تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
ظروف سفالی و تابلو سفالی چیست | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

ظروف سفالی و تابلو سفالی چیست

ظروف سفالی چیست

ظروف سفالی و تابلو سفالی چیست

همانطور که همه ما می دانیم، در تابلو سفال، آزمون و خطا بخشی جدایی ناپذیر از فرایند یادگیری است – و اغلب از آن می تواند مانند اغلب خطا احساس می کنم. اما راه آن را با این رسانه می رود، و هر کمی عقل این شکست کمی عملکرد، ما را به موفقیت نزدیک تر است.

پیتر کارنر دکوراسیون سطح خود را از طریق سال آزمون و خطا توسعه یافته و او همچنان به سعی کنید چیزهای جدید به طوری که سطوح خود همچنان به تکامل. در پست امروز، پیتر توضیح میدهد که چگونه شهود همراه با آزمایش به او کمک کرد زیبا سطوح سفال لعاب خود را کامل. به علاوه او جزئیات چگونه او با استفاده از موم و مقاومت در برابر لایه از پنج لعاب مختلف به منظور توسعه طرح لعاب زرق و برق دار است. – جنیفر Harnetty، سردبیر.

توسعه الگوهای هندسی توسط لایه بندی لعاب
توسط پیتر کارنر

روش های بافت تابلو سفالی را مطالعه کنید دکوراسیون سفال من است توسط لایه بندی لعاب و گرفتن کربن هر چند کاهش شلیک به دست آورد. شینو، کربن تله، دو نوع اشباع مس، و اشباع آهن – – همه از آن من متفاوت اعمال می شود به اثر متفاوت با پنج لعاب کار. برای اولین لایه ها، گلدان در یکی از دو لعاب هم یک شینو یا کربن تله لعاب آغشته است. لایه دوم موم مقاومت در برابر با یک قلم مو اعمال (من با چند واکس سرد تجربه و آمده اند به تکیه بر فوربس). لایه سوم است با فرو بردن قطعه در یکی از دو اشباع مس مختلف به دست آورد. همانطور که با لعاب لایه اول من، من آمده ام تا به اعمال این دو لعاب متفاوت است. من دریافته ام که مقدار زمان گلدان در سطل است، ضخامت لعاب، و تعلیق ذرات لعاب همه تاثیر بسیار زیادی بر روی قطعه به پایان رسید.

راهنمایی، ابزار، و دستور العمل در هر موضوع!

بهترین ابزار تابلو سفال هنرمندان سرامیک همیشه با نوآورانه، راه های هوشمندانه برای حل مشکلات در استودیو و سرامیک ماهانه سهام بهترین راهنمایی و داستان در هر شماره. علاوه بر بازدیدکننده داشته است استودیوی بزرگ، تکنیک ها، کار جدید، دستور العمل های لعاب، و داستان های جذاب از هنرمندان سرامیک زندگی رویایی، زمان بعدی شما و صرفه جویی در پول نوک می تواند در شماره های بعدی باشد. در حال حاضر موجود در نسخه تبلت بیش از حد!

کارنر-image1
کارنر-image3
برای لایه چهارم، من اعمال لعاب اشباع آهن با یک قلم مو. عنصر پنجم، به دام انداختن کربن، من در کوره گاز downdraft از طریق یک فضای کاهش دست یابد. همه قطعات جذب کربن، اضافه می کند که به کیفیت عرفانی اثر جوی.

این فرایند ممکن است صدای نسبتا ساده و علمی است، اما این مورد نیست. من از یک مکان بیشتر بصری به جای علمی کار می کنند، و به دست آورده اند سفال اثرات لعاب من از طریق سالها آزمون و خطا. هر جنبه ای از دکوراسیون سفال من در طول زمان تکامل یافته است. به عنوان مثال، متوجه شدم که دکوراسیون موم من اغلب دفع شد لعاب و این که “چسبیده لعاب” در ماه های تابستان بدتر به نظر می رسید که من هر پنجره و درب در استودیو باز بود. من نتیجه گرفت که چسبیده هم تا به حال با درجه حرارت و یا باد / جریان هوا. این باعث شد من به خرید یک دستگاه تهویه مطبوع به منظور تنظیم درجه حرارت استودیو، و من کمی تجربه انجام برای دیدن اگر حدس من درست بود.

