تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
فروش تابلوهای حجمی سفال مینیاتوری | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

فروش تابلوهای حجمی سفال مینیاتوری

تابلوهای حجمی سفال مینیاتوری

فروش تابلوهای حجمی سفال مینیاتوری

فروش تابلوهای حجمی سفال مینیاتوری

تابلوهای سفال با نقش مینیاتوری را اغلب به دلیل بعد زیبایی کار، به صورت حجمی تولید می کنند. این محصولات فروش و آمار نصب بالایی دارند.هنر روز دنیا به سمتی رفته که محصولات تزیینی را چند بعدی تولید کند. این هنر حجمی باعث می شود که افراد جذب بیشتری روی یک محصول داشته باشند. برای مثال در گذشته و زمان هخامنشیان حکاکی روی سنگ و در واقع برجسته کاری روی سنگ باعث بقا و زیبایی این آثار شده است. تابلوهای سفال جز محصولاتی هستند که به صورت زیادی توانایی تولید شدن به صورت حجمی را دارند. اغلب طرح هایی که برای آن ها استفاده می شود مینیاتوری و اسلیمی است.زیبایی بی نظیر تابلو های مینیاتوری را با طرح های بته جقه ای آنها و خطوط درهم و برهمشان که در کل فضای تابلو به صورت شاحخو برگ هایی در هم تنیده اند و به صورت حجمی و کاملا نقش برجسته در آمده اند نمی توان نادیده گرفت و از آن لذت نبرد.تابلو سفال نمونه ای دست ساز با نقش برجسته و حجمی از تابلو های تزیینی می باشد که توسط این گالری در طرح های مختلفی مانند لیلی و مجنون، آهوان، اسب های مینیاتوری و انواع طرح های اسلیمی اجرا شده و در انداه های مورد نظر مشتریان ارائه می گردد.میزان فروش این محصولات نسبت به اقلام صنایع دستی بیشتر می باشد.

نمونه طرح های تابلو سفال نقش مهر

برای ساخت نمونه تابلوهای سفال نقش برجسته و ساده طرح های مختلفی موجود است. گالری نقش مهر در زمینه طرح کشی و تولید انواع این محصول تبحر خاصی دارد.بخش بزرگی از سفالگری ایران منعطف تولیدات تزیینی مانند تابلو و کتیبه سفالی شده است. این محصولات به دلیل زیبایی بالا میزان فروش قابل قبولی دارند. از طرفی طرح های متنوع و ساخت در سایز های گوناگون عملیات نصب و تلفیق آن ها را ساده کرده است. تابلوهای سفال همیشه جز زیباترین مصحولات نام برده می شوند و دلیل آن حجیم بودن یا برجسته بودن آن ها می باشد. یکی از گالری های معروف در زمینه تولید این محصولات، گالری نقش مهر می باشد. این گالری محصولات خود را در چندین موضوع مختلف تولید می کند.تابلو سفال یکی از محصولاتی است که در این گالری با تنوع طرح بالا و در اندازه های مختلف به علاقه مندان این هنر به صورت سفارشی طبق سلیقه و نظر خودشان تقدیم می شود.این محصول می تواند در انواع طرح های هخامنشی، مینیاتوری، سنتی، مدرن، کلاسیک، فانتزی، انتزاعی، کوبیسم و رئال اجرا شود.تابلو های نقش برجسته سفالی قابل نصب در فضاهای زیادی هستند،  تابلو برای راهرو، تابلو راه پله، سفال دکوراسیون داخلی، تابلو سردرب و انواع تابلوهایی که برای سالن های پذیرایی، سفال بالای شومینه و انواع فضاهای دیواری در ساختمان هایی با کاربری مختلف مانند تجاری و تفریحی، اداری و مسکونی ساخته می شوند مورد استفاده قرار می گیرند.از دیگر اماکنی که می توان این تابلو ها را با ابعاد و متراژ بالا نصب نمود انواع اماکن شهری با فضاهای روباز می باشد چرا که تابلو های سفالی به دلایل زیادی برای این فضاهای مناسب هستند، یکی از این دلایل اجرای طرح ها به صورت نقش برجسته روی این تابلو ها می باشد که افراد می توانند از فواصل دور طرح ها را روی تابلو ها مشاهده نمایند و ازآنها لذت ببرند، از دیگر دلایلی که این تابلو ها در فضاهای روباز مورد استفاده قرار می گیرند مقاومت بالای این تابلوها در برابر عوامل زبیعی می باشد حتی می توان گفت سفال که به صورت تابلو های تزیینی در اختیار مشتریان قرار می گیرد به دلیل اینکه در کوره هایی با دمای بالا پخت می شود می تواند ضد ضربه نیز باشد. همچنین طبع گرم سفال هر فضایی را به فضایی گرم و زیبا تبدیل می نماید بنابراین هر محیطی چه خانه و چه مکان های کاری و حتی فضاهای شهری را می توان با تابلو های سفالی تزیین نمود و از زیبایی آن نهایت لذت را برد.

ساخت تابلو های سفال برای راهرو

ساخت تابلو های سفال برای هر محیطی نسبت به ابعاد متفاوت بوده و به طبع مراحل نقش دهی متفاوتی دارد. برای مثال محصولی که برای راهرو استفاده می شود تقریبا کوچک می باشد.همیشه مشکل تزیین محیط های کوچک و کم حجم در همه خانه ها وجود داشته است. نمونه آن راهرو و راه پله است که افراد فقط سعی در رنگ آمیزی آن داشتند. به مرور و با گسترش هنر هایی چون سفالگری مراحل تزیین این فضا ها تفاوت پیدا کرد. ساخت تابلوهای سفال با سایز و طرح مختلف و همچنین زیبایی زیاد باعث افزایش استفاده این محصولات گردید. تابلوهای سفال برای فضایی به یک سبک تولید می شوند و می توان طبق دکوراسیون داخلی منزل یکی از طرح های موجود را انتخاب کرد تا ست کاملی بوجود بیاید.

فروش تابلوهای سفال هخامنشی

ساخت و تولید تابلوهای سفال با نقش دهی هخامنشی راهی آسان برای جلب رضایت ایرانی ها می باشد. این موضوع از آمار فروش این محصولات مشخص می شود.تابلوهای سفال به واسطه طرح و نقش هایی که دارند توانایی نصب در هر محیطی را دارا می باشند. ما در منزل، محیط کار، هتل، استخر و… می توانیم از همه محصولات سفال در سایز های کوچک و بزرگ استفاده کنیم. محصولاتی که نسبت به سلیقه مشتری و دکوراسیون محیط می توانند متفاوت باشند. یکی از طرح های رایج و پر فروش در ایران، هخامنشی است. این طرح شامل چند تصویر برجسته بوده که زیبایی زیادی دارد. در کنار حس خوب محصولات سفالی غرور هخامنشی باعث استفاده زیاد آن می شود.

Save

Save

مطالب مربوطه