تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
فروشگاه اینترنتی زیبا تابلو کتیبه سفالی برجسته | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

فروشگاه اینترنتی زیبا تابلو کتیبه سفالی برجسته

فروشگاه اینترنتی زیبا تابلو کتیبه سفالی برجسته

فروشگاه-اینترنتی-زیبا-تابلو-کتیبه-سفا

فروشگاه-اینترنتی-زیبا-تابلو-کتیبه-سفا

تابلو های فانتزی نقش برجسته سفال نما به دلیل استحکام و تنوع محصولی برای مصارف مختلفی چون نصب دیواری و نمای ساختمان مورد استفاده قرار گرفته و به صورت اینترنتی در این فروشگاه اینترنتی عرضه می شوند.موضوعی که در مورد سفالگری مطرح است، تنوع کالایی و طرح های مختلف این صنعت می باشد. برخی محصولات سفالی بیش از ده ها نوع نقش را در خود دارند و این نشان می دهد به راحتی می توان از آن ها برای تزیین دکور استفاده نمود. از طرفی محصولات سفال نما شباهت زیادی به یک سفال گلی دارند با این تفاوت که از نظر استحکام کمی قوی تر بوده و قیمت مناسب تری دارند. تابلو های فانتزی و شیک سفال نما جهت نصب در اکثر محیط ها تولید می شود. زیبایی زیادی دارند و به همین دلیل میزان فروش اینترنتی آن ها بالا می باشد.

طرح های سفال نقش برجسته شومینه

تابلو سفال نقش برجسته را می توان به واسطه داشتن طرح های مختلف برای تزیین شومینه مورد استفاده قرار داد. تابلو های سفالی قدرت تلفیق بالایی دارند.ما در هر محیطی که زندگی می کنیم به واسطه رنگ، سایز، نور، چینش و… باید هماهنگی داشته باشیم. این هماهنگی بیشتر اوقات سلیقگی است و باید یک الگوریتم خاص را دنبال کند. برای مثال اکثر محیط های سنتی نور پردازی مایل به زرد دارند و حتی از شومینه برای گرمایش خود استفاده می کنند. محیط های مدرن تر از لامپ های سفید و با استفاده طرح های شیک تر چیده می شوند. در هر حال می توان به کمک تابلو های سفال نقش برجسته به راحتی اکثر محیط ها را به تعادل نقشی رساند. این محصولات زیبایی و جذابیت زیادی نیز دارند.

تابلو دیواری بزرگ سفال برجسته

برای آن که بتوانیم یک محیط نسبتا بزرگ مانند لابی هتل یا منزل را با تابلو دیواری سفال تزیین کنیم، باید به سراغ انواع نقش برجسته سفالی برویم.وقتی صحبت از نصب انواع تابلو سفال در محیط برای تزیین می شود باید نسبت به حجم محیط یک تابلو بزرگ، متوسط یا کوچک را انتخاب کنیم. هر چه تابلو بزرگتر باشد طرح بیشتری در خود جای داده و به مراتب زیباتر از یک تابلو سفال کوچک می باشد. به راحتی می توان نقش هایی چون دکوراتیو و هخامنشی را با هم ترکیب و روی یک تابلو سفال بزرگ پیاده سازی نمود. در هر صورت یکی از تولید کننده های بنام تابلو سفال با نقش و طرح های مختلف در ایران، گالری نقش مهر است که سابقه زیادی در این صنعت دارد.

تابلو های خوشنویسی برجسته سفال

تابلو های خوشنویسی برجسته سفال به دلیل حجم بالایی زیبایی و نقش برجسته بودن اغلب با طرح اصلی دکوراتیو ساخته شده و خرید نسبتا بالایی دارند.انسان موجودی اجتماعی و تاثیر پذیر از محیط است. هر چه محیط جذاب تر و دلنشین تر باشد آرامش بیشتری داشته و در نهایت می تواند روحیه بالاتری را با خود به همراه بیاورد. این موضوع نشان می دهد که ما باید برای محیط منزل و محیط های کار خود به فکر انتخاب برخی محصولات تزیینی فوق العاده مناسب باشیم. یکی از این انتخاب ها می تواند خرید تابلو های خوشنویسی سفال با نقش و طرح دکوراتیو باشد. دلیل این موضوع زیبایی و جذابیت این کالا می باشد. تلفیق خوشنویسی و سفالگری باعث بوجود آمدن این موضوع شده است.

فروش تابلوهای سفال نمای ساختمان

ما برای نمای ساختمان می توانیم طرح و نقش های زیادی را در نظر بگیرم که یکی از آن ها تابلوهای سفال دکوراتیو می باشد. فروش آن ها بر اساس سایز مورد نظر صورت می گیرد.وقتی یک سازه مانند ساختمان در حال ساخت است، باید طرح و نوع نمای آن را نیز انتخاب کنیم. ما در اکثر موارد آجر نما، سنگ، کاشی، سفال و… را به عنوان گزینه های احتمالی روبرو داریم. این ها محصولاتی هستند که هم قیمت فروش مناسبی دارند و هم می توان یک نمای زیبا را طراحی نمود. به راحتی می توان سفال و یکی از گزینه های نامبرده را تلفیق و در نهایت به یک نمای بسیار زیبا برای ساختمان دست یافت. تابلوهای سفال بدین منظور طرحهای مختلفی مانند دکوراتیو، هخامنشی و… را دارند. زیبایی آن ها را می توان به صورت خط نوشته یا خطاطی شده نیز افزایش داد.

تابلو نقش برجسته سفال لابی

تابلو با سفال نقش برجسته می تواند گزینه مناسبی جهت تزیین محیط های مختلفی چون لابی، پذیرایی، اتاق خواب، راهرو و… بوده که زیبایی زیادی را القا می کند.یکی از موضوعات مهمی که امروزه اکثر سازه ها با آن در ارتباط هستند بحث دکوراسیون داخلی می باشد. هر چه دکوراسیون داخلی بهتر چیده شود می تواند تاثیرات بیشتری روی افرادی که از آن استفاده می کنند، بگذارد. این موضوع نشان می دهد که برای محیط های عمومی و خصوصی باید فکر های بهتری داشته باشیم. لابی یک هتل باید آنقدر جذاب باشید که مشتری با استفاده از آن لذت زیادی را دریافت کند. گزینه ای بسیار ملموس برای این محیط استفاده از تابلو با سفال نقش برجسته می باشد.

Save

Save

Save

Save

مطالب مربوطه