کارنر-image2
تابلو سفالی نقش برجسته اولین بار، من خفه شو استودیو و در طول تنها روند دکوراسیون یک / C استفاده می شود، ترک ویندوز استودیو در شب باز و بین برنامه های کاربردی لعاب لایه اول و دوم. من تا به حال فقط به عنوان لعاب چسبیده مثل همیشه. دفعه بعد، من استفاده از A / C و پنجره بسته در طول پروسه دکوراسیون نگه داشته تا زمانی که لایه دوم از لعاب استفاده شد. مشکل چسبیده اما رفته بود. آن زمان من چند دوره، تنظیم روند من در هر زمان، به طور کامل حل و فصل این موضوع است.

راه آسان برای انتقال تصاویر به سفال

چند سال پیش، داگ گری علاقه مند در ترکیب عکاسی دیجیتال خود را به کار خاک رس بود. او سعی کرد عکس برگردان بزنید، اما این نگاه او پس از بود – او می خواست عکس ها را به کمک به او ایجاد تصاویر، اما او نمی خواست تصاویر به نگاه دقیقا مانند عکس.

یک روز او یک تصادف خوشحال بود. او کشف کرد که یک جت جوهر چاپ، به راحتی بر روی خاک رس نرم منتقل کنید. از آنجا او در کار خط شده Carves و می افزاید: رنگ با زیرلعابی. امروز، او این فرایند ساده و بچه پسند توضیح می دهد. – جنیفر Harnetty، سردبیر.

یک راه ساده و موثر برای انتقال تصاویر
توسط Doug خاکستری

تابلو سفالی مقاوم در این فرآیند استفاده می شود در اینجا به بهترین نحو روی خاک رس نرم و می تواند به هر handbuilt استفاده شود و یا سطح خاک رس پرتاب ارائه رس منطقی نرم است. در حالت مرطوب، در حال حاضر به اندازه کافی آب در خاک رس برای انتقال به آسانی رخ می دهد وجود دارد. بدون آب یا حلال مورد نیاز است. همین روند را می توان برای اعمال تصاویر به چرم سخت و حتی bisqueware. با این حال، با مقدار آب کاهش از خاک رس خشک کن، شما نیاز به اضافه کردن آب اضافی را به کار انتقال موفقیت. ما فقط نقل و انتقالات بر روی خاک رس نرم در اینجا مورد بحث است.

شما می توانید تصاویر کامپیوتری با یک دوربین دیجیتال و نرم افزار مانند فتوشاپ ایجاد کنید. مهم این است که برای چاپ تصاویر خود را با یک جوهر مبتنی بر آب، مانند استفاده می شود که در پرینترهای جوهر افشان ارزان ترین. هنگامی که در حال توسعه تصاویر برای انتقال جوهر بر روی خاک رس، ارزان تر بهتر. شما یک چاپگر گران قیمت نیاز ندارد و شما قطعا جوهر آرشیوی و کاغذ را نمی خواهم. من با استفاده از کارتریج های جوهر به طور منظم، همه منظوره و یا کاغذ کپی، و یک چاپگر جوهر افشان ارزان است. اگر ترجیح می دهید بدون یک کامپیوتر کار می کنند، تصویر زیر برای جوهرهای های مختلف مبتنی بر آب و نتایج خود را.

شما می خواهم شگفت زده می شود!
تکنیک های تابلو سفال از سینی ساده و کاشی به سازه های پیچیده، داریل بیرد شما نشان می دهد همه چیز شما نیاز به دانستن برای شروع و اقامت برای سال الهام گرفته است.
از یک دال از خاک رس، شما همه چیز را از ابزار شما نیاز (از جمله برنامه های ساخت و ساز یک غلتک دال) به ۱۶ تظاهرات که در آن شما می توانید مهارت های توسعه پیدا

آماده سازی
شروع با یک دال تازه نورد و چاپ از یک چاپگر جوهر افشان. عکس دیجیتال مورد استفاده در اینجا شده است در فتوشاپ تغییر، کاهش تصویر به خط اساسی سیاه و سفید و شکل. استفاده از جوهر غیر آرشیوی و کاغذ چند منظوره در چاپگر خود را به اطمینان می دهم که جوهر می ریزیم زمانی که مرطوب (شکل ۱). دراز بکش و چهره تصویر پایین به طوری که جوهر در تماس با دال مرطوب (شکل ۲). اسلب نرم یک رطوبت بسیار بالا به طوری که هیچ آب اضافی مورد نیاز است، اما بیش از حد آب از حد می تواند یک مشکل باشد. آزمایش برای پیدا کردن آب مطلوب نسبت خاک رس به.

