تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
مدل تابلوهای نقش برجسته سفال شومینه | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

مدل تابلوهای نقش برجسته سفال شومینه

مدل تابلوهای نقش برجسته سفال شومینه

مدل تابلوهای نقش برجسته سفال شومینه

برای شومینه های سنتی و مدرن انواع مختلفی مدل سفال نقش برجسته تهیه شده که نسبت به نوع طراحی منزل می توان از این تابلو های زیبا استفاده نمود تولید تابلو های سفال در ایران رونق زیادی داشته و یکی از کشور های مطرح دنیا در این زمینه می باشیم. طرح های زیادی با توجه به نیاز مشتری و مدل درخواستی تولید شده که برای مکان های مختلفی مناسب استفاده می باشد. برای مثال شومینه را می توان به تابلو های نقش برجسته و سفال های زیبا تزیین نمود. این تابلو ها با توجه به طراحی خاص خود طول عمر زیادی داشته و از نظر زیبایی نیز بی رقیب می باشند. نکته جالب راجب این محصولات تنوع محصولی تابلو نقش برجسته می باشد.

کتیبه های دیواری سفال مدرن

کتیبه های دیواری نشات گرفته از تمدن قدیم ایران بوده و یک جلوه زیبا از تاریخ این کشور می باشد. کتیبه های سفال مدرن نیز در نقش های مختلف و جدید طراحی شده و به بازار دنیا ارسال می شود سنگ نوشته ها، کتیبه های قدیمی و بسیاری دیگر از مکان های تاریخی نوع خاصی از تزین محیط را داشته اند. امروزه با کپی زیبای این نقوش و ساخت کتیبه های سفال می توان این نقش ها را با خود به منزل ببریم. در ایران این موضوع جلوه بیشتری داشته و کتیبه های سنتی و مدرن به طور زیادی تولید می شوند. این محصولات اغلب دیواری بوده و در پذیرایی ها، محیط هایی چون رستوران، هتل و مورد استفاده می باشند. از نظر قیمت کتیبه باید بیان نمود هر کتیبه نسبت به نوع طراحی و سایز سفال خود در رنج قیمتی متفاوتی تولید می شود.

طرح های تابلو سفال سنتی

تابلو سفال را می توان در طرح های مختلفی تولید نمود و یکی از این طرح ها سنتی می باشد. اغلب طرح های سنتی مربوط به دوران هخامنشی بوده و از زیبایی ذاتی سود می برند یکی از محصولاتی که بیشتر ایرانی ها به آن علاقه خاصی دارند، تابلو سفال می باشد. تابلو سفال ساخته شده از گل بوده و اغلب جنس خاک آن رس می باشد. سفال گری در ایران ریشه های بسیار قدیمی داشته و در بین عوام این موضوع از اهیمت زیادی نیز برخورد است. هر تابلو سفال نقش برجسته یه نقش و طرح خاصی را دارد. طرح های سنتی و مدرن هر کدام در محل مخصوصی مورد استفاده قرار دارند و به همین جهت میزان نوع محصولات بسیار زیاد می باشد. طرح های اسلیمی، هخامنشی و مینیاتوری از قدیمی ترین طرح های سنتی می باشد.

اجرای نقش برجسته سفال برای پذیرایی

یکی از مکان هایی که تزیین و اجرای طرح های مختلف بر روی آن بسیار مهم می باشد، پذیرایی خانه است. برای این محیط سفال نقش برجسته می تواند بهترین و کامل ترین پیشنهاد باشد سفال نقش برجسته محصولی است که طی فرایند خاصی تولید و پرداخت می باشد. از ترکیب خاک و آب می توان محصولی به زیبای یک سفال تولید نمود. این عملکرد توسط تیم طراحی شرکت گالری نقش مهر صورت گرفته و نسبت به سایز های پیشنهادی عملیات ساخت را انجام می دهد. جهت اجرای تزیینات منازل مخصوصا برای پذیرایی مدل های نقش برجسته بسیار مناسب می باشد. این محصول پس از اجرای کامل طرح زیبایی بی نظیری را به کاربر داده و نسب به هر محصول دیگری برتری دارد.

قیمت کتیبه سفالی نما

کتیبه نما و سفال های تزیینی برای موارد زیادی کاربرد داشته و قیمت آن نیز بسیار متفاوت می باشد. در انتخاب این کتیبه سفالی نما سایز محصول از موارد بسیار مهم می باشد ترکیب خاک و آب می تواند منجر به خلق یک اثر هنری بسیار زیبا به نام کتیبه سفالی شود. این کتیبه سفالی به همین سادگی ها تولید نشده و برای آن زحمت های فراوانی کشیده شده است. طرح های اسلیمی، نقوش هخامنشی و… از نمونه های هر کتیبه یا تابلو سفالی می باشد. کتبیه نما نیز یکی از محصولات تولیدی ایران بوده که جلوه فوق العاده زیبایی دارد. حتما شماهم از تماشای نمای زیبای این کتیبه ها لذت برده اید. قیمت هر محصول نسبت به سایز، نوع و کیفیت آن متفاوت بوده و در کل بسیار رقابتی می باشد.

