افراد تبدیل به نقش برجسته و تابلو های دکوراتیو نمود و با استفاده از آن فضایی گرم را ایجاد کرد .

تابلو لابی

لابی ساختمانها نقش پررنگ تری از سایر نقاط داشته و اجرای تابلو های سفالی می تواند به زیبایی بیشتر این فضا کمک نماید.این فضا ورودی و استراحتگاه،‌شناسه و معرف هنر و سلیقه کل افراد ساکن در آن ساختمان می باشد .با تعبیه مکان مناسب برای اجرای اثر سفالی و تابلو های نقش برجسته و همچنین انتخاب تابلو های مناسب از نظر طرح های اجرایی برای چنین مکان هایی می توان نگاه هر مخاطبی را درگیر زیباشناختی این فضا کرد.کتیبه گلی سفال برجسته است.

خرید اینترنتی تابلو سفالی

محصولات سفال که هر کدام تنوع و مدل های مختلفی دارند را می توان با توجه به سلیقه و نیاز شخصی خرید نمود. در سایت های اینترنتی محصولاتی چون تابلو سفالی فروش زیادی دارند.سفال ساخته ای از گل بوده که بیش از ده ها هزار سال قدمت تاریخی دارد. این محصول حاصل دست سفالگر بوده و از زیبایی بسیار زیادی برخوردار می باشد. سفال به گونه ای طراحی می شود که هم زیبایی زیادی داشته باشد و هم بتوان از آن استفاده نمود. تابلو سفالی محصولی است که صرفا جهت زیبا سازی محیط های مختلف از آن استفاده می شود. طرحی که روی این تابلو کشیده می شود بسیار متنوع بوده و از هخامنشی گرفته تا طرح های مدرن را می توان روی آن پیاده سازی نمود. خرید اینترنتی راه حلی مناسب جهت رسیدن سریع به این محصول می باشد.

قیمت تابلو نقش برجسته سفالی

تابلو نقش برجسته سفالی به دو گروه اصلی مدرن و سنتی تقسیم می شود و هر کدام قیمت و نوع متفاوتی دارند. این محصولات در ایران به صورت زیادی تولید می شوند.هنر سفالگری در ایران بیش از صد ها سال است که وجود داشته و شهره همگان می باشد. اولین چرخ سفالگری تولید شده در ایران بوده و با توجه به این سبقه تارخی می توان تصور محصولات مدرن تر را نمود. باید بیان شود که محصولات سفالی به صورت تابو نقش برجسته و کتیبه سفالی فروش فوق العاده زیادی پیدا کرده و نصب آن ها در محیط های پر رفت و آمد صورت می گیرد. به علت مناسب بودن قیمت این تابلو ها بسیاری از افراد به عنوان یک دکوراسیون مناسب برای منزل خود، این تابلو ها را انتخاب می کنند.

Save

مطالب مربوطه