تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
طرح سفال سنتی تابلو نقش برجسته | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

طرح سفال سنتی تابلو نقش برجسته

طرح سفال سنتی تابلو نقش برجسته

طرح سفال سنتی تابلو نقش برجسته

طرح سفال سنتی تابلو نقش برجسته

طرح سفال سنتی تابلو نقش برجسته سفالی از زیباترین تابلوهای دکوراتیو است که مناسب نصب در خانه و محیط کار می باشد.برای آن که بتوان سفالگری را به شیوه کاملا درست انجام داد نیاز به خاک مناسب می باشد. خاک مناسب سفالگری رس بوده که تقریبا رنگی به قرمز مانند دارد. محصولات سفالگری که تولید می شوند در دو زمینه نیاز جامعه و یا محصولات تزیینی عرضه می گردند. تابلو سفال یا کتیبه یک نوع سفال تزیینی است که برای مصارف مختلف و مکان های گوناگون می توان از آن استفاده نمود. طرح روی سفال می تواند سنتی یا مدرن باشد گرچه اغلب محصولات زینتی سفال به صورت نقش برجسته تولید می شوند و این موضوع باعث شده است که زیبایی زیادی داشته باشند.

خرید تابلو سفال نقش برجسته دیواری

طرح-سفال-سنتی-تابلو-نقش-برجسته

طرح-سفال-سنتی-تابلو-نقش-برجسته

سفالی که خاصیت نصب دیواری را داشته باشد بسیار مستحم و به صورت تابلو نقش برجسته تولید می شود. خرید این سفال با سایز مورد نظر صورت می گیرد.سفالگری در معنی رایج شغلی است که به ساخت محصولات گلی منجر می شود. به این محصولات گلی سفال یا سفالینه می گویند. هنر سفالگری از سالیان بسیار دور در بین مردم جهان رواج داشته و قبل از اختراع شیشه از آن به عنوان نگهدارنده آب استفاده می کردند. سفال به طبع محصولی است که می تواند گستره بسیار زیادی داشته باشد و به همین دلیل است امروزه محصولات نقش برجسته آن به صورت تابلو سفال نیز تولید شده است. خرید سفال بر اساس نوع نیاز اشخاص صورت می گیرد. برای مثال تابلو نقش برجسته دیواری برای نصب در منازل استفاده می شود.

طرح-سفال-سنتی-تابلو-نقش-برجسته

طرح-سفال-سنتی-تابلو-نقش-برجسته

تابلو نما برجسته سفال مدرن

طرح-سفال-سنتی-تابلو-نقش-برجسته

طرح-سفال-سنتی-تابلو-نقش-برجسته

سفال های مدرن و حتی سنتی را می توان برای استفاده به صورت تابلو نما استفاده نمود. این تابلو ها برجسته بوده و به عنوان یک محصول فوق العاده زیبا به کار گرفته می شود.دو خاصیت اصلی سفال و محصولات سفالی این است که اولا می توان آن را به اشکال مختلف تغییر شکل داد و ثانیا طول عمر و استحکام بسیار زیادی دارد. به همین دو دلیل اصلی است که بسیاری از سفالینه ها هزاران سال عمر دارند و حتی امروزه در موزه ها از آن ها مراقبت می شود. با این تفسیر می توان از سفال به عنوان یک محصول برای نما و تابلو آن استفاده نمود. تابلو نما برای آن که زیباتر بدرخشد به صورت برجسته طرح ریزی می شود. در مکان های جدید که طرح های بروز تری دارند می توان از سفال با طرح مدرن استفاده نمود.

طرحهای کتیبه سفالی برجسته

طرح-سفال-سنتی-تابلو-نقش-برجسته

طرح-سفال-سنتی-تابلو-نقش-برجسته

کتیبه های سفالی را برای تزیین و طراحی داخلی اکثر مکان های مسقف می توان استفاده نمود. طرحهای این محصول به صورت برجسته همراه با زیبایی سفال می باشد.کتیبه سفالی به یک محصولی گفته می شود که از گل ساخته شده باشد و روی آن به صورت واضح طرح یا نوشته ای حکاکی شده باشد. در هنر سفالگری این موضوع از پیشینیان به جا مانده و سال های سال است که کتیبه های گلی تولید و ساخته می شود. طرحهای کتیبه سفالی می تواند نوشته، تصویر و یا یک خط تنها باشد. باید بیان نمود که این طرحها به صورت برجسته هستند و از زیبایی فوق العاده زیادی برخوردار می باشند. برای دیزاین منزل می توان از انواع این محصولات استفاده نمود.

نمونه تابلو سفال برای منزل

طرح-سفال-سنتی-تابلو-نقش-برجسته

طرح-سفال-سنتی-تابلو-نقش-برجسته

افراد زیادی قصد دارند برای منزل خود از نمونه تابلو سفال استفاده کنند و این موضوع با توجه به زیبایی سفال فوق العاده جذاب می باشد. محصولات سنتی و مدرن برای منزل مفید و قابل استفاده می باشند.سه موضوع اساسی برای منزل و تزیینات آن مورد نظر است که باید به وسواس زیادی آن ها را بررسی کنیم. موضوع اول نور پردازی، موضوع دوم رنگ و موضوع با اهمیت بعدی دکوراسیون منزل می باشد. دکوراسیون بر اساس اقلامی که در آن نصب می شود نامگذاری می شود. ما دکوراسیون های سنتی و مدرن را اکثرا استفاده می کنیم و به همین دلیل باید وسایل آن ها را نیز بر همین اساس انتخاب کنیم. نمونه تابلو سفال را می توان برای منزل و دکوراسیون استفاده نمود. نکته اصلی این موضوع وجود طرح های سنتی و مدرن در این محصول می باشد.

