تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
قیمت تابلو های سفال نقش مهر | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

قیمت تابلو های سفال نقش مهر

قیمت تابلو های سفال نقش مهر

قیمت-تابلو-های-سفال-نقش-مهر

قیمت-تابلو-های-سفال-نقش-مهر

گالری نقش مهر در نقش یک تولید کننده قدیمی سفال معرفی می شود که توانایی تولید انواع تابلو های سفالی با قیمت مناسب و طراحی متنوع را دارد.با توجه به اینکه هنر سفال و سفالگری از قدیمی ترین صنایع دستی کشور ما می باشد برای عموم افراد جامعه شناخته شده بوده نیاز به معرفی ندارد اما امروزه بخشی از کارگاه های سفالگری در اختیار مجریان تابلو های نقش برجسته می باشد که در این زمینه تخصص دارند و آموزش های لازم را برای اینکار دیده اند و این تابلو های دکوراتیو را تولید می کنند.سفالگری یکی از هنر های قدیمی در ایران است که سینه به سینه به نسل امروزی رسیده است. در برخی شهر ها بیشتر و در برخی کمتر آثار سفالی به چشم می خورد برای مثال استان اصفهان از قدیم تا امروز بسیار قدرتمند در زمینه سفالگری عمل می کند. تابلو های سفال محصولاتی نسبتا جدید هستند که برای تزیین منزل، محیط کار و… استفاده می شوند. این محصول در طرح ها و نقش های مختلف تولید می شود و به نسبت سایز و طرح قیمت بندی شده است. گالری نقش مهر یکی از تولید کننده های بنام سفال برجسته در واحد های تابلو و کتیبه می باشد. مراحل ساخت تابلو سفال دیواری در گالری نقش مهر با سفالگری معمولی بسیار متفاوت است چرا که برای ساخت سفال به شکل کوزه و کاسه نیاز به چرخ سفالگری می باشد اما برای اجرای تابلو های سفالی اصلا نیازی به چرخ سفالگری نداریم بلکه نیاز به دستگاه استرودر داریم که بتواند گل سفال را چرخ کرده و آمادده کار کند.گل سفالگری معمولا در بسته بندی های  نایلونی به کارگاه های سفالگری می رسد و این گل باید در ستگاه استرودر چرخ شده تا آماده پهن شدن و اجرای تابلو های نقش برجسته شود.ساخت تابلو سفال از مرحله پهن کردن گل به صورت یکدست و یا تکه که شروع می شود و اجرای نقوش با توجه به طرح های مربوطه انجام می شود،‌برای اینکه طرح را در ابعاد بزرگ بتوان روی تابلو اجرا کرد باید از آن پلات گرفت تا در اندازه واقعی بتوان آن را روی تابلو اجرا کرد برش کردن گل پهن شده معمولا به شکلی انجام می شود که طرح اصلی روی تابلو آسیب نبیند و در مراحل بعدی کار به صورت پرداخت،‌خشک شدن در هوای طبیعی و سپس خشک کردن خشت های آماده شده که مزین به نقش های تابلو هستند در کوره های مخصوص پخت سفال در دمای بالا می باشد.پخت خشت های سفالی در کوره هایی با دمای بالا باعث ایجاد مقاوت بالای این تابلو ها می شود.

فروش تابلوهای شیک سفال برای راهرو

هر محیطی که در منزل در نظر بگیرید باید طبق یک الگو خاص تززین شود. این مکان می تواند اتاق خواب یا پذیرایی و حتی راهرو باشد. این موضوع را باید بپذیریم که زیبایی بخش جدانشدنی از زندگی بشر است و هر چه در تزیین منزل کوشا تر باشیم، از آن لذت بیشتری می بریم. تابلوهای شیک سفال چون برای همین منظور تولید می شوند، راحت تر در فضاهای مختلف قابل نصب هستند. این محصولات مدرن و سنتی دارند و در طرح های متنوعی به فروش می رسند. یک تابلو سفال برگرفته از یک طرح یا خط می باشد.تابلوهای شیک سفال برای نصب در مکان های مدرن بسیار مناسب هستند و پیشنهاد ویژه تزیین راهرو با همین محصول می باشد. فروش آن بر اساس اندازه و نقش متفاوت است. تابلو برای راهرو سفال نقش برجسته مطالعه بفرمایید.

تابلو خط سفال نمای ساختمان

امروزه اجرای برخی محصولات سفالی برای نمای ساختمان رایج شده که اغلب آن ها به صورت خط نوشته می باشند. خرید تابلو خطاطی سفال نسبت به سر درب صورت می پذیرد.تزیین یک ساختمان بسته به دو موضوع طراحی داخلی و خارجی دارد. طراحی داخلی که بحث مفصلی دارد ولی از نظر نمای خارجی ساختمان باید بهترین گزینه ها را در نظر گرفت. این موضوع هم از نظر زیبایی و هم از نظر قیمت خرید باید مورد بررسی قرار گیرد. در نمای ساختمان قسمتی را به عنوان جلوه گاه اصلی انتخاب می کنند و انواع سنگ نوشته ها و محصولات سفالی را در آن نصب می کنند. تابلو خط سفال یا تابلو های کلاسیک هخامنشی بسیار بدین منظور مناسب می باشد. می توان این تابلو را با انواع محصولات سنگی و آجری ترکیب نمود.

خرید تابلو های کوبیسم سفال هخامنشی

تابلو های سفال کوبیسم نوعی طراحی منحصر بفرد هستند که به واسطه آن ها می توان انواع نقش های برجسته مانند هخامنشی را ایجاد نمود و در نهایت خرید و فروش را رونق داد.ما در پیرامون خود را هنر های مختلفی سر و کار داریم که حتی در بیشتر موراد نام آن ها را نیز نمی دانیم. این موضوع بسیار مهم است که در هنر سفالگری از هر هنری که کمک می گیرد نام آن را به محصول اضافه می کند. برای مثال ساخت تابلو های کوبیسم سفال هخامنشی به معنی برجسته کاری روی سفال با نقش های هخامنشی می باشد. کوبیسم ها اغلب طراحی های ریز و جذاب دارند که فوق العاده به تزیین دکوراسیون کمک می کنند. خرید این محصولات نسبت به سایز محیط و طراحی انجام می شود.

مطالب مربوطه