تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال

تابلو سفال
تابلو سفال

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی

تابلو سفالی
تابلو سفالی

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته

تابلو سفال نقش برجسته
تابلو سفال نقش برجسته
مربعی بودن شکل تابلو | تابلو سفال
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background
Slide background

مربعی بودن شکل تابلو

مربعی بودن شکل تابلو

مربعی بودن شکل تابلو

مربعی بودن شکل تابلو

تابلو سفالی مطمئن شوید که ابزار  یک ابزار شگفت انگیزی است – به طوری شگفت انگیزی که حتی یک مدخل ویکیپدیا. و همانطور که در مدخل ویکیپدیا از سفال به دست، کنار، آن است که در نجاری، مغازه ها خودرو، و حتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد آن را به که واقعا به او کمک از طریق شکستن به یک سطح جدید در گلدان بود. او شده است ساخت بود اشکال سفال  ساده پرتاب، اما به او کمک کرد ایجاد لبه خطی مستقیم او دوست داشت. در پست امروز، گزیده ای از شماره دسامبر ۲۰۱۵ تابلو ماهانه، نیک توضیح می دهد که چگونه او با استفاده از یک  برای تغییر یک چرخ لیوان پرتاب دوست داشتنی.با استفاده از یک برای تغییر لیوان در زد چرخ سفالگری با این بدن از کار، من تمایل به آدرس فرم اول. من خودم نگران تعادل، خط، و تاکید، و سپس به عقب کار می کنند، ایجاد تغییرات و انتخاب است که بهبود عملکرد. این بصری، روند تکاملی، یک جزر و مد واکنش به گلدان آنها به عنوان پیشرفت است. اما، در آغاز یک تغییر ناگهانی به دلیل یک ابزار واحد وجود دارد:  قبل از معرفی من به این ابزار، من در ساخت گلدان چرخ پرتاب نسبتا ساده است. زمانی که من شروع به استفاده از یک در گلدان، آن را ایجاد یک استراحت چشمگیر، و یک خط مستقیم از الهام بخش من به پایان رسید کار من روشن تر شد.این نسخه قرص افزایش یافته نه تنها تمام مقالات بزرگ از نسخه قابل چاپ به زیبایی برای قرص خود را مجدد، اما آن را نیز شامل تصاویر اضافی، اسلاید های تعاملی، فیلم های مرتبط، و مواد جایزه از آرشیو سرامیک ماهانه. به من داد یک رویکرد تغییر بسیار کنترل شده، و منجر به یک بافت است که یک نتیجه از تشکیل شد، به جای یک عمل جداگانه. با ، من شیفته با توانایی ایجاد مستقیم، لبه های خطی از طریق فرایند کاهش شد. خطوط و لبه به نظر می رسد به عنوان چهره برش از  کشد روبان از خاک رس به دور از چهره تاسیس از گلدان. آن را به عنوان اگر گلدان خود را از طریق این فرایند کاهش نشان می دهد است. من شروع به ساختن گلدان با چهار هواپیما متمایز، و این هواپیما را تبدیل به فضاهای طرح بزرگ؛ از طریق جزئیات حکاکی و تمبر، من شکستن این فضا برای ایجاد علاقه بصری، که به تساوی کاربر در نظر بصری و فیزیکی.من عاشق ساخت لیوان. آن را تبدیل به یک کشتی که به اطلاع همه از کار های دیگر من. یکی از چالش های لیوان است ابعاد آن؛ هستند لیوان کوچکتر و بزرگتر تا مطمئن شوید که وجود دارد، اما به عنوان تابع می رود، یک لیوان تنها می توانید آنقدر کوچک و یا خیلی بزرگ است. در مقابل، کوزه، بشقاب، کاسه، گلدان، تابلو سفال نقش برجسته و بسیاری دیگر از اشکال کاربردی یک طیف بسیار گسترده تر. من عاشق چالش یک لیوان نگه می دارد؛ اتصالات تعدادی از عناصر طراحی کاربردی و تزئینی به یک (تقریبا) مکعب چهار اینچی، با در نظر باید دهان به آرامی دیدار و نشستن در دست با تعادل و هدف. من این فضا طراحی تا به حال به چالش کشیدن. مانند بسیاری از کار من، لیوان من را بر روی چرخ شروع می شود. من آنها را پرتاب کاملا ضخیم. یک استوانه درون انحنا با ته گرد (۱) پرتاب و مربع قبل از من آن را انتخاب کنید تا کردن خفاش. گوشه ها با پایان دادن به عقب ران مرغ (۲) تحت فشار قرار دادند. در این مرحله من فقط به عنوان با یکپارچگی داخلی لیوان نگران من با خارج (۳) هستم.هنگامی که لیوان من چرم سخت هستند، آنها (۴) برش داده و (۵) صدای گوشخراشش. من شروع به سوهان با رسم شده در دستورالعمل پایین گوشه های فرم، که کمک می کند تا به عنوان من شروع به پوست رس دور با اولین پاس سراسر لیوان بیرون خشن است. به عنوان من راه من سوهان سراسر لیوان دوباره، من تقویت و تعریف لبه هایی که از سطوح برنامه ریزی (۶) است. هر یک از چهار چهره یک فضای طراحی می شود، و در هر سری از لیوان من انتخاب های مختلف که چگونه من در سطح بافت را قطع. من با استفاده از، کنده کاری مسطح به پایان رسید / ابزار کوچک پیرایش به حجاری جزئیات کوچک مربع، و اغلب استفاده از تمبر امضای من به عنوان عناصر طراحی (۷).

مطالب مربوطه