تابلو برای راهرو سفال دیواری

برای راهرو و محیط هایی شبیه ان چون فضا اندک است می توان از انواع تابلو سفال دیواری استفاده نمود. این محصولات دیواری زیبایی بالا و وزن تقریبا کمی دارند.راهرو فضایی است که نمی تواند تغییرات زیادی در آن حاصل نمود. نور پردازی و رنگ بندی آن نیز تقریبا ثابت بوده فقط نکته ای که در این میان وجود دارد نصب انواع تابلو دیواری در ان می باشد. محصولات سفالی برای این قضیه محصولات فوق العاده متنوعی را تولید کرده و برای نصب در راهرو آماده می باشند. تابلو برای راهرو در طرح های مختلفی چون سنتی، تلفیقی یا مدرن تولید می شود. جذابیت این تابلو باعث می شود افراد چند لحظه ای را بر روی آن مکث کرده و شاهد زیبایی این محصول شوند.

نقش برجسته کاری روی سفال گالری نقش مهر

برای آن که روی سفال نقش برجسته کاری انجام شود نیاز به تجربه و هنر بسیار زیادی است که سفالگر این هنر را دارد. گالری نقشه مهر تعداد زیادی از این سفالگران را داشته و به همین دلیل محصولات متنوعی را تولید می کند.هر محصولی نسبت به نوع تولید خود فن و حرفه مخصوص خود را می طلبد. سفالگری از این قائده به صورت زیادی پیروی می کند. افرادی که می خواهند سفال نقش برجسته را تولید کنند باید تجربه زیادی در این زمینه داشته باشند. همانطور که بیان شد نقش برجسته کاری روز سفال از سخت ترین صنایع دستی است و این درحالی است که محصول سفال تولید شده نیز از زیباترین محصولات دست ساز می باشد. گالری نقش مهر از پیشرو ترین تولید کننده های محصولات سفالی نقش برجسته می باشد. تنوع تابلو و کتیبه های این گالری فوق العاده زیاد می باشد.

کتیبه های گلی سفال برای منزل

کتیبه های گلی سفال با توجه به زیبایی که دارند فوق العاده مستعد آن هستند که برای منزل استفاده شوند. این کتیبه ها طرح هایی زیبا و دلنشین را با خود به همراه دارند.ما برای تزیین دکوراسیون منزل و یا محیط های دیگر انواع زیادی محصول را پیش روی دارم. می توانیم از هر کدام از آن ها به شیوه خاصی استفاده کرد اما باید دانست که این محصولات باید باهم ست کاملی داشته باشند. در مورد منزل بهترین گزینه کتیبه های گلی سفال می باشد. برای پذیرایی، اتاق خواب و حتی راهرو منزل می توان از محصولات سفالی استفاده نمود. طرح روی محصولات سفالی اگر کتیبه باشد اکثرا به صورت خط و یا تصویر می باشد. این خط و تصویر اغلب یک واقعه تاریخی است که بر روی سفال نقش گرفته است.

تابلوهای گلی سفال برای دکوراسیون

برای دکوراسیون مدل های زیادی را می توان در نظر گرفت و از محصولات داخلی و سنتی نیز می شود استفاده کرد. تابلوهای گلی سفال فوق العاده برای این موضوع مناسب می باشند.همه انسان ها دوست دارند در محیط های زیبا و منازلی مجلل زندگی کنند. این موضوع به دلیل میل به زیبایی ذاتی ان ها می باشد. از طرفی دکوراسیون منازل باید منحصر بفرد باشد وگرنه سادگی طرح ها باعث دلزدگی می شود. برای مثال وقتی از تابلوهای گلی سفال استفاده می کنیم تا دکورایسونی زیبا را طراحی کنیم، باعث شده ایم که طرح روی دکوراسیون فوق العاده زیبا شود. تابلوهای سفالی طرح های مختلفی دارند و به همین دلیل است که برای دکوراسیون بسیار مناسب می باشند.

کتیبه های دیواری سفال دیواری

برای آن که محصولات دیواری را در خانه اجرا کنیم باید به نوع چینش منزل و دکوراسین ان دقت زیادی نماییم. کتیبه های دیواری سفال این قدرت را به ما می دهند که نوع آن ها را انتخاب کنیم.در نزدیک ۱۰٫۰۰۰ سال پیش سفالگری به کمک زندگی مردم دنیا آمد. این محصولات گلی بود که توانست آب را ذخیره کند و شکل زندگی مردم را به صورت زیادی متحول نماید. در شوش ایران بیش از هزاران سال پیش دستگاه یا چرخ سفالگری نیز پیدا شده است. با این تفاسیر باید بیان نمود که محصولات زیادی در زمینه مختلف سفالگری تولید شده است. کتیبه های دیواری از محصولات تزیینی سفال بوده که به صورت دیواری نصب می شوند. گستره محصولات این سفال بسیار زیاد است و در نقش های سنتی و مدرن محصول دارد.

مطالب مربوطه