گالری نقش برجسته سفال کتیبه

اتاق خواب مانند هر مکان دیگیری نیاز به طراحی و تزیین دارد. برای اتاق خواب گالری تابلو های نقش برجسته سفال را پیشنهاد می دهد تا زیبایی آن دوچندان شود سفال و کلا محصولات دستی یک آرامش خاصی را دارند. شاید این آرامش را بتوان در نقوش اسلیمی یا مینیاتوری بیشتر یافت نمود. وجود روح و زندگی در این محصولات مردم را به استفاده از آن پر میل تر می کند. سفال نه تنها داخل ایران فروش زیادی داشته بلکه صادران زیادی نیز به کشور های دیگر دارد. تولید سفال با توجه نوع استفاده آن متفاوت می باشد. اتاق خواب را در نظر بگیرید برای این مکان در گالری تابلو ها و سفال های متنوع نقش برجسته موجود بوده و که با توجه به سلیقه خود می تواند آن ها را انتخاب نمایید.

تابلو خط برجسته سفال هخامنشی

نقوش و خط هخامنشی از بهترین و زیباترین طرح های موجود برای ساخت یک تابلو سفال می باشد. همراهی این نقوش با تجربه بالا سازنده می تواند موجب به تولید یک محصول خارق العاده شود تمدن ایرانی را با دوره هخامنشی می شناسند. سنگ نوشته ها و کتیبه های زیادی از این دوران موجود بوده که ما را به فرهنگی غنی و قدیمی سوق می دهد. خط میخی آن دوره در بسیاری از سنگ نوشته ها موجود بوده و این کتیبه ها از مفاخر دنیای انسانیت می باشند. امروزه این نقش و خط ها را می توان با دست های سفالگر با ابزار تابلو سفال به تابلو سفال بدل نمود. نقش های برجسته در این تابلو ها از دوران هخامنشی بسیار جلوه و قدرت زیبایی را به این تابلو ها می دهد. سایز این محصولات نسبت به درخواست مشتری متفاوت می باشد.

کتیبه های نقش برجسته سفال برای دفتر کار

برای دفتر کار یا هر محیط اداری دیگری می توانید از انواع کتیبه های نقش برجسته سفال استفاده کنید. راز زیبایی این محصولات دست ساز بودن آن می باشد صنایع دستی بخش بزرگی از تولیدات ایران را به عهده دارند. یکی از این صنایع دستی سفال می باشد. هر سفال نسبت به موضوعی که مشتری تقاضا نماید طرح خاصی روی آن پیاده سازی می شود. برای مثال دفتر کار یکی از مکان هایی است که نیاز به تزیین مناسب دارد. سفال و کتیبه های نقش برجسته می تواند بهترین گزینه مورد نظر برای شما باشد. این محصول تنوع زیادی داشته و هم سنتی و هم مدرن می باشد. نسبت به تقاضا خود می توانید مینیاتوری، هخامنشی یا اسلیمی را در نظر بگیرید.

تابلو نما برجسته سفال اسلیمی

تابلو نما سفال با نقش های زیادی تولید شده و برای مثال بافت تابلو سفال اسلیمی که به صورت برجسته ساخته شده از نقوش زیبای ایرانی می باشد نقوش اسلیمی در دنیا معروفیت بسیار زیادی داشته و کشور های زیادی از تولیدات اسلیمی ایران استفاده می کنند. آرامش و زیبای خاص این طراحی باعث استفاده گسترده ان در سفال گری ها و همینطور کاشی سازی ها می باشد. برای مثال در تابو نما برجسته از این طرح سفال استفاده می شود. نقوش برجسته می توانند جذابیت بیشتری به محصول داده و چشم ها را به سمت خود خیره کنند. گالری نقش مهر توانایی تولید محصولات مورد نظر شما را دارد. این محصولات در رنگ ها، طرح ها و سایز های متفاوت می باشد.

فروشگاه کتیبه های سفالی برجسته

فروشگاه گالری نقش مهر میزبان کتیبه های سفالی برجسته ای می باشد که از مفاخر محصولات دست ساز دنیا می باشند. تهیه محصولات این شرکت از همین طریق قابل انجام می باشد تولید کتیبه های سفالی برجسته برگرفته از تاریخ قدیمی ایران بوده و در نقوش زیادی در فروشگاه ها موجود می باشد. این محصول در سایز های متفاوت تولید شده و نقش آن با توجه به تقاضا مشتری می باشد. اگر شما قصد خرید این محصول را دارید باید اضافه کنم می توانید از محصولات هخامنشی، مینیاتوری و یا اسلیمی برای طرح های سنیت تر خود استفاده کرده و از محیطی که این محصول را در آن نصب نموده اید لذت ببرید. قیمت این محصولات با توجه به اندازه، کیفیت و نوع طراحی متفاوت می باشد.

 

مطالب مربوطه