تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
طراحی و اجرای سفره هفت سین میادین | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

طراحی و اجرای سفره هفت سین میادین

طراحی و اجرای سفره هفت سین میادین

طراحی-و-اجرای-سفره-هفت سین-میادین

طراحی-و-اجرای-سفره-هفت سین-میادین

طراحی و اجرای سفره هفت سین میادین شهری در ابعاد بزرگ برای فرارسیدن عید نوروزی ایرانیان در گالری نقش مهر با قیمت های بسیار مناسب انجام می شود.
هفت سین ها یکی از زیبا ترین رسم های ایرانی می باشند. برپا کردن هفت سین ها با روش های قدیمی شاید دور از ذهن باشد اما با قرار دادن بعضی چیز ها می توان حال و هوای هفت سین های قدیمی را ایجاد کرد. یکی از رسم های زیبا برای چیدن هفت سین ها، قرار دادن گل بیدمشک می باشد. این گل بسیار زیبا بوده و دارای عطری دلپذیر می باشد.
قیمت هایی مناسب برای انواع هفت سین های شهری و میدانی در نظر گرفته شده است.

سفره های هفت سین شهرداری

سفره های هفت سین شهرداری های در میادین بزرگ شهر در ایام نوروز برپا می شود.
تاریخچه عید نوروز بسیار غنی بوده و جشن گرفتن اولین روز از سال جدید که به عنوان اولین روز از فصل بهار شناخته می شود دارای اهمیت زیادی بوده است. هزاران سال پیش ایرانیان این عید بزرگ را جشن گرفته و رسوم و سنت های زیادی را اجرا می کرده اند که برپا کردن سفره های هفت سین نیز از آن ها می باشد. انواع هفت سین های بزرگ ساخته شده در این مرکز توسط افراد باسلیقه و با ذوق طراحی شده اند. قیمت هایی مناسب برای خدمات در نظر گرفته می شود.
فروش هفت سین آماده شهرداریها
فروش هفت سین آماده شهرداریها که قابل نصب به صورت میدانی هستند توسط این مرکز انجام شده و قابل ارائه می باشد.
قرار دادن نام نوروز دارای دلایل بسیار زیادی می باشد. اگر به این کلمه توجه نماییم می توانم به فلسفه نام گذاری پی ببریم. نوروز به معنی زایش و باروری می باشد که در روز اول بهار است. این موضوع به دلیل بیدار شدن طبیعت از خواب زمستانی بوده و سفره هفت سین میادین نیز بیشتر دارای اجزایی می باشند که به خرم بودن این طبیعت و زیبایی اشاره دارند.
انواع هفت سین های بزرگ ارائه شده در این مرکز دارای تنوع زیادی هستند.

ساخت سفره های هفت سین شهرهای مختلف

ساخت سفره های هفت سین در شهرهای مختلف برای میدان های اصلی توسط شهراریها سفارش داده می شود.
در گذشته رسوم بسیار زیادی وجود داشته است که به صورت گروهی و فردی انجام شده و انواع جشن ها و مناسبت های دینی و ملی قهرمانی باستانی و غیره در ایران برپا شده و گرامی می داشته شده اند. امروزه با وجود سختی های بسیار زیاد در زندگی هنوز هم شاهد بسیاری از سنت های زیبا می باشیم. چیدن سفره های هفت سین یکی از زیبا ترین کار هایی می باشد که برای نوروز می توان انجام داد. انواع اجزای هفت سین در این مرکز صورت زیبا طراحی شده اند.

گالری سفره های هفت سین آماده شهرداریها

گالری نقش مهر انواع سفره های هفت سین بزرگ را به صورت آماده به شهرداریها عرضه می کند.
در جشن های باستانی زرتشتی که در ایران برگزار می شده است خوان  هایی برپا می شده که همانند سفره بوده اند و در آن ها اجزای مختلفی قرار داشته است. خوان نوروزی و یا سفره هفت سین یکی از زیبا ترین رسم های بوده که در گذشته وجود داشته است و تا به امروز نیز ادامه پیدا کرده. عناصر داخل سفره های هفت سین باید به صورتی بسیار زیبا تر و متنوع تر از دیگر جشن ها چیده شوند. سفره های هفت سین دارای اهمیت زیادی هستند. قیمت های ارائه شده برای مدل های هفت سین های شهری مناسب می باشد.

