تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
طرحهای تابلو برجسته سفال دکور | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

طرحهای تابلو برجسته سفال دکور

طرحهای تابلو برجسته سفال دکور

 

طرحهای تابلو برجسته سفال دکور

طرحهای تابلو برجسته سفال دکور

تابلوهای نقش برجسته سفال که جهت تزیین دکور تولید می شوند غالبا طرحهای متفاوتی داشته و هر کدام شامل طرحی کلاسیک یا مدرن می باشد.ما در هر محیطی که قرار بگیریم دکوری خاص دارد. هر دکور بسته به رنگ و نور پردازی می توانند محصولات متفاوتی را در خود نصب کند. اغلب موارد از شلوغ کاری در دکور پرهیز کرده و به دنبال محصولاتی هستیم که در عین سادگی زیبایی زیادی داشته باشند. طرحهای تابلوهای سفال بسیار بدین منظور مناسب می باشد. سایز بندی مناسب و همچنین طرح های مختلف باعث می شود به راحتی بتوان انواع این کالا را در محیط های مختلف نصب نمود.انواع مختلف طرح هایی که در تابلو های سفالی توسط سفالگران تولید می شوند سنتی، مدرن، اسلیمی، مینیاتوری، دکوراتیو و هخامنشی، فانتزی، انتزاعی و کوبیسم می باشند.همانطور که از توضیحات بالا بر می آید اینطور می توان نتیجه گرفت که تابلو های سفالی در انواع سبک های کاری قابل اجرا می باشند.با توجه به اینکه اجرای این تابلو های تزیینی به صورت سفارشی در ابعاد و اندازه ای که مشتریان در نظر دارند انجام می شود و اندازه های آن نیز طبق سلایق افراد مختلف انجام می شود می توان در طرح های اجرایی نیز تنوع را رعایت کرد و کاملا سلیقه ای برای هرفری تابلوی مورد نظر وی را اجرا نمود،‌این امر برای یک تابلوی تزیینی مزیت بزرگی به حساب می آید چرا که تابلو های دیواری نیمی از دکور رادر هر فضایی تشکیل می دهند و در صورتی که مکمل فضای کاری یا زندگی خود تابلویی مختص خود را طراحی و اجرا کنیم می تواند زیبایی محیط را دوچندان نماید و به نوعی تکمیل کننده دکوراسیون ساختمان باشد.تابلو سفال دیواری یکی از القابی است که مشتریان و علاقه مندان این هنر برای این آثار در نظر می گیرند چرا که این تابلو ها به صورت دیواری نصب می گردند و در صورتی که مشتریان بخواهند بعد ها این تابلو ها را جابجا کنند باید آنها را روی چوب سوار کنند و نصب آنها روی پنل های جوبی انجام می شود، البته توصیه ما به همه مشتریان تابلو های سفالی نقش برجسته نصب این تابلو ها روی دیوار می باشد تا استحکام و ضد ضربه بودن آن بیش از پیش حفظ شود.کتیبه نیز یکی از دیگر از القابی است که نقش برجسته های سفالی در بین عموم مردم معروف شده است و این لقب نیز برای تابلو سفال بسیار متناسب است چرا که سفال و تابلو نقش برجسته به نوعی ادامه دهنده کتیبه های دست نوشته و دست سازی است که از ایران باستان در تاریخ ما به جا مانده است و به طور مثال می توان نقش برجسته بودن این تابلو ها را به نوعی برگرفه از نقش برجسته های به جا مانده از تاریخ هخامنشیان دانست چه بسا اینکه تابلو های هخامنشی نیز با سفال به شکل بسیار زیبایی به صورت دکوری برای تزیینی انواع فضاها قابل اجرا هستند.

تابلوهای خوشنویسی سفال برای راهرو

جهت تزیین راهرو می توان از تابلوهای خوشنویسی سفال استفاده نمود. این محصولات برای مزین کردن اتاق خواب و پذیرایی نیز مناسب بوده و به همین دلیل فروش بالایی دارند.خوشنویسی در کنار سفالگری می تواند یک تلفیق فوق العاده جذاب باشد و این در حالی است که حتی در نگاه اول هیچ نقطه اشتراکی بین آن ها وجود ندارد. خطاطی روی انواع سطوح صورت می گیرد و هر چه هنر خطاط بیشتر باشد می تواند بهترین استفاده را از یک فضا برای خطاطی انجام دهد. تابلوهای سفال که به وسیله خوشنویسی مزین شده اند اغلب به صورت نقش برجسته ساخته می شوند. این سفال برای نصب در محیط های مختلفی مناسب می باشد. طرح هیا معمولی آن برای راهرو و طرح های مذهبی آن برای مساجد به فروش می رسد.

خرید تابلو های خطاطی سفال دیواری

محصولات سفالی که برای تزیین دکور خرید می شوند، می تواند شامل تابلو های خطاطی و نقش دار سفال و همچنین کتیبه های زیبای هخامنشی باشند.تابلو های خطاطی همیشه در اکثر دکور ها جای مناسبی داشته اند. این محصولات از زیبایی و جلوه گری زیادی برخوردار بوده و اغلب خطی روی آن نوشته می شود که برای مخاطب آشنا باشد. هر چه تلفیق رنگ و خط بیشتر باشد هنر زیباتری پدید خواهد آمد. تابلو های سفال با نقش خوشنویسی یا همان خطاطی زیبایی دو برابری دارند. این تابلو ها برای زیبا سازی دکور فوق العاده مناسب هستند و دلیل خرید و فروش بالای آن ها همین موضوع می باشد. از طرفی برجسته بودن برگ برنده این محصولات می باشد.

فروشگاه تابلو سفال دکوراسیون داخلی

بخش بزرگی از هر دکوراسیون داخلی را می توان با توجه به انواع تابلو سفال موجود در فروشگاه های خرید اینترنتی تزیین نمود. این محصولات گستردگی سایز و طرح دارند.دکوراسیون داخلی شامل طرح و نقش هایی است که به واسطه آن می توان محیط را جذاب تر نمود. همیشه برای خانه های آفتاب گیر پیشنهاد استفاده از رنگ های متمایل به آبی داده می شود که آرامش بیشتری داشته باشند. این موضوع در مورد چینش نیز صادق می باشد. نصب هر محصول تزیینی در دکوراسیون داخلی باید طبق یک الگوریتم خاص صورت بپذیرد. این موضوع نشان می دهد به راحتی می توان انواع تابلو سفال را خرید و در منزل یا هر مکان مسقفی نصب نمود. سایت اینترنتی راهی آسان جهت مشاهده محصولات می باشد.

Save

Save

Save

Save

مطالب مربوطه