انتقال
مالش کاغذ را به سطح دال (شکل ۳) برای از بین بردن هر گونه جیب هوا که ممکن است از خاک رس آبرنگ از آینده در تماس با تصویر چاپ شده جلوگیری می کند. اجازه چاپ در تماس با دال برای ۳۰-۶۰ ثانیه باقی می ماند تا زمانی که جوهر خونریزی بر روی سطح خاک رس. پوست پشت یک گوشه برای دیدن اگر جوهر منتقل کرده است (شکل ۴). اگر چنین است، از دال از خاک رس پوست این مقاله را به طور کامل. اگر نه، اجازه دهید آن را نشستن چند ثانیه بیشتر.

توجه: اگر شما نمی توانید جوهر برای انتقال بر روی خاک رس مرطوب، بررسی نوع جوهر و کاغذ. بالا پایان، محصولات آرشیوی طراحی شده اند که به محو شدن و یا خونریزی و چاپ لیزر و Xeroxes برای این فرایند کار نمی کند.

راه اندازی
دستکاری خاک رس در حالی که هنوز نرم و قابل انعطاف. اگر ساخت کاشی، تر و تمیز آن را به اندازه (شکل ۵).
نکته: محل لبه راست بر روی تصویر خود را به عنوان شما را کاهش دهد، بنابراین اگر ورقه دست خود را، شما نمی خواهد به تصویر خود را کاهش دهد.

یک ورقه نازک از پلاستیک بیش از دال و مالش لبه آرامی با انگشت خود به تولید یک لبه نورد سازگار بدون پیوندخوردن تصویر (شکل ۶). اگر شما ترجیح می دهند به اجازه می دهد که دال به خشک کمی، محل آن را بر روی یک تکه از تیغه و پوشش با پلاستیک (شکل ۷). رطوبت بر روی پلاستیک متراکم و تاری تصویر خود را به طوری سرپا نگه داشتن پلاستیک در stilts تا آن را از آینده در تماس با سطح.
به پایان رساندن
شما به راحتی می توانید سطح در مرحله چرم سخت حک کردن. من با استفاده از یک ابزار مثلثی شکل از یک روبان مجموعه ای کوتاه برای اکثر علائم و کاربید ابزار sgrafitto تنگستن برای جزئیات ریز (شکل ۸). تغییر عمق برش با نوک کوچک اشاره کرد تولید خطوط ضخیم تر و نازک تر (شکل ۹).

ابزار تزئینات هنری روی ظروف سفالین و غیره کار می کند و برای کار جزئیات. پس از کنده کاری، استفاده از یک اسفنج مرطوب برای پاک کردن سطح (شکل ۱۰). این نرم لبه ها و حذف جوهر، بنابراین شما می توانید یک نمایش خوب از تصویر خود را دریافت کنید.

استفاده از رنگ
من ترجیح می دهم به درخواست زیرلعابی تجاری پس از شلیک بیسک چون در این مرحله، تصویر اساسا یک کانتور نقاشی شبیه به یک کتاب رنگ آمیزی. (اطمینان حاصل کنید که شما تست هر لعاب و یا زیرلعابی شما استفاده کنید.) درخواست زیرلعابی یک رنگ در یک زمان با شروع با سبک رنگ (شکل ۱۱) شما می توانید از اشتباهات با رنگ های تیره تر را پوشش میدهد. آتش پینک به فیوز رنگ به سطح.

شما می توانید کاشی بین هر استفاده از رنگ آتش، و یا در این مورد، من سه رنگ در یک زمان قبل از شلیک استفاده می شود. پس از شلیک بیسک، درخواست یک زیرلعابی سیاه و سفید به تمام سطح پر کردن تمام خطوط (شکل ۱۲) و پاک کردن بیش از حد با یک اسفنج (شکل ۱۳).

مطالب مربوطه