طرح هفت سین های بزرگ شهرداری

هفت سین های بزرگ در قالب طرح نوروزی از این مرکز به شهرداری ها عرضه می گردد.
سفره های هفت سین آریایی دارای شهرت بسیار زیادی در سرتاسر جهان می باشند. این سفره ها ها دارای ویژگی های زیادی هستند. یکی از ویژگی های اجزای این سفره ها باید این باشد که با حرف سین شروع شده باشد و ریشه طبیعی و منشأ گیاهی داشته باشند و یا این که بتوان آن ها را میل کرد. یکی از زیبا ترین ویژگی های اجزای سفره های هفت سین ترکیبی نبودن نام آن ها می باشد. یعنی تمام نام ها به صورت تک کلمه ای هستند. سفره های هفت سین ارائه شده در این مرکز دارای تنوع زیادی می باشند.

شاید برای بسیاری از افراد این موضوع قابل توجه باشد که اجزای هفت سین دارای نماد ها و معانی بسیار زیادی هستند. یکی از مهم ترین ویژگی های سفره های هفت سین این است که هر کدام از اجزا نماد یک فرشته هستند. برای مثال سیب نماد فرشته سپندارمذ بوده که نشانه باروری و نماد خانم ها می باشند. هفت سین های بزرگ شهری در این مرکز ارائه شده اند. قیمت های موجود دارای تخفیف های زیادی می باشند.

سفره هفت سین میدانی شهرهای مختلف

سفره هفت سین میدانی برای شهرهای مختلف کشور در سالهای اخیر به مناسبت فرارسیدن نوروز برپا می شود.
بسیاری از سنت های قدیمی و زیبای ایرانی که در تاریخ وجود دارند دیگر در ایران اجرا نمی شوند و فقط عده کمی، آن ها را می شناسند. برای مثال در سفره های هفت سین سیر، سیب، سبزی، سنجد، سرکه، سمنو و سماق قرار داده می شود. سمنو نماد فرشته شهریور بوده و از نماد های خواروبار می باشد. سمنو از جوانه گندم گرفته شده است و این سبب قرار دادن آن در سفره هفت سین می باشد. هفت سین هایی که دارای ظروف سفالی بسیار زیبا می باشند در این مرکز برای مشاهده موجود هستند.
شاید بهتر است کمی در سنت های زیبا و کهن ایرانی دقت نماییم. استفاده از بسیاری از محصولات و اجزای جدید در سفره های هفت سین شاید جایز نباشد و این سنت باید به صورت قدیمی باقی بماند. سنجد یکی از میوه های خوردنی بوده که در سفره هفت سین نیز موجود است. سنجد نمادی برای عشق به حساب می آید که در سفره های هفت سین قدیمی نیز دیده می شده است. ظروف سفالی است ساخته شده در این مرکز دارای تنوع زیادی می باشند.

سفره هفت سین بزرگ

سفره هفت سین در ابعاد بزرگ برای میادین شهری طراحی و اجرا می گردد.
یکی از روش جدید برای برپا کردن سفره های هفت سین اجرا می شود خریدن و گذاشتن ماهی های قرمز در تنگ است. جالب است بدانیم که شاید این موضوع در سفره های هفت سین پارسی وجود نداشته باشد. لذا می توان با کمی بررسی و تحقیق به این نتیجه رسید که در گذشته سیب قرمز که نشانه عشق می باشد در ظرف آب مقدس قرار داده  می شده و یا انار نیز در کنار اجزای سفره هفت سین موجود بوده است. ظروف سفالی تهیه شده در این مرکز دارای تنوع بسیار زیادی هستند.

Save

Save

Save

Save

مطالب مربوطه