تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
سفال کتیبه دار تابلو های قرآنی | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

سفال کتیبه دار تابلو های قرآنی

سفال کتیبه دار تابلو های قرآنی

سفال-کتیبه-دار-تابلو-های-قرآنی

سفال-کتیبه-دار-تابلو-های-قرآنی

تابلو های قرآنی سفال کتیبه دار به دلیل بعد مذهبی و آرامشی که دارند برای نصب در منزل بسیار مناسب می باشند.برای ساخت تابلو های سفال طرح های بسیار زیادی موجود است که هر کدام زیبایی و جذابیت منحصر بفرد خود را دارند. این کالا ها را می توان نسبت به سلیقه، نوع محیط و دکوراسیون طرح بندی نمود و پس از آن دست به ساخت زد. از طرفی باید بیان کرد که تابلو های سفال را با تلفیقی از هنر های دیگر مانند مینیاتوری، اسلیمی و… نیز تولید می کنند. بخش بزرگی از محصولات سفالی درگیر طرح های مذهبی است که زیبایی زیادی دارد. این محصولات تابلو های قرآنی هستند که آیات زیبایی بر روی آن پیاده سازی شده است. یکی از طرح هایی که نسبتا خرید این محصول را بیشتر می کند انواع خط برجسته وان یکاد می باشد.وان یکاد،‌چهارقل، انواع تابلو های خطی نقش برجسته که می تواند حتی به صورت لگو نام های ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری را معرفی نموده و به عنوان یک طراحی خاص نیز برای هر ساختمانی نقش خوئ را ایفا کند می توان با سفال در قالب تابلو های تزیینی و خط برجسته ساخته شده و در هر اندازه ای مطابق با فضایی که برای ساختمان ها مختلف وجود دارد اجرا شود.

خرید کتیبه سفالی خط برجسته

امروزه کتیبه های سفالی خط برجسته با عناوین مختلف قرآنی مانند وان یکاد و چهارقل گرفته تا اشکال لوگو و تابلوهای سفال با محتوای تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.این امر از سالهای بسیار دور در ایران رواج داشته اسن و وجود کتیبه های خطی را می توان به زمان های دوری نسبت داد.تاریخچه هر کشوری را می توان با آثار باستانی و انواع صنایع دستی که در آن وجود دارد مورد بررسی و تفتش قرار داد، کشوری که در آن زندگی می کنیم سرشار از اتفاق هایی است که می تواند تاریخ جدا گانه هر کشوری باشد. این موضوع از روی انواع نقش ها و آثار باستانی ایران مشهود است. از طرفی ایرانیان از ابتدا مردمانی هنر دوست و هنر پرور بوده اند. به همین دلیل امروزه ایران را یکی از قطب های صنایع دستی دنیا می شناسند. از بهترین هنر هایی که در ایران به صورت صنایع دستی رایج است می توان به سفالگری و ساخت انواع تابلو های خط سفال اشاره نمود. محصولاتی که با خرید آن ها می توان هر محیط دکور را به صورت خاصی تزیین نمود.

تابلو آبنما سفال برای راهرو

آبنما سفال برای محیط هایی که فضای زیادی برای تزیین ندارند بسیار مناسب بوده و می تواند به عنوان تنها تزیین آن نیز به کار بسته شود. نمونه آن راهرو یا ایستگاه راه پله می باشد.یکی از موضوعاتی که افراد برای دکوراسیون داخلی با آن مواجه هستند نوع تزیین راه پله، راهرو و… می باشد. باید در نظر داشته باشید که یک دکوراسیون جامع از همان ابتدای منزل شروع شده و تمام نقاط را پوشش می دهد. به همین دلیل است که باید در انتخاب رنگ، طرح و نقش دقت بالایی داشته باشید. موضوع مهمی که در این باره می توان بیان نمود، استفاده از انواع تابلو سفال برای راهرو یا راه پله می باشد. چون این فضا ها حجم کمی دارند بهترین گزینه تابلو های سفالی و انواع مختلفی کتیبه ها می باشد.آبنما را معمولا به طور عمومی با انواع کوزه ها و پیش ساخته هایی که روی هم قرار گرفته و آب در آنها جاری می شود می شناسند که این نوع از آبنماهی تزیینی نیازمند فضای خاصی در ساختمان می باشند که در آن جای بگیرند و نقصی را در طراحی دکوراسیون به وجود نیاورند.اما ساخت آبنما با سفال به صورت تابلو های تزیینی نوع جدیدی از این ابزار زینتی ساختمانی را به وجود آورده و می تواند در عین تزیینی کردن ساختمان فضای زیادی را اشغال نکند و به صورت دیواری هم به عنوان یک تابلوی تزیینی و هم به عنوان طرحی از آبنما در منزل یا محل کار مورد استفاده قرار بگیرد.این نوع از تابلوها دارای پمپاژ آب در طول تابلو بوده و آب را به صورت برگشتی در مکان خاصی که روی آنها تعبیه می شود حرکت می دهند.سفال به دلیل اینکه در ذات اولیه خود از گل و آب تشکیل شده است زمانی که آب روی آن حرکت می کند آسیبی نمی بیند و دچار رطوبت، ‌شکستگی یا خرابی کار نمی شود.

اجرای تابلوهای سفال بالای شومینه

اجرای تابلوهای سفال بالای شومینه می توانند طرح و نقش هایی نظیر هخامنشی، اسلیمی و مینیاتوری داشته باشند. برای خرید آن ها به نوع دکوراسیون توجه کنید.تابلوهای سفال برای آن که بتوانند به بهترین شکل ممکن یک محیط را تزیین کنند، نیاز است تا با رنگ و نور تلفیق مناسبی داشته باشند. از طرفی این محصولات باید باید از نظر نوع چیدمان ساختمان نیز بررسی شوند. برای مثال برای تزیین بالای شومینه سنتی می توان از انواع تابلوهای سفال کلاسیک استفاده نمود. طرح هایی که حس مشترکی بین موضوعات برقرار کنند. بیشتر افراد پیشنهاد می کنند تا دست به خرید انواع تابلوهای سفال هخامنشی با طرح و نقش برجسته بزنند. این سفال ها محصولاتی زیبا، جذاب و دوست داشتنی می باشند.

مطالب مربوطه